't Kookhuys

Havendam 11 3262 AE Oud-Beijerland Nederland Kaart

Over restaurant 't Kookhuys

Nostalgisch gevoel

Dit Kookhuis heeft een magnifiek terras op de kop van de Oudbeijerlandse haven. De broers Patrick en Christian Smol runnen samen dit restaurant dat een nostalgisch gevoel oproept dankzij het donkere hout en de kroonluchters. De Franse kaart wordt aangevuld door een uitgebreide bierkaart zodat je niks tekort komt! Boven het restaurant zit de Gelaghkamer voor vergaderingen, workshop etc.

Meer informatie over restaurant 't Kookhuys

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m zondag vanaf 11:00 uur

• Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras
karretje1963 .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Indra A.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Prettige gastvrouw, gezellige huiselijke sfeer. Zonder de AH actie zou ik het wel aan de prijs vinden, maar nu was het goed te doen. Prima gegeten!
jaapkaas .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Prima hoor, vooral de barman en de afwasdame zijn aardige mensen! We werden vlot geholpen, wijn smaakte ook goed. Goed adres om met vrienden of familie iets te eten, men is erg betrokken bij de gasten!
Wim T.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Martine C.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Verrassend goed gegeten en super vriendelijke bediening!

Bij binnenkomst twijfelden we (door het nostalgische interieur) of we wel goed zaten maar de bediening en eten maakten het dubbel en dwars goed! Het was heerlijk en we komen zeker nog eens terug!
Rob M.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
In 2014 hebben we hier ook al eens gegeten. Toen met Groupon. En ondanks de valkuilen van toen had ik er toch prima herinneringen aan. Ik herinnerde me vooral het lekkere eten. En dat is een goed teken. Toch zijn we er daarna niet meer geweest. Gisteren waren we er met de AH actie. Een drie-gangen menu van de chef. En het tweede gratis. De ontvangst door de gastvrouw was weer heel hartelijk en het decor was ook niet veel veranderd. Maar dat is prima, want het is een leuk ingericht restaurant. Vooraf een amuse van het huis. En toen konden we kiezen uit vis of vlees. We kozen voor beiden, zodat we samen alles konden proeven. Het werd geserveerd met een uitgebreide uitleg van alles wat er op onze borden lag, en dat vind ik altijd wel erg leuk. En over de smaak valt ook weinig negatiefs te zeggen. het was allemaal weer erg lekker. Al had ik niet meer dat sensatie gevoel van de vorige keer. Maar dat komt misschien ook omdat we inmiddels al vaker verwend zijn met erg lekker eten. Ook de huiswijn was weer erg lekker. Een volle Spaanse wijn. Twee kopjes koffie met gevuld speculaas na en een rekening van zestig euro samen. Weliswaar dankzij AH, maar wel een erg redelijke prijs voor zoveel lekkers. 't Kookhuys heeft mijn hoge verwachtingen in ieder geval wel weer waar gemaakt. Blijft voor herhaling vatbaar.
Diane M.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Mooie locatie en inrichting.
Heerlijk gegeten en de bediening was heel vriendelijk. Prijs was ook prima. Gaan we zeker naar terug.
Eline V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Wij vonden het moeilijk om in te schatten in wat voor zaak we terecht zouden komen. Eenmaal daar aangekomen kwamen we in een zaak met een gezellige inrichting. Het eten was lekker, maar het niveau was en stuk lager dan we in gedachten hadden. Wij zullen er niet snel voor omrijden om terug te komen.
WdGraaf .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Afgelopen vrijdagavond hebben wij hier met z'n vieren heerlijk gegeten.
Gezellig personeel is zeer betrokken en vol passie. Naar mate de gerechten volgden werd de smaak steeds verfijnder en meer op elkaar afgestemd, vonden wij. Van te voren wordt gevraagd wat je eventueel niet lekker vind of waar men allergisch voor is. Men houdt daar keurig rekening mee. Ook eventueel extra aardappels ed. wordt zonder probleem bij geserveerd indien je daar naar vraagt.
Vooral van het dessert hebben wij erg genoten.
De koffie die we erna hebben genomen, met als verrassing de extra truffels, waren hemels!
