't Kromhout Restaurant - Lounge

Woensdag en Donderdag 11:00 - 23:00
Vrijdag en Zaterdag 11:00 - 00:00
- Diner 17:00 - 2

• Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Met z'n drieën gegeten op het prachtige terras met uitzicht op het marktplein. Prachtig pand, sfeervol terras. Je kunt merken dat de eigenaar weer in de keuken staat: de ossenhaaspuntjes en biefstuk die we bestelden waren perfect bereid en fraai opgediend. Knapperige frietjes, warme groenten en een salade als garnituur; dat is pas een aangekleed hoofdgerecht! Desserts waren verrukkelijk maar het verse fruit met ijs had iets groter gemogen.... Vriendelijke en efficiënte bediening en vriendelijke prijzen.
Maanremi .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Slechte ervaring met de cappuccino, de thee en de bediening! De melk was "op" volgens de serveerster. Aan andere tafels werd wel cappuccino geserveerd. Op onze vraag waarom daar wel geserveerd werd, was het antwoord dat er nog maar 1 pak melk was en dat het aanbieden van bijzondere koffies een grote fout was. Te tijdrovend en daar hadden ze nooit aan moeten beginnen, volgens de eigenares(?). Ons alternatief een kopje thee werd geserveerd zonder thee en zou nagebracht worden. Dit moet nog gebeuren. Tip: de supermarkt is ook op zondag open! Nooit meer naar 't Kromhout!
Mhelvoort .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Met vrienden bij Restaurant Kromhout gegeten. Prima bediening en mooie warme ambiance.
Het was een ongedwongen avond en het eten was boven verwachting. De kok wist van elke gang iets speciaals te maken en daarbij werd ook nog genoeg groente en andere lekkere bijgerechten gebruikt. Mijn geflambeerde Ossenhaas was voortreffelijk. Bediening was vlot en ongedwongen. Daarbij vonden wij de prijs van de wijn enzovoort ook niet hoog, dat hebben wij in andere restaurants wel eens anders meegemaakt. Hier kun je nog gerust een lekker wijntje erbij drinken.
NiBos .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Lekker gegeten, zeer goede en attente bediening en gezellige gelegenheid aan de Markt in Brummen.
Jammer dat het webadres van dit restaurant ontbreekt op iens.nl
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2015
Op een zondagavond weer eens in 't Kromhout gegeten. Er was hertenbiefstuk en dus die besteld. We kregen een goed bereidde hertenbiefstuk, prachtig rosé van binnen, van ook nog enig formaat. Niet zo'n mini-stukje dus maar ook niet te veel. Smullen dus. Garnituur met warme groente, salade en frietjes maakten het compleet. We bestelden een bijpassende rode wijn en kregen een mooie, volle wijn die zeker kon opboksen tegen de biefstuk. Vriendelijke bediening en de kok kwam ook nog even vragen of alles naar wens was. En..... dat alles voor een zeer redelijke prijs. Kortom: heerlijk gegeten in een sfeervol restaurant.
DrAdam .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2015
Eten is gemiddeld, erg zout. Simpele kaart, je verwacht bij zo'n sjieke website meer. Bediening is jong, traag en duidelijk onervaring als het gaat om opvangen van signalen. In onze ogen is dit een restaurant die pretendeert heel wat te zijn maar kan niet aan eigen verwachting tippen.. Niet voor herhaling vatbaar.
JandL .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2015
Soms is het wel gemakkelijk om je met het eten te laten verrassen, dus vooruit deze keer maar eens gekozen voor het driegangenmenu van € 25 op het terras van 't Kromhout op de Markt in Brummen. Het decor viel wat tegen vanwege het regelmatig langskomend verkeer. En erg pittoresk is dit Marktplein ook al niet. Het eten was wat je voor die prijs mag verwachten, niet spectaculair, maar vrij eenvoudig zonder al te veel uitschieters. Vooraf was alleen verteld dat het hoofdgerecht uit vlees zou bestaan. De eerste gang bestond uit toast met gebakken champignons, uitjes en paprika. Het hoofdgerecht was piepkuikenfilet gevuld met brie. Een minpuntje was dat de bijbehorende groente - broccoli - werd opgediend in een gloeiend heet schaaltje, maar zelf nauwelijks warm te noemen was. Een ander opvallend puntje was dat inplaats van alcoholvrij bier, de alcoholarme variant werd opgediend, dat had toch op z'n minst meegedeeld kunnen/moeten worden.
Roy-Alexander S.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Gisteravond wezen eten bij het Kromhout en zoals altijd weer vol lof over zowel de keuken als het bedienend personeel. Deze jongens en meiden verstaan hun vak en maken er voor iedere gast een avondje uit van. Ik geef geen 10 sterren maar dat heeft niks met de kwaliteit van het eten of de vriendelijkheid van het personeel te maken maar met het kleine koekje bij de koffie.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2014
