't Molenhuys

Kapelstraat 35 5447 AA Rijkevoort Nederland Kaart
31-485371981

Over het restaurant 't Molenhuys

Bijzonder genieten in 't Molenhuys

Culinair genieten van zeer smaakvolle en mooi opgemaakte gerechten, begeleidt met fantastische wijnen en dat alles in een zeer gastvrije en sfeervolle omgeving; dat is in 1 zin waar een diner bij restaurant 't Molenhuys voor staat.

In de Frans-internationaal georiënteerde keuken van 't Molenhuys wordt met veel passie en liefde voor het vak gekookt; creatief, smaakvol, mooie bordopmaak en enkel en alleen verse ingrediënten. De menukaart wordt gedurende het jaar aangepast aan de seizoenen

De uitgebreide wijnkaart, met het accent op Frankrijk, Spanje, Duitsland en Italie biedt veel wijnen per glas. Een levendige wijnkaart met regelmatig wisselende en op de seizoenen afgestemde wijnarrangementen waarbij ook minder bekende landen aan bod komen. Wijnliefhebbers zijn zeer lovend over 't Molenhuys !

Meer informatie over restaurant 't Molenhuys

Lia S.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Susanne T.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Vriendelijk personeel en gezellige huiselijke sfeer. Heerlijke gerechten en leuk opgemaakt. Zeker een aanrader om eens te bezoeken.
adtrum .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Een verrassend restaurant. Mooie ingrediënten vormen evenwichtige, stijlvolle gerechten, zowel in smaak als opmaak. Prima adres!
René V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Wederom voortreffelijk gegeten, met prachtige wijnen, in een gemoedelijke ambiance.
lonas .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Erg lekker gegegeten, verrassende combinaties.
Een vriendelijke bediening in een mooie ambiance.
De gastheer her(kent) zijn gasten en weet heerlijke passende wijntjes te schenken, met passende uitleg!
Wij komen zeker terug!
Yvonne N.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Zoals altijd heerlijk gegeten en gedronken, Mooie smaakvolle gerechten. Fijn wijnarrangement. .Alleen fleswater verkrijgbaar. Ivm milieu zou het fijn zijn dat er kraanwater zou worden geschonken (tegen betaling).
Loes L.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Enerzijds ben ik enthousiast over dit restaurant. Ze zitten in een mooi pand en serveren de gerechten erg kunstig. Toch is er een "maar". Ik vond de bediening erg stijfjes en formeel. Op het kriebelige af. Het paste bijvoorbeeld totaal niet bij jonge leeftijd van de dame in kwestie. Bij deze vorm van bediening had ik dan een wat ouder persoon gekozen. Het eten was op zich best goed, maar naar ons idee mooier gepresenteerd dan het smaakte.
lonas .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Heerlijk verrassend eten, met goede wijnkeuze en zeer vriendelijke bediening.
Eerst lekker buiten van een aperitief en amuses genoten, daarna in de gezellige woonkamer het etentje voortgezet.
De gastheer ( her)kent zijn klanten en kan veel over zijn wijnen vertellen.

We komen beslist weer een keer terug!
Marie-José V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Het was echt een feestje!
We komen zeker terug.
Leuke ambiance, prettige bediening en goede (maar niet overdreven) uitleg van de producten.
De gerechten worden met zeer veel zorg en creativiteit opgemaakt.
Floor V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Zeer goede prijs/kwaliteitverhouding. Helaas ben je voor een 4 gangen diner al snel meer dan 4 uur kwijt, daar hadden we niet op gerekend. De gerechten worden met veel zorg voorbereid en ook de opmaak is al een prestatie op zich.
Ton F.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Het eten was goed en erg mooi klaargemaakt.
Het personeel is erg vriendelijk.
Jammer dat we ondanks de amuses erg lang moesten wachten op de bestelde gerechten.
Anne-Marie M.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Super goed eten een echt avondvullend programma in een zeer gezellige omgeving met vriendelijk en kundig personeel
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Heerlijk eten en lekkere wijnen samen met een persoonlijke bediening. Het enige punt van opbouwende kritiek is dat door gebrek aan dempend materiaal (denk aan gordijnen en vloerbedekking) de akoestiek wat te wensen overlaat. Voor herhaling vatbaar!
hans R.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Zeer smaakvolle gerechten, inventief en verrassend opgediend. Een aanrader, een van de beste restaurants in de wijde omgeving. Wij gaan zeker terug!
Josefien H.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Hele fijne ambiance, huiskamer restaurant, was echt hun huiskamer, ontzettend leuk. De heer des huizes doet de bediening met een erg aardig meisje en de echtgenote is chefkok, fantastisch mooi opgemaakte gerechten, vers en seizoens gericht. De tijd tussen de gerechten was precies goed, mooie kleine porties, met redelijk bedoel ik gewoon goed???? Heerlijke jazz op de achtergrond, eigenaar en mijn man hadden meteen eegespreksonderwerp door de mooie foto's van jazz grootheden die er hingen (door eigenaar zelf gemaakt!!)Wij gaan zeker terugkomen, dit was een AH actie maar het is mooi qua prijs kwaliteit, dus een aanrader!
Jos R.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Dit is een zeer goed restaurant. Wij waren er voor de tweede keer. Een geweldige aanrader. De smaak, kleurencombinatie, de opmaak etc. van hoog niveau. De muzes tussendoor zijn van hoge kwaliteit.
In deze regio is dit het enige toprestaurant. Het zal mij niet verbazen dat ze volgend jaar in aanmerking komen voor een michelein ster.
Marlies V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Zeer verrassende gerechten met zeer goed uitgewogen combinaties! Mooie wijnen en goed advies! Zowel binnen als buiten heerlijk gezeten in gemakkelijke stoelen. Zeer prettige persoonlijke ontvangst en bejegening.
Nick S.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
In een woord perfect.

De ultieme culinaire ervaring. Alles echt klasse zoals alleen in een top restaurant mogelijk.
Eigenaar legt uit wat men op bord heeft verkregen en raadt hierbij een wijnsoort aan.

Hier wordt door de eigenaren passie gestoken in het eten en het serveren ervan.

Ps heerlijke whiskey gedronken.
Petra J.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Na de ontvangst op het mooie buitenterras gezeten: heerlijke amuses en gerechten, prachtig geserveerd, fijne bijpassende wijnen: een aanrader.
KimFru .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
De perfecte plaats om heel lekker en bijzonder te eten. Dit is echt een beleving. De eigenaar die tevens de een kenner van wijn en whiskey.

Wij kregen en hele workshop over whiskey, en konden meerdere soorten proeven, hieruit bleek zijn passie, en beleving opzich.

Wij komen hier zeker terug een zouden dit iedereen aanraden .