't Lieve Vrouwtje

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant 't Lieve Vrouwtje

e H.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
prima eten, maar langzame en ongeïnteresseerde bediening. duurde ook lang voordat eten er was. bijna uur gewacht
JLD M.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
ja is lekker...je kan ook 3 kleine voor, hoofd en na gerechtjes bestellen. Leuk concept! Het eten is goed! de bediening iets minder..ze hadden qua drank wel meer aan ons kunnen verdienen. de glazen bleven te lang leeg staan.
GerdineBeek .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Fijne avond gehad. Leuk concept met de kleine gerechtjes. Helemaal aangezien ik altijd moeilijk kan kiezen. Zo kun je van alles iets proeven. Inrichting wel aan een update toe.
Tineke H.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Gister hier gegeten op het terras. Plateservice en mosselen. Plateservice is en blijft natuurlijk gewoon een bord friet met salade en iets erbij. De spianziequiche was vers bereid en precies wat je ervan kunt verwachten. De mosselen net zo. De 2 bediendes op het terras hielden de gasten niet zo in de gaten, waardoor we uiteindelijk bij een derde bediende naar ons 2e drankje moesten vragen. De plek leuk aan het Lieve Vrouwe plein.
laurijn67 .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Hier laatst gegeten met mijn vriend.Personeel was aardig.Het duurde best lang.De sate was belachelijk weinig,zaten 3 kleine stukjes op een stokje,alsof iemand er al van gegeten had.De saus was niet eens zelf gemaakt.Erg jammer.Ga er niet meer heen.
Geert S.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Spontaan bezoekje gebracht met wat vrienden. Lekker no-nonsense eetcafé, aardige bediening maar niet heel alert: expliciet een burger zonder augurk besteld maar dat ging niet goed. Het eten was prima maar niet uitzonderlijk.
Marieke K.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Smakeloze kipsate...te vaak gebakken patat en verpieterde salade. Voor 14.50 krijg je 2 stokjes kipsate van 8 blokjes. De sausjes waren lekker maar goed die komen uit een pakje. Geen aanrader. De zogenaamde pavlova is een schuimpje. Weinig liefde in de keuken...jammer
Louise M.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Op 2e Kerstdag hebben wij hier met het gezin gegeten. We hebben genoten van het heerlijke eten, wij hadden gekozen voor 9 gerechtjes concept, voor de Kerst was dit uitgebreid met een lekkere frisse spoom. Personeel is zeer vriendelijk en de bediening vlot en met een goede uitleg van de gerechten. Kortom wij hebben genoten en als we weer in de buurt van Amersfoort zijn, komen we zeker een keer terug.
Rutger K.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Voor de tweede keer probeer ik het nu om een recensie te schrijven over 't lieve vrouwtje. Onze gastheer was Sefkan de zoon van de eigenaar, wat een fantastische gastheer met verstand van zaken. Een goede bijpassende wijn bij de gerechten kan je hem toevertrouwen.aanrader is het bananen brood die vers gebakken wordt in de keuken van 't lieve vrouwtje. Ik had de eer om kennis te maken met de chef. De gerechten zijn niet bijzonder maar wel erg goed klaar gemaakt. Voor €26,50 heb je waar voor je geld. Wij komen zeker weer terug of zoals wij zeggen in Friesland oant sjen!
Rutger K.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Spontaan naar binnen gelopen. Zag er gezellig uit en het was er druk ( altijd goed teken). Wat waren wij blij dat we hier binnen zijn gestapt, de zoon van de eigenaar Sefkan Killi was een gastheer waar vele restaurants nog wat van kan leren. Een hartelijk welkom, uitstekende kaart met verschillende gerechtjes en daarbij een goede en bijpassende wijn. Als dessert hadden we het kaasplankje met bijpassend bananenbrood dit wordt daar zelf gemaakt en vol trots gepresenteerd door de chefkok en zijn leerling. Mijn vrouw en ik weten veel van horeca ( docent horeca en dochter van horeca ondernemer) en zijn niet snel onder de indruk. Nu wel!! De sfeer en het eten is fantastisch, we komen zeker nog een keer om te eten met daarbij in de toekomst bijpassende wijnen! Bedankt Sefkan en personeel voor deze mooie ervaring.
IvLeeuwen .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Ontzettend leuk en lekker concept. Drie heerlijke voor-, hoofd- en nagerechtjes gegeten. Alles smaakte even lekker. Ook de borden waren keurig opgemaakt. Bediening was zeer vriendelijk. Wij hebben er met 8 personen gegeten. Verliep allemaal vlekkeloos. Zeker een aanrader dus!
Martijn S.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Het interieur is een een keuze maar de verwelkte bloemetjes op de tafel echt een misser. Beetje vergane glorie en behoorlijk wat last van fruitvliegjes. Eten was OK maar bij 'mosselen met 3 sausjes' verwacht ik geen kale knoflooksaus en mayo. Oude brood vooraf was ook een afknapper.
Joyce S.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2016
Gisteravond hier gegeten met z'n 2en. Gezellig (bruin) restaurant op een leuke locatie en heel vriendelijke bediening. We zijn voor het concept van de 9 gerechtjes gegaan, inmiddels € 26,- . We hebben lekker gegeten en de wijn was ook goed. De hoeveelheid ruimschoots voldoende. Bij de rekening krijg je zelfgemaakte pepermunt.
WJPW P.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
Op een warme zomeravond besloten we snel wat te eten op het plein voor de toren. Het terras is prachtig gelegen, al wordt het zicht op de toren ontnomen door de parasols.

