´t Koetshuys restaurant&bar

Blekerstraat 22 9718 EC Groningen Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 30€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
    • Pompoensoep met vadouvan
      Brioche broodje met buikspek, witlof en Granny Smith
      Gerookte tonijntartaar, avocadocremé, zoet/zuur van peen en krokant van kroekpoek
  • Hoofdgerechten
    • Truffelrisotto met paddenstoelen, rucola en walnoten
      Vis van de dag met mosterd beurre blanc
      Langzaam gegaarde shortib met eigen jus
  • Nagerecht
    • Gemarineerde abrikozen met schuim van karamel, krokant van chocolade en karamel ijs
      Pannacotta van steranijs met duindoorngelei en kaneelijs
      Klein ijsje om gezellig mee te doen

Over het restaurant ´t Koetshuys restaurant&bar

Gesitueerd op een gezellig horeca pleintje in de Schildersbuurt Groningen, vind je eetcafé ‘t Koetshuys. Gevestigd in een mooi oud pand uit de 19e eeuw. Met twee eetgedeeltes, een grote bar en gezellig terras is er altijd een passend plekje voor een hapje eten of drankje. Naast lekker en kwalitatief goed eten, hechten zij waarde aan een goed gastheerschap en een stukje persoonlijke aandacht. ‘Zorg voor je gasten zoals je thuis ontvangt’, een gedachtegoed dat ze graag uitdragen! Eet, drink, geniet en wees welkom!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant ´t Koetshuys restaurant&bar

Vanaf het station bus 8 Hoogkerk, bus 3 Vinkhuizen of bus 15 richting Zernike. Uitstappen bij de halte Westerhaven.
  • : De auto kunt u parkeren in de straat/buurt. Na 18:00 uur is parkeren gratis. Op donderdag vanaf 21:00 uur.

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag tot en met zondag geopend vanaf 17.00
De keuken is van woensdag tot en met zondag geopend van 17.00-21.30

9,2

Jouw recensie over het restaurant ´t Koetshuys restaurant&bar

Fenna V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Heerlijk gegeten voor een vriendelijke prijs. Voorgerecht en hoofdgerecht werden wat ons betreft iets te snel achter elkaar opgediend maar voor de rest echt blij verrast en zeker voor herhaling vatbaar!
Nynke A.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Heerlijk gegeten, leuke sfeer, voor herhaling vatbaar!
Harrie S.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Interessante recepten en heerlijke zelfgemaakte aperitieven.
R. Dijksma R.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Heerlijk eten en ruime portie!
Roos D.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Jaaaaaa hier wil je eten! Het eten is super, je proeft dat er uitsluitend gebruik wordt gemaakt van verse producten. Dat terwijl de prijzen prima zijn. Het drankjesassortiment bevat naast alle klassiekers ook veel huisgemaakte likeuren en andere lekkere drankjes. Wil je alcoholvrij? Dan is de Nojito een aanrader! En als je wel aan de drank gaat: doe jezelf een plezier en neem de Kaasplank met port na. Verder als plus: een heel leuke inrichting met gouden plafond ???? en heel leuke meiden in de bediening die niet alleen leuk glimlachen maar ook kennis van zaken hebben. Dus. Gaan.
Sytse W.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Heel goed gegeten. Wij hadden een eetcafé verwacht maar wat we geserveerd kregen oversteeg de verwachtingen.

Veel aandacht voor de kwaliteit van t eten. Alles klopte.

We hebben die ‘net dat beetje extra’ ervaring gekregen. Dat is heerlijk. Dit restaurant is bijzonder vriendelijk geprijsd.
Saskia B.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
was weer heerlijk blijf maar terugkomen. Mijn tafelgenoten waren ook zeer tevreden. Prijs kwaliteit verhouding goed en sfeer gemoedelijk en voelt als huiskamer.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Heerlijk gegeten in een mooie ambiance met vriendelijk personeel.Aanrader.
Roelie V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Lekker gegeten en vriendelijke bediening.
Baukje P.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Het driegangen menu was heerlijk! Voorgerecht de salade caprese en de paprikasoep. Hoofdgerecht de zalmfilet en de Lasagna. Als nagerecht de trifle. Dit alles met een heerlijk flesje rode wijn en een karaf water met citroenblad (verrassend en zo lekker) . Gezellig restaurant en goede en leuke bediening. Kortom een geslaagd avondje uit.
Els A.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Een gezellig en sfeervol restaurant.
Lekker gegeten en bijzonder vriendelijk personeel.
Eén nadeel: de akoestiek is slecht, erg lawaaiig.
Mirjam D.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Gisteren met een vriendin hier gegeten. We werden heel vriendelijk ontvangen en voelden ons gelijk welkom. We hadden het menu van de ah 3 gangen diner van ah, ik vond de keuze prima en als je de biefstuk wou betaalde je een niet te groot bedrag erbij. Het eten was heerlijk de borden waren mooi opgemaakt en alles was vers en met zorg bereid. Echt een aanrader. Wij komen zeker nog een keer.
Rike V.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Dessert viel tegen.
Eva I.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Wij hebben erg genoten van de huysgemaakte drankjes, de service en het eten. Zo zie je het niet veel meer! Ik begrijp de resensies niet van de gasten die zeggen dat de prijzen niet overeen komen. Volgens mij lezen deze zelf niet goed wat het AH menu is en wat niet. Daarbij zit je met de AH kaart voor €15,- 3 gangen te eten met werkelijk top gerechten. Als je dan geen €3.50 bij wilt betalen voor biefstuk begrijp je denk ik niet wat dat de ondernemer kost. Wij komen zeker terug!
CWM P.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Heerlijk gegeten, erg goed bereid. Zelfs het karafje water was aandacht aan besteed met citroen blad. Omdat we het 2e menu gratis hadden was de totaalprijs ok, maar zonder korting zou ik alles redelijk prijzig vinden. Ook jammer dat je bij moest betalen voor een extra portie friet (kleine hoeveelheden).
Linda E.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Ik vond het nogal misleidend dat de prijs op de site niet overeenkomt met de prijs daar. Ook lijkt het of er gekozen kan worden uit het volledige menu en dat blijkt dan niet zo te zijn (tenzij je een toeslag betaald).
Tessa V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Heel lekker gegeten, echt genoten. Superleuk en relaxt ingericht en erg leuk en betrokken personeel. Zou het zeker aanraden hier eens (of vaker) te gaan eten.
Elisa L.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Ondanks de topdrukte liep de keuken en bediening vlot door. Goeie gastvrouwen, losjes en toch aanwezig.
Rutger B.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Prijzen bij Iens komen niet overheen met daar, helaas een stuk duurder, sfeer en bediening was goed, de maishoen was lekker de lasagne helaas niet en caprese is ook geen aanrader.
Beste Rutger,

Bedankt voor je mooie 7 en gezellig dat jullie er waren. Zou je mij kunnen laten weten waar de verwarring precies is ontstaan wat betreft de prijs die we vragen. Jullie hebben gewoon de €30,- betaald die aangegeven staat wat neer komt op een drie gangen menu voor €15 per persoon. Ik kan het helaas niet goedkoper maken ;). Ik hoor het graag zodat verwarring verder voorkomen kan worden bij andere gasten.

Met passie en plezier,

Janieke Hazelaar
Eigenaar
Jacco K.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Gastvrij en gedreven! Heerlijk aperitief met grand marnier en elderflower tonic. Goede prijs kwaliteit verhouding. Eerlijk eten! De sfeer is dik in orde!