't Maoske

Middelstraat 24 5176 NJ De Moer Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant 't Maoske

• : Parkeerplaats rondom 't Maoske, en een grote parking voor ruim 200 auto's op 50 meter van 't Maoske vandaag.

Maandag gesloten
Dinsdag tot en met Zondag van 11:30-21:00

Erg gunstig

Jouw recensie over het restaurant 't Maoske

Lucien S.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Hoewel het een dorpscafe/ restaurant is, mag ook dit deel van het complex wel een Upgrade hebben, maar dat vindt ik. Afgezien van dit punt komen wij er regelmatig een vorkje prikken en hangt er een leuke amicale sfeer. Zeker de moeite waard.????
Lucien S.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Kan ook iets moderner
Ed V.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Goede sfeer, gemoedelijk, Brabants. We hadden een kleine "klacht" hierop is echter uitstekend gereageerd, dus een aanrader!
Jan I.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Heerlijk gegeten en nette bediening.
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Geen op merrking
Jozef B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
werden aangenaam verrast door het menu wat we gekozen hadden
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Goede kwaliteit voor niet te veel geld. Nette bediening en een lekkere gewone Brabantse sfeer.
Jan I.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Prima eten in een gezellige sfeer.
Nannie D.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
De spareribs waren lekker en het garnituur was werkelijk prima. Het eten maakte hierdoor een zeer verzorgde indruk. Nadat we eenmaal besteld hadden, hoefden we ook niet lang op ons eten te wachten. De bediening was heel vriendelijk.

Minpuntjes:
1. we moesten wel heel lang wachten voor er voor het eerst iemand kwam informeren of we wat wilden bestellen, terwijl het op dat moment toch echt niet erg druk was;
2. toen we een hapje te eten wilden bestellen, moest er eerst worden nagevraagd of dat nog wel kon; dat is om half negen 's avonds toch echt wel een beetje gek als je tot middernacht geopend bent;
3. de muziek stond zo hard aan, dat we buiten op het terras zaten mee te stuiteren; arme omwonenden. Het leek wel of de baas van huis was en het personeel een eigen feestje bouwde.

De prijs-/kwaliteitverhouding was prima in orde. Jammer dat het toch vriendelijke personeel hier wel wat steken liet vallen.