t' Nekkermenneke

Groot Terkooijen 6 5531 NV Bladel Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant t' Nekkermenneke

Dinsdag t/m Vrijdag 11:00 - 20:00
Zaterdag en Zondag 10:00 - 21:00
Erg gunstig

Jouw recensie over het restaurant t' Nekkermenneke

raymond013 .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Erg leuke sfeer, gezellige locatie. Lekker gegeten. Alle vleesgerechten waren erg goed, de friet was erg slap en minder lekker, alsof het een 2e keer opgewarmd was. Gemiddeld genomen erg goed.
Edwin C.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Zeer vriendelijke bediening. Goed Bourgondisch eten. Flinke porties..dus met honger ga je hier zeker niet de deur uit. Kwaliteit :prijs, zeer goed
Zanja .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Lang geleden dat we bij 't Nekkermenneke hadden gegeten. Inmiddels was er flink verbouwd en het ziet er heel mooi uit.

De bediening deed het prima, al kwamen ze niet vragen of we nog iets wilden drinken. Dat moesten we zelf doen. De informatie op internet (inclusief spelfouten...) kwam niet overeen met de kaart waaruit we konden kiezen; er stond een in donker bier gegaarde lamsschenkel op, maar die was helaas niet meer verkrijgbaar. Dat hebben we gemeld en ze hebben inmiddels wel de kaart op internet aangepast.

Het eten was oké (rundercarpaccio, vis van de dag: verschillende vissoorten bij elkaar, en het stoofperenkwarktaartje met kaneel). Meer valt er ook niet over te zeggen. Het was goed te eten, absoluut. De smaken waren echter vlak, de mousse iets te stijf en er had veel creatiever gebruik gemaakt kunnen worden van kruiden. Dit niveau kan ik zelf ook gemakkelijk halen en dan vind ik het zonde om er mijn geld aan uit te geven.

Met concurrerende restaurants in de buurt die wel aan de verwachtingen voldoen, gaan wij daarom voorlopig niet terug. Jammer!
M.A.J S.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2015
Met groep hier gedineerd.
Het eten ????werd gelijktijdig uitgeserveerd. Was zeer goed op smaak. Ambiance is geweldig en de bediening is zeer netjes.
Jan O.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2014
Wij hebben hier voor de derde maal heerlijk gegeten. De bediening is erg vriendelijk. We hebben een drie gangen menu genomen van 26,95. Als voorgerecht een goed uitziende en smakelijke carpaccio, als hoofdgerecht een overheerlijke biefstuk met stroganoffsaus en als toetje een kaasplateau. Het restaurant gebruikt ook streekproducten in hun gerechten. Wij gaan hier zeker nog eens dineren.