't Mannetje

7,1

Jouw recensie over het restaurant 't Mannetje

E. B.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Heerlijk gegeten! Fijne sfeer en goede bediening. Zéker een aanrader!
Monique B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Prima, vlotte en vriendelijke service. Smakelijke gerechten, niet te veel, fijn gekruid. Een 3 gangen menu vult goed, zonder teveel te worden. De keuze in gerechten biedt voor ieder wat lekkers. Prijs van een 3 gangen menu meer dan waard! Sfeer is verbeterd in het restaurant door zachte kleurige spotjes. Als het vol is, levendig maar niet lawaaïerig. Mijn complimenten!
Marjo B.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Zijn hier voor de eerste keer met de social dealbon geweest. Keuze uit de hele kaart. Als voorgerecht had ik de rundercarpaccio die zeer ruim was belegd en heerlijk smaakte. Ook het hangbuikje smaakte heerlijk. De Ierse biefstuk was groot en smaakte ook heel goed. Ook de nagerechten waren heerlijk. Wij gaan hier zeker vaker eten.
Pica .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2016
Met Social deal gegeten. Naam 't mannetje verwijst naar het beeld van 'het mannetje' wat op 't Eiland in Arnhem staat. De eigenaar kan er je alles over vertellen. Het eten was goed, vooral de toetsjes, met name de chocoladeparfait was heerlijk! Porties waren ruim, alleen de groente viel wat tegen. Bediening plezierig ongedwongen. Voor herhaling vatbaar.