't Kofschip

Wijdesteeg 10 9001 AK Grou Nederland Kaart

Over het restaurant 't Kofschip

Welkom in het vernieuwde, rolstoelvriendelijke restaurant. Ontdek ouderwetse gezelligheid en (h)eerlijke gerechten in het centrum van het mooie oude watersportdorp Grou. Onder het genot van een goed glas wijn of lekker koel biertje kan je eindeloos genieten van het zonnetje op het lounge terras. Laat je verrassen door de gevarieerde lunch- en dinerkaart, originele menuvoorstellen en arrangementen. De brigade staat graag voor je klaar. Ze besteden aan elke reservering, zowel voor één persoon als voor grote(re) groepen, evenveel persoonlijke aandacht. Aan onze zakelijke gasten bieden ze een gemoedelijke vergaderlocatie met verzorging naar wens.

Meer informatie over restaurant 't Kofschip

Bus halte en treinstation op loop afstand.

Maandag t/m zondag vanaf 12:00

Akkie K.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Het was geweldig! Het eten was goed ener was genoeg! Mijn vader vond de rode bieten heerlijk, we hebben een paar keer van plaats verwisseld,maar was geen probleem! De bediening was vriendelijk.
N B.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
blomke .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
We hebben gebruik gemaakt van de AH Restaurantactie.
Je mag hierbij een 3 gangen menu van de kaart kiezen.
Het was lekker weer, dus we hebben buiten gezeten. Het eten was goed en voldoende.
Ook de bediening was vriendelijk. We hebben al met al een gezellige avond gehad.
AR-Kreeft69 .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Ongedwongen restaurant, zeer aantrekkelijke prijzen en de porties smakelijk en ruimschoots. Dit restaurant is een aanrader ook voor hen met een wat smallere beurs. Als we weer in de buurt zijn gaan we er zeker nog eens eten. Aanrader dus.
Marianne Verduyn B.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Heerlijk gegeten ,vriendelijke bediening ,van À H boekje gegeten maakte geen verschil en mochten alacarte eten .Zo goed dat we de volgende dag weer zijn wezen eten .Verdient voor ons een 10 .Klasse zo als het hoort .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Hans en Griesje .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Heerlijk avondje uit! Ik en mijn partner hebben genoten. De gerechten waren heerlijk van smaak en de bediening zeer vriendelijk en oplettend, Omdat de temperatuur het toeliet hebben we op het terras gegeten wat erg gezellig was. We zijn per toeval daar terecht gekomen omdat ik nog een volle spaarkaart op zak bleek te hebben. Erg leuk was dat er geen onderscheid werd gemaakt tussen een gewone klant en een AH dinerkaart klant. we konden uit alle gerecht kiezen. en kregen dezelfde vriendelijke behandeling. Als we weer in de buurt zijn zullen we daar zeker weer gaan eten.
Ankie- .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Prima! Lekker gegeten, royale porties, vlotte en vriendelijke bediening. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Zeer geschikt voor grotere groepen.
cor.kramer56 .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Theo M.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
vriendelijk personeel precies goed bereide gerechten en mooie gelegenheid we hadden een gezellige avond bij de eerst beste gelegenheid komen we zeker terug onze complimend
Geeske V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
We kregen al snel ons bestelde drankje, en ook de soep was er snel. Maar op het hoofdgerecht hebben we meer dan een uur moeten wachten. Na gevraagd te hebben hoe lamg het nog ging duren voor we oms eten kregen, was het er 10 minuten later dan toch eindelijk. Dessert was ook erg matig. De citroen had de overhand. Kortom, voor ons niet nog eens naar het kofskip.
Femke D.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Prima verhouding prijs/kwaliteit. 3 gangen menu rond de 25.- mooi opgemaakte borden.......
Risco D.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Lekker met z'n 4-en gegeten met de AH-restaurant actie. Keuze uit de hele menukaart. Lekker buiten kunnen zitten en prima kwaliteit eten. Een heerlijke avond gehad.
midbon .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Zeer goed eten, wordt heet opgediend en is van goede kwaliteit.
Sfeer is prima en het personeel correct en vriendelijk.

Zeker een aanrader!!!
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Het was boven verwachting, komen graag eens terug. Waren nog nooit in dit restaurant geweest, 's morgens via internet gevonden.
N.R. K.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Op 27-07-2017 via de AH Restaurantactie dit restaurant besproken en daar gegeten. Het zag/ziet er netjes uit en dit restaurant heeft een zeer aantrekkelijke menukaart maar er moeten ons toch een paar dingen "van het hart" !
Wij hebben, jammer genoeg, een deel van de bediening als erg "bits" ervaren maar veel vervelender was het dat het hoofdbestanddeel van ons eten absoluut niet goed bereid was.
De schotse bavette steak van mijn echtgenote was "gewoon" nog rauw en koud (medium besteld !!). En toen zij hierop de bediening, voorzichtig aansprak kreeg zij te horen dat dit kwam door de rode wijnsaus ???
Belachelijk !!
Ikzelf had een mixed grill besteld waarvan één van de vier soorten vlees ook nog rauw was. Ik was echter zo dom om er niets meer van te durven zeggen !!
Ook de gebakken aardappeltjes van het garnituur waren nog hard en ook slecht gebakken.
Juist dit is heel erg jammer want hierdoor resteert een uiterst negatief gevoel.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Heeeeeerlijk gegeten. 't Was voortreffelijk. Alles prima verzorgd, dat begon al met de website, de reservering, de ontvangst, geen lange wachttijden, heerlijke gerechten die prachtig opgediend worden (compliment aan de kok). Keurig verzorgd en zeer vriendelijk personeel, mooie zaak en met schone, frisse toiletten. Kortom: 't Kofschip is zijn geld meer dan waard. Ik kan het iedereen aanraden. Je zult er geen spijt van hebben.
Jan L.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
We hebben echt heerlijk gegeten !!! Keurig verzorgd en zag er fantastisch uit, en ook de bediening was vriendelijk, en het was er ook gezellig....we komen hier zeker terug.
bertenmarianne1 .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Genoten van een heerlijk en betaalbaar 3 gangendiner! Ruime keuze in het menu! restaurant met gezellige sfeer en vriendelijk personeel.Aanrader!
janpetrakok .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Goede sfeer, prima gegeten, leuke bediening. Eten was erg goed, heerlijke smaak en zag er ook mooi uit.

Zeker voor herhaling vatbaar.