't Kofschip

Wijdesteeg 10 9001 AK Grou Nederland Kaart

Over het restaurant 't Kofschip

Welkom in het vernieuwde, rolstoelvriendelijke restaurant. Ontdek ouderwetse gezelligheid en (h)eerlijke gerechten in het centrum van het mooie oude watersportdorp Grou. Onder het genot van een goed glas wijn of lekker koel biertje kan je eindeloos genieten van het zonnetje op het lounge terras. Laat je verrassen door de gevarieerde lunch- en dinerkaart, originele menuvoorstellen en arrangementen. De brigade staat graag voor je klaar. Ze besteden aan elke reservering, zowel voor één persoon als voor grote(re) groepen, evenveel persoonlijke aandacht. Aan onze zakelijke gasten bieden ze een gemoedelijke vergaderlocatie met verzorging naar wens.

Meer informatie over restaurant 't Kofschip

Bus halte en treinstation op loop afstand.

Woensdag t/m zondag:

Jouw recensie over het restaurant 't Kofschip

Annie V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
wij hebben vrijdagavond heerlijk gegeten.gezellig ingericht restaurant en erg vriendelijke bediening. hierdoor hebben wij een hele gezellige avond gehad. we komen zeer zeker terug ! en zullen het restaurant aanbevelen in onze vriendenkring.
w. B.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Klaas W.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Vriendelijke ontvangst en bediening. Zowel voorgerechten, tomaten soep en mosselen, als hoofdgerechten, steak bavette en kabeljauw, en nagerechten, dame blanche en chocolade parfait, waren van uitstekende kwaliteit en smaakvol opgediend. Wel was er wat weinig groente. De aankleding/ sfeer in het restaurant kan wel wat gezelliger.
Van harte aanbevolen!
Marijke en Klaas.
Bob V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Prima restaurant, uitstekende keuken met meer dan genoeg keuze. Gekozen via AH-actie, scheelt gewoon een driegangen diner prijs.
trienke_leeuw .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Het eten was erg goed, het personeel was zeer vriendelijk!
We hebben een zeer geslaagde avond gehad.
We komen zeker nog eens terug!
Rudolf M.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Het liep allemaal gesmeerd. Reservering, ontvangst in restaurant, zeer plezierige en terzake kundige bediening.
De gekozen driegangenmenu's waren van prima niveau en alles werd professioneel, vriendelijk en bekwaam uitgeserveerd. We komen hier zeker nog eens terug. Een echte aanrader!
geakolk .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
We hebben met de AH actie, hier heerlijk gegeten. De ceasarsalade overheerlijk. De schotse steak om te zuigen, de mix grill erg lekker. En de sorbet?...... tja die moet je gewoon proeven. Als een engeltje over je tong..... De ambiance is erg sfeervol. De bediening zeer attent
L D.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Volgens ons Patat wat oud, verders prima. Wij kregen een pluimpje dat wij dit Restaurant uitgekozen hadden.
Dat zegt al genoeg.
Rachel S.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Alles was tip top inorde! Het eten was heerlijk, het was zelfs moeilijk om van de kaart te kiezen. Er zaten een paar botjes in mijn vis maar dat mag de pret niet bederven! Echt een aanrader ????????
Durk V.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
Gezellig restaurant, leuke sfeer. Menu lekker uitgebreid en divers. Heerlijk gegeten. Moesten af en toe wel lang wachten op drinken. Éen van de 4 nagerechten werd vergeten op te dienen. Communicatiefoutje in de bediening.De bediening zie ik graag ook iets vriendelijker & geduldiger,
Danielle L.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Het was druk , er ontbrak iets aan ons gerecht maar het personeel was erg vriendelijk en loste het op. Prima lokatie
hornet1 .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Goede bediening en zeker niet overhaast.
Goede prijs kwaliteit verhouding.
Zeker de moeite waard voor een tweede bezoek!
philip V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Heerlijk gegeten, goede bediening, vriendelijk en keurig. Prettige sfeer.
Alom een prima plek en dus een aanrader.
Locatie is goed te bereiken met voldoende parkeerplaatsen
a.kolk8 .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Gezellig restaurant. Goede bediening en service. Het eten was goed. Goed verzorgd met passie bereid . Gevarieerde kaart. Voor een ieder wat wils.
kattekop .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Ik was niet heel erg onder de indruk van het eten. Ik had als voorgerecht lamsgehaktballetjes, deze waren wel ok. Daarna had ik de schotse steak, het vlees was echt goed mals maar er zat verder niet veel smaak aan wat ik bijzonder jammer vond.. Als dessert had ik koffie met bonbons. Ik vond het verrassend dat ik zelf een likeur uit mocht kiezen bij de koffie. Mijn tafelgenoot was wel tevreden. Zij had als hoofdgerecht sliptong.
y.m.ypma Y.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Ik had een recenties geschreven over la villetta in castricum.Maar al mijn moeite was voor niets want de( negatieve) werd niet geplaatst. Is censuur? Door t kofschip in Grou is mijn vertrouwen in de horeca weer beter geworden.
Wim R.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Wij waren er al eerder geweest en daarom nog een keer teruggekomen.
Fijn restaurant met goede bediening en aandacht voor de klant.
Ton C.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Er mag wel een andere oplossing komen om te late weten als er een bord klaar staat om uitgeserveerd te worden
Het klinkt nu net of er iemand voor de deur staat
j S.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
prettige ontvangst in een bourgondische omgeving en een prima kwaliteit t.o.v.de prijs geleverd van ons een 8.
zeker voor herhaling vatbaar.
mieke V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Heerllijk gegeten . Ik als kritisch persoon (zelf horeca) heb niks aan te merken gehad. Het eten was perfect bereid en hoog op smaak! Vriendelijk personeel en knus restaurant.