't Molenhuys

Kapelstraat 35 5447 AA Rijkevoort Nederland Kaart
31-485371981

Over het restaurant 't Molenhuys

Bijzonder genieten in 't Molenhuys

Culinair genieten van zeer smaakvolle en mooi opgemaakte gerechten, begeleidt met fantastische wijnen en dat alles in een zeer gastvrije en sfeervolle omgeving; dat is in 1 zin waar een diner bij restaurant 't Molenhuys voor staat.

In de Frans-internationaal georiënteerde keuken van 't Molenhuys wordt met veel passie en liefde voor het vak gekookt; creatief, smaakvol, mooie bordopmaak en enkel en alleen verse ingrediënten. De menukaart wordt gedurende het jaar aangepast aan de seizoenen

De uitgebreide wijnkaart, met het accent op Frankrijk, Spanje, Duitsland en Italie biedt veel wijnen per glas. Een levendige wijnkaart met regelmatig wisselende en op de seizoenen afgestemde wijnarrangementen waarbij ook minder bekende landen aan bod komen. Wijnliefhebbers zijn zeer lovend over 't Molenhuys !

Meer informatie over restaurant 't Molenhuys

Leo B.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Agnes B.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Fantastisch, dit eethuis. Verfijnde smaakrijk gerechten en originele leuke amuses tussendoor, waarbij de combinatie spijs-wijn absolute top is. Bij elk gerecht is er een perfect passend wijnadvies, [per glas of half glas mogelijk] wat de proeverij tot een feest maakt. Mede hierdoor is de prijs-kwaliteitsverhouding bijzonder goed.
Voor ouderen prettige porties, al zullen jongere mensen met honger wel wat meer vulling behoeven met royalere koolhydraatrijke gerechten.
Ook de bediening is perfect: de eigenaren gaan ervoor om het de gasten helemaal naar de zin te maken. In goed overleg kan alles, op een innemende manier.
Ambiance is een "huiskamergebeuren", de locatie is een aangepast woonhuis, met prachtige tuinen en een karakteristieke mooi gerestaureerde molen ernaast.
Kortom, een aanrader voor ieder die wil genieten van heerlijkheden in een prettige sfeer.
Gijs V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Gisteravond hebben we uitstekend gegeten in 't Molenhuys in Rijkevoort. Alle gerechten zagen er piccobello uit en het was een feest voor onze smaakpapillen. Ook de amuses tussendoor/vooraf waren van een uitzonderlijk goede kwaliteit. Kortom, een prima restaurant.
De sfeer in het restaurant vonden we nogal formeel en stijf. Maar een kniesoor die daar ...
AndreDaamen .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Zeer gastvrije ontvangst en een persoonlijke, pro-actieve bediening omlijsten een geweldige culinaire avond. De amuses en de apetizer zijn voortreffelijk. De gerechten verfijnd met dan weer een oosterse twist en dan weer bewerkt met Afrikaanse kruiden. De presentatie is prachtig evenals het serveren. Er wordt veel gewerkt met streekproducten in combinatie met fairtrade elementen. Kruiden en groentes komen vooral vers uit de eigen moestuin, waar je een mooi zicht op hebt als je buiten dineert. Het was een top avond op een mooie plek.
Lisanne P.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Wij zijn er nu een aantal keren geweest in verschillende gezelschappen en iedere keer weer is het een genot. De kwaliteit en opmaak van de gerechten is zeer goed. De gastvrijheid is super, je voelt je welkom en in de watten gelegd. Bovendien wordt je aangenaam verrast door de extra amuses en een pre-dessert. De wijnen zijn zeer passend. De mooie binnentuin was heerlijk vertoeven met dit mooie weer.
Gerry E.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
De gerechten werden erg mooi opgediend! Met name bij de eendgerechten die met een wortelgarnituur werden geserveerd was weinig smaakvariatie. Misschien omdat de peultjes ontbraken? Ook werden er bij het hoofdgerecht standaard geen bijlagen geserveerd. Het zou handig zijn als dit van tevoren meegedeeld werd dan hoef je na het opdienen van het hoofdgerecht geen 10 minuten meer te wachten op de frites. Erg smaakvol waren de amuses en nagerecht.
