't Koffiehuisje

Voordelig
Probeereenswatanders .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
200 meter van Loetje ligt 't Koffiehuisje
Loetje mag dan de naam hebben maar het haalt het niet bij 't Koffiehuisje.
't Koffiehuisje is klein en sfeervol.
Het eten wordt met liefde gemaakt en geserveerd.
De Uiensoep is een aanrader ook de Sate kan de toets der kritiek ruim doorstaan
Er is een (wisselende) smakelijke daghap waarbij je je soms afvraagt hoe kan dat voor die prijs.
Ook de prijs van de overige gerechten op de kleine kaart zijn zeer schappelijk
Dus hou je van een klein knus eettentje dan is 't Koffiehuisje zeker een bezoekje waard
Theo D.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Even 5 minuten vanaf het treinstation lopen en je kan heerlijk op het terras op het zuiden lunchen. Vrolijke bediening en lekkere belegde broodjes voor een meer dan redelijke prijs.
Quirine B.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
Geweldig leuk decor, mooi ouderwets en erg knus. Daarnaast prima eten voor een schappelijke prijs. Zeker een aanrader voor een door-de-weekse-hap. Het personeel was vriendelijk maar had iets oplettender kunnen zijn.
Chantal W.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
We waren onderweg naar Loetje, maar vonden het toch te massaal. En kwamen t koffiehuisje met toeval tegen. Dachten dat je er alleen een kopje koffie kon drinken maar bleek dat je er ook kon eten. We warden vriendelijk ontvangen en namen plaats in het kleine knusse restaurant. Het is net of je in de huiskamer zit. Wijn is goed, en normale prijzen.
Echt een aanrader om een keer te eten.
Tmaria .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2015
Super gezellig klein buurt restaurant, aardige bediening. Veel keus voor goed eten, Kleine prijsjes ook voor de wijn. Prachtige zaak met veel droste blikjes en ander moois. Aanrader.
Dinakemp46 .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
Onverwachts langs t Koffiehuisje gereden vanuit Amsterdam. Het zag er echt achattig en sfeervol uit. Hier heerlijk gegeten. Charmante bediening. Alles prima op tijd geserveerd.
Uiensoep heerlijk, Entrecote goed gebakken. Sateh heerlijk. Bijgerechten ruim, Franse patatjes, salade en goede wijn. Een echte aanrader. Zomers ook terras buiten. Kees en Dien
Tannis .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2014
Met 4 personen in dit kleine gezellige restaurantje gegeten
sliptong - heerlijk
sate - lekker
biefstuk - goed
lamsrack - ok sappig maar beetje vlak van smaak
Bijgeleverde garnituur, slalade, groent en frites - top, vers en smaakvol
Bijgeleverde sausjes - flauw, de pepersaus smaakte niet naar peper en de Honingtijm saus niet naar honing.
Leuke vriendelijke bediening
Club25 .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2012
Afgelopen woensdag wezen eten we hadden de sliptongetjes heerlijk gegeten drie sliptongetjes voor nog geen 16 euro dat kom je weinig tegen een mooi zaak echt ouderwets kwam er vroeger ook vaak en we blijven hier zeker komen
Jim L.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2012
Gezellig klein eethuisje in het pittoreske Overveen. Bediening en eten was hier erg goed, niet hoogstaand, maar beter dan ik in eerste instantie had verwacht. Het lamshaajse is een aanrader!
Sprekenendebatteren .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2012
Een oud historisch pandje op de grens van Haarlem. Klein en vooral erg gezellig. Prima bediening. Gewoon lekker eten voor de kleine en de grote maag. Alles tegen een zeer schappelijke prijs. Hoe kun je het bedenken: alle flessen wijn voor nog geen € 20,00. Kortom, wil je niet duur maar wel gezellig en goed eten, met een kleine groep van max. 6 personen een genoeglijke avond hebben en lekker kletsen met een goed glas? Neem dan 't Koffiehuisje in Overveen eens mee in je programma. Wij hebben dit meerdere keren reeds gedaan en nog nooit met spijt!