't Molenpad

Prinsengracht 653I 1016 HV Amsterdam Nederland Kaart
31-206259680

Over het restaurant 't Molenpad

Aan de Prinsengracht in het hartje van Amsterdam ligt het ongedwongen café het Molenpad. Op deze top locatie is het altijd gezellig. Bij het Molenpad kun je terecht voor een lekkere lunch of diner. Elke dag wordt er elke dag een vlees- vis- en vega specialiteit geserveerd door de chef kok en zijn team. Bij goed weer kun je op het terras aan de Prinsengracht genieten van een lekker Belgisch biertje. Ben je op zoek naar echte Amsterdamse gezelligheid? Kom dan snel eens langs!

Meer informatie over restaurant 't Molenpad

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant 't Molenpad

Renee B.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2018
Het Molenpad was voor ons een sentimental journey. Vonden het er altijd gezellig en dat is het nog steeds en het eten is er in de tussentijd (25jaar) vele malen beter geworden.
Anne B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
zeer vriendelijke behulpzame bediening. Heerlijk menu, goede huiswijn;
Yvonn H.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Heel erg tevreden, service heel goed! Kom daar zeker terug en een absolute aanrader. Muziek mag meer als achtergrond muziek staan, zeker als het wat drukker wordt.
Jonathan B.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Altijd gezellig en lekker eten! Relaxt en vriendelijk, zonder poespas. Goede selectie en wijnen zijn ook correct. De burger is een aanrader.
Wiko R.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2015
De bediening was allerprettigst! Alle drie deden enorm hun best en waren zeer vriendelijk, ondanks het volle terras! De lamskoteletten waren heerlijk en de rest van het gerecht ook. Een klein minpuntje: er lag iets teveel vet op mijn bord. Maar verder top en zeker voor herhaling vatbaar.
Justin V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2015
Verschillende keren gegeten. Vooral de daghappen (verschillende varianten aanwezig) zijn qua prijskwaliteitverhouding erg goed. Veel variatie op een toch bescheiden kaart, kijkend naar het aantal gerechten. Jammer dat er geen menu-optie aanwezig is.

Van binnen een no nonsense eetcafe waar je prima kunt borrelen, buiten een mooi terras aan de Prinsengracht. Attente bediening. Wij komen hier graag.
Mario V.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2015
T Molenpad is een heerlijk café waar wij geregeld zitten voor lunch, diner of alleen een drankje. De inrichting is gewoon tijdloos en heerlijk nog zo een authentiek café aan de gracht. De bediening is vriendelijk en zeker enthousiast met ook kennis van Oa de geschonken wijnen. Het eten is prima en zeker bij de lunch is het een goede prijs kwaliteit verhouding. Het cijfer staat dan ook in verhouding met de prijs op een 8. Niet allemaal met mooi weer erheen, want dan hebben wij geen plek meer op het terras.
leen S.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2014
Het Molenpad is een eetcafe waar ik verrast werd door de kwaliteit van het eten. De gevulde pasta met gamba's en risotto die ik vooraf at, was uitstekend van smaak en prima gekookt. De entrecote als hoofdgerecht was goed rosé gebakken en goed van smaak. De apfelstrudel als toetje is machtig, maar wel zoals apfelstrudel hoort te zijn: lekker zoet met een grote toef slagroom. De bediening is uitermate correct, vriendelijk en beschaafd aanwezig. Minpunt vind ik de entourage: van alles net niets. Het is geen bruin cafe meer door het vreselijke kunststof plafond en de spiegelwand. De voorzichtige pogingen om iets moderns uit te stralen door bv de manshoge letters MP aan de muur te hangen falen. Advies: durf te kiezen voor 1 stijl. De fruit cq biervliegjes zijn een plaag tijdens het eten...een moeilijk probleem voor een restaurant, maar toch: doe er svp iets aan.
Ton K.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2014
Gisteravond lekker gegeten, er was eerst een misverstand of wij met de reservering wel buiten konden zitten/bestellen,het voorgerecht vonden wij allebei te dik gesneden ( vitello tonato en ook de gerookte zalm)het hoofdgerecht daartegen was een heerlijke kalfsoester met groenten en asperges, het dessert veel chocolade en appeltaart was natuurlijk weer teveel.Leuke locatie met het mooie weer aan de Prinsengracht.Mijn 9 voor de service komt door de aangeboden excuses van het misverstand en dat de avond daarvoor de telefoon er naast lag. Aanrader dus!
Arie T.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2012
Hier recent wezen eten op een woensdag. Viel me eigenlijk alles mee! Vaak op het prachtige terras gezeten, maar nu eens binnen in dit ietwat verstopte restaurant.

Goed en zeker niet duur gegeten. Vier mannen allemaal wat anders, maar iedereen tevreden! Ik had zelf een lamsstoof genomen en een appelgebak van Kuyt als dessert. Is allemaal net wat beter dan een eetcafe, maar zeker wel die sfeer en gezelligheid!