Speciale deals

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant 't Lieve Leven - Helvoirt

Laat je inspireren

Proef 't lieve leven hier in Helvoirt. Hier zorgen ze net voor dat beetje extra. Tijdens het eten de meest speciale wijnen van over de hele wereld, na het eten de beste koffie uit de regio. En dan natuurlijk het diner zelf. Met de beste producten maakt men hier een vooruitstrevend menu waar je smaakpapillen van gaan tintelen. Een onvergetelijke culinaire avond!

Meer informatie over restaurant 't Lieve Leven - Helvoirt

• Kom je met de auto?
    Mocht u via de navigatie rijden, stel ons adres goed in met de aanvulling van Helvoirt - Haaren.

Dinsdag t/m Zaterdag Lunch op reservering (12:00u tot 14:00u)
Dinsdag t/m Zaterdag 18:00u tot 22:00u

• Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Erg lekker gegeten!...
Judith S.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
Aardige bediening en heerlijk eten! Culinair genot!
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Het was in een woord geweldig!! Oogstrelend en verrukkelijk van smaak, je smaakpapillen maken overuren. Niet teveel, zodat je er last van krijgt. En de uitleg was ook erg goed. We komen hier zeker terug!!
Emma D.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Heerlijk gegeten. De gerechten zien er prachtig uit. Portionering met name van het voorgerecht zou wat ruimer mogen.
De bediening doet er alles aan om het haar gasten naar de zin te maken. Het diner afgesloten met koffie en lekkere gourmandises.
H. V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Creatieve, kwalitatief hoogstaande keuken zonder blabla en down to earth. Mooie wijnen. Fijne bediening. Kortom, zo kan het dus ook. Complimenten!
Remko B.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Voor herhaling vatbaar!
foodauditor H.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Altijd weer een feestje om hier te komen eten!!! Koken op hoog niveau.
huribrabant V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Heerlijke gerechten waarbij de kok mooie creaties liet zien. Groot compliment! !
Marieke H.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, zeer goede prijs/kwaliteit verhouding!
Aafje H.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Heerlijk gegeten als vegetariër, ook al staat er niets vegetarisch op de kaart.
Prettige fijne bediening en de kok zelf kwam de gerechten uitleggen.
De gerechten zagen eruit als kleine schilderijtjes.
Roel van V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Erg lekker, tot in de puntjes verzorgd. En zeer attente bediening.
Rowena V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heerlijk gegeten!! Goede prijs / kwaliteit verhouding en ook onze kinderen hebben genoten van de eerste tot de laatste gang. Echt een aanrader.
Ewout L.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Heerlijk gelegen bij 't Lieve Leven. De gerechten waren origineel en prachtig opgemaakt. De bediening was uiterst vriendelijk. Wij hadden gebruik gemaakt van een 50% korting actie, waardoor wij samen 90 euro kwijt waren voor 4 gangen inclusief wijn en aperitief. Echter ook zonder deze korting (op basis van een menu-prijs) is de prijs-kwaliteit verhouding erg goed.
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Via IENS gereserveerd. Heerlijk a la cart gegeten met voortreffelijk hoofdgerecht met hert en verrassend duinbes dessert. Bediening en chef waren heel gastvrij en leuk aan tafel. Zeker een aanrader.
Reina V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
we hadden iets te vieren, en we konden ons geen beter adres wensen. Het was heerlijk, in alle opzichten.
Bernd P.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
We waren vroeg en hebben een heerlijk plek buiten op het terras uitgekozen. Na een lekker glaasje champagne de verrukkelijkste gerechten gekregen, buitengewoon lekker. De medewerkers zijn attent en zeer vriendelijk.
Later op de avond draaide de wind o.i.d. en konden we kliko ruiken, dat was jammer. Ze hebben de afvalbak verplaatst dat hielp. Verder is de N65 hoorbaar.
Mark D.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Aangezien we verlaat waren en krap tijd hadden om te dineren, dit aangegeven, werden keurig en vlot geholpen ondanks het feit dat alle tafels waren bezet! Uitstekende service
Patricia A.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Verrassend en erg lekker gegeten, leuke, persoonlijke bediening. Nog niet eerdee hier gegeten. De inrichting is netjes en goed maar niet in stijl met het eten. we hebben leuke, verrassende gerechtjes gehad en de bedoening was netjes en correct en persoonlijk. Een echte aanrader!
Til D.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Heerlijk gegeten ! Perfecte lunch. Jammer dat we er alleen waren. Niet zozeer voor ons maar wel voor het restaurant.
Karin & William D.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Modern ingericht, gezellig restaurant. Lekkere niet zo standaard gerechten met oog (en smaak) voor detail en een gastvrouw die het e.e.a. uitlegt. Het was de restaurantweek waarvoor ze een prims 3-gangen verrassingsmenu hadden bereid. Sowieso een aanrader.