't Lieve Leven - Helvoirt

Rijksweg 26 5268 KJ Helvoirt Nederland Kaart

Over het restaurant 't Lieve Leven - Helvoirt

Laat je inspireren

Proef 't lieve leven hier in Helvoirt. Hier zorgen ze net voor dat beetje extra. Tijdens het eten de meest speciale wijnen van over de hele wereld, na het eten de beste koffie uit de regio. En dan natuurlijk het diner zelf. Met de beste producten maakt men hier een vooruitstrevend menu waar je smaakpapillen van gaan tintelen. Een onvergetelijke culinaire avond!

Meer informatie over restaurant 't Lieve Leven - Helvoirt

• Kom je met de auto?
    Mocht u via de navigatie rijden, stel ons adres goed in met de aanvulling van Helvoirt - Haaren.

Dinsdag t/m Zaterdag Lunch op reservering (12:00u tot 14:00u)
Dinsdag t/m Zaterdag 18:00u tot 22:00u

• Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Wij komen graag terug.
H. V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Lekker gegeten, echter bij het afrekenen een kater opgelopen. Tricky foutjes kwamen aan het licht, en zoals u kan raden in het nadeel van de klant. Bij 3 gangen proefmenu (40,- p.p.) vroegen ze, wilt u een zoet dessert of kaas? Niet vermelden dat er bij kaas 4,50 extra berekent wordt. Het gaat mij echt niet alleen om de prijs/kwaliteit, maar ook om de intentie v.h. restaurant. En ja, naar zulke adressen ga ik NIET meer terug. Dat voelt bij mij aan als een kater en een TE commercieel TRICKY gevoel die de uitbater zo meegeeft. Voor de grotere eters zeer sterk af te raden, sommigen hadden nog honger na het eten.
C. D.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Top alles: eten, bereikbaarheid, ontvangst.
Anna A.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
????????
JMAM V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Reservering gemaakt, ruim van te voren. Gevraagd om een tafeltje achter in de hoek, werden in het midden van de zaak neer gezet, geen rekening gehouden dus met de wensen van de klant terwijl het overgrote deel tafeltjes voor 2 waren. 2 keer een 4-gangen vis menu besteld. Werd direct gevraagd naar wat voor aperitief we hebben wilde? Bleek achteraf een kaartje op tafel te liggen met aperitieven, waren we door niemand op gewezen. Eerst een mandje brood besteld, zat alleen wat boter bij, geen kruidenboter of tapenade o.i.d. Voorgerecht ging goed, daarna kregen we, na lang wachten, vleesgerechten terwijl we 2 keer een 4-gangen vismenu hadden besteld. Ondertussen al zo lang moeten wachten dat we die alsnog maar hebben opgegeten. Was wel lekker maar niet wat er was besteld. Verder had de bediening nauwelijks oog voor ons als gasten en moesten we nogal wat moeite doen om wat drinken te bestellen. De ober kwam bij het nagerecht vragen of we kaas of zoet wilde hebben, 1 zoet en 1 kaas besteld. We zouden een extra stukje kaas krijgen omdat we de verkeerde gerechten hadden gekregen, stond bij het afrekenen tot onze verbazing de kaas als supplement op de rekening. Al met al een teleurstellende ervaring. Duidelijk geval van gebrek aan ervaring. Weet niet waar de hoge cijfers vandaan komen. In een eetcafe is de bediening beter als hier, erg jammer.
Miranda K.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Met vrienden fantastisch lekker gegeten. Heerlijke bijpassende wijntjes. Super gastvrije medewerkers. Wij komen zeker weer eens terug.
rene L.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Erg lekker gegeten!...
Judith S.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
Aardige bediening en heerlijk eten! Culinair genot!
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Het was in een woord geweldig!! Oogstrelend en verrukkelijk van smaak, je smaakpapillen maken overuren. Niet teveel, zodat je er last van krijgt. En de uitleg was ook erg goed. We komen hier zeker terug!!
Emma D.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Heerlijk gegeten. De gerechten zien er prachtig uit. Portionering met name van het voorgerecht zou wat ruimer mogen.
De bediening doet er alles aan om het haar gasten naar de zin te maken. Het diner afgesloten met koffie en lekkere gourmandises.
H. V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Creatieve, kwalitatief hoogstaande keuken zonder blabla en down to earth. Mooie wijnen. Fijne bediening. Kortom, zo kan het dus ook. Complimenten!
Remko B.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Voor herhaling vatbaar!
JH V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Altijd weer een feestje om hier te komen eten!!! Koken op hoog niveau.
huribrabant V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Heerlijke gerechten waarbij de kok mooie creaties liet zien. Groot compliment! !
Marieke H.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, zeer goede prijs/kwaliteit verhouding!
Aafje H.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Heerlijk gegeten als vegetariër, ook al staat er niets vegetarisch op de kaart.
Prettige fijne bediening en de kok zelf kwam de gerechten uitleggen.
De gerechten zagen eruit als kleine schilderijtjes.
Roel Van V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Erg lekker, tot in de puntjes verzorgd. En zeer attente bediening.
Rowena V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heerlijk gegeten!! Goede prijs / kwaliteit verhouding en ook onze kinderen hebben genoten van de eerste tot de laatste gang. Echt een aanrader.
Ewout L.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Heerlijk gelegen bij 't Lieve Leven. De gerechten waren origineel en prachtig opgemaakt. De bediening was uiterst vriendelijk. Wij hadden gebruik gemaakt van een 50% korting actie, waardoor wij samen 90 euro kwijt waren voor 4 gangen inclusief wijn en aperitief. Echter ook zonder deze korting (op basis van een menu-prijs) is de prijs-kwaliteit verhouding erg goed.
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Via IENS gereserveerd. Heerlijk a la cart gegeten met voortreffelijk hoofdgerecht met hert en verrassend duinbes dessert. Bediening en chef waren heel gastvrij en leuk aan tafel. Zeker een aanrader.