't Kombof

Woude 32 1489 NB De Woude Nederland Kaart

Over het restaurant 't Kombof

Op het terras van café-restaurant ’t Kombof, direct aan het water, is het ’s zomers goed toeven. In de winter en op koude dagen wordt binnen de open haard gestookt. Het toch al sfeervolle restaurant is dan een prima plek om te genieten van een mooie wildmaaltijd met een goed glas wijn. De keuken wisselt vier keer per jaar van kaart. Waag de overtocht naar het eiland De Woude en geniet van streekgerechten zoals gerookte paling of Wouder stoofaal. Maar ook voor een lekker stuk vlees, vegetarische maaltijd of lunch ben je hier van harte welkom.

Meer informatie over restaurant 't Kombof

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m zondag 16.00 - 22.00 uur

Jouw recensie over het restaurant 't Kombof

Kylian K.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Gister wezen eten bij t' Kombof. Mooie locatie en gezellig terras. Eten was goed van smaak maar alles werd helaas lauw geserveerd. Bijgerechten waren koud. De zalm van het menu was erg lekker, maar het dessert was een grote tegenvaller. Aan de sinaasappel bavarois zat werkelijk geen smaak. Bediening is vriendelijk maar niet oplettend.

Zal door de locatie en het terras zeker nog een keer komen, maar dan hou ik het bij een drankje.
CO V.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Gezellig en goed gegeten.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Perfecte avond gehad! Fraaie omgeving, gezellig sfeertje, attente bediening en prima eten, wat wil je nog meer?!
Louis A.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Aan het water van een heerlijke lunch genoten. De bestelde fles Spa blauw was open, dus dat was een minpuntje. Zat er wellicht gewoon kraanwater in? Toen we voor die fles water 10 euro moesten afrekenen, waren we verbijsterd. Kom op mensen, dat kan toch niet? Het eten was superlekker, maar we hielden aan deze ervaring toch een rotsmaak over. Omdat het eten en bediening goed was, rolt er automatisch een rapportcijfer 8 uit. Maar liever zouden we door deze ervaring een 5 geven.
Joke K.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Was prima leuke vriendelijke bediening en gezellig gegeten met zn drieeen
Karin G.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
was een fijn en aangename avond en goed gegeten. Het meubilair is wel wat gammel. Maar dat doet zeker niks af aan het eten. Erg fijne bediening ook
CO V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
was heel gezellig goed ontvangen en lekker gegeten.
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Top tent !!!! Gezellige sfeer, vriendelijke mensen, kortom voor herhaling vatbaar !
Reserveren online werkt ook perfect !
Ria van Doorn Zaandam
Linda J.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
We zijn met onze Engelse vrienden hier geweest. Het is gewoon super. Open haard stond aan. Het was lekker bedrijvig. Vriendelijke, attente bediening. Heerlijk eten. Onze vrienden vonden het eten zonder thema dus niet Italiaans of Frans gewoon erg lekker. We komen weet terug hoor!
Peter W.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Samen met mijn vrouw naar De Woude gegaan. Eerst even genoten van de omgeving, vervolgens neergestreken op het terras aan het water voor een lekker biertje, en daarna naar binnen verkast. Het restaurant heeft een goede sfeer. We hebben echt prima gegeten, het personeel gaf ons goede informatie en de bediening was uitstekend.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Heerlijk gegeten, top locatie! !!
Jose K.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Het was nogal lawaaierig door dat er een aantal groepen zaten.
gb G.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Heerlijk gegeten op het verkoelende terras aan het water.
Het was erg druk dus er zat een behoorlijke tijd tussen de gangen...
adri K.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
"Hoe is het eten hier?" vroeg ik mijn maat, die er al eerder gegeten had. Nou, niet bijzonder, maar wel ok. De entourage is natuurlijk geweldig, groot terras aan het water, en binnen bijna een museum met snuisterijen van weleer. Ik ontdekte zowaar hele oude Amstel etiketten. Het voorgerecht was ok. Maar de aspergesoep was prima. De gestoofde paling, waar vind je die nog, was gewoon goed. Hij had dus gelijk, mijn maat. Maar de vriendelijke bediening, tilde het toch wel op een hoger plan.
dick dimitri K.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2015
woensdag 1 jullie hier gegeten. op aanraden van de bestuurder van het pontje. stoofpaling ....
dit was de dag hap voor 10 euro. eerste gedachte was 10 euro niet doen. dus ik nam de sate 2 keuze kip of varkenshaas . mijn vrouw nam wel stoofaal. heerlijk was deze goed van smaak mooi portie. sate was ook goed van smaak. mooi kaartje met al a carte gerechten . erg gezellig terras vriendelijke bediening. niet was te veel terwijl het 20 graden was . jullie gaan ons vaker zien
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2015
Heerlijk gegeten aan het water in de zon. Ons beviel de Lamscombinatie en de gevulde Varkenshaas erg goed. Ruime bijlage met o.a. Aardbei moes. Een biertje van de tap ( Amstel) en goede wittewijn. We gaan er nu zeker vaker heen. Ode aan de Kok.
Marlies G.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2015
Wij komen vaak met de boot om hier wat te eten. Het eten is gewoon goed, al hadden we laatst een verjaardags BBQ waar ik het eten nogal slecht vond. Was erg weinig, alleen wat vlees, brood en salade. Personeel altijd aardig.
Injo .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2014
Helaas niet zulke hoge cijfers als de vorige keer. Beiden gestart met een proeverij welke niet zo verrassend was als de vorige keer en zag er vrij rommelig uit op het bord. Als hoofd-gerecht vroeg ik om de hertenbiefstuk met een truffelworstje. Helaas werd de truffelworst pas morgen door de slager geleverd (?) Ik was benieuwd wat ze dan met de prijs van het gerecht zouden doen: helaas niets. Pas na vermelding wilde de jongeheer in de bediening 3 euro van het eindbedrag af doen. Het zou gepast zijn geweest om dit vooraf te doen.
Bij de koffie waren de bonbons helaas ook niet meer voorradig, deze zouden ook pas de volgende dag weer worden geleverd, jammer. Tussendoor is ons niet een maal gevraagd of we nog iets bij het eten wilden drinken, ook een minpuntje.
Tevens was het afgelopen vrijdag ontzettend druk met veel rennende, schreeuwende en stampende kinderen. Dit is waarschijnlijk acceptabel bij 't Kombof, dus als we volgende keer hier gaan eten maar door de weeks inplannen. De vorige keren waren wel goed, dus wellicht het voordeel van de twijfel gunnen (?).
DeProevert .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2014
Normaal gesproken schrijf ik niet snel een recensie. Maar nu was de teleurstelling zo groot, dat ik niet anders kon dan een recensie plaatsen.