't Kookhuys is een echte aanrader. Hoewel de locatie een beetje rumoerig is, is de ambiance erg gezellig en het personeel zeer vriendelijk en zijn erop gericht het voor de gast een heerlijke beleving te laten zijn. Voor herhaling vatbaar!
Yvon V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Vrijdag 28 oktober genoten van een voortreffelijk 3 gangenmenu! Dit menu was een verrassingsmenu, je kon kiezen uit vis en/of vlees. Wij kozen voor vlees. De gerechten werden uitgeserveerd op mooi opgemaakte borden. Kortom wij komen hier zeker terug.
Willeke L.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
We keken uit naar het etenje bij het Kookhuys vanwege goede recensies. Met de AH kortingsactie dit restaurant eens uitproberen. Het is eens maar nooit meer geworden. Verrassingsmenu, vis of vlees. Voorgerecht was lekker, hoofdgerecht erg weinig en varkenshaas was droog en koud. De vegetariër onder ons vond het zeer teleurstellend, voorgerecht redelijk, hoofdgerecht ronduit slecht, doorgesneden appel met schimmelkaas. Dit is een bijgerecht. 2 kleine schaaltjes aardappels en geen salade of groente. Dessert was op smaak, maar geen hoogstandje. Thuis hebben de kinderen wegens trek nog een boterham gegeten. Jammer, de AH actie zou een mooi visitekaartje moeten zijn.
Liesenfrans .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Op vrijdag 21 oktober 2016 daar heerlijk gegeten. Met 4 personen en AH-aktiekaart werden we zeer vriendelijk ontvangen. De 3 gangen waren binnen het AH-arrengement prima en samengesteld. Je kon kiezen uit een vlees, vis en vegetarisch menu. Bij hetgeen je op je bord kreeg werd keurig uitleg gegeven waar de kok zijn best op had gedaan. Van tevoren was bekend dat het restaurant niet de goedkoopste was en de drankjes elders voor een lagere prijs beschikbaar zullen zijn, maar de ambiance, service en gezellige drukte maken alles goed. Een AANRADER.
Remco P.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Zeer hartelijk ontvangen, de inrichting klopt niet met de buitenkant, bruine kroeg inrichting. De gerechten zijn echter van zeer hoge kwaliteit. Wij hebben gekozen voor het verrassings menu. (Vis of vlees). Dit restaurant is zeker de moeite waard. De gastvrouw weet exact wat er allemaal op je bordje ligt, ik vind dat heel netjes.
Aanrader.
Sandra F.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
De inrichting van dit restaurant is gerust ouderwets te noemen maar het eten wat wordt geserveerd smaakt voortreffelijk en dat is toch het belangrijkste.
Miranda F.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Prima gegeten en erg vriendelijke bediening. De gerechten waren van goede kwaliteit en werden mooi opgediend. Bij het hoofdgerecht zou er meer groente gebruikt kunnen worden, of evt een schaaltje er bij.
Hans L.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Gegeten met een AH-bon. Vriendelijke personeel, zeer leuke sfeer in dit restaurant (wel rumoerig).
Voorgerecht erg goed, hoofdgerecht vonden wij gewoontjes en nagerecht was weer prima.
Wij komen hier zeker terug.
Jetpriester .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Prettig restaurant met een heerlijk rosé hele fijne bediening en eten was goed . Verrassende carpacio van hert zalig hoofdgerecht en heerlijk nagerecht
Wim T.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Heerlijk gegeten,vriendelijke bediening,waard om terug te komen
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Vandaag met 3 volwassen en 1 kind van 12 wezen eten met de AH aktie.
Zeer verassend en aangenaam. Personeel is super vriendelijk en het eten is van uitstekende kwaliteit.
Voor onze dochter van 12 werd er een uitzondering gemaakt op het verassingsmenu wat wij zeer waardeerde.
Al met al een uitstekende keuze!!!!
Echt een aanrader dus, en we zullen zeker terug komen.
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2016
We hebben hier gegeten met de AH-restaurantactie. Verassingsmenu vis of vlees. Leuk idee, behalve als je toch graag wilt weten waar je aan toe bent. Daarnaast vonden we sommige dingen in het voorgerecht niet heel lekker, maar dat is persoonlijk. Hoofdgerecht was ook oké, niets speciaals. Vriendelijk personeel!