't Lagerhuis

Meer informatie over restaurant 't Lagerhuis

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Smerige tafellopers op de tafel waaraan we konden zitten.. Misschien deze, niet meer schoon te wassen(?), stoffen exemplaren vervangen door papier..
Voorafje van t huis een oude maar lekkere bekende.
Voorgerechten prima. De soep van m'n man was echt heet.

Het hoofdgerecht, wat volgens de menukaart een "ware smaakexplosie" zou zijn, vond ik tegenvallen.. De "1001 nachten saus" had, door de stukjes champignons meer van een champignonsaus.. Mijn man heeft t vlees geproefd en vertelde dat zijn Braziliaanse beef meer smaak/ kruiden had dan mijn spies met ossenhaas en kip..
De flinke stukken gebakken aardappel vond ik niet lekker.. Ook de bijgeleverde bulgur stond me niet aan.. Waar op de menukaart op de website staat dat hoofdgerechten geserveerd worden met " diverse groenten" had ik twee stukjes paprika, een stukje courgette en een schijf rauw ui op t bord liggen.. Inderdaad wel " diverse groenten" maar ik had wat anders verwacht..

Joro R.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Vanmiddag gaan lunchen met het hele gezin. Absoluut geen aanrader.
Prijs is te duur voor hetgeen ze opdienen.
Met honger van tafel en er wordt niet eens gevraagd hoe het eten was/of het gesmaakt heeft..
Theolies1 .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2016
op dinsdagavond onbeperkt Tapas gegeten met 4 personen.Het eten was heerlijk en werd mooi opgediend, we kregen uitleg over de gerechten. De bediening was vriendelijk en we kregen een consumptie van het huis, een leuke sfeer en aankleding.
Henk.wil75 .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Bij binnenkomst gaf de eigenaar ons een gevoel alsof we hier regelmatig kwamen eten terwijl het de eerste keer was dus het begin kon al niet meer stuk.
We kregen als amuse een Lavasbrood met een heerlijk tapenade, als hoofd gerecht kozen we allemaal een verschillend gerecht welke allemaal in een tajine werden geserveerd.
Het personeel was zeer vriendelijk en kwam meermaals vragen of we nog wat bij wilden bestellen, dit was niet nodig gezien de grote van de porties die op tafel kwamen.
Er volgde nog wel een nagerecht waarna we nog onder het genot van een door de eigenaar aangeboden drankje gingen natafelen.
De eigenaar vroeg of hij er bij mocht komen zitten en we hebben gezellig met hem gesproken van alles al met al was het een top avond.
Tkoopman .
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2016
Er is een nieuwe tapaskaart en die hebben we meteen maar getest!
Bij binnenkomst zéér vriendelijk ontvangen door de gastheer. Er is, sinds de laatste keer dat wij bij dit restaurant geweest zijn, erg veel positief veranderd.
De al genoemde nieuwe kaart is er één van. We hebben genoten van het "onbeperkt tapas concept" voor een vaste prijs , elke dinsdag en donderdag is dit mogelijk.
Alle gerechten waren prima en met zorg bereid door een vriendelijke, enthousiaste kok!
Aangezien we nog lang niet alle gerechtjes geprobeerd hebben komen wij zeer zeker binnenkort terug.
Als dessert kregen we de zelfgemaakte spekkoek met de bijbehorende Turkse koffie van het huis geserveerd, erg attent en een heerlijke afsluiting van de avond.
Nog te vermelden; de toegangsdeuren naar de toiletten zijn van prachtige schilderingen voorzien.
Deze gastheer weet hoe 't hoort en geeft gasten het gevoel zéér welkom te zijn, compliment daarvoor!
Aukje W.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Gisteren heerlijk tapas gegeten. Er is nu net een nieuwe tapaskaart en het was top. Ook de bediening was erg vriendelijk.
JanVera .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
We zijn nu al een paar keer geweest bij Restaurant 't Lagerhuis. Echter met goede en minder goede ervaring.
We hadden gehoord dat er een frisse wind blaast door het 't Lagerhuis en we dachten laten we weer eens proberen.
Meteen bij binnenkomst was er al een verschil. We werden ontvangen door een zeer vriendelijk gastheer, en de zaak straalde warmte uit. We kregen een gezellige tafel en we begonnen ons, achteraf fantastische belevenis bij 't Lagerhuis.
De gastheer, we maakten kennis met hem, hij heet Ben en is zeer kundig en alert. Hij heeft echt een oog voor zijn gasten en zijn gasten voelen ook zijn warmte en gezelligheid.
Eten was in een woord fantastisch, echte pure smaken met mooie presentaties. We kregen na afloop huisgemaakte spekkoek, Ben was trots dat het hem uiteindelijk was gelukt om een eigen spekkoek te maken en ook dit smaakte verrukkelijk.
ik kan iedereen aanraden die lekker en gezellig willen eten om naar 't Lagerhuis te gaan. Mocht je zelf in het verleden een minder goede ervaring hebben gehad, dan is het zeker waard om nu weer te gaan.
Het was behoorlijk druk en naast Ben was er nog een ober, maar elke tafel kreeg aandacht en we zagen om ons heen alleen maar blije gezichten.
Restaurant 't Lagerhuis verdient zeker een dikke 10 en de aandacht die het hoort te krijgen.
Bedankt en we komen zeker snel weer terug.
Maartenjr .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Bij ons bezoek aan Wolvega zijn we bij 't Lagerhuis wezen eten, buiten op het terras. Mooie vegetarische keuze, een Franse Ratatouille. Zeer lekker.
De bediening was spontaan en vlot. De eigenaar kwam ook regelmatig op het terras. Zeer de moeite waard om bij dit Restaurant te gaan eten.
Rkok .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2015
Met enige regelmaat kom ik bij het Lagerhuis. De keuken is degelijk mediterraan en altijd smakelijk. Keuze uit gerechten of tappa's. Een brede variatie. Mijn ervaring met de bediening is in de afgelopen jaren altijd positief. Vrolijke bediening, attent en ja, soms gaat er iets niet helemaal correct, maar ze staan steeds bereid om alles goed te doen. Als je van een informele maar attente bediening houdt, hier perfect. De gerechten zijn zeer smakelijk bereid, vooral ook omdat goede producten worden gebruikt en alles goed wordt bereid. Voor mij als kritische eter ruim boven het gemiddelde!
Batteram .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2015
’t Lagerhuis hadden we uitgekozen omdat het als zeer goed werd aangeprezen, onze ervaring is heel anders:

