't Kont van het Paard

Kaatsbaan 1 3231 XL Brielle Nederland Kaart

Over het restaurant 't Kont van het Paard

Bruin café met goede keuken

In het oude centrum van Brielle vind je dit knusse bruine eetcafé. De uitgebreide menukaart is gevuld met lekkernijen; het wordt nog moeilijk om een keuze te maken. De bediening is ontzettend vriendelijk en zorgt dat de glazen gevuld blijven. Ja, hier werken mensen met passie voor het vak!

Meer informatie over restaurant 't Kont van het Paard

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
wimarkoo .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Altijd leuk en gezellig om daar te zijn..leuke bediening en gezellig...goed eten voor een leuke prijs...na afloop kan je ook gezellig verder gaan drinken aan de bar.
Helene V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Leuke oude kroeg met vriendelijke bediening enverassend goede keuken. De ossenhaaspuntjes in knoflook en oma's draadjesvlees gesudderd in bier zijn aanraders!
hoogwerf .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Eten was heerlijk. Een persoon was allergische voor de uien familie (was van tevoren aangegeven met boeken) en echt veel moeite gedaan om gerechten voor haar eetbaar te maken. Duidelijk gemaakt wat zij misschien het beste gewoon kon vermijden omdat het van te voeren klaar gemaakt was. SUPER. De gastvrouw was zeer lief en sociaal, ruimde gelijk af, liet regelmatig een blik vallen om te kijken als we wat nodig hadden. Een top avond uit....voelde echt als "koning"...
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Over het eten niks aan te merken was erg goed en lekker.
De bediening was echt niet goed ongeïnteresseerd werd alles op tafel gezet .
Anneke G.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Lekker gegeten en personeel was erg vriendelijk!
wilma M.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Leuke oude bruine kroeg sfeer, erg veel keuze en lekker eten, dame in de bediening was top! Je kiest gewoon van de kaart en betaald dan de duurste keuzes. Wij vonden dit prettig zit je niet aan een klein vast menu vast.
Ted W.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Een leuk en gastvrij eettentje in een historische omgeving. Een goede maaltijd tegen een redelijke prijs. Voor de restaurantgasten is er een beperkte ruimte beschikbaar waardoor het al snel vol is. Past evenwel bij de sfeer van een biercafé!
louisevanojen .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Super leuk eetcafé waar je lekker kunt eten ! Gezellige bediening ! Ook op een doordeweeksedag gezellig druk! Kortom aanrader
kahlan65 .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Een gezellige eetcafé, prettige sfeer en leuk ingericht. Personeel is heel gastvrij en weet wat ze doet. Ze staan bekend om hun speciaalbiertjes (ook van de tap!). De spareribs zijn verrukkelijk!
De-Bekker .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Lekker eten. Leuke bediening. Lekkere biertjes.
Zeker een aanrader om te gaan eten.
Een gewoon leuke tent waar je lekker kan eten voor een normaal bedrag.
moniek V.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Gezellige en gemoedelijke locatie met vriendelijke bediening.
Er werd voldaan aan onze speciale wensen.
Zeer voor herhaling vatbaar!
Bedankt en tot ziens!
lisannevanwoerden .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Je mag met de AH Restaurantactie 2017 zelf een keus maken uit de voor-, hoofd,- en nagerechten. Die keus is erg prettig!
Jesse V.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Het eten was prima, helaas waren het stokbrood en het draadjesvlees al op. Was zelf wel benieuwd naar dat laatste. De spareribs waren prima, en de entrecote heerlijk. Er is een ruim, uitstekend bierassortiment, ook op de tap. Service was erg goed.
R.L. D.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
eten is gewoon goed.
dianak1 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Eten was goed, niets op aan te merken. Nadeel was dat je niet veel keuze had in soorten gerechten (zowel voor, hoofd als nagerechten). Is niet een zaak waar ik snel nog eens naar toe zou gaan
Mandy V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Eten was echt heerlijk. Eigenlijk niks op aan te merken.
Bediening was vriendelijk.
Locatie is erg donker, en we misten een radio.
Pvijf .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Heerlijk gegeten via ah en je mocht heerlijk alles kiezen van de kaart. Vooral de spare ribs en de gamba salade was erg lekker. We moesten soms wel wat lang wachten om iets te kunnen bestellen maar goed we zaten warm en droog daar gaat het om. Wel voor herhaling vatbaar
Elisabeth V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Gezellig zaakje met heerlijk eten we willen er graag nog eens eten. Op vrijdag en zondag zou er ook muziek zijn? die hebben we nu afgelopen donderdagavond nog niet gehoord. Je schijnt wel op tijd dan te moeten reserveren voor die dagen. Maar dat zullen we dan ook zeker doen. complimenten!
gelderad .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Een bezoekje op dinsdag avond. Prettige bediening en heerlijk eten in een leuk sfeervol café. We komen zeker nog een keer langs.