't Molenhuys

Kapelstraat 35 5447 AA Rijkevoort Nederland Kaart
31-485371981

Over restaurant 't Molenhuys

Bijzonder genieten in 't Molenhuys

Culinair genieten van zeer smaakvolle en mooi opgemaakte gerechten, begeleidt met fantastische wijnen en dat alles in een zeer gastvrije en sfeervolle omgeving; dat is in 1 zin waar een diner bij restaurant 't Molenhuys voor staat.

In de Frans-internationaal georiënteerde keuken van 't Molenhuys wordt met veel passie en liefde voor het vak gekookt; creatief, smaakvol, mooie bordopmaak en enkel en alleen verse ingrediënten. De menukaart wordt gedurende het jaar aangepast aan de seizoenen

De uitgebreide wijnkaart, met het accent op Frankrijk, Spanje, Duitsland en Italie biedt veel wijnen per glas. Een levendige wijnkaart met regelmatig wisselende en op de seizoenen afgestemde wijnarrangementen waarbij ook minder bekende landen aan bod komen. Wijnliefhebbers zijn zeer lovend over 't Molenhuys !

Meer informatie over restaurant 't Molenhuys

maxheitkonig .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Tonny V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Een prachtige plek, sfeervol en heerlijk eten en goede bediening. Een verrassende keuze in de menu's. Aangepast aan het seizoen. Voor ieder wat wils. Een mooie wijn kaart en voor de liefhebber een wijnarrangement. Met de BOB is ook rekening gehouden. Een heerlijk avondje uit, met rustig tafelen.
Jacques V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Vriendelijke ontvangst in een kleine intieme dinerruimte van een oud herenhuis. Prima gegeten, uitstekende wijnkaart
Ellyvdelsen .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Warm ontvangst, mooi interieur, fijne muziek, prachtig opgediende gerechten en amuses, goede uitleg, heerlijk!!! eten. Heel aardig personeel, gezellige kamer met goede stoelen.
Wij hebben een hele mooie avond gehad.
Dank jullie wel.
Mart en Elly.
Hans T.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Het was uitstekend
Helene V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Voortreffelijk gegeten: de gerechten waren verrassend, zeer smaakvol, bijzondere ingrediënten en prachtig gedecoreerd! De ambiance is sfeervol, zeer vriendelijke bediening, we werden verrast met extra amuses en tussendoor gerechtjes. Voor ons is deze kennismaking met 't Molenhuys zo positief dat we onze vrienden het restaurant hebben aanbevolen en wij zeker nog eens terug gaan.
Jeroen S.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Heerlijk gegeten en super service
Toon R.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Een buitengewoon goed restaurant. Wat een verwennerij voor je smaakpupillen.Voortreffelijk.
Ellen K.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Wederom een voortreffelijk avondje uit bij Yolanda en Jos. We hebben heerlijk gegeten en het wijnarrangement paste perfect bij de gerechten. De sfeer was zoals altijd erg gezellig.
DeniseU .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
In 1 woord FANTASTISCH!
Avondvullend programma, heerlijk gegeten.. De passie voor het vak is zeer duidelijk aanwezig en terug te vinden in ieder detail!
F. V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
We werden buitengewoon hartelijk ontvangen en bediend. We kregen een heerlijk 4 gangenmenu en de wijnen die behoorden tot het wijnarrangement waren uitstekend. De ambiance is zeer prettig, geen lawaai of harde muziek en de bediening was zeer voorkomend. De pauzes tussen de gerechten waren kort. We bevelen dit restaurant van harte aan en komen zeker terug.
Marloes B.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Samen met mijn vriend en schoonouders een avondje uit eten geweest. We waren hier geen van allen eerder geweest en konden met de AH-restaurantactie op een leuke manier kennismaken.

