't Kont van het Paard

Kaatsbaan 1 3231 XL Brielle Nederland Kaart

Over het restaurant 't Kont van het Paard

Bruin café met goede keuken

In het oude centrum van Brielle vind je dit knusse bruine eetcafé. De uitgebreide menukaart is gevuld met lekkernijen; het wordt nog moeilijk om een keuze te maken. De bediening is ontzettend vriendelijk en zorgt dat de glazen gevuld blijven. Ja, hier werken mensen met passie voor het vak!

Meer informatie over restaurant 't Kont van het Paard

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
lisannevanwoerden .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Jesse V.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Het eten was prima, helaas waren het stokbrood en het draadjesvlees al op. Was zelf wel benieuwd naar dat laatste. De spareribs waren prima, en de entrecote heerlijk. Er is een ruim, uitstekend bierassortiment, ook op de tap. Service was erg goed.
R.L. D.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
eten is gewoon goed.
dianak1 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Eten was goed, niets op aan te merken. Nadeel was dat je niet veel keuze had in soorten gerechten (zowel voor, hoofd als nagerechten). Is niet een zaak waar ik snel nog eens naar toe zou gaan
Mandy V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Eten was echt heerlijk. Eigenlijk niks op aan te merken.
Bediening was vriendelijk.
Locatie is erg donker, en we misten een radio.
Pvijf .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Heerlijk gegeten via ah en je mocht heerlijk alles kiezen van de kaart. Vooral de spare ribs en de gamba salade was erg lekker. We moesten soms wel wat lang wachten om iets te kunnen bestellen maar goed we zaten warm en droog daar gaat het om. Wel voor herhaling vatbaar
Elisabeth V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Gezellig zaakje met heerlijk eten we willen er graag nog eens eten. Op vrijdag en zondag zou er ook muziek zijn? die hebben we nu afgelopen donderdagavond nog niet gehoord. Je schijnt wel op tijd dan te moeten reserveren voor die dagen. Maar dat zullen we dan ook zeker doen. complimenten!
gelderad .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Een bezoekje op dinsdag avond. Prettige bediening en heerlijk eten in een leuk sfeervol café. We komen zeker nog een keer langs.
KeKi .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
"t Kont van het Paard" gekozen op basis van de eerder geplaatste recensies n.a.v. de AH restaurantactie.. De goede recensies klopten!!
Ook wij hadden voldoende keuze en hebben heerlijk gegeten.
Britt B.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Je kan heerlijk eten daar.
Het is altijd gezellig en goed.

Enigste nadeel is dat het moeilijk te vinden, je moet echt goed zoeken en dat je weinig parkeerplaatsen in de buurt hebt.
Het staat altijd helemaal vol!!
Gerard S.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
We hebben genoten van het eten was smaakvol en de service van het personeel was uitmuntend
De indeling van het restaurant was sfeervol en rustig goede gelegenheid om nog eens terug te komen
dhokke .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
De sfeer binnen past precies bij de zaak. We werden vriendelijk begroet en omdat het nog leeg was mochten we gaan zitten waar we wilden. De serveerster was heel vriendelijk. Als voorgerecht hadden we garnalenkroketjes en brood met kruidenboter e.d. De porties waren precies goed en erg lekker. Als hoofdgerecht een varkenssate en de Kont van 't paardburger. Allebei heerlijk. Vond het erg fijn dat de friet apart in een schaal geserveerd wordt voor de tafel. Heb je tenminste wat meer ruimte op je bord en je kan pakken wat je wilt. De salade die erbij zat was ook heel lekker. Nagerecht een aardbeiencheesecake en een halve meloen met limoncello-ijs. De cheesecake was heerlijk en de halve meloen met ijs was echt een uitgeholde halve meloen met meloenbolletjes en het ijs erin. Apart en erg lekker. Kortom, weer een uitermate geslaagde avond gehad en zeker voor herhaling vatbaar.
Anneke B.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Een sfeervol eet café met heerlijke gerechten de bediening is top wij hadden een tafel midden in het eetcafé maar er kwam Eem plekje bij het raam vrij en de serveerster nodige ons uit ofwe misschien daar wilde zitten super hoor en het is goed betaalbaar
Heidrun T.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Wederom lekker gegeten. Voor de 2x met bon van de AH restaurant actie.
Gezellige omgeving en fijne service.
Wij komen zeer zeker nog een keertje terug.
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Leuk om weer eens terug te zijn in het cafe waar ik zo'n beetje mijn jeugd heb doorgebracht ( in de weekenden dus)
Weer heerlijk samen gegeten, goede kaart, geen poespas en fijne ambiance, we komen snel weer terug!
Joyce K.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Een gezellig eetcafé in Brielle. Iedereen had een ander gerecht en alles zag er super uit. Vooral de spareribs in ketjap marinade een aanrader. Leuke eigenaar en goede bediening! 2 weken geleden ook nog op de quiznight geweest eerst een hapje eten en daarna lekker quizzen. Dit leuke eetcafé is zeker een aanrader!!
prdenies .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Uitstekend gegeten bij deze gelegenheid, we kwamen met de AH actie, maar konden gewoon van de kaart bestellen. De bediening is erg vriendelijk, alles was in een ongedwongen sfeer. Vervelend was wel een aantal rond rennende rumoerige kinderen, wat erg storend was! Dit is later opgelost. De tafeltjes zijn aan de kleine kant en de stoelen/banken zitten niet echt lekker. Voor wat de gerechten betreft wel een aanrader!
Ttt M.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Heerlijk gegeten met 6 man. Allen een ander gerecht, maar werd allemaal tegelijkertijd geserveerd. Vriendelijk personeel, ruime porties en alles van topkwaliteit. 'De Familie'
Lieda N.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Goede ontvangst,zeer vriendelijk.Duurde wat lang voor dat de eerste gang er door was.Er was ook maar 1 iemand voor de bediening,was wat weinig.Wel erg vriendelijk en attent.Eten was heerlijk en ruim voldoende,je mocht gewoon van de kaart kiezen en dat is een stuk prettiger dan van een beknopte ahactie-menu kaart te moeten kiezen.Komen zeker weer !
Karin K.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Eten was erg lekker alleen frietjes waren zacht en melig (te kort of niet heet genoeg gebakken?).
Jammer dat er 3 toetjes van de kaart niet besteld konden worden. De toetjes die er wel waren, waren lekker.
Pluspunt dat er geen speciale kaart of menu was voor de restaurant actie van AH. Bij bestelling van 2 voor- hoofd- en nagerechten werd het goedkoopste weggestreept.
Gezellig eetcafé!