't Kofschip

Wijdesteeg 10 9001 AK Grou Nederland Kaart

Over het restaurant 't Kofschip

Welkom in het vernieuwde, rolstoelvriendelijke restaurant. Ontdek ouderwetse gezelligheid en (h)eerlijke gerechten in het centrum van het mooie oude watersportdorp Grou. Onder het genot van een goed glas wijn of lekker koel biertje kan je eindeloos genieten van het zonnetje op het lounge terras. Laat je verrassen door de gevarieerde lunch- en dinerkaart, originele menuvoorstellen en arrangementen. De brigade staat graag voor je klaar. Ze besteden aan elke reservering, zowel voor één persoon als voor grote(re) groepen, evenveel persoonlijke aandacht. Aan onze zakelijke gasten bieden ze een gemoedelijke vergaderlocatie met verzorging naar wens.

Meer informatie over restaurant 't Kofschip

Bus halte en treinstation op loop afstand.

Maandag t/m zondag vanaf 12:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card , Waardebonnen en cheques voor restaurants
  • Af te huren , Bar , Duits gesproken , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Nederlands Gesproken , Open op zondag , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Werner S.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Geweldig! Ik en mijn vriendin hebben hier uitstekend gegeten in verhouding met de prijs. Het menu kostte €23,50, dus wij betaalde €11,75 per persoon voor ieder een 3-gangen menu, die wij ook nog eens vrij mochten kiezen van de kaart. Daarnaast was de service uitstekend en kwam zelfs de kok af en toe langslopen om te kijken of alles smaakte. Wij komen hier zeker vaker!
jansenjan1 .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
we hebben zondag heerlijk gegeten bij het Kofschip. Je mocht uit de hele kaart kiezen. We kozen een 3 gangen menu en deden mee met de AH restaurantactie. Ruime porties, we kwamen niks te kort. Attente bediening. We zaten op het terras, genoeg te kijken, straat loopt erlangs, maar dat was voor ons geen probleem. Er was een tafel binnen voor ons gereserveerd, maar omdat het prachtig weer was, wilden we graag buiten zitten. De wachttijd was helemaal goed. voor ons een reden om zeker nog eens terug te komen.
Ingrid D.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
AMV88 .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
De prijs voor het driegangenmenu was al zeer gunstig, maar als je ziet wat je hier voor krijgt is het zeker waar voor je geld. Een kaart met veel verschillende keuzes, voor ieder wat wils. Restaurant is ruim opgezet en je hebt geen last van het 'meeluisteren' van gesprekken van anderen. De bediening is vriendelijk en de wachttijd tussen de gerechten is beperkt. Een aanrader om nog eens naar terug te gaan!
Pk J.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Prima kwaliteit voor een betaalbare prijs. Afgelopen weekend hier geweest. Ondanks de drukte snel geholpen. Ben bediend door een erg vriendelijk en slim meisje welke haar vak verstond. Kortom een AANRADER voor iedereen die van lekker eten houdt. De twee en driegangen menu s zijn zeer aantrekkelijk geprijsd namelijk 21,50 en 23,50 euro.
Jogchum R.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Er was een tafeltje binnen voor ons gereserveerd, maar we kozen voor buiten i.v.m. het mooie weer. Op zich prima, maar wel veel verkeerslawaai.
Het eten was voor het merendeel prima, maar een teleurstelling waren de gebakken aardappeltjes: veel te hard, het leek er sterk op dat het voor de tweede keer "opgebakken" was. Op een opmerking hierover aan de bediening was het antwoord dat ze bakken in glutenvrije boter, en het daardoor iets harder gebakken was. Onzin: boter (en ook aardappelen trouwens) zijn altijd glutenvrij. Vandaar niet meer dan "redelijk" over de kwaliteit van de gerechten.
Ruben H.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
We hebben enorm lekker gegeten, het is goedkoop, maar wel enorm lekker. Echt een aanrader! Mocht je een gezellig, leuk en lekker restaurant zoeken. Dan moet je hier heen gaan.
Annamarie H.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Heerlijk gegeten,een echte aanrader.
Het was genieten in een plezierige omgeving.
Dus ik zou zeggen,als je in de buurt van grou komt,DOEN
Bedankt voor deze beoordeling. Met enthousiaste groet, Marco Hofstede, Esther Hoekstra en medewerkers.
raalten1 .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Heerlijk gegeten ,mooi met zorg opgemaakte borden.Met AH actie mochten we uit gehele kaart kiezen,top!Wordt vast vervolgd en al doorgegeven aan anderen.Ga zo door.
Bareld B.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
De gerechten waren prima,alhoewel wij geen liefhebbers zijn van gegrilde groentes.De witlof was nog rauw en bijna niet te snijden.Verder alles prima.
Jaap D.
Lutske D.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Heerlijk gegeten in een gemoedelijke sfeer en vriendelijke bediening. Dinsdag na Pinksteren was het erg rustig in het restaurant maar daarom niet minder gezellig.
Loes W.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
We werden goed ontvangen en bediend. Vriendelijk personeel. Het eten was goed. We zij dus tevreden.
Dit restaurant is een aanrader voor de liefhebber van een goede maaltijd voor een redelijke prijs.
Rikkie S.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Met de AH restaurant actie een 3 gangen menu mogen kiezen van de hele kaart. Het eten was heerlijk en je krijgt meer dan genoeg. Zeker voor herhaling vatbaar.
Sjoerd V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
De kaart was mooi opgezet. Voor een ieder wat wils zonder overdreven uitgebreid te zijn.
Prettige bediening en heerlijk ontspannen buiten gegeten en genoten van de goed bereide gerechten.
Dikke pluim, we zullen hier zeker nog eens terug komen.
E N.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Onlangs kofschip bezocht en hier heerlijk gegeten. De drie gang menu was goed van smaak en uitnodigend opgemaakt. Een goede prijs/kwaliteit verhouding, mooie inrichting en een goede sfeer. Ik kom zeker weer eens terug. Chapeau
Debora Z.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Lekker gegeten! De kaart was niet al te uitgebreid, hoef je niet zo lang te twijfelen over wat je wilt eten. Sfeervolle inrichting, vriendelijk personeel.
Sander D.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Prijsverhouding klopt met wat je krijgt.
Ze zijn heel snel met het serveren van het volgend gerecht .
Tomatensoep vond ik zelf erg dik met combinatie met ei blokjes en ui reepjes.
Voor de rest een dikke voldoende!
Pk J.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Zondag 23 april hier geweest met familie en vrienden voor de 60ste trouwdag van m'n ouders. Met z'n alleen gegeten en gedronken. Was dikke prima!! Dank u daarvoor.
Marit V.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Super lekker gegeten! Goeie sfeer en leuke bediening! Zowel de vis, het wild en het vegetarische was lekker. Aanrader, voor ieder wat wils.
Dank je wel voor je recensie met vriendelijke groet,
Kofschip.