't Luykje

Maandag t/m Zondag vanaf 17:00

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Wi-Fi
Victor K.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Het was niet druk maar dat is redelijk verklaarbaar. Donderdagavond en zware regenbuien. Zeer vriendelijk en gastvrij ontvangen en plaatsgenomen in een "treincoupe" Apart en gezellig. De kaart biedt een ruime keuze in zowel voor-, hoofd-, als nagerechten. Zowel de entrecote als de Tournedos waren prime medium bereid. Frites en gebakken aardappels waren wat weinig voor twee personen en wat groente in plaats van een klein bakje sla was prettig geweest maar zie dat als een hint. We hebben heerlijk gegeten en het was gezellig. Voor de rokers is er een verwarmde ruimte buiten naast het restaurant. Dit Restaurant is zeker een bezoekje waard. Tot de volgende keer dus!
Frelien S.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
In één woord "fantastisch"!!!
Heerlijk gegeten, geweldige bediening en een gezellige sfeer!
Hier kom ik, zeker weten, nog eens terug!!!
Bedankt Thijs voor een fantastische avond????
Hannie H.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Met z'n tweetjes op onze trouwdag naar 't Luykje in Soest. Als voorgerecht de Topper, tjeetje wat lekker. Een groot dienblad met allerlei schaaltjes lekkers. Zeer gevarieerd, van zalm tot champignons in bierbeslag. Daarna de spareribs. Die waren SUPER! Ieder een bord vol, met sausjes, patatjes, gebakken aardappeltjes en sla. Tja, we hadden dus beter niet het voorgerecht kunnen nemen maar een doggybag bracht uitkomst. Hebben we uiteindelijk twee dagen spareribs gegeten, te gek, zo lekker. 't Luykje, een aanrader waar we zeker terug komen.
Han.mikkers .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
De ontvangst was erg hartelijk, de kaart zag er niet slecht uit. We besloten als voorgerecht de Topperschaal te nemen. Een uitstekende keuze! Van alles wat, heerlijk bereid, met toast en stokbrood er bij. Daarna besloten we de kaasfondue als hoofdgerecht te nemen. Dat bleek een vergissing. Wat direct opviel, was de enorme hoeveelheid kaas in een grote, en overigens dunne pan (dus geen gietijzeren pan of massieve fonduepan of pot). Wat daarnaast opviel, was dat de kaas geen draden trok, maar dan ook helemaal niet. De smaak was ok, in de zin van pittig en zout, maar meer niet. Al filosoferende kwamen we tot de conclusie dat we een pan met kaassaus hadden gekregen. Gezien het fantastische voorgerecht erg jammer. Toen we de serveerster confronteerden met onze beleving, reageerde ze gestoken en ze voelde zich betrapt, leek het wel. Zoals gezegd jammer. Voorgerecht cijfer 9, hoofdgerecht een 2.
Zeer geachte han.mikkers,
Dank u wel voor uw feedback. Fijn dat u de service en decor met een acht beoordeeld heeft en dat het voorgerecht zeer naar wens was. Jammer om te lezen dat u niet tevreden was over het hoofdgerecht, we hadden met alle liefde een nieuw gerecht voor u gemaakt als we hiervan geweten hadden. Het is natuurlijk wel de bedoeling dat ons bedienend personeel tussendoor vraagt of alles naar wens is tijdens het hoofdgerecht, is dit dus niet gebeurd?
Graag zou ik in gesprek met u willen komen om te horen hoe we ons kunnen verbeteren.
Zodat u een volgende keer helemaal tevreden de deur uitloopt.
Heel graag tot een andere keer !
U kunt mij bereiken op tel.nummer 0654922060
M. van den Brakel,
Elise Z.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
't Luykje is een soort gezellig dorpscafé waar je ook kunt eten. Aankleding is tegen het foute aan, maar juist daarom grappig en huiselijk. Het was aardig druk toen we kwamen en moesten aan de bar wachten op onze tafel. Duurde redelijk lang voordat ons een drankje werd aangeboden. Frisdrank zoals cola komt uit de tap en niet uit de fles en heeft daardoor nauwelijks prik. Als alternatief werd wel cola light uit de fles aangeboden. Het eten is goed en veel. Prima voor grote eters! De 1-meter lange spiezen zijn leuk om te zien en smakelijk. Ook andere gerechten op de kaart zijn prima.
Wout F.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2015
Wederom heerlijk gegeten afgelopen donderdag, vriendelijke bediening en ruim voldoende porties. We komen hier al jaren, en zullen dat ook blijven doen. Gezellige ambiance. Top!
Bodil W.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2015
Samen met mijn ouders en vrienden van ons weer heerlijk gegeten bij 't Luykje. De spareribs zijn heel mals en goed gekruid. De spies van 1 meter is ook zeker aan te raden en de t-bonesteak is ook top. De bediening is zeeer klantvriendelijk, alleen zijn ze wel gretig met de drankjes. Verder heel gezellig, echt een ons-kent-ons restaurant. Kortom, een aanrader!
Ronaldsmit .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Bij dit restaurant kun je heel goed voor de Varkenshaas Sate gaan. Die is namelijk van een goede kwaliteit en in een ruime portie met frites of gebakken aardappels en salade. De voorgerechten zijn ook goed. Menu's kun je ook afhalen. Het is meer een eetcafe dan een restaurant. De ambiance is een netjes en zeker niet muf bruin cafe. De bediening is m.i. te gretig om een leeg glas te vullen en iets service with a smile zou niet misstaan. De eigenaar zelf weet de toon overigens wel goed te zetten en voor de sate komen we zeker terug.....
Martinb78 .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2015
Een gezellige tent waar je zittend op treinstellen met plankjes aan de muur en koffertjes aan het plafond kan genieten van de beste vleesspies in de provincie. Het gevaarte wordt boven je bord gehangen want op tafel leggen is geen optie. Veel te groot. Aan de spies vind je geen flauwe stukjes maar flinke stukken goed vlees. Varkenshaas, ossenhaas, kip en stukken spek die het vlees een heerlijke smaak geven. Ook de rest van de kaart is erg goed evenals de doorsnee prijzen. De tent zit altijd vol dus reserveren is aan te bevelen.
Ibeline .
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2015
Elke keer is het weer een feestje om in 't Luykje te eten.
De sfeer is erg gemoedelijk, de bediening is super vriendelijk en niks is te veel. Ik heb hier meerdere keren gegeten en was elke keer zeer tevreden. Vooral de kip saté en spare ribs zijn overheerlijk en de 'kleine buyken' menu is ideaal voor de kleine eters die niet veel op kunnen.

