't Kuyerhuus

Pannenweg 57 7451 ST Holten Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant 't Kuyerhuus

Richardblij .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2015
Tijdens onze vakantie hebben we gegeten in het resteurant/museum van ons vakantie adres de lindenberg. Bij binnen komst een warm welkom van de muzikant en serveersters. Het eten was erg lekker en viel op door de verse producten die werden gebruikt. Ook lekker waren de bieren gulpener.In het restaurant blijf je maar kijken naar alle spullen die er staan en hangen,het was een leuke aanvulling op onze vakantie we hebben genoten.
Leslie V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2015
We hadden een bungalow gehuurd op het park en wilde een hapje eten. Wat een verrassing! Leuk interieur (oude emaille spillen en oude brommers), super bediening en vooral goed eten voor een redelijke prijs. Kindvriendelijk en een aanrader. Nu al 2x daar gegeten en het blijft goed! De vakantie wordt hierdoor leuker! Oh ja een goede borrel hebben ze ook!
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2014
Het Kuyerhuus is een brasserie bij bungelowpark De Lindenberg, maar is ook toegankelijk voor iedereen.
We hebben daar met 4 personen gegeten. Het was allemaal heel goed. De kerriespies was van uitstekende kwaliteit en de schnitzel was ook zeer goed. Het personeel was vriendelijk en attent, maakte ook een praatje. De sfeer is heel apart, je zit in museum. Overal hangen emaille-borden en tientallen brommers van de jaren 60. De prijs is ook redelijk. Echt een zaak om terug te gaan.
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2013
Het restaurant is gelegen op het bungalowpark De Lindenberg, maar is toegankelijk voor iedereen.

We hebben daar geweldig lekker gegeten. Mijn vrouw een schnitzel Lindenberg en ik zelf een kabeljauwfilet.
Als groenten werd boontjes en peultjes geserveerd en de aardappelen in een keramiek puntzak.
We waren allebei blij dat een keer geen sla en patat werd geserveerd, zoals bij veel restaurants

De bediening was correct en onderhoudend. Het eten werd vlot geserveerd, ook de eigenaar kwam nog even vragen of alles naar wens was ondanks de volle zaak (ca. 50 gasten).

Als leuke bijkomstigheid was het ook een soort museum van oude brommers en email gebruiksartikelen en borden.

Het restaurant is echt een aanrader, ook gezien de prijs.
Wij waren met soep vooraf en ijs als dessert en de drank € 60,00 kwijt.