Jasper K.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Naast de prachtige molen is het restaurant uitstekend gelegen. Van binnen is het eenvoudig, sober. De gerechten laten zien dat de chef zijn vak verstaat. Veelzijdige technieken en bij vlagen zeer mooie opmaak zorgen voor een prima diner. Het ontbreekt echter net aan gerafineerde smaken en combinaties. De bediening is jong en onervaren. Ze zijn beleefd en doen hun best, maar het ontbreekt aan echt gastheerschap.
Ton F.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
het is iedere keer weer een verrassing om hier te eten. De gerechten zijn bijzonder en prachtig opgediend.
De gastheer en gastvrouw zorgen voor een ongedwongen, huiselijke sfeer.
Anny O.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Sfeervolle binnentuin, correcte en attente bediening. Zeer lekker eten, met kleurrijke gerechten.
Minpunt, kussentjes, dekentjes om langer buiten te blijven.
Dewi H.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Perfecte service en heerlijke gerechten waarvan de opmaak ook super mooi is. Verder goede wijnen en zowel binnen als buiten kun je erg mooi zitten. Naast het menu dat je kiest, krijg je tussendoor ook nog verschillende amuses die allemaal even lekker zijn.
W T.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
.zeer goede keuken op het nivo van 1 ster Michelin . Een absolute aanrader in de omgeving vindt je zoiets niet . Ga nu voordat een ster wordt toegekend , daarna is meestal alles anders, niet slechter maar anders.
Katty C.
rijkevoort2 .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Wij hebben en heerlijke avond bij het Molenhuys gehad. Wij hadden geluk dat het een warme avond was en dus het diner buiten op het nieuwe terras hebben kunnen nuttigen. Het diner was overheerlijk, een ware kleur explosie met een prachtige presentatie wat een lust was voor het oog.
Wij komen zeker nog een keer terug.
pparts .
Heerlijk gegeten!
Zeer vriendelijk personeel en de gerechten zijn erg creatief bereid.
Echt en aanrader, wij komen hier zeker nog een keer terug.
fons V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Keurige bediening en lekker eten. Met het mooie weer in de tuin wat gedronken en daarna binnen gegeten.Sfeervol en gezellig.
jessica.westenbrink .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
De ontvangst was prima, heerlijk een aperitief gedronken in de prachtige nieuwe tuin. Appetizers, amuses en voorgerechten waren ook heerlijk en zagen er prachtig uit. De hoofdgerechten waren eerlijk gezegd ietwat teleurstellend. Beide vleesgerechten waren niet echt goed op smaak, de visgerechten hadden ook spannender bereid kunnen worden qua smaak. Garnituur dat bij het vishoofdgerecht geserveerd werd, was ook al bij het voorgerecht geserveerd. We hebben afgesloten met een heerlijke kop koffie aangezien de nagerechten ons minder aanspraken.
Wat we echt wel een minpunt van de avond vonden, was de service rondom de drankvoorziening. Het duurde erg lang voordat wijn bijgeschonken werd en ook was het moeilijk om iemand te vinden van het bedienend personeel om overige dranken (bv. water) te bestellen. De avond was verder wel gezellig en we hopen de volgende keer weer een topavond te hebben.
Henk E.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Heerlijk gegeten, maar wel enkele kritische opmerkingen.
Gelei rode biet heeft niet onze waardering. Jammer vinden wij. Ontkracht menu.
Water mag wat kosten: 5 euro per fles vinden wij behoorlijk veel. Zo ook de bijdrage voor de frietjes.
Toetje van kokos vinden wij afdoen aan kwaliteit van overige gerechten.
Prachtige entourage, gastvrije bediening, mooie kunstwerken op borden.
pgmtenhaaf .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Heerlijk gegeten! Wij komen terug!Heerlijke amuses, prachtig opgediend en ook de voorgerechten, hoofdgerechten en nagerechten waren voortreffelijk!
logtensvanlanen .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Fantastisch culinair eten, voor herhaling vatbaar. We zaten op het terras heerlijk in het avondzonnetje.
Het gerechten waren heerlijk, de samenstelling van de ingredienten zeer smaakvol en de vormgeving en de kleurencombinatie (creatie) in een woord: geweldig!!