't Kombuis

Geesterweg 10 1921 BX Akersloot Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant 't Kombuis

Dinsdag t/m Zondag vanaf 17:00

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Melanie L.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2014
Heel fijn plekje om te eten. Zeer gezellige entourage (de tafels en de bar blinken je tegemoet en het is er schoon). Vriendelijke bediening. Eten was meer dan heerlijk (vooraf een proeverij, als hoofdgerecht slibtongetjes, die goed gebakken waren, en ik koos voor het nagerecht ook weer een proeverij).
Het lijkt -ondanks dat de zaak sinds 1953 bestaat- een onontdekt pareltje te zijn...!
Niels R.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2014
Het was een feestje op een vrijwel leeg terras. Met jonge kinderen kun je vroeg aan de lunch beginnen en dat deden we ook. De vissalade, stond niet op de lunchkaart maar kon wel besteld worden, smaakte uitstekend met een glaasje wijn er bij. Keurige bediening en prettige atmosfeer aan het water.
Ik36 .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2014
Geweldige middag en avond gehad.eerst even lekker op terras gezeten daarna binnen gegeten vooraf een visproevrij echt een aanrader hoofdgerecht een tournedos heerlijk vanaf de grill.dessert een creme brullee zag er erg mooi uit.bediening erg vriendelijk!!!kortom erg gezellig gezeten.
Annejon O.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2014
Vriendelijke ontvangst. Hond zeer welkom. Leuk om met de boot te komen. Asperge soep erg lekker. Tournedos viel tegen. Wijnsaus uit een pakje ? Bijgerechten ok, niet spannend. Eendeborst was lekker, maar ook hier viel de saus wat tegen. De prijs-kwaliteit verhouding was niet goed mbt het eten. Wel een heel mooie locatie. Goed adres om met de boot te komen, maar ik zal er zeker niet voor naar Akersloot rijden.
Jacoba G.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2014
Goede en vriendelijke bediening, zeer complete gerechten.
Originele samenstelling van ingrediënten. Smaakvol.
Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Frans J.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2013
Gisteren bij Laamens gegeten, gelukkig is het restaurant nu geheel rookvrij.
Zelden zo'n zachte verse kalfslever gegeten, de vrouwen aten de sliptongetjes, mooi en krokant gebakken. De met botenlak gelakte tafels mogen ook geen tafelloper hebben, prachtig zo!
Harm24 .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2013
Op uitnodiging hier een keer gegeten. Mooi bedrijf op een prachtige locatie. Goed onderhouden en schoon bedrijf. Echt een pluspunt. De inrichting moet je smaak zijn maar wel gezellig ingericht. Ik koos als voorgerecht voor de carpaccio, deze heb ik elders lekkerder gegeten. Mijn ossenhaas als hoofdgerecht was super gebakken. Prima midden klasse bedrijf. Kom zeker een keer terug.
Rene-Culinair .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2012
Prachtig restaurant met genoeg parkeer gelegenheid langs doorgaande weg in Akersloot. Bij binnenkomst door de deur en het velours gordijn kijk je gelijk je ogen uit naar de strak gelakte bar en prachtige ouderwetse verlichting boven de bar en tafeltjes. Leuke jonge bediening die je graag helpen met het uitzoeken van het lekkerste gerecht. Wij hebben het maandmenu gegeten en dat is echt een aanrader. (al stonden er op de kaart ook dingen die ik zeker nog eens ga proeven). Heerlijk avond gehad bij 't Kombuis.
Heleen-js .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2012
Een nachtje overblijven in de passantenhaven is hier geen straf, want we hebben heerlijk gegeten op het terras aan de haven. Prijs erg goed: voor E.19,50 een heerlijk 3 gangenmenu. De bediening erg vriendelijk, misschien iets te amicaal.