't Molenhuys

Kapelstraat 35 5447 AA Rijkevoort Nederland Kaart
31-485371981

Over het restaurant 't Molenhuys

Bijzonder genieten in 't Molenhuys

Culinair genieten van zeer smaakvolle en mooi opgemaakte gerechten, begeleidt met fantastische wijnen en dat alles in een zeer gastvrije en sfeervolle omgeving; dat is in 1 zin waar een diner bij restaurant 't Molenhuys voor staat.

In de Frans-internationaal georiënteerde keuken van 't Molenhuys wordt met veel passie en liefde voor het vak gekookt; creatief, smaakvol, mooie bordopmaak en enkel en alleen verse ingrediënten. De menukaart wordt gedurende het jaar aangepast aan de seizoenen

De uitgebreide wijnkaart, met het accent op Frankrijk, Spanje, Duitsland en Italie biedt veel wijnen per glas. Een levendige wijnkaart met regelmatig wisselende en op de seizoenen afgestemde wijnarrangementen waarbij ook minder bekende landen aan bod komen. Wijnliefhebbers zijn zeer lovend over 't Molenhuys !

Meer informatie over restaurant 't Molenhuys

9,6

Jouw recensie over het restaurant 't Molenhuys

Marco S.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Sfeer is goed. De ontvangst was perfect. Het eten en de vriendelijke bediening perfect. De uitleg bij de wijnen perfect. En een passende rekening.
ARJA D.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Heerlijk genoten van alle verrassende smaken , uitstekende ontvangst en bediening.
Ook de kleine amuses tussedoor vonden we echt een feestje.
anita V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Gisteren mijn verjaardag gevierd in dit sfeervolle, intieme restaurant en het was wederom een fantastische ervaring! Leuke en zeer attente gastheer, aardige bediening en het eten was werkelijk formidabel! weer een geheel andere kaart deze keer maar ook dit keer weer culinaire hoogstandjes in een prachtig jasje! vooral het everzwijn was sensationeel door de verscheidene texturen en smaak! Ik was heel aangenaam verrast door de aangeboden bubbeltjes wijn aan onze tafel voor mijn verjaardag en het prachtige opgemaakte bord met felicitatie, echt een kunstwerkje! . Wat een fijne avond was dat.....ik verheug me op een volgende keer!
Carla J.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Heerlijk en verrassend menu!
Jan M.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
sfeervol fijne stoelen en leuke ontvangst
Bram R.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Wederom heerlijk gegeten bij 't Molenhuys. We zaten lekker bij de openhaard.
Gerechten waren wederom fantastisch en de bijpassende wijntjes idem!
Anita C.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Wat hebben we een heerlijke avond gehad! Van aankomst tot vertrek hebben we genoten van een hartelijke ontvangst, heerlijk eten aangevuld met verrassende, lekkere amuses en een goed glas wijn welke uitstekend aansloot bij onze keuzes. De open haard brandde en al met al voelden wij ons zeer welkom. De bediening was vriendelijk . Kortom: wij komen zeker snel weer terug
info162 .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Uitstekend eten. De gastheer begeleide het wijnarrangement met een uitgebreide uitleg. Het werd daardoor een echte wijnproeverij. Adres om vaker naar toe te gaan.
Ad M.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Vorig jaar met de A.H actie bij het Molenhuys geweest, dat was super.
Gisteravond ook geweest,maar wat viel dat tegen. Drie van ons hadden het 4 gangen menu en een 3 gangen.Tussen de soep en het hoofdgerecht hebben wij 5 kwartier moeten wachten op het hoofdgerecht en
dat was nog lauw ook. Onze andere partner heeft 2 uur zitten wachten.
De andere gerechten waren erg lekker
Jammer dit hadden wij niet verwacht.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Ook met AH actie uitstekend gegeten. Bijzondere amuses in combinatie met de gerechten maken het een zeer aangename culinaire ervaring.
marlies H.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Een avond heerlijk genieten!
Lia S.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Fantastisch gegeten!!!!
Susanne T.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Vriendelijk personeel en gezellige huiselijke sfeer. Heerlijke gerechten en leuk opgemaakt. Zeker een aanrader om eens te bezoeken.
adtrum .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Een verrassend restaurant. Mooie ingrediënten vormen evenwichtige, stijlvolle gerechten, zowel in smaak als opmaak. Prima adres!
René V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Wederom voortreffelijk gegeten, met prachtige wijnen, in een gemoedelijke ambiance.
Yvonne N.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Zoals altijd heerlijk gegeten en gedronken, Mooie smaakvolle gerechten. Fijn wijnarrangement. .Alleen fleswater verkrijgbaar. Ivm milieu zou het fijn zijn dat er kraanwater zou worden geschonken (tegen betaling).
lonas .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Erg lekker gegegeten, verrassende combinaties.
Een vriendelijke bediening in een mooie ambiance.
De gastheer her(kent) zijn gasten en weet heerlijke passende wijntjes te schenken, met passende uitleg!
Wij komen zeker terug!
Loes L.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Enerzijds ben ik enthousiast over dit restaurant. Ze zitten in een mooi pand en serveren de gerechten erg kunstig. Toch is er een "maar". Ik vond de bediening erg stijfjes en formeel. Op het kriebelige af. Het paste bijvoorbeeld totaal niet bij jonge leeftijd van de dame in kwestie. Bij deze vorm van bediening had ik dan een wat ouder persoon gekozen. Het eten was op zich best goed, maar naar ons idee mooier gepresenteerd dan het smaakte.
lonas .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Heerlijk verrassend eten, met goede wijnkeuze en zeer vriendelijke bediening.
Eerst lekker buiten van een aperitief en amuses genoten, daarna in de gezellige woonkamer het etentje voortgezet.
De gastheer ( her)kent zijn klanten en kan veel over zijn wijnen vertellen.

We komen beslist weer een keer terug!
Marie-José V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Het was echt een feestje!
We komen zeker terug.
Leuke ambiance, prettige bediening en goede (maar niet overdreven) uitleg van de producten.
De gerechten worden met zeer veel zorg en creativiteit opgemaakt.