't Kookhuys

Havendam 11 3262 AE Oud-Beijerland Nederland Kaart

Over het restaurant 't Kookhuys

Nostalgisch gevoel

Dit Kookhuis heeft een magnifiek terras op de kop van de Oudbeijerlandse haven. De broers Patrick en Christian Smol runnen samen dit restaurant dat een nostalgisch gevoel oproept dankzij het donkere hout en de kroonluchters. De Franse kaart wordt aangevuld door een uitgebreide bierkaart zodat je niks tekort komt! Boven het restaurant zit de Gelaghkamer voor vergaderingen, workshop etc.

Meer informatie over restaurant 't Kookhuys

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m zondag vanaf 11:00 uur

• Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras
wilfred V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Mooie gerechten en goede kaart, Wijn aan de prijzige kant. Sfeer alsof je in een woonkamer uit de de jaren zestig zit. Knus
Miranda_VP .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
We hebben hier met de AH actie gegeten. Het is een sfeervol restaurant, met een ietwat 'oubollig' interieur.
Er wordt een 3 gangen verrassingsmenu geserveerd met de keuze voor zowel het hoofd- als het voorgerecht tussen vlees of vis.
Alle drie de gerechten waren goed; niet te veel of te weinig.
Ze serveren een prima (Irish) koffie!
Samen met de vriendelijke bediening maakt dit restaurant tot een goed adres om lekker te eten.
René V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
lekker gegeten met een verrassingsmenu vis of vlees. goede kwaliteit en mooie opmaak. verrassende smaken. kregen ook leuke extra's erbij.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Ontzettend gezellige avond, zeer gastvrij personeel en uitstekend gegeten. Amuse van het huis en wat lekkers bij de koffie toe ook van het huis. Was de 2e keer en net als de vorige keer weer een zeer geslaagde avond !! Echt een aanrader !!
W.N. M.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Lekker visgerecht, prima bereid en geserveerd. Bediening was goed en hield rekening met onze wensen.
We hadden een bijzonder voorgerecht en ook het nagerecht smaakte erg goed.
Willem Jan B.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Iens is een handig hulpmiddel bij het vinden van een goede eetgelegenheid. Ook nu weer :-). Heerlijk diner met kabeljauw en super lekkere groenten. Erg gastvrij onthaal en vriendelijke bediening. Ik kan dit restaurant zeker aanbevelen!
Caroline K.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Aanrader!
Goede keuken, normale porties ( mits je niet 'in de groei' bent ????) gezellig restaurant in een sfeervolle omgeving.
Zelfs op een dag als 30-12 zat het restaurant goed vol met veel terugkerende gasten van binnen en buiten het dorp.
Kennismaking dmv AH actie maar we komen hier zeker terug.
Caroline K.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Op vrijdag 30-12-2017 hebben we heerlijk gegeten in het Kookhuys. Buiten was het guur, binnen warm, gezellig en na verloop van tijd druk. We werden leuk ontvangen met een gezellig praatje. Het menu voor de AH bon was zorgvuldig samengesteld en erg lekker. Een aanrader voor samen of met vrienden. Wij komen terug.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Gezellig restaurant met waar je prettig bediend wordt. Goed en smakelijk klaargemaakt eten, Mooi opgemaakte borden. De perensoep was erg lekker.
pjvanl .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
De AH Restaurantactie heeft een goede zet gedaan door het aantal deelnemende restaurants uit te breiden. Vrijdagavond kozen we 't Kookhuis om er even uit te gaan en een hapje te eten. De ontvangst was buitengewoon gastvrij, het was gezellig druk en het eten was uitstekend. Het AH verrassingsmenu, waarbij met voorkeuren rekening wordt gehouden was qua presentatie, smaak en hoeveelheid subliem. We gaan daar graag nog een keer naar terug.
Marianne Z.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Super lekker gegeten, zowel voor- als hoofdgerecht en natuurlijk het dessert.
vriendelijk personeel.
Goede en gratis parkeergelegenheid
karretje1963 .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Jammer dat we niet mochten kiezen van de hele kaart, de enige keus was vlees of vis en dan afwachten maar. Ik had als voorgerecht zalm en forel maar die was helaas verdronken in teveel zurige dressing... De biefstuk als hoofdgerecht maakte gelukkig weer veel goed, echt heel lekker al zou ik hem zelf niet boven op de puree serveren maar dat terzijde. Nagerecht was overdadig maar wel lekker.
Indra A.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Prettige gastvrouw, gezellige huiselijke sfeer. Zonder de AH actie zou ik het wel aan de prijs vinden, maar nu was het goed te doen. Prima gegeten!
jaapkaas .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Prima hoor, vooral de barman en de afwasdame zijn aardige mensen! We werden vlot geholpen, wijn smaakte ook goed. Goed adres om met vrienden of familie iets te eten, men is erg betrokken bij de gasten!
Wim T.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Eten uitstekend,wijn per glas te weinig en te duur.
Positief dat je voor de AH actie ook in het weekend kunt reserveren.
Martine C.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Verrassend goed gegeten en super vriendelijke bediening!

