't Kuyltje

Zondag Gesloten

• Af te huren , Airconditioning
Theo D.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Ondanks de drukte van toeristen, zijn onze broodjes in korte tijd klaar! Aan tafel gebracht met een glimlach! En zeer smakelijk, nog lekkerder dan thuis. Voor normale prijzen. Wij blijven terugkomen.
Alwin D.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2015
De kracht van eenvoud. Eenvoudige pistoletjes met uitstekend beleg. Bediening is persoonlijk en vriendelijk. Leuke tent voor snel broodje
Carl H.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
Broodjes warmspek-gorgonzola, filet american en warme bal gehakt zijn onovertroffen ! Altijd goed en lekker zowel voor lunch als tussendoortje. Al 20jr top
Pieter D.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2013
Eén van de weinige broodjeszaken waar ik altijd helemaal tevreden weer vertrek. Ondanks dat het wel eens druk kan zijn hoef je nooit lang te wachten, wordt je onamsterdams aardig behandeld en zijn de broodjes gewoon erg lekker. Het beleg is van hoge kwaliteit tegen een normale prijs en zonder onnodige tierelantijntjes. Wat ik ook fijn vind is dat je je broodje even buiten op een van de bankjes kunt opeten in het gezellige straatje. En... een klein detail maar toch: je krijgt je broodje op een porseleinen bordje en dat eet toch echt lekkerder...
Jo-Teun .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2012
Unieke zaak in hartje Amsterdam. Heerlijke verse broodjes. Huisgemaakte vleeswaren. En dat proef je. Vooral het broodje pastrami met oude kaas is uniek en een reden om naar Amsterdam te komen. Ook het broodje bal is een aanrader.