't Meenthuis

Deltazijde 3 Blaricum/ Blaricummermeent 1261 ZM Blaricum Nederland Kaart

Over restaurant 't Meenthuis

In een groene omgeving

Restaurant 't Meenthuis is gevestigd in de Blaricummeent, aan Blaricumbeach in het Gooise natuurreservaat, om precies te zijn. De omgeving is hier prachtig! 't Meenthuis houdt bij alles wat ze doen dan ook rekening met deze omgeving. De huisvesting is energiezuinig, ze kopen in bij lokale ondernemers en maken gebruik van biologische producten uit de streek. Probeer de lokale fietsroute is uit en sluit de dag af met een diner bij dit ambachtelijke restaurant.

Meer informatie over restaurant 't Meenthuis

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 23:00

7,2
Tapenade .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2015
Weer heerlijk gegeten bij het Meenthuis. Wel erg jammer dat ze gaan sluiten en je er vanaf volgende week niet meer heen kunt.

Service was top en de prijs van alles ook.
Barbara K.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2015
Met het werk hier gegeten, Italiaans buffet. Zelden zo slecht gegeten, eten was lauw of koud, taaie pasta, waterige vis, geen smaak, slechte bediening. Op de vraag wat voor vis is het was de reactie "gewoon vis". Aangegeven dat het eten niet lekker is en de enige reactie is, oh jammer dan en het meisje loopt weg!!
Nellie K.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2015
De snitzel was geen aanrader.
De groente moest gezocht worden met een vergrootglas.
De patat was niet bijzonder.
Sfeerloze inrichting, een soort personeelskantine.
Mijn vrouw vond de saté, wel lekker. Maar miste ook de groente.
Geen place-mats op tafel waardoor het effect van bedrijfskantine versterkt
wordt.
De bediening was prima, vriendelijk personeel.
De prijs kwaliteit een mager zeventje.
Zullen over een paar jaar nog wel eens proberen of de zaken beter zijn maar elk nieuw restaurant moet een kans krijgen.
Neem de positieve kritiek ter harte want we gunnen jullie een goede toekomst en/of neem anders een deskundige op gebied van koken en inrichting in de arm voor adviezen.
Angelohaberland1 .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
Erg leuk restaurant, wij konden zo de keuken in kijken.
Hadden een 3 gangen menu, waarvan mijn hoofd gerecht zalm forel was, echt heerlijk.
Leuke bediening en fantastisch eten. Een aanrader.????
A.l.g.koekkoek .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
lekker gegeten vooral voor de prijsvergelijking de snitsel we kregen er zelfs twee .
Voor ons mag de snitsel echt wel minder en daarvoor in de plaats wat sla of andere groenten erbij, dat was we miste maar dat is in veel restaurants.
En dat er toch wordt op gewezen meer groente te eten.
Maar het geheel bediening en het eten eeen dikke tien
Marvil .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Lekker gegeten bij dit restaurant. Royale porties, alles lekker op smaak. Attente bediening.
Beetje moeilijk te vinden in de nieuwbouwwijk van Blaricum, maar als je het eenmaal gevonden hebt is het de moeite waard.
Air_Gourmet .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Gegeten met introductie bon van het restaurant zelf. Twee verschillende gerechten gekozen. Het vlees, de friet en de presentatie waren prima. Alleen de garnering of de groenten leek helemaal nergens op. 2/12 kleine spruiten, dat was het. Salade en groenten eters komen hier wel wat te kort. Het voorgerecht was uitstekend. Verder is de ambiance ruim maar op de een of andere manier klopt het niet en de accoustiek is erg slecht. Met een paar kleine wijzigingen een uitstekend restaurant maar wel in een stukje niemandsland waar je zonder aanwijzing niet zult komen.
Bakkermarry .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
De sfeer, interieur erg ongezellig. Personeel deed hun best om het ons naar het zin te maken..
Ik zou er niet meer zo gauw naar toe gaan....
Simone F.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Wij hebben heerlijk gegeten met de AH actie. Ze hadden een speciale kaart om uit te kiezen of je mocht van de gewone kaart kiezen. De bediening is vriendelijke en de sfeer is goed.
ROELOF L.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Dit restaurant ligt behoorlijk achteraf.
Vooraf namen we vissoep en carpaccio. Carpaccio was dun, mals en sappig.