Opnieuw in dit sfeervolle restaurant gegeten. Een goede kaart met voor ieder wat wils. Wij namen de weekaanbieding: biefstukreepjes. Heerlijk, met een zachte pepersaus en met salade, warme groente en aardappeltjes als garnering. Alles keurig bereid. Zo had de bloemkool nog een heerlijke bite en was de salade goed op smaak gebracht. Als dessert namen we tiramisu en crè­me brûlée. Beide een dikke 8. Vriendelijke bediening en een ontspannen sfeer zorgen voor een heerlijk avondje uit. Zeker de weekaanbieding en het weekmenu hebben een meer dan uitstekende prijs-kwaliteit verhouding.
Proeven12 .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2013
Wij hebben hier wederom van een perfecte avond mogen genieten, een hartelijk ontvangst door de gastheer (ren), het voorgerecht een salade met gamba's hebben we op het terras gegeten. Daarna de hoofdgerechten binnen, varkenshaasje was gewoon goed, maar de lamsrack was gewoon meer dan dat perfecte smaak! Het restaurant is klassiek ingericht met een moderne inval, erg leuk gedaan. Voor ons een heerlijke plek
Heivlinder .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2013
We besloten het Kromhout nog een kans te geven, na eerdere niet zo heel goede ervaringen. Helaas was het ook nu weer niet oké. Er was niets waar niets mee mis was.
Algemeen: traagheid. Ondanks dat het niet erg druk was duurde alles heel erg lang. We hebben bijvoorbeeld al 20 minuten moeten wachten voor we de menukaart in handen kregen.
Drankjes: ik bestelde alcoholvrij bier, aangezien ik zwanger ben. Ik kreeg alcoholarm bier. Dat is niet hetzelfde. En echt alcoholvrij bier blijkt niet in het assortiment. Jammer!
Eten: vooraf aten we de escargots. Helaas waren drie van de vijf slakken niet warm, de boter was niet eens gesmolten.
Als hoofdgerecht hadden we Mixed Grill en Filet de Porc. Bij de eerste was men de spareribs vergeten, die werden nageserveerd. Bij de tweede was vooral zout de allesoverheersende smaak.
Ook van de toetjes werden we niet erg enthousiast. De bestelde Tiramisu bleek uitverkocht en het toetje met kaneelijs bevatte meer vanilleijs dan kaneelijs. En de bijhorende kletskoppen gave de indruk niet erg vers te zijn.
Al met al geen enthousiast verhaal. We vinden vooral de prijzen veel te hoog ten opzichte van de kwaliteit. Dit etablissement is naar onze mening eigenlijk een eenvoudig eetcafé met restaurantprijzen.
Overigens is de entourage wel erg leuk! Daarom is het jammer dat de rest daar niet aan kan tippen.
Floor V.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2013
Afgelopen zomer hebben wij voor het eerst bij 't Kromhout gegeten. Wij vonden het niet geweldig. Er was voor vier personen echt een minibakje friet, en als je meer frietjes wil moet je ervoor betalen. Daar houd ik niet van. Wij zijn kleine eters. Gewoon een bakje friet voor vier personen en groenten voor vier personen is wat ik verwacht als ik met vier personen eet. Verder was alles wel okee, maar erg eenvoudig, geen inspiratie in de keuken. Wij gaan er niet nog een keer eten.
Marloes71 .
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2013
Bij binnenkomst bij ’T Kromhout worden mijn tafelgenoot en ik vriendelijk ontvangen door de gastheer. Hij begeleidt ons naar onze tafel. De tafel ziet er verzorgd uit met een passend bloemetje.
Als de menukaart wordt gebracht wordt ons gevraagd of wij wat willen drinken. Na rustig in de kaart gekeken te hebben maken wij een keuze voor een voor- en hoofdgerecht. Mijn tafelgenoot en ik genieten van de wijn en kijken om ons heen. Het restaurant is aardig gevuld. De keuken is goed te zien door een open ruimte. De koks zijn zichtbaar hard aan het werk. Als onze voorgerechten worden geserveerd valt het mij meteen op dat deze mooi zijn opgemaakt. Hier zie je de hand van een vakman. Het voorgerecht smaakt uitstekend. Tussendoor worden onze glazen bijgevuld. De bediening is vriendelijk en ziet er verzorgd uit. Het hoofdgerecht ziet er wederom prachtig uit. De smaak van het eten is voortreffelijk. Als bijgerechten zijn er friet, warme groenten en rauwkost. De bediening vertelt ons dat we groenten en friet kunnen bij bestellen. Het vlees is goed gebakken en de saus smaakt heerlijk. De warme groenten zijn vers wat een verademing is. Als nagerecht hebben wij ons laten verrassen door de kok. Dit heeft een prachtig opgemaakt bord tot gevolg met daarop verschillende soorten nagerechten. Onze avond was zeer geslaagd. De rekening viel mee. ’T Kromhout hanteert gangbare horecaprijzen.

