t' Nekkermenneke

Groot Terkooijen 6 5531 NV Bladel Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant t' Nekkermenneke

Dinsdag t/m Vrijdag 11:00 - 20:00
Zaterdag en Zondag 10:00 - 21:00
Edwin C.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Zeer vriendelijke bediening. Goed Bourgondisch eten. Flinke porties..dus met honger ga je hier zeker niet de deur uit. Kwaliteit :prijs, zeer goed
Zanja .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Lang geleden dat we bij 't Nekkermenneke hadden gegeten. Inmiddels was er flink verbouwd en het ziet er heel mooi uit.

De bediening deed het prima, al kwamen ze niet vragen of we nog iets wilden drinken. Dat moesten we zelf doen. De informatie op internet (inclusief spelfouten...) kwam niet overeen met de kaart waaruit we konden kiezen; er stond een in donker bier gegaarde lamsschenkel op, maar die was helaas niet meer verkrijgbaar. Dat hebben we gemeld en ze hebben inmiddels wel de kaart op internet aangepast.

Het eten was oké (rundercarpaccio, vis van de dag: verschillende vissoorten bij elkaar, en het stoofperenkwarktaartje met kaneel). Meer valt er ook niet over te zeggen. Het was goed te eten, absoluut. De smaken waren echter vlak, de mousse iets te stijf en er had veel creatiever gebruik gemaakt kunnen worden van kruiden. Dit niveau kan ik zelf ook gemakkelijk halen en dan vind ik het zonde om er mijn geld aan uit te geven.

Met concurrerende restaurants in de buurt die wel aan de verwachtingen voldoen, gaan wij daarom voorlopig niet terug. Jammer!
M.A.J S.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2015
Met groep hier gedineerd.
Het eten ????werd gelijktijdig uitgeserveerd. Was zeer goed op smaak. Ambiance is geweldig en de bediening is zeer netjes.
Miranda V.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2015
Vandaag met mijn schoonbroer en zijn vriendin gaan eten bij het nekkermenneke.
Wij waren allemaal zeer tevreden over het eten, ook snel geholpen en de bediening was vriendelijk.
Voor de kinderen is er een mooie speeltuin, mooi afgezet zodat het veilig is ook voor de jonge kinderen.
De sfeer is prima, dus we hebben een topavond gehad.
Ik zeg tot snel.
Tonyfromthefields .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2014
Kom hier al jaren, 2 jaar terug met vrienden die hier zijn lekkerste biefstuk van het jaar at.
Dit jaar met de zelfde vrienden wederom de beste biefstuk ooit, deze keer een Australische, met goede salade en voortreffelijke frietjes. en gemoedelijke Brabantse bediening.
En veel bieren van het vat
Jan O.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2014
Wij hebben hier voor de derde maal heerlijk gegeten. De bediening is erg vriendelijk. We hebben een drie gangen menu genomen van 26,95. Als voorgerecht een goed uitziende en smakelijke carpaccio, als hoofdgerecht een overheerlijke biefstuk met stroganoffsaus en als toetje een kaasplateau. Het restaurant gebruikt ook streekproducten in hun gerechten. Wij gaan hier zeker nog eens dineren.