't Kont van het Paard

Kaatsbaan 1 3231 XL Brielle Nederland Kaart

Over het restaurant 't Kont van het Paard

Bruin café met goede keuken

In het oude centrum van Brielle vind je dit knusse bruine eetcafé. De uitgebreide menukaart is gevuld met lekkernijen; het wordt nog moeilijk om een keuze te maken. De bediening is ontzettend vriendelijk en zorgt dat de glazen gevuld blijven. Ja, hier werken mensen met passie voor het vak!

Meer informatie over restaurant 't Kont van het Paard

Jouw recensie over het restaurant 't Kont van het Paard

Theo V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Waren er voor het eerst en het was goed en gezellig! Het personeel was keurig en super vriendelijk, het is zeker voor herhaling vatbaar!
Frans S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Leuk eetcafe in het centrum van een mooi oud stadje. Vriendelijk en behulpzaam personeel en goed eten. Let op als je last van je rug hebt: vraag dan om een tafeltje met gewone stoelen.
Mariska V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Was een erg gezellig eetcafe, met verbazingwekkend menu, niet alleen saté of spareribs maar ook hele culinaire dingen, al met al een topavond
marietaarts123 .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Weer prima gegeten en mochten gewoon vd kaart kiezen zeer vriendelijk geholpen.
Meer dan genoeg gegeten!! En duper lekker!!
Frits D.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Gisteren met mijn broer en onze vrouwen in 't Kont van het Paard gezellig gegeten. Goede bediening fantastisch eten in een gezellige omgeving. Mijn broer gaf aan dat in Leiden waar diverse gelegenheden zijn op horeca gebied een locatie als 't Kont van het paard wordt gemist, lijkt mij een goed compliment voor deze Brielsche ondernemer.
M. V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Zoals altijd goed eten bij 't Kont van het Paard, het was gezellig en sfeervol, blijft zeker op ons lijstje staan van goede restaurants.
Eef B.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Lekker gegeten. We zijn hier wel vaker geweest en zullen zeker nog een keer terug komen.................................
AP-S .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
Via de AH-restaurantactie tot volle tevredenheid gegeten bij 't Kont van 't Paard. Hoewel we vroeger waren dan het gereserveerde tijdstip, werden we hartelijk ontvangen en konden we direct aan tafel. Jammer dat het "draadjesvlees van oma" (nog) niet verkrijgbaar was. Desondanks heerlijk gegeten. Tomatensoep goed van smaak en goed warm van temperatuur. De hoofdgerechten (kipsaté en kabeljauw) smaakten ook prima. Daarbij werden heerlijke knapperige patatjes geserveerd. Ook de desserts waren prima.
De bediening was supervriendelijk, betrokken en beleefd.
Kortom, een restaurant waar we zeker nog eens terugkomen.
dirk.regina .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Ik sta elke keer weer versteld van de presentatie en kwaliteit van het eten. Perfect gegrild stuk vlees en verschillende soorten groenten. Alles ruim voldoende, heet geserveerd en diversiteit van vers gesneden groenten. De bediening oprecht vriendelijk en behulpzaam. Een gezellig en sfeervol eetcafé.
Johan S.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Sfeervol eetcafé met vriendelijke bediening, heerlijk eten. Zeker een aanrader en gaan er beslist nog meer keren naartoe
José P.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Prima gegeten! We konden uit de kaart kiezen en alle combinaties waren mogelijk! Partner had een voorgerecht en hoofdgerecht en koffie en ik had een hoofdgerecht en dessert! Leuk bruin café!
S J.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Voor de tweede keer terug geweest voor de spareribs. En ook dit keer waren ze heerlijk! Het was gezellig druk. Duimpje voor de bediening.
Mariska S.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Heerlijke spareribs!!! Super eetcafé... Top
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Vriendelijke bediening, heerlijk eten en een gezellige locatie Mooi weer en een gezellig stadje Brielle. Dus voor herhaling vatbaar.
Sabine V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Geen negatief commentaar.
Het door ons samengestelde menu was perfect.
Vriendelijke bediening.
Komen snel weer eens terug.
Monique H.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Heerlijk gegeten, voorgerecht, hoofdgerecht en koffie na voor 45 euro samen (met AH spaarkaart)!
Lida K.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Een zeer gezellig eetcafe met uitstekende afwisselende gerechten. Voor ieder wat wils en van uitstekende kwaliteit! Originele entourage en aardige bediening.
Ted W.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Een gezellig eettentje in een historische omgeving. Er hangt een goede sfeer en de mensen zijn gastvrij!
Het eten is gevarieerd tegen een redelijke prijs.
Hilleke L.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Je eet hier echt goed. Er is niet echt
sprake van een terras maar je kunt met wat geluk buiten aanschuiven. De borden zijn mooi opgemaakt.
Annick B.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Erg leuk restaurant in een super gezellig kroegje, waar we elke keer met plezier komen. Ook op zaterdagavonden voor een drankje! Super lief personeel, die het voor iedereen naar hun zin willen maken.