Vissoep was redelijk van smaak maar er zat weinig vis in en het was een klein bordje dat halfvol was.
Hoofdgerecht tagliatelli met zalm en room en schnitzel met remoladesaus.
Tagliatelli was simpel en eenvoudig. Geen culinair hoogstandje.
Ik had bij de schnitzel gebakken champignons en uien gevraagd.
De 2 schnitzels waren smaakloos en flauw. De gebakken champignons en uien waaiden van je bord af. Je kon amper zien dat er champignons op je bord lagen. Ongelofelijk.
Prijs/kwaliteit te hoog. Voor bijv. een halfvol bordje vissoep € 8,95 vragen is niet normaal.
Het decor waar je zit te eten doet je denken dat je in een kantine zit. Niet te hard praten want het klinkt ook erg hol.
De service was goed, de dames waren zeer vriendelijk.
Al met al een teleurstelling en we komen hier niet gauw terug.
Marian.van.gog .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
Het was voor ons een keer 'proberen' met de AH-diner-actie. We hebben heerlijk gegeten, de bediening was vriendelijk en professioneel, het was gezellig druk (wat betekent dat veel mensen de weg naar het Meenthuis inmiddels hebben gevonden en tevreden zijn). We zijn beslist van plan om hier nog eens terug te komen!
Marionb6 .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2015
Het restaurant ligt in een mooie rustige omgeving. Op het terras kan je op een zomeravond heerlijk zitten. Bediening is vriendelijk en het eten is lekker. Ik hoop dat de ruimte die nu om het restaurant is bewaard blijft.
Mojam123 .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
Heerlijk gegeten. Genoeg keus uit een gevarieerde kaart. Bediening was zeer snel en vriendelijk en opende op ons verzoek - ondanks het wat koudere weer - speciaal voor ons het terras. Kom er zeker nog eens terug!
MarielleM .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
Het eten was gewoon goed, niet culinair, maar redelijk simpel maar wel lekker.
De bediening was best snel en vriendelijk en het heeft een gezellige ambiance.
Katinka E.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
Bij binnenkomst kwam er niemand naar ons toe en liepen we zelf maar naar de kassa waar een serveerster stond. We mochten zelf een tafel uitzoeken. Het eten was matig! Niet bijzonder, al vond onze dochter de spare-rits wel erg lekker zacht en goed van smaak. Saté was van kippendijen, vrij vet. Dessert was goed, lekker ijs.
De bediening was zakelijk, afstandelijk, er kon geen lachje van af. We voelden ons niet erg welkom. Wij gaan niet meer terug.
Mentrea .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Het is een gezellig restaurant in nog de middle of nowhere, makkelijk parkeren. Leuke inrichting maar wel een beetje hol qua geluid en het is beperkt verlicht. Bediening was vlot en makkelijk aanspreekbaar. Het eten is goed. Het is geen restaurant voor mensen die iets bijzonders willen eten. Je kan hier goed terecht met de hele familie en dan is er voor elk wat wils. Grappig vond ik als dessert de koffie/thee met zoethoudertjes. Een leuk alternatief. Ik zou dit restaurant ook heel snel kiezen voor als je het druk hebt en geen zin hebt om te koken door de weeks. Wij waren met zijn vieren en dat was heel gezellig.
Pieter-jolanda .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Heerlijk gegeten (pasta met zalm en schnitzel) , itt eerdere recensies was het in het restaurant lekker warm. De bediening was super vriendelijk. We zaten goed in het voorste deel, in de grotere zaal lijkt ons nog leuker!
Leonieveen .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
De bediening was vriendelijk, goed en snel. Prijs/kwaliteit verhouding redelijk goed. Gezellige ambiance, doet een beetje strandpaviljoen aan. Hele nette toiletten.
Marcel.b .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2015
Een leuke gezellige tent, met een prima bediening. Het eten was prima. Minpuntje was dat de temperatuur in het restaurant aan de lage kant was.
W.telleman .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2015
Hallo,donderdagavond gegeten bij het Meenthuis eten was prima biefstuk heel mals.
Helaas vonden wij het nogal koud en donker volgende keer niet zo dicht bij het raam en op een plek met meer licht.(Wij waren niet de enige die het koud vonden)
Ook heel belangrijk eten was goed warm ook de koffie. Dat tref je nog wel eens anders.
Dus goed met een paar kleine minpuntjes.