't Molenhuys

Kapelstraat 35 5447 AA Rijkevoort Nederland Kaart
31-485371981

Over het restaurant 't Molenhuys

Bijzonder genieten in 't Molenhuys

Culinair genieten van zeer smaakvolle en mooi opgemaakte gerechten, begeleidt met fantastische wijnen en dat alles in een zeer gastvrije en sfeervolle omgeving; dat is in 1 zin waar een diner bij restaurant 't Molenhuys voor staat.

In de Frans-internationaal georiënteerde keuken van 't Molenhuys wordt met veel passie en liefde voor het vak gekookt; creatief, smaakvol, mooie bordopmaak en enkel en alleen verse ingrediënten. De menukaart wordt gedurende het jaar aangepast aan de seizoenen

De uitgebreide wijnkaart, met het accent op Frankrijk, Spanje, Duitsland en Italie biedt veel wijnen per glas. Een levendige wijnkaart met regelmatig wisselende en op de seizoenen afgestemde wijnarrangementen waarbij ook minder bekende landen aan bod komen. Wijnliefhebbers zijn zeer lovend over 't Molenhuys !

Meer informatie over restaurant 't Molenhuys

9,6

Jouw recensie over het restaurant 't Molenhuys

Rien V.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
We hebben hier een fantastisch diner genuttigd, een seizoensmenu 4 gangen met tussendoor heerlijke amuses. Alles super leuk en mooi opgemaakt. Een genot om hier te dineren. Heel correct en vriendelijk personeel en een mooie ambiance, je zit eigenlijk te dineren in de opkamer of voorkamer van een boerderijwoning. Heel mooi. Mini klein minpuntje, zet de achtergrond muziek iets zachter, Wij zaten naast de geluidsbron en dan klinkt het vrij hard. Verder prima hier !
Ben S.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
De kwaliteit van de amuses was zodanig dat ik hoge verwachtingen koesterde van de gerechten. Dat werd eigenlijk nog overtroffen! Ontvangst, bediening, wijnadvies, meedenken met onze specifieke wensen, het was allemaal buitengewoon goed en plezierig. Tegen een ster aan? Het zou me niet verbazen. In elk geval nog goed betaalbaar. Een restaurant waar ik heel blij van wordt.
De tafel van Emmy L.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Een aanrader als je exclusief en avondvullend uit eten wilt.
Jos N.
Voortreffelijk gegeten in een perfecte ambiance
karinentonny V.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Ten opzichte van ons vorige bezoek heeft dit restaurant qua kwaliteit van gerechten een flinke upgrade gemaakt. De geserveerde amuses en gerechten waren heel bijzonder en verrassend en we hebben er enorm van genoten. Tongstrelend mg je dat noemen. Iets wat je thuis niet krijgt en daarvoor ga je juist naar een restaurant.
Tip: Vanwege de snerpende oostenwind trok het koud onder de schuiframen door. Plak de naad af met een brede transparante tape. Goed voor de bezoeker en het milieu, want de verwarming stond roodgloeiend om de koude tocht te compenseren. Complimenten aan de kok en de excellente bediening.
Lucy B.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Alles top. De gerechten zijn net schilderijtjes. Heerlijke smaken. 4-gangen Valentijnsdiner gehad. Begonnen nog met verschillende amuses. Bediening is vriendelijk en attent. Niet te aanwezig.
H. D.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Perfecte wijnkeuze van Jos vesters, gaf een enorme boost aan de gerechten
Jack R.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Zeer goede service; heerlijk bedient volgens etiquette en goede kennis van food en wine.
Wies W.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Fantastisch gegeten. Prachtig opgemaakte borden en heerlijke wijn. Bediening erg vriendelijk. Kortom wij hebben een geweldige avond gehad en zeker voor herhaling vatbaar

Dank daarvoor,
Bea, Arnold,John, Wies
Louis V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Het was een gezellige avond met een goede ontvangst, heel fijne gezellige ruimte, goede en nette bediening, goede uitleg bij de gerechten, heel smaakvolle en goede tot zeer goede kwaliteit met tussendoor heerlijke hapjes.
Ruby D.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
We hebben heerlijk mogen eten bij 't Molenhuys (voor de chef: prachtige borden met verrassende combinaties) De service van het perdoneel was zeer goed, evenals de muziek en de warme openhaard. Wij komen graag nog een keer terug om heerlijk te eten.
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Niet goedkoop, maar wel bijzonder.
Mieke G.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Geweldige avond gehad!! Echt heerlijk gegeten, prachtige opmaak en de amuses van het huis waren iedere keer weer een verrassing!
Onze complimenten aan het gehele team, wij komen graag nog eens terug.
Bibian V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Prima diner gehad, goede wijnen. Goed advies, er werd keuze gegeven. Verbeterpuntje: was in het donker slecht te herkennen waar je moest zijn
flappiehappie .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Fijne ontvangst, eten goed, sfeer uitstekend. Geweldige avond gehad. Lekkere amuses gehad. 4 gangen menu gehad, mooie opmaak van de borden.
Marco S.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Sfeer is goed. De ontvangst was perfect. Het eten en de vriendelijke bediening perfect. De uitleg bij de wijnen perfect. En een passende rekening.
ARJA D.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Heerlijk genoten van alle verrassende smaken , uitstekende ontvangst en bediening.
Ook de kleine amuses tussedoor vonden we echt een feestje.
anita V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Gisteren mijn verjaardag gevierd in dit sfeervolle, intieme restaurant en het was wederom een fantastische ervaring! Leuke en zeer attente gastheer, aardige bediening en het eten was werkelijk formidabel! weer een geheel andere kaart deze keer maar ook dit keer weer culinaire hoogstandjes in een prachtig jasje! vooral het everzwijn was sensationeel door de verscheidene texturen en smaak! Ik was heel aangenaam verrast door de aangeboden bubbeltjes wijn aan onze tafel voor mijn verjaardag en het prachtige opgemaakte bord met felicitatie, echt een kunstwerkje! . Wat een fijne avond was dat.....ik verheug me op een volgende keer!
Carla J.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Heerlijk en verrassend menu!
Jan M.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
sfeervol fijne stoelen en leuke ontvangst
Bram R.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Wederom heerlijk gegeten bij 't Molenhuys. We zaten lekker bij de openhaard.
Gerechten waren wederom fantastisch en de bijpassende wijntjes idem!