't Kont van het Paard

Kaatsbaan 1 3231 XL Brielle Nederland Kaart

Over het restaurant 't Kont van het Paard

Bruin café met goede keuken

In het oude centrum van Brielle vind je dit knusse bruine eetcafé. De uitgebreide menukaart is gevuld met lekkernijen; het wordt nog moeilijk om een keuze te maken. De bediening is ontzettend vriendelijk en zorgt dat de glazen gevuld blijven. Ja, hier werken mensen met passie voor het vak!

Meer informatie over restaurant 't Kont van het Paard

Jouw recensie over het restaurant 't Kont van het Paard

Arjan J.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Leuk bruin Café, het was gezellig druk tien we binnenstapten later zaten alle tafels vol. Ons eten werd snel geserveerd ondanks de drukte. Het eten was gewoon maar goed. Als we weer in de buurt zijn komen we zeker weer langs.
Susanne N.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
Aangezien ik zelf werkzaam ben in een steakcafe te hsluis kom ik hier met plezier eten met mijn partner. Of met vrienden. Eten is altijd goed en de sfeer is ook altijd top. Leuke bediening dus al met al altijd een leuke avond wanneer we daar zijn.
Verweel1 .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Perfecte service. Er werd zeer goed rekening gehouden met mijn dieet wensen, ik werd telkens geïnformeerd wat wel/niet mogelijk was. Zeer vriendelijke bediening. Het eten was precies wat je van een eetcafé verwacht, lekker en eenvoudig, geen poespas.
leen T.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
hoi het was heel leuk en het eten was zeer goed we komen nog wel een paar terug hier we zalen binnen kort als we in de buurt zijn weer gaan eten
christelenpeter .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Smakelijk gegeten met vrienden. Goede prijs / kwaliteitsverhouding. Goede en prettige bediening, attent zonder opdringerig te zijn. Voor herhaling vatbaar.
w V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
wezen eten met de ah actie, keuze uit de hele kaart, TOP! leuke bediening alles mogelijk, niet moeilijk doen
klant is koning
voor herhaling vatbaar
dhokke .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
We werden gelijk bij binnenkomst vriendelijk ontvangen. De sfeer en de inrichting passen precies bij het restaurant. Vooraf garnalenkroketjes en stokbrood met verschillende smeersels (kruidenboter was echt heerlijk). Als hoofdgerecht ossenhaaspuntjes met warme groente. Werd leuk geserveerd in een klein pannetje en was erg lekker. Na hadden we een cheesecake en fruitsoep met limoncello ijs. Dat laatste was apart maar wel heel erg lekker. Al met al weer een hele leuke en lekkere avond gehad en is zeker niet de laatste keer geweest.
Esther D.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Heerlijk gegeten maar de service kon veel beter. Geen 1 bierkaart aanwezig in het hele café-restaurant, terwijl het aanschreven staat als een eet- en Biercafé. Dus een keuze uit een voor ons "nieuw" biertje was lastig te maken zonder kaart. Jammer! Er waren twee gerechten van de kaart op, waar we bij het opnemen van de bestelling pas achter kwamen. Ook duurde het erg lang voordat de gangen werden geserveerd. Echt een café sfeer. Klein, knus en gezellig. Alleen wat harde banken. Al met al een gezellige avond met lekker eten alleen jammer van de slechte service! Zonde!!
dianak1 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Je kan hier ook lekker eten en personeel is vriendelijk. Enige nadeel is de banken waar je op zit erg hard zijn, ondanks de kussen die je kunt gebruiken. Zitten sowieso niet lekker. Je kan beter aan een tafel met gewone stoelen zitten (zijn er ook), dat zit toch wel beter. Moesten ook wel lang wachten op de gerechten iedere keer. Zou niet mijn favoriet zijn
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Waren er voor het eerst en het was goed en gezellig! Het personeel was keurig en super vriendelijk, het is zeker voor herhaling vatbaar!
Frans S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Leuk eetcafe in het centrum van een mooi oud stadje. Vriendelijk en behulpzaam personeel en goed eten. Let op als je last van je rug hebt: vraag dan om een tafeltje met gewone stoelen.
Mariska V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Was een erg gezellig eetcafe, met verbazingwekkend menu, niet alleen saté of spareribs maar ook hele culinaire dingen, al met al een topavond
marietaarts123 .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Weer prima gegeten en mochten gewoon vd kaart kiezen zeer vriendelijk geholpen.
Meer dan genoeg gegeten!! En duper lekker!!
Frits D.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Gisteren met mijn broer en onze vrouwen in 't Kont van het Paard gezellig gegeten. Goede bediening fantastisch eten in een gezellige omgeving. Mijn broer gaf aan dat in Leiden waar diverse gelegenheden zijn op horeca gebied een locatie als 't Kont van het paard wordt gemist, lijkt mij een goed compliment voor deze Brielsche ondernemer.
M. V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Zoals altijd goed eten bij 't Kont van het Paard, het was gezellig en sfeervol, blijft zeker op ons lijstje staan van goede restaurants.
Eef B.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Lekker gegeten. We zijn hier wel vaker geweest en zullen zeker nog een keer terug komen.................................
AP-S .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
Via de AH-restaurantactie tot volle tevredenheid gegeten bij 't Kont van 't Paard. Hoewel we vroeger waren dan het gereserveerde tijdstip, werden we hartelijk ontvangen en konden we direct aan tafel. Jammer dat het "draadjesvlees van oma" (nog) niet verkrijgbaar was. Desondanks heerlijk gegeten. Tomatensoep goed van smaak en goed warm van temperatuur. De hoofdgerechten (kipsaté en kabeljauw) smaakten ook prima. Daarbij werden heerlijke knapperige patatjes geserveerd. Ook de desserts waren prima.
De bediening was supervriendelijk, betrokken en beleefd.
Kortom, een restaurant waar we zeker nog eens terugkomen.
dirk.regina .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Ik sta elke keer weer versteld van de presentatie en kwaliteit van het eten. Perfect gegrild stuk vlees en verschillende soorten groenten. Alles ruim voldoende, heet geserveerd en diversiteit van vers gesneden groenten. De bediening oprecht vriendelijk en behulpzaam. Een gezellig en sfeervol eetcafé.
Johan S.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Sfeervol eetcafé met vriendelijke bediening, heerlijk eten. Zeker een aanrader en gaan er beslist nog meer keren naartoe
José P.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Prima gegeten! We konden uit de kaart kiezen en alle combinaties waren mogelijk! Partner had een voorgerecht en hoofdgerecht en koffie en ik had een hoofdgerecht en dessert! Leuk bruin café!