't Molenhuys

Kapelstraat 35 5447 AA Rijkevoort Nederland Kaart
31-485371981

Over het restaurant 't Molenhuys

Bijzonder genieten in 't Molenhuys

Culinair genieten van zeer smaakvolle en mooi opgemaakte gerechten, begeleidt met fantastische wijnen en dat alles in een zeer gastvrije en sfeervolle omgeving; dat is in 1 zin waar een diner bij restaurant 't Molenhuys voor staat.

In de Frans-internationaal georiënteerde keuken van 't Molenhuys wordt met veel passie en liefde voor het vak gekookt; creatief, smaakvol, mooie bordopmaak en enkel en alleen verse ingrediënten. De menukaart wordt gedurende het jaar aangepast aan de seizoenen

De uitgebreide wijnkaart, met het accent op Frankrijk, Spanje, Duitsland en Italie biedt veel wijnen per glas. Een levendige wijnkaart met regelmatig wisselende en op de seizoenen afgestemde wijnarrangementen waarbij ook minder bekende landen aan bod komen. Wijnliefhebbers zijn zeer lovend over 't Molenhuys !

Meer informatie over restaurant 't Molenhuys

Rob G.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Paul S.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Het eten is natuurlijk van prima kwaliteit. Fleurig en met zorg opgediend. Dat verdient een pluim. De verschillende smaakcombinaties zijn prima op orde, en zeker als je de chef je keuze laat bepalen, verrassend lekker. De chef knows best, nietwaar? Waar dit restaurant echt in uitblinkt is de wijnkaart. Fantastisch. Daar staan een paar juweeltjes op, die prima met de gerechten combineren.

Leuke, huiselijke ambiance en vriendelijke bediening. Een aanrader!
sjaak.santegoets1 .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
lekker eten, prima wijnkeus bij de wisselende gerechten. Tussendoor diverse amuses. Kortom een aanrader.
jammer dat er niet gewoon een karaf kraanwater op tafel komt.
Els D.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Professionele, vriendelijke bediening. Alles zag er mooi uit. Inclusief de presentatie op de borden. Heerlijk gegeten.
Mariël L.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
We zaten herlijk buiten in de tuin. Heerlijke gangen, bijpassende wijnen . De eigenaar heeft duidelijk passie voor zijn keuken en alles wat daar bij komt kijken. Heerlijk gegeten.
Elly W.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Het was letterlijk een heerlijke avond!
Genoten van lekkere gerechten die stuk voor stuk ook een lust voor het oog waren...
Anne1414 H.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Waar wordt nog zoveel aandacht aan de gasten besteed? De uitleg over de gerechten, de bijpassende speciale wijnen uit niet tradionele gebieden,het is een groot feest hier te dineren!
Greet T.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
In verband met defecte oven zijn we op tijd gebeld en is er meteen een nieuwe afspraak gemaakt.
Heerlijk gegeten in de mooie tuin
Ingrid L.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Eerste keer in dit restaurant. Gezellige ambiance, keurig en hartelijk ontvangst. Bediening was voortreffelijk met prima uitleg van elk gerecht. Eten was heerlijk en alle gerechten een geweldige presentatie. Wat een feest om hier te gast te mogen zijn! Echt een aanrader en voor herhaling vatbaar.
sevillas H.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Ontvangst zeer vriendelijk en korrekt. Mooi, niet te groot restaurant, gevestigd in een prachtig opgeknapt huis uit 1912. Het menu wat wij hadden was erg lekker en de amuses heel smakelijk. Wij noemden het een verwennerij. Vriendelijk en professioneel personeel. Komen snel weer.
jazzpuck .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
we werden hartelijk ontvangen bij de deur en mochten een tafel kiezen, twee lekkere hapjes van het huis gekregen tijdens het aperitief, kleine kaart met heerlijke dingen, waarvan er 3 het hert hadden en 1 de eend. alles was perfecte opgemaakt en bij iedere gang werd alles goed uitgelegd.
De bediening was heel erg goed en aardig, ook lekkere wijn bij het eten genomen.
voor het dessert kregen we een pre dessert en ook dit was heel erg lekker, daarna het dessert wat ook weer een kunstwerkje was.
al met al een hele fijne avond met heerlijk eten gehad.
compliment aan de kok en het team voor de fraaie kunstwerkjes die ieder bord steeds weer zijn.
wij komen zeker nog eens terug.
Ans P.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Lekker gegeten maar we waren hier in november 2015 ook en toen vonden we het kwalitatief beter.Dit geldt niet voor de Thaise soep en het hoofdgerecht(hertenbief,deze was verrukkelijk).Wat ons stoorde en dat zag je ook bij andere tafels was het feit dat er een aantal irritante vliegen in het restaurant aanwezig waren die zich regelmatig met het eten bemoeiden.Met de rekening ging het ook tweemaal fout,beetje knullig.
anita V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
wederom een heerlijk ontspannen avondje gehad in de prachtige tuin van het restaurant met op de achtergrond het geluid van stromend water, hoe fijn kun je het hebben! de ontvangst en service zijn in 1 woord geweldig, hier moet je je wel welkom voelen door zo´n persoonlijke benadering. Zo ontzettend lekker gegeten weer van de vele sublieme gerechtjes. De Tom Ka soep was werkelijk fenominaal! Elk gerechtje is een kunstwerkje op zich en een lust voor het oog! Bij ´t Molenhuys weten ze altijd weer hun gasten te verrassen door uit te blinken in creativiteit qua kleur, structuur en smaak! chapeau! We verheugen ons alweer op het vervolg.....
Meg V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Het was een heerlijke avond. Verrukkelijke gerechten, uitstekend wijnarrangement, persoonlijke aandacht, fijne bediening. Kortom; een aanrader voor de fijnproever. Alle rust in een fijne ambiance om te genieten.
Dick D.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Derde keer in 't Molenhuys. Derde keer erg tevreden de voordeur weer uitgestapt. Hoe komt dat nu?
Tja, waar gaat de deur open terwijl voordat je die bereikt hebt? Om vervolgens hartelijk welkom geheten te worden door 'de heer des huizes'? Hij in zwierig zwart gekleed.
Je wordt naar een tafeltje geleid in een van de twee ruimtes. Laten we het de voorkamer noemen, waar wij een plaatsje kregen. Mooi ingericht, rustige sfeermuziek op de achtergrond. Op de tafel bord, bestek, glazen en zwarte servetten. En kaarsjes. Vriendelijke bediening door in zwart geklede meisjes met zwarte handschoenen. Een van de amuzes: een mooie glanzend zwarte kei met kleine lekkernijen erop. Dessert: zwarte (stenen?) plaat, als een schilderijtje opgemaakt met verfijnde vruchten, ijs en smaakvolle frutseltjes. In de (klassieke) toiletten zwart toiletpapier en zwarte droogdoekjes.
Ja, en dan was er nog het diner zelve. Daarover hoef je je in 't Molenhuys geen zorgen te maken. Wat je ook kiest, het is adembenemend lekker! En mooi opgediend.