’T Kromhout is een leuk restaurant – lounge waar je gezellig kunt dineren of een drankje kunt nuttigen. De sfeer is uitstekend, de bediening is vriendelijk en de koks zijn capabel. ’T Kromhout is een aanwinst voor Brummen.
JBeukenhof .
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2013
Deze week weer bij Restaurant ’t Kromhout gegeten.
Het nieuwe team voelt als een warm bad.
Gelukkig is ook het eten van boven gemiddelde kwaliteit.
De hele samenhang, bediening, eten en service is TOP!
Dit keer hebben wij de geflambeerde ossenhaas uitgeprobeerd.
Die is wat ons betreft een absolute aanrader.
AnnaZon .
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2013
Afgelopen weekend hier met vrienden en familie gedineerd.
Zeer hartelijke bediening van 2 vriendelijke gastheren.
Leuke gevarieerde menukaart, zowel vis als vlees waren erg goed gegaard met name de zalm uit de oven was erg goed van smaak.De Entrecote van de grill van mijn man was perfect en het geserveerde garnituur was ruim voldoende en ook goed van smaak. de geadviseerde wijn was goed gekozen. Men heeft ruim kennis van zaken.
Al met al hebben wij een heerlijke avond mogen beleven in 't Kromhout.
Proeven12 .
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2013
Mijn man en ik hebben hier afgelopen zaterdag heerlijk gegeten. het restaurant was helemaal gevuld, dat gaf een gezellige drukte. de bediening was zeer vriendelijk en nam ondanks het feit dat het erg druk was de tijd voor ons. goede uitleg over de menu's en de wijnen. het eten zag er mooi op en smaakte heerlijk.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2012
We zijn weer eens terug geweest bij dit relatief nieuwe restaurant. Gezellig ingericht, wel tegen het oubollige aan maar de vlotte en vriendelijke bediening maken dat meer dan goed. Ze hadden een wild-dou (wild zwijn en hert) als special en daar namen we de geadviseerde rode wijn bij. Een goede keuze. Het wild goed gegaard, met name het hert was perfect. Drie bijgerechten waarbij de warme groentes bij wild ietwat wegvielen. De crème brulee was fraai opgemaakt: veel meer dan alleen een bakje met het bekende gebrande-suikerkorstje. En als verrassing kwamen zelfs de Sint en twee Pieten nog even langs: dat was natuurlijk helemaal feest voor de paar kinderen die er waren. Heel leuk bedacht! Kortom: goed eten in een vriendelijke sfeer met mooi uitzicht over het marktplein van Brummen.
Mirjam K.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2012
Zaterdag 24 november een top avond gehad ..ontvangen met een heerlijke welkomstborrel. Daarna heerlijk gegeten en als nagerecht een zeer kompleet dessert buffet kortom een geweldige avond. Dus ook voor een samengesteld arrangement kun je erg goed terecht in deze zaak. Bediening nam alle tijd en was zeer vriendelijk.
Johannes41 .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2012
Gezellig druk op de vrijdagavond. Leuke, gevarieerde kaart om je eigen menu samen te stellen. Porties normaal en goed verzorgd. Dessert om van te smullen. Service (ondanks de drukte) uitstekend. Direct al een karaf water (gratis) bij de huiswijn. Een aanrader!
Jasperde .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2012
Wij hebben hier sinds de opening meerdere keren gegeten, en keer op keer een heerlijke avond.

De bediening weet wat ze doet, een mooie wijnkaart. en bovenal een zeer goede huiswijn.

De keuken is goed in wat ze doet, de gerechten zijn zeer goed op smaak, mooi opgemaakt, en een juiste verhouding qua portie's .

De locatie is in 1 woord geweldig triomfantelijk op het markante dorpsplein.