Bediening was slecht, de bestelde wijn kwam erg laat en verschillend nivo in glas.
We kregen na een tijd een hapje van het huis en een halve minuut later het voorgerecht.
Voorgerecht was goed. Als hoofdgerecht hadden we de grilschotel van het huis voor 2 personen.
Werd opgediend op een warmhouder die zo dik was dat zelfs de warmhouder niet warm was laat staat dat het gerecht kon warm houden. Het gegrilde vlees was meer dan gaar en viel niet weg te kauwen daarnaast niet lekker warm.

Heel erg jammer en zonde van het geld.
Nynke18 .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2015
Lekker gegeten, vriendelijke bediening en verrassende menukaart. De prijs i heel netjes voor heel veel eten! Alles bij elkaar een goede recensie waard!
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2015
Hier recent gegeten met een vriendin. Bediening was erg jong maar correct. Als voorgerecht een lekkere carpaccio. Beide hoofdgerechten (ossenhaaspuntjes en Perzische kip) werden geserveerd in een pannetje zodat het lekker warm blijft. Lekkere wijntjes gedronken, en uiteraard als toetjes Turks suikerbrood, prima prijs en lekker eten. Het had wel wat drukker gekunt maar het was voorjaarsvakantie.
11-JE S.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2014
Op een mooie middag na een fietstochtje neergestreken op het terras, lekker in de zon. Ondanks dat het rustig was duurde het vrij lang voor er iemand doorhad dat er nieuwe gasten waren. Bediening was heel aardig maar nogal onervaren wat op zich best grappige momenten opleverde. Tapas en wijn waren HEEL erg lekker en niet al te duur en ook het biertje viel er goed in....
De locatie is prima, rustig groot plein maar wel gezellig!
Mark H.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2013
Samen met ouders en broer bij 't Lagerhuis gegeten. Nog niet eerder geweest, maar het menu zag er leuk uit. Direct bij ontvangst werd de jas aangenomen en de bediening was duidelijk vrolijk en verstand van zaken. Het restaurant is gezellig ingericht, soort combinatie tussen bruin cafe en mediterraan restaurant, en heerlijke stoelen.

Bij de drankjes kregen we meteen een lekker turks brood met 2 sausjes. Als voorgerecht hebben we een paar lekkere tapas hapjes gedeeld (o.a. varkenshaas stukjes, gehakt in filo deeg), gevolgd door een hoofdgerecht. Zelf had ik de El Classico (kip gevuld met kaas en een lekker sausje erbij) wat goed smaakte en over de andere gerechten ook geen klachten gehoord. De desserts (ijs, baklava) waren niet heel bijzonder maar was ook niks mis mee.

Sommige gerechten hadden iets uitgesprokener kunnen zijn (bv gehakt in filo deeg was wat flauw) maar alles bij elkaar was het toch erg lekker. Ook qua prijs is het goed te doen (€30pp voor 3 gangen), en we komen zeker nog een keer terug.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2013
Gisteren onverwacht een bijpraatetentje in Wolvega van half 6 tot 7. Binnengevallen bij 't Lagerhuis. Bijzonder vriendelijke down to earth bediening. Onze opdracht: 'Laat de kok maar wat Tapas maken, als het maar lekker is.' Werd snel en efficient uitgevoerd. Het grote plateau met 15 schaaltjes zag er prima uit. Standaard tapas van olijven t/m gehaktballetjes in tomatensaus. Niks mis mee. Gezellige bediening maakt het zo een prima gelegenheid om 'snel wat te eten'. Over avondvullend uit eten kan ik niks melden. Dat was niet ons plan.
Susan T.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2012
De nieuwe kaart biedt een breed aanbod, ook voor vegetariers. De lamsschouder was mooi mals en bijgeleverde groente royaal. rettig dat je op een beeldscherm mee kunt kijken in de keuken.
Uitstekende bediening. Gaan we vaker doen.
Her .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2012
Gegeten met een grote groep. We hadden tapas. De bediening was erg vriendelijk. Het eten zelf was erg slecht. De kwaliteit was ver onder de maat. Tevens werd er nauwelijks rekening gehouden met de vegetariërs. Nadat we zowel bij de koude als warme tapas hadden aangegeven dat het eten niet lekker was en droog is het wel doorgegeven aan de keuken maar er is helaas niets mee gedaan. Gelukkig is de avond er niet minder gezellig door geworden.