Over restaurant 't Lieve Leven - Helvoirt

Laat je inspireren

Proef 't lieve leven hier in Helvoirt. Hier zorgen ze net voor dat beetje extra. Tijdens het eten de meest speciale wijnen van over de hele wereld, na het eten de beste koffie uit de regio. En dan natuurlijk het diner zelf. Met de beste producten maakt men hier een vooruitstrevend menu waar je smaakpapillen van gaan tintelen. Een onvergetelijke culinaire avond!

Meer informatie over restaurant 't Lieve Leven - Helvoirt

• Kom je met de auto?
    Mocht u via de navigatie rijden, stel ons adres goed in met de aanvulling van Helvoirt - Haaren.

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 22:00

Peter V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
A.labots .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Alles was in goede verhouding, Het voorgerechtje met de ossenworst was simpel maar door de dressing én opmaak, smaakvol. De parelhoender was goed gebakken en met de groenten een prima combinatie. Het viel alleen op dat er géén reductie plaats heeft gevonden n.a.v. het geen dessert nemen van een v.d. personen!
Bertone .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Leuke ontvangst, heerlijk eten en prettig bediend. Goed bereikbare locatie met voldoende parkeerruimte.
leuk ingericht restaurant en de kok maakt wat bijzonders klaar.
met wensen wordt rekening gehouden en dat zonder meerprijs.
komen zeker terug
Noudluyben .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Heerlijk gegeten met een zeer prettige bediening. De gerechten werden prachtig opgediend. De kunstenaar in de keuken zou een kwast moeten krijgen en de erbarmelijke kunst die er nu hangt laten overschilderen.
Lonneke T.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Heerlijk gegeten, goede service! Een aanrader voor als je een keer bijzonder wil eten! Locatie is ook makkelijk te bereiken; ligt aan de n65
Fijnproever .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Sinds de opening van t Lieve Leven komen wij met regelmaat terug. Alleen maar complimenten ; van ontvangst tot aan het eind van de avond. Mooie locatie, geweldige gerechten, en zo vriendelijk! Een restaurant waarvan wij vinden dat deze niet onder doet t.o.v. een ster-restaurant. Met nu ook een 2e locatie!
Mbt de waarderingen; deze zijn niet goed in te vullen... Bijv. Wachttijd, hier ingevuld kort maar dat is geheel af te stemmen met het restaurant. Daarnaast ben je bij het Lieve Leven welkom voor een heerlijk avond uit!
Tot de volgende keer!
Elly T.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
heerlijk gegeten, alle gerechtjes zijn met liefde en aandacht gemaakt, kleine kunstwerkjes op je bord.
prima bediening. Niet opdringerig, maar wel oog voor lege glazen. Elk gerechtje wordt keurig aan tafel uitgelegd.
Judith M.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Verrassend lekker gegeten met de AH actie. Prettige sfeer, goed samengesteld menu en lekkere wijnen. Kortom weer een restaurant aan het lijstje toegevoegd waar we nog eens terug willen komen.
Brucedevos .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Heerlijk en perfect eten, goede en vriendelijk bediening, lekkere wijn. We hebben weer heerlijk genoten. Een aanrader!! Tot de volgende keer.
Anoukdv .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Gisteravond genoten van een heerlijk drie gangenmenu.
Vooral een aanrader is de ganzenlever. Super.
De bediening is top, de entourage sfeervol.
We komen ongetwijfeld weer terug.
Gerard K.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Het was geweldig. In een woord super. Kan het iedereen aanraden. Ook het tussengerecht was
fantastisch. Het was het rijden dubbel en dwars waard.
Mari14 .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
geweldige ontvangst en bediening, alle gerechten net even anders dan elders. AH-menu had qua porties iets groter gemogen maar het was wel voldoende. We komen zeker een keertje terug met vrienden.
Cocky.van.oers .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Over de hele linie lekker gegeten van tongstrelende gerechten. Vriendelijke en inschikkelijke bediening. Wellicht dat aan de sfeer nog wat gesleuteld kan worden. Zeker wat het povere aanzien van het exterieur betreft. Eerst dan doet het restaurant zijn naam alle eer aan.
Shanghsi .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
We hebben erg lekker gegeten , in ieder gerecht zaten alle 5 de smaken , veel aandacht aan de ingrediënten gegeven, de kok heeft echt passie voor zijn werk !
Bediening was uiterst vriendelijk
Brucedevos .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
We hebben een heerlijke lunch gehad met een mooie pinot noir.
De bediening was vriendelijk en professioneel.
Mooi locatie, netjes aangekleed. Jammer van het systeem plafond
Jennie B.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Met de actie van AH kregen we een heerlijk 3 gangen menu geserveerd. We hebben het uitgebreid met een extra tussengerecht en een verwennerij van gebraden ganzenlever.
Alles is met zorg bereid en erg smaakvol. Een aanrader voor wie nog moet kiezen bij welk restaurant ze willen gaan eten.
Anton en Jennie
Gerrithermans .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Het eten was heerlijk.Wat ik minder vond was dat het wemelde van de vliegen,die op je tafel kwamen zitten.Hang dan een paar vliegengordijnen op in de deuropeningen.Wat ik ook uitzonderlijk vond was dat in een restaurant van dat niveau het tapbier op was.Ik kom al lang in veel restaurants maar dit heb ik nog meegemaakt.
Brandt17 .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Heel verfijnde en fantasievolle gerechten.
Schitterend gepresenteerd.
Bediening krappe bezetting toch redelijke wachttijden.
Moniquedvk .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Heerlijke lunch op terras bij zomerse omstandigheden. Als voorgerecht een gambatartaar, wat aan de kleine kant. Hoofdgerecht schelvisfilet op gepofte rijst met heerlijk zachte groene saus. 1x dessert en 1x kaasplateau; voortreffelijk. Er is de mogelijkheid om tegen meerprijs een tussengerecht toe te voegen. Zeer vriendelijke, attente bediening. De aankleding zou nog wat sfeervoller mogen en wat extra groen op het terras. Prima vertoeven!