't Kofschip

Wijdesteeg 10 9001 AK Grou Nederland Kaart

Over het restaurant 't Kofschip

Welkom in het vernieuwde, rolstoelvriendelijke restaurant. Ontdek ouderwetse gezelligheid en (h)eerlijke gerechten in het centrum van het mooie oude watersportdorp Grou. Onder het genot van een goed glas wijn of lekker koel biertje kan je eindeloos genieten van het zonnetje op het lounge terras. Laat je verrassen door de gevarieerde lunch- en dinerkaart, originele menuvoorstellen en arrangementen. De brigade staat graag voor je klaar. Ze besteden aan elke reservering, zowel voor één persoon als voor grote(re) groepen, evenveel persoonlijke aandacht. Aan onze zakelijke gasten bieden ze een gemoedelijke vergaderlocatie met verzorging naar wens.

Meer informatie over restaurant 't Kofschip

Bus halte en treinstation op loop afstand.

Woensdag t/m zondag:

9,1

Jouw recensie over het restaurant 't Kofschip

• Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Voor de derde keer hier heerlijk gegeten. Gezellig restaurant, prima bediening en heerlijk eten. De 50% actie was erg leuk, maar ook zonder actie komen we terug.
Als voorafje een huisgemaakte tomaten soep met room en omelet reepjes geserveerd met heerlijk vers brood.
Hoofdgerecht de kabeljauw, goed gegaard, beetje flauw en jammer van de graatjes
De vergeten groente zijn heerlijk en verrassend klaargemaakt. patatjes en aardappeltjes lekker krokant.
Keurig een schaaltje mayonaise erbij. We hadden weer niets te klagen
froukje P.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Goed eten en service is ok. We waren met een groep van 11 personen en dus veel verschillende gerechten. Mooi opgediend en met een aanbieding van 50% korting helemaal geweldig. 1 tip misschien dat de kabeljauw iets meer gekruid kan.
Gerben K.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Voor de 2e keer in twee weken wezen eten. Ja..... het was weer top. Beperkte kaart maar voldoende keus.
J.F. B.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Heerlijk gegeten met lof aan chefkok Marco en zijn vriendin. Mooie menukaart en wat kan Marco en staf koken! Zeer goede service en persoonlijke aandacht, als je met een allergie komt. Samen zijn ze een gouden duo. Een aanrader!
Annet W.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Prima gegeten voor een prima prijs.
ale B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Lekker gegeten en een vlotte bediening
nynke L.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Super gegeten. Alles was smakelijk lekker en goed. Komen zeker terug. De bediening was ook top.
Paul K.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Doordat we in Oudega een hotelletje hadden geboekt, wilden wij ergens lekker eten. Doordat we niet bekend waren in deze regio, hebben we de app van Iens gebruikt, hieruit kwam dit restaurant als een van de beste in de buurt.

Helemaal leuk was dat we via de app gebruik konden maken van de Iens aktie, dat we 50% korting kregen op het totaalbedrag van de rekening.

Hierdoor was de keus makkelijk en toen we daar waren en ontvangen werden door een leuke gezellige gastvrouw, wisten we al dat het de juiste keus was. Het eten was heeerlijk en de bediening heel vriendelijk.

Buiten het feit dat het een kleine rekening betrof, was het eten echt goed en lekker.

Voor de volgende keer dat we in deze buurt zijn, komen we zeker terug in ‘t Kofschip.
Manon K.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Via IENS met 50% korting hier gegeten. Drie gangen menu voor nog geen 25 euro pp. Zonder deze korting al de moeite meer dan waard. Goed bereid soepje met voor mijn vrouw een fijne seaser salade. Mix grill was ook lekker mals en gaar wat gaar hoort te zijn maar nog wel sappig.Biefstukje was keurig medium. Leuke opmaak het oog wil ook wat tenslotte. Het dessert was lekker vers ijs sorbet met heerlijk mango bosvruchten ijs. Keurige bediening en een leuke laag drempelige warme sfeer maakt het compleet. Bijna gênant om hier voor twee pers weg te gaan voor 30 euro inc. drankjes. Kortom een tweede bezoek zullen wij zeker niet nalaten.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Wederom heerlijk gegeten, aardige, vlotte en attente bediening.
Een echte aanrader!!
Johan B.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Weer heerlijk gegeten alles was weer top in orde .
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
We hebben genoten van het heerlijke eten
Gerben K.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Uitstekend gegeten en zeer plezierige bediening. Al met al een geslaagde avond met het gezin

Prijs kwaliteit dik in orde.

Een aanrader!!!!!!
Will W.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Heerlijk gegeten in een gemoedelijke sfeer. Mooi 3-gangen menu met een zeer duidelijke en gevarieerde kaart.
Komen graag nog eens terug.
JW V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Kan spannend zijn, uit eten met kinderen, maar het ging goed en we waren lang niet de enigen. 't Kofschip is er goed op ingesteld (nu waren we ook vroeg op de avond, typisch een tijd voor gezinnen). De kinderen waren wel teleurgesteld dat de ijsbekers (i.t.t. andere restaurants) niet mee naar huis mochten.
Auke V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijk eten in een gezellige sfeer!
Jille. Auke B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Lekker eten en goede service alles precies op maat gewoon goed en lekker
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Gebruik gemaakt van de actie 50% korting op de rekening. Super allemaal, we komen zeker nog een keer terug.
Ook zonder korting is het prima betaalbaar en alles is geweldig lekker!!!
Personeel allervriendelijkst en behulpzaam en een gezellige en mooi ingerichte zaak. EEN AANRADER
Albert K.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Prima avond gehad; alles was naar wens, prima eten in een leuke sfeer en prima bediening; zeer aan te bevelen en wij komen vast wel eens terug.
Johan B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Heerlijk gegeten en niet lang hoeven wachten op het eten zeker voor herhaling vatbaar de sorbet was ook heel lekker van echt sorbet ijs maar tevens ook heel erg zoet