‘t Misverstant

Kampdijklaan 80 5263 CK Vught Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant ‘t Misverstant

HBOCK .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Fantastisch 7 gangen verrassingsmenu genoten. Er werd uitstekend gevraagd naar onze (dieet-)wensen. Onze groep had een lekker wijnarrangement. Super bediening.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Wederom waanzinnig lekker gegeten met super lekkere wijn.
Ga hier zeker vaak terug.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Wederom ware kunstwerken. Amuse zelf gemaakte paddestoel eigenlijk te mooi om op te eten.
Wijnen worden door Lars zorgvuldig uitgekozen en met veel verstand en uitleg op prettige wijze geschonken.
Al met al door dit Team weer perfecte en heerlijke avond gehad.
Echt een aanrader !!
Bas B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Met een zakelijke groep diner gehad in een aparte ruimte. Tijdens het aperitief in de naastgelegen brasserie werden we verrast met een aantal zeer bijzondere amuses. Diner van te voren besproken. Gerechten van hoge kwaliteit met een mooie presentatie. Alles met heel veel zorg en aandacht bereidt. Mooie bijpassende wijnen werden geschonken en als afsluiting koffie met zelfgemaakt friandises. Het was fantastisch!
Lolokruijer .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Heel erg lekker gegeten. De smaken waren allemaal erg goed en prachtige plaatjes op je bord. Ergens toch wel jammer dat er maar 1 menu is en er niets te kiezen valt. Om je heen zie je ook iedereen hetzelfde eten.
De makreel was echt te gek, de langoustines ietwat zoet, maar zeer smaakvol, de griet subliem en de eend een beetje te vet. De muziek was erg oubollig en zoetsappig en we zaten precies onder een box. De bediening was erg goed en we zijn niets te kort gekomen.
Jan T.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
We werden netjes ontvangen en omdat we de een van de eerste gasten waren mochten we zelf ons tafeltje aanwijzen, vooraan in de hoek met zicht op de tuin en mooi zicht de zaak in. De bediening was vlot, gezellig correct. De kaart is summier, maar wat je krijgt is subliem, wij hadden het vier gangen menu met koffie en friandises na en hebben een heel gezellige avondvullende beleving gehad. De gerechten zijn aan de kleine kant, wel voldoende, wat een fantastische smaakexplosies en een plaatjes van opmaak en presentatie. Onze complimenten voor het geheel, ontvangst, entourage, keurig gedekte tafels, bediening, gezelligheid en het belangrijkste de verschillende uitstekende top gerechten. Zeker een herhaling waard. onze avond verdiende een 9,5
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Weer heerlijk gegeten, deze keer in de tuin.
De amuses waren aangepast aan de zomerse temperaturen met als hoogtpunt een heerlijke gazpacho.
Het voorgerecht met langoustine werde adfemaakt met een heerlijke komkommer dressing.
De Griet was heerlijk en het hoofdgerecht met Black Angus was verrassend anders maar toch vertrouwd
De bijpassende wijnen waren zeer goed gekozen.
WIDJ .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Wij hebben genoten van het vier-gangen verrassingsdiner. Vooraf kregen we twee verschillende amuses ( wel redelijk kort na elkaar geserveerd) en daarna had elke gang zijn eigen kleur. Voorgerecht groen, tussengerecht geel, hoofdgerecht rood en nagerecht paars/rood. Persoonlijk vond ik de gele gang het lekkerst. We hebben genoten van het geheel.
Josje B.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Wederom fantastisch gegeten. Het nieuwe menu is perfect gecombineerd met mooie wijnen. We komen hier zeker terug voor het geweldige eten.
Inge-b .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Het 3-gangen menu bij 't Misverstant gegeten, het eten was echt verrukkelijk, erg mooie smaken. Ze werken met een kleuren menu, elke gang heeft een kleur, en er zit veel vis in het menu, ten minste wel in het menu van deze week. Bij de uitleg van het menu, kiezen van de kaart of een verrassingsmenu, deed het restaurant zijn naam eer aan, we begrepen er allemaal niets van. De bediening was vriendelijk maar 1 jongen was redelijk nonchalant, met name bij het inschenken van het water, waarbij het water over de rand van de glazen klotste. Bij een restaurant in een dergelijke prijsklasse zou dat niet mogen kunnen. De aankleding van het restaurant was okay.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Gisterenavond hier gegeten. Was weer waanzinnig goed. Thijs en zijn collega,s zijn ware kunstenaars.
Het nwe menu Ton sur Ton is echt een aanrader. Wederom perfecte combinatie van smaken.
Bediening is top en de nwe sommolier is een aanwinst. Hij brengt de perfecte bijpassende wijnen op een rustige en interessante wijze.
Gaan hier zeer zeker terug.
Mdrost .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
We werden hartelijk verwelkomd; we werden aangesproken met 'lieve mensen'. Dat is 1 keer leuk, wellicht 2 keer, maar daarna niet meer. We kozen 4 gangen, maar dan met een extra tussengerecht ipv een nagerecht. Dat was geen probleem. Maar werd het wel, toen gang 3 werd overgeslagen. De borden van gang 4 werden ingezet door een wat zuur kijkend persoon. Om bestek hebben we moeten vragen en de wijn (we hadden een arrangement gekozen) kwam niet. En toen de wijn werd ingeschonken, gebeurde dat in de glazen waarin nog restjes van de vorige wijn zaten. Waarschijnlijk van schrik vanwege de zich opstapelende problemen, maar toch. Uiteindelijk werden, op dringend verzoek van de medewerker, de borden weer meegenomen om 'opnieuw' te kunnen beginnen.
Ook de temperaturen van de gerechten stelden ons voor raadsels... lauwwarm waar wij meer aan goed heet dachten (ook bij de tweede versie van de laatste gang), koude bijgerechtjes op een warm bord, tja...
De borden zagen er mooi opgemaakt uit; er was gekozen voor kleuren (een groene gang, rode gang enzovoort), de hoeveelheden zijn krapjes, en de smaken stelden in elk geval mijzelf toch enigszins teleur.
De koffie kregen we aangeboden vanwege het gehannes.
Daarna vroegen we om de rekening en daarop stonden doodleuk 4 gangen, terwijl het er 3 moesten zijn. Dus moest de medewerker een nieuwe poging doen.
Al met al heel wat misverstanden in 't Misverstant. Dit was voor ons de eerste en de laatste keer.
René V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Top restaurant. Heerlijk buitengegeten onder de parasol. Drie gangen vegetarisch! De keuken maakte er een hele proverij van, met sommige gangen bestaande uit drie kleine proeverijen. Fantastisch gegeten!
Tante K.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Lekker gegeten in dit gezellige restaurant, we namen 3 gangen, geweldige smaken en geweldige opmaak. De bediening was zeer goed en gezellig! . Mooie huiswijnen en al met al een zeer geslaagd etentje!
Hans-linssen .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2016
lunch gebruikt in 't Misverstant. Kwaliteit uitstekend zowel wat eten betreft als ook de service en omgeving. Binnen gegeten maar met direct uitzicht op zonnig terras. Lekker ontspannen van lunch genoten.
Wim1978 .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Aantal weken geleden voor het eerst sinds lange tijd (toen het nog "ons Kabinet" heette) weer bij 't Misverstant gegeten. En het was er heerlijk.

