't Kombof

Woude 32-32A 1489 NC De Woude Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant 't Kombof

Adri K.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
"Hoe is het eten hier?" vroeg ik mijn maat, die er al eerder gegeten had. Nou, niet bijzonder, maar wel ok. De entourage is natuurlijk geweldig, groot terras aan het water, en binnen bijna een museum met snuisterijen van weleer. Ik ontdekte zowaar hele oude Amstel etiketten. Het voorgerecht was ok. Maar de aspergesoep was prima. De gestoofde paling, waar vind je die nog, was gewoon goed. Hij had dus gelijk, mijn maat. Maar de vriendelijke bediening, tilde het toch wel op een hoger plan.
Dick Dimitri K.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2015
woensdag 1 jullie hier gegeten. op aanraden van de bestuurder van het pontje. stoofpaling ....
dit was de dag hap voor 10 euro. eerste gedachte was 10 euro niet doen. dus ik nam de sate 2 keuze kip of varkenshaas . mijn vrouw nam wel stoofaal. heerlijk was deze goed van smaak mooi portie. sate was ook goed van smaak. mooi kaartje met al a carte gerechten . erg gezellig terras vriendelijke bediening. niet was te veel terwijl het 20 graden was . jullie gaan ons vaker zien
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2015
Heerlijk gegeten aan het water in de zon. Ons beviel de Lamscombinatie en de gevulde Varkenshaas erg goed. Ruime bijlage met o.a. Aardbei moes. Een biertje van de tap ( Amstel) en goede wittewijn. We gaan er nu zeker vaker heen. Ode aan de Kok.
XMTM .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2015
Wij komen vaak met de boot om hier wat te eten. Het eten is gewoon goed, al hadden we laatst een verjaardags BBQ waar ik het eten nogal slecht vond. Was erg weinig, alleen wat vlees, brood en salade. Personeel altijd aardig.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2014
Helaas niet zulke hoge cijfers als de vorige keer. Beiden gestart met een proeverij welke niet zo verrassend was als de vorige keer en zag er vrij rommelig uit op het bord. Als hoofd-gerecht vroeg ik om de hertenbiefstuk met een truffelworstje. Helaas werd de truffelworst pas morgen door de slager geleverd (?) Ik was benieuwd wat ze dan met de prijs van het gerecht zouden doen: helaas niets. Pas na vermelding wilde de jongeheer in de bediening 3 euro van het eindbedrag af doen. Het zou gepast zijn geweest om dit vooraf te doen.
Bij de koffie waren de bonbons helaas ook niet meer voorradig, deze zouden ook pas de volgende dag weer worden geleverd, jammer. Tussendoor is ons niet een maal gevraagd of we nog iets bij het eten wilden drinken, ook een minpuntje.
Tevens was het afgelopen vrijdag ontzettend druk met veel rennende, schreeuwende en stampende kinderen. Dit is waarschijnlijk acceptabel bij 't Kombof, dus als we volgende keer hier gaan eten maar door de weeks inplannen. De vorige keren waren wel goed, dus wellicht het voordeel van de twijfel gunnen (?).
DeProevert .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2014
Normaal gesproken schrijf ik niet snel een recensie. Maar nu was de teleurstelling zo groot, dat ik niet anders kon dan een recensie plaatsen.

Het begin was veelbelovend. Brood vooraf, vers en knapperig met lekkere kruidenboter en tapenade. En de port was top, (een LBV, en op temperatuur en dat gebeurt niet vaak).

Daarna een palet van vis, zeevruchten en nog wat dingetjes. Een grote tegenvaller. Weinig smaak, wat zurig en sommige dingen veel te evt.

De vis van het hoofdgerecht was oké. Niet meer dan dat. De steak was 'bleu' (superkort gebokken), en dat hoor je eerst te vragen. Als je als bediening vergeet te vragen hoe je het vlees wilt, , doe je het vlees medium. De frietjes hadden het frituurvet nauwelijks gezien, bleek en slapjes en koud. De compote van rood fruit was wel erg lekker.

En aan thee en koffie kun je je geen buil vallen, en dat ging goed.

De totale kosten waren €100 voor 2 personen. Bij de Griek in WormerveerIn betaal ik minder voor 4 personen en dan is de kwaliteit echt veel beter. Voor ons nooit meer Kombof
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2014
Wat een toeval: bijna een jaar geleden hier voor eerst gegeten en daarna zijn er dus geen nieuwe recensies geplaatst. Jammer, want meer mensen zouden moeten melden hoe goed dit restaurant is! wij zijn nog steeds erg tevreden over dit sfeervolle restaurant waar de prijs kwaliteit verhouding ontzettend goed in verhouding is. Tevens een zeer vriendelijke tafeldame! Dit keer gaan we geen jaar wachten!
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2013
Wat een ontzettend gezellig en sfeervol restaurant. Heerlijk gegeten en van alles meer dan genoeg. Als voorgerecht hadden we samen de proeverij (voor 2 personen): erg lekker! Als hoofdgerecht allebei een visje en van elkaar geproefd: weer alles naar wens en met heerlijke garnituur. De bediening was ook erg goed, we werden goed in de gaten gehouden op een passende wijze. Een aanrader: hier gaan we zeker terugkomen!
Angela V.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2013
Voortreffelijk 3-gangen menu genoten! Zonder twijfel de lekkerste kalfs entrecote ooit! Gezellige boerderij sfeer met open haard en ontvangen door een uiterst vriendelijke gastvrouw. Hele fijne avond gehad! We wonen helaas niet om de hoek maar komen zeker terug!
Marie-José R.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2013
Heerlijk gegeten bij t Kombof. Eerst met het pontje over, gezellig ogend cafe met groot haardvuur, aardige bediening en een geweldig decor. We hadden een 4-gangendiner van Groupon, beetje huiverig toen we een aangepast menu kregen: carpaccio, zeer dun gesneden maar lekker, soep met veel champignons, de entrecote en de (2e) biefstuk waren smaakvol met diverse bijlagen en tot slot grand dessert (diversen), waar alleen het bosbessenijs een vreemde smaak had. Zeker nog een bezoekje waard. De prijs van de huiswijn mag op de Iens site aangepast worden want volgens de kaart waren ze allemaal €20,50 echter op de rekening stond €21,50.
Sandra N.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2012
Vrij nieuw in 't Kombof is de daghap, elke woensdag voor maar €10 een maaltijd. Wekelijks hebben ze een nieuw thema en de keer dat wij er waren was er een wildbuffet van topkwaliteit met alles erop en eraan. De andere keer kan het bijvoorbeeld spareribs zijn, roti of noem maar op, in ieder geval zeer gevarieerd. Bediening is altijd vriendelijk en zowel binnen als buiten kun je hier heerlijk zitten. Van binnen is het een gezellig bruin café en buiten zit je lekker op het terras aan het water.