't Kolkje

Woensdag t/m Zondag vanaf 15:00
- Lunch vanaf 12:00
- Diner vanaf 16:00
- Brunch vanaf 12:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
MeisjeNijmegen .
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2015
De bediening was niet zoals die zou moeten zijn. Zo werd tijdens het eten te weinig gevraagd of men nog iets wilde drinken. Het duurde ook erg lang voor het eten kwam: het hoofdgerecht arriveerde pas tegen half negen, terwijl we om half zeven al gereserveerd hadden. Duidelijk was dat het al een tijd had gestaan voordat het op tafel kwam. Ook was de bediening niet bijster vriendelijk in reacties op vragen.
Het eten was simpelweg niet goed. Er zat weinig smaak aan; de zalm was flauw en droog, net zoals de preisaus daarbij. De aardappel die erbij werd geserveerd was zeer droog en ook niet gezouten. De broccoli smaakte vooral naar bouillon. Ook was de combinatie van zalm met stoofpeertje opmerkelijk. De uiensoep vooraf was nog het best, hoewel ook daaraan wel een zeer sterke bouillonsmaak zat. Als je voor een driegangenmenu dan 25 euro betaalt, is dat teveel.
De inrichting is wat ouderwets, maar gezellig. Erg jammer van de bediening en het eten; dat kan echt een stuk beter.
Dominique-12 .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2014
Afgelopen woensdag mijn schoonmoeder mee uit eten genomen
De aankleding is niet echt mijn stijl maar ik ben dan ook 23jaar en houd van een heel strak en modern design
de sfeer meubels en toevoegingen zijn wat ouwelijk naar mijn mening het heeft wel iets rustieks
We bestelden eten en tot mijn opluchting mocht ik gewoon iets van het kindermenu bestellen dat mag bijna nergens maar ik ben geen grote eter en bestel dan liever een voorgerecht extra
Mijn schoonmoeder had de schnitzel
We hebben heeeeeerlijk gegeten een goede echte schnitzel lekker limoentje ipv citroen lekker vind ik dat
goed vlees en mijn kippetje super mals doorbakken goed gekruid verder alle keuze uit koude salade lekker met bieslook uitje echt goed gecombineerd gewone broccoli een appel compote en patat en aardappels gebakken patatjes waren heerlijk goede zure mayonaise niks tekort dus
Heb mij tonnetje rond gegeten
Ikzelf eet geen suiker maar het toetje van mijn schoonmoeder appeltaartje kaneelijs en slagroom deed mij doen watertanden
Het enige en ook enige minpuntje was de bediening een heer en mevrouw de desbetreffende mevrouw had in mijn optiek iets tegen mij waardoor het stukje vriendelijkheid zich aan alles ontdeed gelukkig niet tegen mijn schoonmoeder
Toen ik wilde betalen hielp de meneer mij prima mevrouw keek mij alleen aan vroeg niets zei niets
Voelde alsof we weg moesten
Kom zelf uit de bediening en weet hoe fijn het is als de allerlaatste klanten netjes worden begeleid jas misschien pakken of vragen hoe het eten is bevallen gewoon attend en sociaal zijn
Verder gewoon top !!!!
Angellans .
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2013
't Kolkje heeft een klassieke uitstraling. Aan de muur hangen prenten van Amsterdam in vroeger tijden. Ook staan er allerlei oude apparaten, zoals koffiemolens, op een soort zoldertjes. We werden vriendelijk ontvangen en er werd direct een kinderstoel aangeboden voor het 2 jarige kind die mee was. Er is een ruim aanbod aan voorgerechten, zowel vlees als vis. Ik wilde graag een voorgerecht, de ceasar salade, als hoofdgerecht en dit was geen probleem. Als vleeshoofdgerecht stonden erg veel varianten op biefstuk en varkenshaas. Jammer als je hier niet zo van houdt. Het voorgerecht kwam snel op tafel. Het hoofdgerecht duurde wat langer en koelde heel snel af. Als bijgerecht werd er wat groente, appelmoes en patat/aardappelpartjes geserveerd. Dit was ruim voldoende. We wilde graag een desert bestellen, maar we moesten zo'n 15 min. wachten voordat de bestelling opgenomen werd. Dit vonden we wel erg lang duren. Toch smaakt het nougatijs en de bitterkoekjespudding heerlijk. De gemiddelde leeftijd van de bezoekers was 50+. Al met al wel een aanrader als je lekker wilt eten, maar dan liever niet op zaterdag.
Danny K.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2013

Wezen eten op een zondagavond, gereserveerd maar bleek niet nodig te zijn restaurant zat voor de helft vol. Het eten was goed.
Vooraf hadden we de uiensoep, tomatensoep en de mosselen. Porties waren goed en het eten prima.
Als hoofd de rib eye, kogelbiefstuk, de saté en het vegetarisch bladerdeeg bakje. Ook hier was alles prima. Ook al het dessertijs was lekker.
Helaas werd alles overschaduwd door slecht en ongeïnteresseerde bediening. Het opnemen van bestellingen duurde te lang. Het personeel bracht geen gevoel over van gastvrijheid en het duurde drie kwartier voordat de tafel na het hoofdgerecht volledig werd afgeruimd en de dessert kaart werd gehaald. Dit gebeurde pas na aandringen van onze zijde, terwijl het restaurant niet vol was.
Door de slechte bediening niet de behoefte om nog een keer te komen eten, terwijl de kok in de keuken zeker wel zijn best heeft gedaan om lekkere maaltijd voor te schotelen.
Kees H.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2012
Met bootje afgemeerd bij dit restaurant. De kaart ziet er goed uit (voldoende keus) en het geserveerde was goed. De prijzen zijn vriendelijk. Maar de bediening geeft je niet het gevoel gast te zijn. Er is weinig aandacht voor de gasten, allemaal een beetje onpersoonlijk. Voor een servet dat bij het indekken op de grond viel werd geen schoon servet gehaald. Het was vrijdagavond, dus druk. Reserveren lijkt wenselijk.