Kortom, we hebben genoten, niet alleen van het eten, waar een restaurant in principe voor staat, maar van veel meer. We hebben genoten van een BELEVING!
J.W. V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Heerlijk gegeten en fantastische wijn
Leo B.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Leukeavond Prima accommodatie Dinerenin gezellige omgevingGoede service en heerlijke gevarieerde gerechten Echt een aanrader voor een vriendelijke prijs Ik kom zeer zeker terug Conclusie :Verrassend goed Leo Basten
Agnes B.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Fantastisch, dit eethuis. Verfijnde smaakrijk gerechten en originele leuke amuses tussendoor, waarbij de combinatie spijs-wijn absolute top is. Bij elk gerecht is er een perfect passend wijnadvies, [per glas of half glas mogelijk] wat de proeverij tot een feest maakt. Mede hierdoor is de prijs-kwaliteitsverhouding bijzonder goed.
Voor ouderen prettige porties, al zullen jongere mensen met honger wel wat meer vulling behoeven met royalere koolhydraatrijke gerechten.
Ook de bediening is perfect: de eigenaren gaan ervoor om het de gasten helemaal naar de zin te maken. In goed overleg kan alles, op een innemende manier.
Ambiance is een "huiskamergebeuren", de locatie is een aangepast woonhuis, met prachtige tuinen en een karakteristieke mooi gerestaureerde molen ernaast.
Kortom, een aanrader voor ieder die wil genieten van heerlijkheden in een prettige sfeer.
Gijs V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Gisteravond hebben we uitstekend gegeten in 't Molenhuys in Rijkevoort. Alle gerechten zagen er piccobello uit en het was een feest voor onze smaakpapillen. Ook de amuses tussendoor/vooraf waren van een uitzonderlijk goede kwaliteit. Kortom, een prima restaurant.
De sfeer in het restaurant vonden we nogal formeel en stijf. Maar een kniesoor die daar ...
Monique L.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Geen speciaal IENS-menu, maar je mocht gewoon vrij van de kaart bestellen. Verrassende hapjes die extra werden geserveerd naast het bestelde menu. Heerlijk (en gratis)!