Het eten was erg lekker, de bediening was goed. We zaten met zijn vieren aan een ronde tafel in een soort 'huiskamer', waar ook nog een tafeltje van 2 stond, hetzij niet bezet. Qua idee erg leuk, maar ik vond het wel wat saai/afstandelijk om in een soort "private dining room" te zitten. Voor mij is uit eten gaan ook een sfeerbeleving en de aanwezigheid van andere gasten draagt daar ook aan bij. De bediening was uiterst vriendelijk en oplettend en er werden lekkere wijnen geschonken. Persoonlijk vond ik een iemand uit de bediening nogal formeel overkomen, maar wel uiterst correct. Al met al hebben we hier heerlijk gegeten en wie weet komen we nog een keer terug! Al vermoed ik dat ik dat dan liever in de zomer doe, in de hoop dat er een terras is waar meerdere mensen zitten, of wellicht kom ik dan alleen met mijn vriend en kunnen we in een andere ruimte zitten.
Diannej .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
We blijven ons verbazen over de bijzondere culinaire gerechten die hier worden gepresenteerd. Dit restaurant heeft een heerlijke huiselijke uitstraling met een erg prettige omgang en benadering zowel vanuit de eigenaren als de medewerkers.
Een top locatie met top gerechten vanuit uiterst bekwaam vakmanschap. Puur genieten tijdens een avondje uit.
Een locatie die iedere levensgenieter bezocht moet hebben.
Fam Janssen, Boxmeer.
Edwin D.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
Wederom een fantastische ervaring beleefd op 14 september. Een warm, persoonlijk onthaal. Een feestje om hier te dineren, ze blijven verrassen met culinaire hoogstandjes met (veelal) streekgerechten toveren noem ik dit. Uitmuntende combinaties, wijn en spijs. In een woord subliem. Onze dank gaat uit naar Yolanda, Jos en het gehele team. Kijk eens op de site en FB
Mariannevkniest .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Het was bijzonder lekker! Echt overheerlijk! Goede wijnadviezen en een hartelijke gastheer. Het duurde wel wat lang alles bij elkaar, want je begint al met een appetizer en twee, meer dan lekkere, voorgerechten. Maar op onze opmerking daarover werd vriendelijk ontvangen en ons werd geadviseerd de volgende keer even aan te geven welk tempo we graag willen aanhouden. Een heerlijk en bijzonder culinair avondje uit.
DianaLinnartz .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Wat een geweldige ervaring was het om bij 't Molenhuys te eten. Je mocht gewoon van de kaart kiezen, indien nodig met bijbetaling. een happertje bij binnenkomst, 2 amuses van het huis, en voor het dessert nog een voorproevertje van het huis. Een mooie karaf water op tafel van het huis. Het eten was verrassend en geweldig lekker. Dit was echt een avondje genieten, wij komen zeker terug!! Echt een dikke tien
Helmieswartjes .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Het was een enorme beleving om een avond bij jullie te vertoeven.
Het hele plaatje was compleet, prachtig weer, heerlijk op het terras gezeten,
Enorm genoten van het eten, de bediening, de gerechten zagen er fantastisch uit, de bediening zo correct en vakbekwaam, in een woord FANTASTISCH.
Heb al weer besproken voor een volgende keer.
Alle medewerkers van het Molenhuis bedankt voor deze geweldige avond.
Het was echt GENIETEN!
Marjoleinp L.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Zelden zo lekker gegeten als gisteren. In erg fraaie en smaakvolle ambiance. Bediening, met name de kennis van de wijn en de gerechten, was prima. 3 gangenmenu met AH actie genomen. Je mag alles kiezen van de kaart. Eerst kregen we 2 héérlijke amuses, vervolgens had ik tartaar van zalm en ceviche en mijn man oesters. Met lekker brood en olie, zeezout. Vervolgens zeewolf, resp. Heilbot, beide voortreffelijk. Een predessert volgde en tenslotte een echt mooi kaasplankje voor mij en lekker dessert voor de ander. Kortom 6 gangen. En dan is de prijs kwaliteit heel goed, ook zonder bon komen wij zeker terug.
Agoossens .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Het eten en de bediening waren geweldig.
Het was een feestje voor ogen , mond en maag.
De wijn paste goed bij het gerecht.
De opmaak van de borden was schitterend.
De aankleding van de ruimte vonden we verwarrend.
Wij raden het zeker iedereen aan.