Het begin was veelbelovend. Brood vooraf, vers en knapperig met lekkere kruidenboter en tapenade. En de port was top, (een LBV, en op temperatuur en dat gebeurt niet vaak).

Daarna een palet van vis, zeevruchten en nog wat dingetjes. Een grote tegenvaller. Weinig smaak, wat zurig en sommige dingen veel te evt.

De vis van het hoofdgerecht was oké. Niet meer dan dat. De steak was 'bleu' (superkort gebokken), en dat hoor je eerst te vragen. Als je als bediening vergeet te vragen hoe je het vlees wilt, , doe je het vlees medium. De frietjes hadden het frituurvet nauwelijks gezien, bleek en slapjes en koud. De compote van rood fruit was wel erg lekker.

En aan thee en koffie kun je je geen buil vallen, en dat ging goed.

De totale kosten waren €100 voor 2 personen. Bij de Griek in WormerveerIn betaal ik minder voor 4 personen en dan is de kwaliteit echt veel beter. Voor ons nooit meer Kombof
Injo .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2014
Wat een toeval: bijna een jaar geleden hier voor eerst gegeten en daarna zijn er dus geen nieuwe recensies geplaatst. Jammer, want meer mensen zouden moeten melden hoe goed dit restaurant is! wij zijn nog steeds erg tevreden over dit sfeervolle restaurant waar de prijs kwaliteit verhouding ontzettend goed in verhouding is. Tevens een zeer vriendelijke tafeldame! Dit keer gaan we geen jaar wachten!