't Kookhuys

Havendam 11 3262 AE Oud-Beijerland Nederland Kaart

Over het restaurant 't Kookhuys

Nostalgisch gevoel

Dit Kookhuis heeft een magnifiek terras op de kop van de Oudbeijerlandse haven. De broers Patrick en Christian Smol runnen samen dit restaurant dat een nostalgisch gevoel oproept dankzij het donkere hout en de kroonluchters. De Franse kaart wordt aangevuld door een uitgebreide bierkaart zodat je niks tekort komt! Boven het restaurant zit de Gelaghkamer voor vergaderingen, workshop etc.

Meer informatie over restaurant 't Kookhuys

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m zondag vanaf 11:00 uur

• Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras
pieterchristy .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Wij hebben met zijn vieren heerlijk gegeten en hebbende de keuze laten vallen op het verrassingsmenu
Het was voortreffelijk , voor herhaling vatbaar.
Wil J.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heerlijk gegeten en gedronken. Het personeel was zeer vriendelijk en attent. De. Sfeer was uitstekend mede door de aanwezigheid van een optredende zanger. Tot slotte, niet geheel onbelangrijk, de prijs viel reuze mee. Kortom Kookhuys tot ziens.
Chantalvanderbas .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Hoog kwaliteit eten! Heerlijke wijn en een fantastische service. De gastvrouw is top! Al vaker hier gegeten en dat blijven we zeker doen.
Nel V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Aangenaam verrast door het menu! Tongstrelende gerechten! Echt een aanrader! We komen zeker nog een keer terug! Leuke actie om publiek kennis te laten maken
wilfred V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Mooie gerechten en goede kaart, Wijn aan de prijzige kant. Sfeer alsof je in een woonkamer uit de de jaren zestig zit. Knus
Miranda_VP .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
We hebben hier met de AH actie gegeten. Het is een sfeervol restaurant, met een ietwat 'oubollig' interieur.
Er wordt een 3 gangen verrassingsmenu geserveerd met de keuze voor zowel het hoofd- als het voorgerecht tussen vlees of vis.
Alle drie de gerechten waren goed; niet te veel of te weinig.
Ze serveren een prima (Irish) koffie!
Samen met de vriendelijke bediening maakt dit restaurant tot een goed adres om lekker te eten.
René V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
lekker gegeten met een verrassingsmenu vis of vlees. goede kwaliteit en mooie opmaak. verrassende smaken. kregen ook leuke extra's erbij.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Ontzettend gezellige avond, zeer gastvrij personeel en uitstekend gegeten. Amuse van het huis en wat lekkers bij de koffie toe ook van het huis. Was de 2e keer en net als de vorige keer weer een zeer geslaagde avond !! Echt een aanrader !!
W.N. M.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Lekker visgerecht, prima bereid en geserveerd. Bediening was goed en hield rekening met onze wensen.
We hadden een bijzonder voorgerecht en ook het nagerecht smaakte erg goed.
Willem Jan B.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Iens is een handig hulpmiddel bij het vinden van een goede eetgelegenheid. Ook nu weer :-). Heerlijk diner met kabeljauw en super lekkere groenten. Erg gastvrij onthaal en vriendelijke bediening. Ik kan dit restaurant zeker aanbevelen!
Caroline K.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Op vrijdag 30-12-2017 hebben we heerlijk gegeten in het Kookhuys. Buiten was het guur, binnen warm, gezellig en na verloop van tijd druk. We werden leuk ontvangen met een gezellig praatje. Het menu voor de AH bon was zorgvuldig samengesteld en erg lekker. Een aanrader voor samen of met vrienden. Wij komen terug.
Caroline K.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Aanrader!
Goede keuken, normale porties ( mits je niet 'in de groei' bent ????) gezellig restaurant in een sfeervolle omgeving.
Zelfs op een dag als 30-12 zat het restaurant goed vol met veel terugkerende gasten van binnen en buiten het dorp.
Kennismaking dmv AH actie maar we komen hier zeker terug.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Gezellig restaurant met waar je prettig bediend wordt. Goed en smakelijk klaargemaakt eten, Mooi opgemaakte borden. De perensoep was erg lekker.
pjvanl .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
De AH Restaurantactie heeft een goede zet gedaan door het aantal deelnemende restaurants uit te breiden. Vrijdagavond kozen we 't Kookhuis om er even uit te gaan en een hapje te eten. De ontvangst was buitengewoon gastvrij, het was gezellig druk en het eten was uitstekend. Het AH verrassingsmenu, waarbij met voorkeuren rekening wordt gehouden was qua presentatie, smaak en hoeveelheid subliem. We gaan daar graag nog een keer naar terug.
Marianne Z.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Super lekker gegeten, zowel voor- als hoofdgerecht en natuurlijk het dessert.
vriendelijk personeel.
Goede en gratis parkeergelegenheid
karretje1963 .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Jammer dat we niet mochten kiezen van de hele kaart, de enige keus was vlees of vis en dan afwachten maar. Ik had als voorgerecht zalm en forel maar die was helaas verdronken in teveel zurige dressing... De biefstuk als hoofdgerecht maakte gelukkig weer veel goed, echt heel lekker al zou ik hem zelf niet boven op de puree serveren maar dat terzijde. Nagerecht was overdadig maar wel lekker.
Indra A.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Prettige gastvrouw, gezellige huiselijke sfeer. Zonder de AH actie zou ik het wel aan de prijs vinden, maar nu was het goed te doen. Prima gegeten!
jaapkaas .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Prima hoor, vooral de barman en de afwasdame zijn aardige mensen! We werden vlot geholpen, wijn smaakte ook goed. Goed adres om met vrienden of familie iets te eten, men is erg betrokken bij de gasten!
Wim T.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Eten uitstekend,wijn per glas te weinig en te duur.
Positief dat je voor de AH actie ook in het weekend kunt reserveren.
Martine C.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Verrassend goed gegeten en super vriendelijke bediening!

Bij binnenkomst twijfelden we (door het nostalgische interieur) of we wel goed zaten maar de bediening en eten maakten het dubbel en dwars goed! Het was heerlijk en we komen zeker nog eens terug!