Kortom helemaal top!
Thjo .
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2015
We hebben super lekker gegeten met 17 man.

Dat is toch een kunst om voor zoveel mensen hun eten tegelijk op te dienen.
We hadden heel veel verschillende gerechten en ik heb van niemand iets negatiefs gehoord.

De bediening was heel goed en voor onze jarige moeder een leuke afsluiting bestaande uit een bord met felicitatie van chocolade en sterretjes op het ijs.

Top, bedankt!
Ricardo V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Ossenstaartbiefstuk en het spies was prima. Bediening uitermate slecht, klantvriendelijkheid ook super slecht. Valentijnsetenavond verpest....
Rose L.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2014
Toppers schaal heerlijk ! En de spareribs mm we komen van ver, maar we rijden er graag voor !! Personeel luisterde goed naar onze wensen!!
Groni .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2014
Weer heerlijk gegeten bij 't Luykje. Nu met 12 personen en alles was in de puntjes verzorgd. Vooraf diverse warme gerechten, daarna Spareribs; spies; t-bone. Allemaal heerlijk. Iedereen was weer zeer tevreden.
Diandra S.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2014
Super knus restaurant met leuke, gezellige bediening die niet te beroerd zijn om even in de keuken te informeren naar ingrediënten i.v.m. pinda-allergie.

