'T Moddervrouwtje

31-725203013

Meer informatie over restaurant 'T Moddervrouwtje

Scodie .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
De broodjes bij 't Moddervrouwtje zijn niet goedkoop maar de broodjes zijn ruim belegd. Al het beleg lijkt zelf gemaakt te zijn en heerlijk van smaak. De service is vriendelijk en snel.
Dick T.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2016
Gister een heerlijk broodje gegeten bij t'Moddervrouwtje. Deze broodjeszaak ligt mooi op de (wandel) route tussen het station en de binnenstad van Alkmaar. Zowel voorin als achterin de zaak kan men zitten om de broodjes op te eten, maar meenemen kan natuurlijk ook.
De bediening was vriendelijk en de service was snel en goed.
Fleur1985x .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2013
Ik heb maandag echt een super lekker broodje gegeten toen ik onderweg was naar school! Het personeel was heel vriendelijk en ik werd snel geholpen! Ik kreeg ook nog een leuke attentie omdat ze al 20 jaar bestaan! Ik ga hier vaker een broodje eten.
C R.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2013
Vanmiddag heerlijk geluncht in de gezellige binnentuin van t' Moddervrouwtje.
Vers bereidde goed belegde broodjes, tegen een zeer goede prijs.
(prijs kwaliteit is prima voor elkaar).
Ook kregen wij nog een leuke attentie ter gelegenheid van het 20 jarig bestaan van t' Moddervrouwtje.
Ook niet onbelangrijk, de zaak zag er keurig schoon en verzorgd uit.
Jantonis .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2013
De allerlekkerste broodjes van Alkmaar! Welk broodje je ook kiest, het is een succes. De broodjes zijn rijkelijk belegd.
Decor is verouderd. De bediening vaak wat nors en onattent.
Nadeel bij het Moddervrouwtje is dat er vaak weinig broodsoorten beschikbaar zijn en mijn favoriet, de ganzenlever, vaak niet voorradig is.
Ewout B.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2013
Op basis van een vermelding in de funshopgids van Alkmaar besloten we tijdens een dagje winkelen te gaan eten bij 't Moddervrouwtje. Tijdens de wandeling bleek dit nogal buiten het centrumgebied te liggen, maar anderhalve kilometer lopen is geen probleem.

Bij aankomst bezocht mijn vrouw eerst het wat verouderde toilet, alwaar geen zeep was en de papieren doekjes op waren. Er hing wel een vervangende handdoek aan een haakje, maar deze hing met de onderkant over de prullenbak heen. Iets wat je niet in een nette broodjeszaak verwacht en niet bijdraagt aan de hygiëne.

Wij besloten bij het raam te gaan zitten en bekeken de kaart. Toen de serveerster kwam vroegen we naar de beschikbare soorten brood. "Dat staat op de kaart", was het antwoord. Welnu, niet op de onze. Toen de serveerster doorhad dat wij bruin/wit/waldkorn e.d. bedoelden kregen we een grotere kaart waar dit wel op vermeld stond. De serveerster verzocht ons na het kiezen bij de balie te komen bestellen. Op deze grote kaart stond echter: "Bij drukte graag aan de balie bestellen". Wij waren op een afrondend stel na de enige aanwezigen. Hadden de drie aanwezige serveersters geen zin om te lopen?

We bestelden belegde broodjes: een op een waldkornbroodje en een op landbrood. Nonchalant werd ons verteld dat beide broodsoorten niet meer voorradig waren (het was 13.30u) 'omdat' deze dagelijks vers werden gebakken. Die logica ontgaat mij, maar een tip voor de dames: bied dan op zijn minst je welgemeende excuses aan. Wij hadden niet de indruk dat het de dames raakte.

Het eten werd vlot gebracht en smaakte redelijk, hoewel het als alternatief gekozen bruine pistoletje zeker niet kraakvers aandeed. Ook de garnering was erg matig en bestond uit een paar reepjes droge, geraspte wortel en twee dunne schijfjes komkommer.

Omdat ook het decor niet echt aanspraak is dit niet een zaak die wat ons betreft een bezoek of een vermelding in de funshopgids waard is.

Op de terugweg naar het centrum liepen we langs een keurig aandoende broodjeszaak met lachende serveersters en een grote voorraad brood op de planken...
Dewi O.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2012
Ik kan niet voorbij 't Moddervrouwtje lopen zonder een broodje mee te nemen. Ik woon in de buurt dus eet nooit op locatie. Vind het ook niet heel gezellig ingericht. Maar daar gaat het mij ook niet om. De overvolle menukaart met stuk voor stuk heerlijke broodjes zorgen ervoor dat ik telkens terugkomen.
René G.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2012
Charmante lunchzaak met een beperkt aantal plekken en heerlijke broodjes. Een broodje zuurkool met een klein flesje huiswijn en je gaat voldaan weer naar buiten. Alles wordt vers bereid. Aanrader voor de lunch, maar kom tijdig zodat je zeker weet dat je een zitplek hebt.
Nell M.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2012
De broodjes worden voor ons besteld indien er op school moet worden gegeten ivm vergaderingen oid. Diverse broodjes worden dan gebracht, de keuze is reuze en wat je ook neemt het is goed belegd en bijzonder smakelijk!