Over het restaurant 't Lieve Leven - Helvoirt

Laat je inspireren

Proef 't lieve leven hier in Helvoirt. Hier zorgen ze net voor dat beetje extra. Tijdens het eten de meest speciale wijnen van over de hele wereld, na het eten de beste koffie uit de regio. En dan natuurlijk het diner zelf. Met de beste producten maakt men hier een vooruitstrevend menu waar je smaakpapillen van gaan tintelen. Een onvergetelijke culinaire avond!

Meer informatie over restaurant 't Lieve Leven - Helvoirt

• Kom je met de auto?
    Mocht u via de navigatie rijden, stel ons adres goed in met de aanvulling van Helvoirt - Haaren.

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 22:00

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Rico W.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Erg lekker eten in een sfeervolle omgeving voor een faire prijs! We komen zeker terug!
a.labots .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Van amuse t/m dessert een prima verzorgde maaltijd, die qua smaak samenstelling zeer aan te raden zijn. Een aandachtspuntje zou kunnen zijn de € 6,- voor een, niet tot de bolling ingeschonken, glas wijn.
M. M.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Sobere inrichting, goed eten, goede kwaliteit, smaakvol op elkaar afgestemde gerechten. Mooi opgemaakte borden. Goed de wijn. Samen met partner heerlijk gegeten!
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Voortreffelijk gegeten, ook vegetarisch werd goed opgelost. Elk gerecht was een plaatje en smaakte heel erg goed.
Bediening was super...dus complimenten!
fonsa V.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
We kwamen voor een lunch, maar werden verrast met een geweldige verrassingslunch!! We waardeerden ook, dat de kok even langs kwam met heerlijkheden voorbij de koffie na.
andreboon60 .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Al een aantal malen geweest en nu met de AH actie. Geen verschil in kwaliteit van het eten, bediening en ontvangst. Heerlijk eten en erg vriendelijk bediening. Zeker een aanrader
famkivits .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
De gerechten waren meer dan zeer goed, werkelijk fantastisch. De zetels waren zeer comfortable en de ruimte was mooi maar niet enorm gezellig, gewoon een degelijke ruimte met wel een schitterende kerstboom. We konden heerlijk praten zonder het gevoel te hebben dat anderen mee genoten. Geen grote hoeveelheden maar absoluut voldoende om voldaan te zijn.
keesvl .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
We waren in de buurt van dit restaurant op vakantie en hadden gereserveerd via de AH-actie. We kregen daarom een verrassingsmenu. We vonden dit menu van zeer goede kwaliteit en hebben echt genoten. Jammer dat het zo ver van ons huis is, anders kwamen we zeker terug! Complimenten aan de kok en aan de bediening!
Sylvia_ .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Hartelijke ontvangst.
Het 3-gangenmenu i.v.m. de AH-actie was erg goed.
Er werd rekening gehouden met specifieke wensen.
Een echte aanrader dit restaurant!!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Genoten van het AH menu met uitbereiding van een 4e gang, zeer lekker gegeten met prima huiswijn.
Vriendelijke ontvangst en bediening.
a.labots .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Alles was in goede verhouding, Het voorgerechtje met de ossenworst was simpel maar door de dressing én opmaak, smaakvol. De parelhoender was goed gebakken en met de groenten een prima combinatie. Het viel alleen op dat er géén reductie plaats heeft gevonden n.a.v. het geen dessert nemen van een v.d. personen!
bertone .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Leuke ontvangst, heerlijk eten en prettig bediend. Goed bereikbare locatie met voldoende parkeerruimte.
leuk ingericht restaurant en de kok maakt wat bijzonders klaar.
met wensen wordt rekening gehouden en dat zonder meerprijs.
komen zeker terug
noudluyben .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Heerlijk gegeten met een zeer prettige bediening. De gerechten werden prachtig opgediend. De kunstenaar in de keuken zou een kwast moeten krijgen en de erbarmelijke kunst die er nu hangt laten overschilderen.
Lonneke T.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Heerlijk gegeten, goede service! Een aanrader voor als je een keer bijzonder wil eten! Locatie is ook makkelijk te bereiken; ligt aan de n65
Fijnproever .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Sinds de opening van t Lieve Leven komen wij met regelmaat terug. Alleen maar complimenten ; van ontvangst tot aan het eind van de avond. Mooie locatie, geweldige gerechten, en zo vriendelijk! Een restaurant waarvan wij vinden dat deze niet onder doet t.o.v. een ster-restaurant. Met nu ook een 2e locatie!
Mbt de waarderingen; deze zijn niet goed in te vullen... Bijv. Wachttijd, hier ingevuld kort maar dat is geheel af te stemmen met het restaurant. Daarnaast ben je bij het Lieve Leven welkom voor een heerlijk avond uit!
Tot de volgende keer!
Elly T.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
heerlijk gegeten, alle gerechtjes zijn met liefde en aandacht gemaakt, kleine kunstwerkjes op je bord.
prima bediening. Niet opdringerig, maar wel oog voor lege glazen. Elk gerechtje wordt keurig aan tafel uitgelegd.
Judith M.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Verrassend lekker gegeten met de AH actie. Prettige sfeer, goed samengesteld menu en lekkere wijnen. Kortom weer een restaurant aan het lijstje toegevoegd waar we nog eens terug willen komen.
brucedevos .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Heerlijk en perfect eten, goede en vriendelijk bediening, lekkere wijn. We hebben weer heerlijk genoten. Een aanrader!! Tot de volgende keer.
Anoukdv .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Gisteravond genoten van een heerlijk drie gangenmenu.
Vooral een aanrader is de ganzenlever. Super.
De bediening is top, de entourage sfeervol.
We komen ongetwijfeld weer terug.
Gerard K.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Het was geweldig. In een woord super. Kan het iedereen aanraden. Ook het tussengerecht was
fantastisch. Het was het rijden dubbel en dwars waard.