´t Koetshuys restaurant & bar Groningen

Blekerstraat 22 9718 EC Groningen Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 30€

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
    • Pompoensoep met vadouvan
      Brioche broodje met buikspek, witlof en Granny Smith
      Gerookte tonijntartaar, avocadocremé, zoet/zuur van peen en krokant van kroekpoek
  • Hoofdgerechten
    • Truffelrisotto met paddenstoelen, rucola en walnoten
      Vis van de dag met mosterd beurre blanc
      Langzaam gegaarde shortib met eigen jus
  • Nagerecht
    • Gemarineerde abrikozen met schuim van karamel, krokant van chocolade en karamel ijs
      Pannacotta van steranijs met duindoorngelei en kaneelijs
      Klein ijsje om gezellig mee te doen

Over het restaurant ´t Koetshuys restaurant & bar Groningen

Gesitueerd op een gezellig horeca pleintje in de Schildersbuurt Groningen, vind je eetcafé ‘t Koetshuys. Gevestigd in een mooi oud pand uit de 19e eeuw. Met twee eetgedeeltes, een grote bar en gezellig terras is er altijd een passend plekje voor een hapje eten of drankje. Naast lekker en kwalitatief goed eten, hechten zij waarde aan een goed gastheerschap en een stukje persoonlijke aandacht. ‘Zorg voor je gasten zoals je thuis ontvangt’, een gedachtegoed dat ze graag uitdragen! Eet, drink, geniet en wees welkom!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant ´t Koetshuys restaurant & bar Groningen

Vanaf het station bus 8 Hoogkerk, bus 3 Vinkhuizen of bus 15 richting Zernike. Uitstappen bij de halte Westerhaven.
  • : De auto kunt u parkeren in de straat/buurt. Na 18:00 uur is parkeren gratis. Op donderdag vanaf 21:00 uur.

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag tot en met zondag geopend vanaf 17.00
De keuken is van woensdag tot en met zondag geopend van 17.00-21.30

9,1

Jouw recensie over het restaurant ´t Koetshuys restaurant & bar Groningen

PieterJ. V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
Hygiëne niet optimaal.
V,b kruidenboter op plankje en niet in een apart bakje.
Bij het nagerecht kregen we grote happen abrikozen. Niet te eten met alleen een klein lepeltje.
Op de menu kaart was er weinig keus.
Beste Pieter,

Bedankt voor je recensie en je terugkerend bezoek met de AH restaurant actie kortingkaart.
Ook bedankt voor je suggesties. Ik kan je echter melden dat er bij ons met de hygiene niks mis is.

Het is voor mij als ondernemer leuker om hier met u tijdens uw bezoek over te praten omdat een 6 op kwaliteit van de gerechten altijd een beetje pijn doet.

Graag tot een volgende keer!

Met passie en plezier,

Janieke Hazelaar
Eigenaar
Margriet O.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Geweldige ontvangst, heerlijk gegeten.
Wij zijn aangenaam verrast.
Lianne B.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Gezellige inrichting en zeer vriendelijke bediening.
Saskia B.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2019
Zo langzamerhand vaste prik en altijd goed. Sfeer voelt aannals huiskamer en her eten is heel goed.
Martijn J.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
We hebben anders dan anders heerlijk gegeten in een gezellige ambiance met vrolijke en snelle bediening.
Luz Maria V.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2018
Leuke sfeer, goede bediening. We hebben lekker gegeten.
Angela V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2018
Vlak voor de feestdagen hier op dezelfde dag nog kunnen reserveren met de AH actie. Fijn dat dat zo last minute mogelijk was! Leuke sfeer en het personeel is erg vriendelijk. Ze vroegen regelmatig hoe wij het hadden en konden gezellig een kort praatje maken. Het eten was prima, vooraf een pompoensoep, daarna draadjesvlees en als laatst de pannacotta. Kortom, prima en leuk restaurant.
Nel G.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2018
Een prettige sfeer met vriendelijk personeel, een persoonlijke benadering, ze wisten onze voorkeur nog van een eerder bezoek, erg knap.
Geweldig lekker eten, vers, mooi en met zorg opgediend.
De Sucade of Short rib is een dikke aanrader.
Tessel V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2018
Fijne persoonlijke service (met geduld en aandacht voor de kids). En goed eten in gezellige sfeer.
Aly D.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
Heerlijk gegeten, gezellige inrichting en fijne/ leuke bediening????????
Jjmiddendorp M.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
Voor het Koetshuys gekozen bij de AH restaurantactie en mede op grond van de goede recensies.
Absoluut voor herhaling vatbaar, ook zonder 2e gratis menu. Redelijke prijzen, uitstekende keuken en vriendelijke bediening.
Arend S.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten een goede sfeer en uitstekende bediening. Zowel mijn vrouw als ik moesten nog even naar het toilet en dat was een teleurstelling want het was uitgesproken smerig nu moet ik wel zeggen dat het erg druk was maar het is wel een aandachtspunt.
Marja D.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2018
Super gastheer, heerlijk gegeten, ongedwongen sfeer.
At S.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2018
Goed te eten, maar niet heel spannend.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2018
Weer heerlijk gegeten in sfeervolle ambiance.
Deze keer naast de gastvrije eigenaresse kennis gemaakt
met de kok, die de complimenten in ontvangst kon nemen,
vooral voor de uitstekend bereide vis van de dag.
ECHT ALLES WEER TOP!!!
Carla H.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2018
Huiselijke sfeer en heel vriendelijke bediening
Ate T.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2018
We hebben in het kader van de AH Restaurantactie heer gegeten. Voldoende keuze op de aangepaste menukaart.
Het voorgerecht: een brioche met buikspek was heerlijk. Als hoofdgerecht had ik de truffelrisotto en als dessert panacotta met pralineijs. Smaakte prima. De partner had de vis van de dag als hoofdgerecht en gemarineerde abrikozen met karamelijs als dessert en was ook zeer tevreden.
Leuke inrichting in twee gekoppelde oude panden, enige minpunt is dat het met nog een paar tafels met wat luid sprekende personen wat lawaaiig wordt.
Derk S.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2018
We hebben heerlijk gegeten. Ook de bediening was uitstekend.
Het is een aanrader.
Pieter D.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2018
't Koetshuys is overgegaan naar een nieuwe eigenaar en een andere chef. Dat is een hele verbetering. Het eten is mooi verzorgd en heerlijk, prettige bediening en snel uitgeserveerd. De wijnkeuze mag wat ruimer en beter gedocumenteerd zijn, Leuk sfeervol restaurant, een beetje een kruising tussen een buurtrestaurant en een mooi bruin eetcafé. De prijs- kwaliteit verhouding is oké, wij aten met het AH- keuze menu en dan is het zonder meer veel waar voor je geld.
A T.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten met de ah actie, de eigenaresse was heel vriendelijk, voor herhaling vatbaar