't Koetsiertje

Lang
Boudewijn V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
3 gangen menu voor 28.50;

Vooraf Carpaccio met pijnboompitten, kaas e.d. Een klassieker. Op zich lekker, maar wel heel erg klassiek. De honing mosterd dressing was veel te zoet. Leek me ook niet echt gemaakt in de keuken.
Hoofdgerecht Hertebiefstuk met een jong thijm saus op zilverui. Met bijgarnering. Laat ik voorop stellen: vlees was royaal van omvang en goed bereid. Maar die saus kan echt niet. Die overheerst alles en had echt een merkwaardige sterke smaak. Zo'n saus die erg fabrieksmatig smaakt. En die hele zilveruien begreep ik ook niet zo. Al met al weinig verfijnd en mooi vlees echt verpest door de saus.
Nagerecht crème brulee met ijs en slagroom. Ook hier zie je weer slagroom uit de bus terug. Weinig crème brulee, veel ijs. Niet in verhouding. Na een hap ijs proef je de crème brulee helemaal niet meer.

Het interieur is donker en het is er erg warm. Het was druk. Bediening was redelijk op tempo gezien de drukte.

Voor mij: voor de prijs van 28.50 mag er iets meer liefde in het eten worden gelegd.
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
In een ietwat vreemd steegje vonden we dit restaurant. De bediening was vriendelijk, doch vrij traag. Kwaliteit van het eten was goed, maar we hebben vrij lang moeten wachten tussen de gangen in. Personeel vriendelijk maar onervaren.
Irma D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2015
Voor de 1ste x hier gegeten. We hadden een 3- gangen menu voor €27.50
Het was een goede prijs, prestatie verhouding. We kregen een stokbroodje met smeerseltjes en
schaaltje olijven. Goede glazen wijn. Het nagerecht dame-blanche met arretjes cake was uitstekend.
Jammer dat we niet in de buur wonen. Het is zeker een aanrader.
Arton053 .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2015
Wij hebben via Social Deal hier gegeten. Het eten was perfect, de bediening ook keurig en vriendelijk, prijs ook redelijk, decor aan de kille kant.