't Lekkerste Veske van Limburg

Meer informatie over restaurant 't Lekkerste Veske van Limburg

• Airconditioning , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras
Marjoleinp L.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Gisteren voor de tweede keer hier gegeten. Met de andere beoordelingen ben ik eens: eten is lekker maar duur. De service is matig. Ze zijn er wel steeds maar als je om wat warm water vraagt omdat je de gamba wil pellen, komt dat niet. En ook papieren placemat en servet. Voor deze prijs kan dat niet. Wel fijn dat we oesters als onderdeel van menu mochten nemen, uiteraard tegen bijbetaling.
Wegmetcontantgeld .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
Service gaat verder dan enkel vriendelijke bediening! Ook gemakkelijke betaling is service.

Toen ik wilde afrekening, kreeg ik te horen dat het pinautonaatje niet verbonden was. Ze vonden dat ik dan maar contant geld uit de automaat moest gaan halen. Na heel veel zeuren en toen ik zei dat ik echt niet ging pinnen, kon ik opeens met de kaart betalen. Dat in combinatie met een handgeschreven rekening vond ik dubieus.

MamaMarlies .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2014
Wat een hartelijkheid. Vanaf de reservering aan de telefoon totdat we vertrokken. Eten is goed, Veel zelf gemaakt. We zaten aan het raam met prachtig uitzicht over het plein met de oude gebouwen.
Kan dit restaurant echt aanbevelen.
F-en-W .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2013
Op een van de eerste mooie zomerdagen lieten wij ons na een vermoeiende stadswandeling voor de lunch neer op het terras van t Lekkerste Veske. De naam geeft al aan dat men het hier graag gemoedelijk en informeel houdt. Dat geldt ook voor de bediening door de eigenares. Heel plezierig. Ook op de gerechten die we bestelden viel niets aan te merken: de vis is hier prima en wordt rijkelijk begeleid door groente, sla, gebakken krieltjes en sauzen. Maar de prijs is niet mis, rond de € 30 voor een wel goed, maar tamelijk recht toe recht aan opgediend hoofdgerecht. De service was vriendelijk en correct, maar wij vonden dat je het in een toch behoorlijk nivo gelegenheid als deze niet kunt maken op te dienen op een papieren placemat en met een simpel papieren servetje; zeker niet als het bord versierd is met hele rivierkreeftjes en je daar je handen bij wilt gebruiken.
Sporrel40 .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2013
Voor de eerste keer hier gegeten, maar zeker niet de laatste keer. Gastvrije ontvangst in een gezellige ambiance. De sfeer deed huiselijk aan en de kwaliteit van het eten was uitstekend. Met toewijding bereid en de versheid was te proeven. De huiswijn was goed op temperatuur en van goede kwaliteit. Mede door de benadering van de bediening vonden wij het gezellig toeven. Een goed thuis als je uit bent.
Johan H.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2013
Met mijn vrouw.
Voorgerecht vissoep voor mijn vrouw deze was prima,ik had de paling deze was ook prima enkel hij was zeer koud jammer.

Hoofdgerecht de Dorade en Victoriabaars deze waren beide zeer goed ook de krieltjes en de pasta met spinazie.

Wij komen zeker hier terug.
Max V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2012
Prima visrestaurant, dat al 32 jaar bestaat. De prijzen liggen hoger dan hier voorgeschoteld, maar het was allemaal erg verzorgd en zeer goed klaargemaakt. Huiselijk gezellig ook, maar wat ouderwets ingericht. Hete vissoep voortreffelijk, Dorade en Victoriabaars idem dito. Gebakken krieltjes niet allemaal gaar. Te stil in de zaak gezien deze kwaliteit, maar de prijzen schrikken de mensen misschien af.