Bij binnenkomst direct goed ontvangen en naar onze tafel geleid. De sfeer is er rustig en ruim opgezet, waardoor je rustig met elkaar kunt praten.

Na de kaart kort te hebben geïnspecteerd hebben we besloten het 5 gangen menu te kiezen. Maar hier voorafgaand kregen we 2 heerlijke amuses, waarbij de tweede amuse in mijn beleving zowaar een volwaardige gang had kunnen zijn. Heerlijk!
Ook de gangen die daarop volgden waren stuk voor stuk geraffineerde kunstwerkjes, waar je smaak echt geprikkeld werd. Bijzondere combinaties die niet alleen heerlijk smaakten maar er ook geweldig uitzagen.

De bediening was uiterst professioneel en wist bij ieder gerecht een mooi verhaal te vertellen. Op zowat alle vragen wist de gastheer een antwoord te geven óf hij ging navraag doen in de keuken. We hebben echt heel goed gegeten. En de prijs ligt dan wel iets hoger, maar je krijgt er zeker wat voor terug, dus de prijs/kwaliteit verhouding is goed.

Enige punt ter verbetering is dat ik de gastheer wel wat stijfjes vond.
Dkh .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Het eten was heerlijk en met veel zorg en creativiteit bereid. Rustig, veel aandacht, goede uitleg. We kimen zeker een keer terug.
Paulus.boeren .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Prachtige gerechten met een mooi palet aan smaken bereidt door topkok Marcel van Berkel. Heerlijke wijnen met verhaal begeleiden het geheel. Genieten!
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Heerlijk gegeten en gedronken! De bediening was erg aardig en gezellig. Lekker ruim opgezet. Zeker een restaurant om nog eens terug te gaan!
Enny V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Altijd heerlijk, vriendelijke bediening en mooie ligging. We konden ditmaal lekker in de tuin zitten. Absoluut een aanrader voor iedereen die van lekker eten houdt!