Meer informatie over restaurant 't Molenven

Vrijdag t/m Zondag 12:00 - 22:00

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Cor V.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2015
Heerlijk gegeten. Ruime porties van alles. Kipsate smelt op de tong, gamba's uitstekend gegaard. Gevraagd om zoutloos, geen probleem!!!!! Heerlijke koffie! Prettige bediening.
Ossieeee .
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2015
Gisteren daar gegeten was toppie de spareribs waren gruwelijk lekker.
De bediening was uiterst vriendelijk, kom graag nog een keer terug !
Pascal1234 .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2015
Voor de tweede keer het Molenven bezocht.
Heerlijk gegeten en een erg leuke nieuwe gastheer.
mooie opmaak van gerechten en een leuke sfeer,
vooral de biefstuk die op smeedijzeren plaatjes komt erg leuk.
We komen zeker weer!
Maaike En Michel P.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2015
kwamen binnen en werden al heel vriendelijk onthaalt.. kregen een super mooi plaatsje met uitzicht op het water aan de overkant.. eten was egt super goed en borden werden super mooi opgemaakt.. de gastheren waren egt heel vriendelijk.. en hebben samen er super van genoten.. wij komen hier zeker terug..
Hans Z.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2015
Bon gekregen via staatsloterij, dus op naar 't Molenven. Aardige ontvangst door nieuwe ober naar open haard geleid voor aperatief tot hier ging het nog maar toen het eten ( mocht eigenlijk die naam niet hebben) champignon dordogne was super slecht, mixed grill ( 3 stukjes vlees van 40 gram) zeer matig, biefstuk medium gewoon rauw, friet en wedges met de handen eerst zout afgeveegd, zelf rauwkost smaakloos. Dus conclusie en advies grote boog om deze zaak heen, er zijn gelukkig ruim voldoende goede restaurants aanwezig.
Lenneke1969 .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2014
Toch maar weer kijkje genomen bij het Molenven in Saasveld. Heerlijk gegeten... ook een nieuwe kok. Dat was te proeven. De gehele entourage is er verandert. Mijn complimenten wat een mooie en gezellige sfeer!!
Paulien En Herman K.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2014
Heerlijk gegeten bij Beatrice 't Molenven, lekkere tapa's gerechtjes, goed van smaak en voor een goede prijs. De bediening was erg vriendelijk. Prachtige omgeving! Zeker een aanrader.
Iederezondaguiteten .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2014
Ontvangst oké, wijn in een te klein glas. Spareribs besteld, deze waren zwart. Na het brengen van het eten geen enkel contact meer gehad waardoor er geen rauwkost werd geserveerd, ook geen tweede drankje. Na alles op te hebben gegeten moeten wachten op de bediening en alsnog naar de rauwkost gevraagd. Ijskoude komkommer/appelsalade gekregen. Blijkbaar was er geen aandacht en service voor de gasten.
Marielle1001 .
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2014
Heerlijk gegeten bij Beatrice 't Molenven, lekkere tapa's gerechtjes, goed van smaak en voor een goede prijs. Het is all you can eat voor een vast bedrag, perfect. De bediening was erg vriendelijk. De omgeving is ook prachtig, ik kan niet wachten op terrasweer en dan lekker de hele dag eten en drinken....
Jw98 .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2013
De all you can eat aanbieding is echt een aanrader. Goed eten voor weinig geld. Ze hebben ook erg leuke bedrijfsfeestjes.
Hansjanneke .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2013
Bekend restaurant met een nieuwe eigenaar. Toch maar weer eens proberen. Alleraardigste bediening en vlot met drankjes. Niks mis mee. Eten was plate service werd gezegd en er waren aanbiedingen. oa. spare ribs. Wij bestelden spare ribs. Er werd gevraagd van de aanbieding? Zijn er ook ander spare ribs dan? Dan hadden we die genomen. Eten was er snel, maar was niet veel . Soare ribs zonder smaak, een beetje slappe friet en wat salade. Het was niet duur maar er ook snackbars die je voor hetzelfde geld beter eten voorzetten. Wij hadden liever de normale prijs betaald voor een goed bord eten. Voorlopig hoeft het van ons niet weer.
200351 .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2013
Tijdens onze vakantie in Weerselo zoek je naar een leuk restaurant dicht in de buurt. Tijdens onze fietstocht kwamen we hier met toeval langs. Daar het ongeveer 19.30u was leek het ons een geschikte tijd om te eten. Moet eerlijk zeggen dat wij voor weinig heel wat op ons bord kregen. Eten smaakte goed, bediening perfect en het uitzicht vanuit het terras was geweldig. Pluim voor allen vanuit Limburg.