't Munstercafé

Munsterplein 17 6041 HE Roermond Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant 't Munstercafé

Knoop1973 .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
Even snel een borrel gedronken met een stokbroodje en bittergarnituur. Prima voor elkaar alleen het stokbroodje moet of gesneden zijn of heel...niet half ingesneden.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Op advies een lunch genoten bij het Munstercafé. Bleek een schot in de roos. Erg vriendelijk personeel en dito eigenaar. Het eten (uitsmijter en zalmsandwich) was goed verzorgd en lekker van smaak met verse ingrediënten. Lekker wijntje er bij en genieten! Als we weer in Roermond zijn komen we zeker weer langs (met onze hillstreet tassen :-) ).
Joost T.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2015
Hier een lunch genuttigd. Het personeel is erg vriendelijk. De bediening is correct en geeft uitleg over de vegetarische mogelijkheden. De keuken is modern en probeert er echt iets van te maken.
De broodjes met Komijnkaas waren vers en erg smaakvol.
De kroketten op brood waren lekker. De Limburgse mosterd was smaakvol. De garnituur niet overdreven. Hier zou ik wel weer terug gaan.
Chmbilthoven .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2015
Sinds kort heeft Munstercafé een andere eigenaar. De hele kaart inclusief lunchkaart mag je ook voor het diner bestellen. Gerechten zien er verzorgd uit en smaken heerlijk. Zelf gekozen voor de maaltijdsalade bief teryaki, erg smakelijk en gevarieerd. We waren met 6 personen en iedereen had een ander gerecht, maar we konden wel tegelijkertijd eten. Blij dat ze weer geopend zijn en deze nieuwe eigenaar heeft het geheel goed verbeterd.
Margit S.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2013
18,75 rekenen voor een zogenaamd hoofdgerecht vind ik absurd als je dit krijgt: 4 asperges, een zeker niet vers hardgekookt eitje, 3 halve plakjes ham, fantasieloze krieltjes en een kannetje gesmolten boter die voor botersaus door moest gaan.
Toen ik dit bij onze serveerster aangaf was de reactie: "Oh, hebben jullie maar 4 asperges gekregen?" Ze zou het doorgeven aan de kok, maar er werd niks aan gedaan. Geen drankje van het huis. Geen dessert aangeboden gekregen. Helemaal niks.

En dat de grootste tafel door de eigenaar gereserveerd werd voor zijn ouders en kinderen, om tijdens het diner familiespellen aan te kunnen spelen vind ik ook echt niet kunnen.

Nee, dit is typisch een geval van een café dat eigenlijk niet eens een eetcafé zou moeten zijn, en al helemaal geen restaurant.
En als het dan toch een eetcafe wil zijn, commiteer je dan aan het volgende: Gebruik uitsluitend verse producten en zorg voor een goede prijs/kwaliteit-verhouding.
Han G.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2013
Gisteren hebben wij gezeten op een zonnig terras op een van de mooiste pleinen van Nederland, Het Munsterplein, een Salade "Munstercafé" gegeten, een combinatie van gerookte zalm en Hollandse garnaaltjes met tomaat, frisse salade en cocktailsaus en een heerlijk vers bereid kippenpasteitje in een heus pasteibakje en een begeleidende frisse salade. De kopjes koffie waren ool dik in orde, en wij komen hier graag terug!