Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant 't Lieve Leven - Helvoirt

Laat je inspireren

Proef 't lieve leven hier in Helvoirt. Hier zorgen ze net voor dat beetje extra. Tijdens het eten de meest speciale wijnen van over de hele wereld, na het eten de beste koffie uit de regio. En dan natuurlijk het diner zelf. Met de beste producten maakt men hier een vooruitstrevend menu waar je smaakpapillen van gaan tintelen. Een onvergetelijke culinaire avond!

Meer informatie over restaurant 't Lieve Leven - Helvoirt

• Kom je met de auto?
    Mocht u via de navigatie rijden, stel ons adres goed in met de aanvulling van Helvoirt - Haaren.

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 22:00

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Martien V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Heel bijzonder restaurant. Erg vriendelijk, goede prijs kwaliteit verhouding. Bijzondere gecombineerde smaken. Kortom,heerlijk genoten.
Michael J.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Wij zijn vaste klanten en kijken heel graag naar de nieuwe menu kaart.
Wijnen selectie is altijd super verrassend! En de ontvangst is geweldig, warm en heel persoonlijk!
Super mooi zaak!
hans V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Fantastisch eten, ook super vergetarisch diner voor partner. Aardige mensen, aanrader!
Yvonne-W .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Wij hebben hier heerlijk geluncht. Bediening ook vriendelijk en professioneel. Een aanrader.
Ik kom hier zeker nog eens terug.
deduke1975 .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Wederom super goed gegeten! Elke keer weer zeer mooie, verrassende en zeer smakelijke gerechten! Wijkomen zeker terug, al is het vanuit Tilburg een stukje rijden!
Marleen54 .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
de gerechten waren lekker, met mooie opmaak van de borden. De gerechten kwamen in hoog tempo door, dat had van ons wat langzamer gemogen. Misschien een tip om dit te overleggen met de gast?
De hoeveelheid was zeker niet te veel, maar misschien heeft dit ook te maken met de deal dat 1 maaltijd gratis is.
S. O.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
De ontvangst was hartelijk en in tegenstelling tot sommige andere restaurants krijg je niet het gevoel dat je 'maar' een AH klant bent. De service is prima, het eten ook. De locatie is op zich ook wel oké, maar het kan een stuk sfeervoller ingericht worden. Misschien eens een interieurarchitect, of stylist raadplegen? Dat zal de zaak echt ten goede komen. Het draait tenslotte niet alleen om aardig personeel en goed eten, de ambiance is ook belangrijk.
Rico W.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Erg lekker eten in een sfeervolle omgeving voor een faire prijs! We komen zeker terug!
a.labots .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Van amuse t/m dessert een prima verzorgde maaltijd, die qua smaak samenstelling zeer aan te raden zijn. Een aandachtspuntje zou kunnen zijn de € 6,- voor een, niet tot de bolling ingeschonken, glas wijn.
M. M.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Sobere inrichting, goed eten, goede kwaliteit, smaakvol op elkaar afgestemde gerechten. Mooi opgemaakte borden. Goed de wijn. Samen met partner heerlijk gegeten!
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Voortreffelijk gegeten, ook vegetarisch werd goed opgelost. Elk gerecht was een plaatje en smaakte heel erg goed.
Bediening was super...dus complimenten!
andreboon60 .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Al een aantal malen geweest en nu met de AH actie. Geen verschil in kwaliteit van het eten, bediening en ontvangst. Heerlijk eten en erg vriendelijk bediening. Zeker een aanrader
fonsa V.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
We kwamen voor een lunch, maar werden verrast met een geweldige verrassingslunch!! We waardeerden ook, dat de kok even langs kwam met heerlijkheden voorbij de koffie na.
famkivits .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
De gerechten waren meer dan zeer goed, werkelijk fantastisch. De zetels waren zeer comfortable en de ruimte was mooi maar niet enorm gezellig, gewoon een degelijke ruimte met wel een schitterende kerstboom. We konden heerlijk praten zonder het gevoel te hebben dat anderen mee genoten. Geen grote hoeveelheden maar absoluut voldoende om voldaan te zijn.
keesvl .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
We waren in de buurt van dit restaurant op vakantie en hadden gereserveerd via de AH-actie. We kregen daarom een verrassingsmenu. We vonden dit menu van zeer goede kwaliteit en hebben echt genoten. Jammer dat het zo ver van ons huis is, anders kwamen we zeker terug! Complimenten aan de kok en aan de bediening!
Sylvia_ .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Hartelijke ontvangst.
Het 3-gangenmenu i.v.m. de AH-actie was erg goed.
Er werd rekening gehouden met specifieke wensen.
Een echte aanrader dit restaurant!!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Genoten van het AH menu met uitbereiding van een 4e gang, zeer lekker gegeten met prima huiswijn.
Vriendelijke ontvangst en bediening.
a.labots .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Alles was in goede verhouding, Het voorgerechtje met de ossenworst was simpel maar door de dressing én opmaak, smaakvol. De parelhoender was goed gebakken en met de groenten een prima combinatie. Het viel alleen op dat er géén reductie plaats heeft gevonden n.a.v. het geen dessert nemen van een v.d. personen!
bertone .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Leuke ontvangst, heerlijk eten en prettig bediend. Goed bereikbare locatie met voldoende parkeerruimte.
leuk ingericht restaurant en de kok maakt wat bijzonders klaar.
met wensen wordt rekening gehouden en dat zonder meerprijs.
komen zeker terug
noudluyben .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Heerlijk gegeten met een zeer prettige bediening. De gerechten werden prachtig opgediend. De kunstenaar in de keuken zou een kwast moeten krijgen en de erbarmelijke kunst die er nu hangt laten overschilderen.