Bij binnenkomst twijfelden we (door het nostalgische interieur) of we wel goed zaten maar de bediening en eten maakten het dubbel en dwars goed! Het was heerlijk en we komen zeker nog eens terug!
Rob M.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
In 2014 hebben we hier ook al eens gegeten. Toen met Groupon. En ondanks de valkuilen van toen had ik er toch prima herinneringen aan. Ik herinnerde me vooral het lekkere eten. En dat is een goed teken. Toch zijn we er daarna niet meer geweest. Gisteren waren we er met de AH actie. Een drie-gangen menu van de chef. En het tweede gratis. De ontvangst door de gastvrouw was weer heel hartelijk en het decor was ook niet veel veranderd. Maar dat is prima, want het is een leuk ingericht restaurant. Vooraf een amuse van het huis. En toen konden we kiezen uit vis of vlees. We kozen voor beiden, zodat we samen alles konden proeven. Het werd geserveerd met een uitgebreide uitleg van alles wat er op onze borden lag, en dat vind ik altijd wel erg leuk. En over de smaak valt ook weinig negatiefs te zeggen. het was allemaal weer erg lekker. Al had ik niet meer dat sensatie gevoel van de vorige keer. Maar dat komt misschien ook omdat we inmiddels al vaker verwend zijn met erg lekker eten. Ook de huiswijn was weer erg lekker. Een volle Spaanse wijn. Twee kopjes koffie met gevuld speculaas na en een rekening van zestig euro samen. Weliswaar dankzij AH, maar wel een erg redelijke prijs voor zoveel lekkers. 't Kookhuys heeft mijn hoge verwachtingen in ieder geval wel weer waar gemaakt. Blijft voor herhaling vatbaar.
Diane M.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Mooie locatie en inrichting.
Heerlijk gegeten en de bediening was heel vriendelijk. Prijs was ook prima. Gaan we zeker naar terug.
Eline V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Wij vonden het moeilijk om in te schatten in wat voor zaak we terecht zouden komen. Eenmaal daar aangekomen kwamen we in een zaak met een gezellige inrichting. Het eten was lekker, maar het niveau was en stuk lager dan we in gedachten hadden. Wij zullen er niet snel voor omrijden om terug te komen.
WdGraaf .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Afgelopen vrijdagavond hebben wij hier met z'n vieren heerlijk gegeten.
Gezellig personeel is zeer betrokken en vol passie. Naar mate de gerechten volgden werd de smaak steeds verfijnder en meer op elkaar afgestemd, vonden wij. Van te voren wordt gevraagd wat je eventueel niet lekker vind of waar men allergisch voor is. Men houdt daar keurig rekening mee. Ook eventueel extra aardappels ed. wordt zonder probleem bij geserveerd indien je daar naar vraagt.
Vooral van het dessert hebben wij erg genoten.
De koffie die we erna hebben genomen, met als verrassing de extra truffels, waren hemels!
't Kookhuys is een echte aanrader. Hoewel de locatie een beetje rumoerig is, is de ambiance erg gezellig en het personeel zeer vriendelijk en zijn erop gericht het voor de gast een heerlijke beleving te laten zijn. Voor herhaling vatbaar!