't Nieuwe Kafé

6,7
7,1
Ton P.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Duur voor wat je krijgt maar gezien de locatie is dat niet zo gek. Het eten is meestal goed maar niet bijzonder, toch komen we hier al jaren af en toe even langs. Probleem is de bediening die varieert van heel vriendelijk tot onbeschoft en je moet vaak lang wachten. Vandaag een ongekend dieptepunt: nadat onze zoon van 10 opmerkte dat hij nog niet klaar was toen de toch al niet erg vriendelijke terrasober zijn nog halfvolle bord al weghaalde kreeg die ober er zo de pest in dat hij kort daarna het schaaltje met de door ons nog niet gevraagde rekening letterlijk op onze tafel smeet. De manager vond dat dit inderdaad niet kon maar excuus kon er bij de ober niet af, waarna we ook nog te horen kregen dat de politie gebeld zou worden als we niet de volledige rekening zouden betalen. Uiteindelijk kregen we toch één van de drie drankjes gratis. wow, knap staaltje klantenbehoud! Wij komen hier uiteraard niet meer terug. Voor een vergelijkbaar aanbod en veel betere service raden we het café van het Amsterdam Museum aan.
Toetie46 .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Ik had een driedubbele Sandwich met kip. Helaas was deze hartstikke koud. Het vet van de gebakken bacon was helemaal gestold, gebakken ei koud, brood koud, kip koud, tomaat koud. Waarschijnlijk had het kant en klaar al urenlang in de koeling gestaan. En dat voor 12,95€. Echt teleurgesteld, want het personeel was vriendelijk en de omgeving was ook aangenaam.
Edith P.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Na een museumbezoek kwamen we even langs. Ik ben niet enthousiast. De gelegenheid is veel te druk, zodat je aanvankelijk alleen een tafeltje kunt vinden met de vuile rommel van de vorige bezoekers er nog op. De menskracht ontbreekt om alles op tijd op te ruimen.
Wonderbaarlijk genoeg verder wel snelle bediening. Lekkere appeltaart.Koude, slappe koffie. Prijzen vind ik aan de hoge kant. Ik zal hier niet vaak naar toe gaan.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Winkelen in Amsterdam gecombineerd met een lunch en afsluiten met een film maakt de dag helemaal compleet in Amsterdam.
Kozen op zaterdag 21 november 2015 voor café restaurant 't Nieuwe Kafé gelegen aan de Eggertstraat 8 / Dam, 10212 NN Amsterdam.
De openingstijden van 't Nieuwe Kafé zijn dagelijks van 08.30 uur tot 18.00 uur.
Kozen voor een plekje bij het raam met uitzicht naar de vele bewegingen op de Dam.
Na plaatst te hebben genomen konden wij in alle rust genieten in een prima sfeer om daarna een keuze te maken.
Beiden gekozen voor een warm lunchgerecht bestaande uit een gegrilde kogelbiefstuk met gebakken champignons en kruidenboter. Geserveerd met bladsalade en rozemarijn - aardappelen uit de oven.
De wijnkeuze bestond uit een witte huiswijn voor mijn vrouw en voor mij een coca cola en als afsluiting kozen wij voor een kop koffie.
Wij hebben genoten van een heerlijke warme lunch en prima drankjes.
Prijstechnisch voldoet het geheel zeker aan de norm en zeer vriendelijk en attent personeel.
Wij komen zeker terug als wij weer een bezoek aan Amsterdam brengen.
Sahar A.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2015
Lekker kopje koffie gedronken met een heerlijk gebakje. Bediening was er snel bij en was erg vriendelijk. Hier komen we zeker terug!