Het concept is dat je zelf 9 gerechtjes kiest, 3 per gang. Hier hadden we niet heel veel zin in, omdat we niet langer dan een uur wilden blijven. Daarnaast leek het ons nogal een kunst om bijpassende gerechtjes op je bord te kiezen. We kozen voor de plateservice voor 13,50 per bord.

De spareribs in zoetzure saus bleken eerder spareribs in ketjapsaus te zijn. De sliptong was niet heel geweldig. Ergens was een zeepsmaak te proeven. Daarbij kregen we een vrij grote salade en friet. Die waren beide wel prima, al zat er vrij veel dressing op de salade. Een bordje voor de botten van de spareribs was wel welkom geweest.

Pluspunt: La Trappe witbier op de tap en een grote karaf kraanwater.

We wilden een snelle hap voor niet veel geld, dat is prima gelukt.
Ensj68 V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
...wij kwamen hier voor een wijntje om 17.00 uur en zijn niet meer weggegaan...Daran heeft ons door zijn charmante manier van bediening overtuigd dat we hier ook lekker konden eten...en bleek absoluut waarheid...genoten van heerlijke gerechtjes, goed gezelschap en goed wijntje. Bedankt voor jullie gastvrijheid. Groeten uit Breda
char18 .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Super mooi uitzicht over het Lieve Vrouweplein met daarbij een heerlijk glas wijn en bitterballen. Geserveerd worden door klantvriendelijke bediening.
Andrea V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Goede ervaring bij t' lieve vrouwtje. Gezellige entree en het restaurant heeft iets weg van bruin eetcafe.
Onze ober Daran was niets teveel. Speelde efficiënt in op druk bezette tafels met meerdere personen en had oog voor tafels met 2 personen. Dat werd zeer gewaardeerd. De huiswijn was goed en bleek met zorg uitgezocht door het gehele team.
Klein puntje van feedback aan de chef, de zalm werd beschreven als zacht maar mag voor deze bewoording wel iets zachter worden geserveerd. Concept van kleine gerechten is erg leuk maar voor de wat grotere eters wellicht iets te weinig.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Een menu waarbij je bij elke gang voor 25 euro een keuze kunt maken uit drie voor-, drie hoofd-, en drie nagerechtjes is een aardig concept. Je krijgt een soort tapas-effect op je bord. Ter afwisseling of met een gemixt gezelschap best een keertje leuk. De kwaliteit is goed. De sfeer is een beetje 'bruin'.
Marije82 .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2016
De voor- en hoofsgerechten bestonden elk uit drie tapas achtige hapjes. Het zag er allemaal mooi uit, de smaken waren verrassend en lekker. Het vega hoofdgerecht (v h groepsmenu) is een aanrader.
Minpunten: er werd amper gevraagd of we wat drinken wilden. Zelfs toen ik vroeg om nog 'es langs te komen om de bestelling op te nemen gebeurde dit niet.
Verder niet handig om een groep - in een verder leeg restaurant - in een hoek meer te zetten waar je als bediening niet handig bij kunt. Tot slot: een Engelstalige menukaart is handig als de helft van de groep geen Nederlands spreekt.
Farish M.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Vandaag besloot ik spontaan met en vriend te drinken bij 'T Lieve vrouwtje. Ook al viel het weer tegen, hebben we als nog heerlijk buiten bezeten onder de warmte lamp. Daarna nog een hapje gegeten, aan het eind verbaast me het dat we nog een kopje the van het huis kregen. Echt een top locatie en de sfeer was geweldig echt een aanrader.