't Kruytvat

Herenweg 2 3645 DP Vinkeveen Nederland Kaart

Over restaurant 't Kruytvat

Op en top gezelligheid

Het oude pand uit 1880 karakteriseert gelijk het belangrijkste speerpunt van dit bruine eetcafe: ouderwets gezellig! Een potje darten of kaarten kan daarbij niet ontbreken. Er worden ook regelmatig in het weekend themafeesten georganiseerd. Echte klassiekers zoals spareribs, sliptong en schnitzel staan zijn een begrip op de menukaart.

Meer informatie over restaurant 't Kruytvat

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

• Af te huren , Catering , Per boot te bereiken , Terras
Koekielove .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2015
Twee keer daar geweest. Heerlijke spareribs. Service is prima en prijs-kwaliteitverhouding is goed. Erg leuk om een keertje te proberen.
Marco T.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2015
Met het hele gezin (5 personen) hier gegeten. Het was niet zo heel druk. (Donderdagavond). Vriendelijke bediening. We kregen snel een mandje stokbrood (heerlijk vers) met kruidenboter en aioli. We moesten echter zelf vragen om de menukaart. Het duurde daarom wel even voordat we konden bestellen. Gelukkig hadden we geen haast. Ook de tijd tussen het voorgerecht en hoofdgerecht duurde best lang. Het eten was uitstekend. We hadden allevijf een ander hoofdgerecht en we hebben allemaal genoten. De kaart is niet super uitgebreid maar wel gevarieerd. Voor elk wat wils.
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2015
Hier op vrijdag 27 maart 2015 even laat op de avond een snelle maar heerlijke maaltijd genoten. we komen hier al vele jaren en met een zéér hoge regelmaat, maar je kan niet iedere keer een recensie schrijven.
Het eten is gewoon prima en goed. Geen overbodige opsmuk, maar puur eten. Ruime porties en wat dan ook belangrijk is, een zeer redelijke prijs. In de zomer kaan je heerlijk buiten op het terras zitten en de bootjes voorbij zien varen. Dit is nu een echt eetcafé, waar het gezellig en goed toeven is met een heerlijke eenvoudige doch smaakvolle maaltijd en een gezellige bediening.
Leonie225 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2014
Afgelopen week voor het eerst hier gegeten en ik kom zeker terug! Waarom? Het eten is lekker voor een goede prijs, de bediening is vriendelijk en de inrichting knus en gezellig. Vooraf had ik vistrio: dit was royaal en smaakte erg lekker. Daarna de carpaccio besteld: de portie was flink, maar de smaak kon beter. Veel sla in vergelijking met vlees en ook te weinig dressing naar mijn smaak. Maar mijn tafelgenoten hadden spareribs en sate en die aten hun vingers er bijna bij op, dus de volgende keer kies ik daarvoor. De afsluiter was spekkoek met ijs: weer een heel bord vol en de spekkoek smaakte naar meer!
Echt een leuke tent voor een goede prijs: zeker de moeite waard.
Sushi M. .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2014
Op zaterdagavond met 2 personen hier voor het eerst gegeten; de ontvangst was hartelijk; voorgerecht stokbrood met kruidenboter en aoli. Lekker vers knapperig stokbrood! Jammie! Hoofdgerechten waren sliptongetjes en kipsate; de porties waren goed; koffie en thee als afsluiter. Na afloop zaten we helemaal vol! Goede prijs en kwaliteit - echt een aanrader als je zelf niet wilt koken en je wilt goed eten en waar voor je geld!
Majolu .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2013
Vanavond een hapje gegeten bij 't Kruytvat. De carpaccio was erg matig dat vonden we jammer. Daarna de sliptongen, deze waren erg lekker, kwamen goed heet op tafel en waren precies goed, hebben we met plezier opgegeten. Lekkere frites erbij. De Malbeck rosé was helaas veel te koud maar toen deze op temperatuur was, lekker.
De Dame blanche was ook de zonde waard. De bediening vonden we vlot en heel vriendelijk. De prijs was prima, ondanks de carpaccio. Voor herhaling vatbaar.
Peter G.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2013
Afgelopen woensdag heb ik hier met een vriend een hapje gegeten. Een prima maaltijd zonder opsmuk of nuffigheid voor een nette prijs. Bediend door attente dames die de drukte goed aankonden. En dat bij mooi weer heerlijk aan het water. Een prettige plek zonder kouwe drukte.
Nicole K.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2012
Heerlijk eetcafé, waar je lekker en gezellig een hapje kunt eten tegen een goede prijs. Het eten is altijd goed, nog nooit ''een misser'' gehad. Echte aanrader!