We hebben er heerlijk gegeten en het Kleine Buyken menu was meer dan genoeg.
Vooraf stokbroodjes met kruidenboter en tapenade, ruim genoeg voor beiden.
Als hoofdgerecht heerlijke tongfilet geserveerd op warm fruit, echt een aanrader! De spare-ribs waren heerlijk sappig en kwamen zonder moeite los van het bot, prima met mes en vork te eten.
Dit in combinatie met de geserveerde knapperige frites, gebakken aardappeltjes en frisse salade was het een succes!
Na een bakkie koffie & thee geserveerd met chocolade bonbons, we kwamen niets te kort!
En dat alles voor een schappelijke prijs, top restaurant!
Linda B.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2014
t luijkje is een top tent!!
Ik heb er meerdere malen gegeten; spareribs en de kip- sate vind ik erg lekker en de mosselen zijn ook erg lekker. niks is te gek daar... extra saus of andere sauzen bij je gerecht doen ze absoluut niet moeilijk over. Er hangt een erg warme en een gezellig sfeer. De bediening kan ook tegen een lolletje en doen zelfs mee. Zeker een aanrader om er te gaan eten !!!!
Levi73 .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2014
Wij gaan graag eten bij 't Luykje.
Ten eerste door de ruime keuze op de menukaart, er is echt voor elk wat wils en als je bij de voorgerechten niet echt kan kiezen door de ruime keus is er een 'toppers schaal 'met de toppers van de lekkere voorgerechten. De porties zijn ruim voldoende.
En mocht je dat teveel vinden is er ook een "kleine buyken"kaart voor de hoofdgerechten in een kleinere portie. Er is genoeg keus, zowel vlees,vis als vegetarisch.
Het is er knus en gezellig ingericht, misschien voor sommige gasten ouderwets, maar wat ons betreft helemaal passend bij het mooie pand en bij het sfeertje. Zou hier niks aan veranderen, want dat hoort gewoon bij deze zaak.
Bediening is vriendelijk en alert en staan zeker open voor vragen wbt eventuele aanpassingen bij een gerecht.Maar snap als het zo druk is dat niet alle veranderingen mogelijk zijn.
Wij komen hier echt al jaren, het is altijd goed en lekker en we gaan altijd met een tevreden gevoel weer naar huis. Prijs kwaliteit verhouding klopt ook!
Wat ons betreft is en blijft 't Luykje een begrip in deze regio!
Marije B.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2014
Als wij met de collega's uit eten gaan dan gaan we altijd naar het t luykje. Je wordt er vriendelijk ontvangen door het personeel. De menukaart is zo ruim opgezet dat je haast niet kunt kiezen. Mocht je niet alles op kunnen krijgen dan kun je een doggybag mee krijgen. Ook is er een kleine buikenkaart voor de wat minder grote eters. Je krijgt veel en goed eten voor een goede prijs. In 1 woord TOP
Danny65 .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2014
Nee voor ons nooit meer. Bij aankomst al een ietwat onvriendelijke ontvangst door een dame. Bracht ons naar een tafel maar moesten oppassen dat we niet vielen ivm hoogteverschillen en slechte verlichting. Eenmaal aan tafel koos ik voor een spies. De houder ervan werd gelijk pontificaal voor mijn neus gezet zodat ik weinig Ixht had op mijn partner. Dus na die te hebben verschoven kwamen er vier Sauze op tafel en bordje sla. Na zeker 25 min wachten kwam de spies. Taai en droog vlees. Ik had van te voren gevraagd of de spek die erbij zat eraf mocht maar dit kon niet. Dat begreep ik later wel want de spies waren kennelijk al ruim van tevoren klaargezet. Te zoute aardappels erbij en het feest was compleet. Was echt de laatste keer voor ons.
Ralph D.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2014
Ter ere van moederdag in dit restaurant gaan eten. Wat meteen opvalt is de leuke aankleding met bankstellen uit oude treinen. Dit maakt het waarschijnlijk ook voor kinderen - niet mee - leuk om te eten. Verder heeft het de uitstraling van een eetcafé en daar is niets mis mee, afhankelijk van de gelegenheid. Zo is het ook met de bediening: relatief jong en onervaren, maar vriendelijk. Helaas is loopt de wachttijd snel op (zonder dat het restaurant afgeladen is) maar is men er als de kippen bij om de drankjes te blijven aanbieden.
Dan het eten: dat is prima gegaard en je gaat niet met honger weer naar huis. Daar is dan ook wel alles mee gezegd want de kwaliteit is mager te noemen. Met name de kip is van een kwaliteit die in een sateetje nog zou kunnen, maar als deel van een spies te 'fabrieksmatig' aanvoelt in de mond. De prijzen zijn hierop ook wel aangepast en dat maakt het geheel een goed alternatief voor de veel minder intieme 'restaurants' met een toekan als beeldmerk...