't Koetshuis

• Terras
Voordelig
Petermr .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
even een snelle hap. de kaart met plateservice geeft een redelijke keuze tegen een scherpe prijs. de normale nenu kaart is uitgebreider maar ook duurder. een schnitzel en een cannenburger, beide met frites en een salade, gekozen. kwaliteit/prijs is goed. er worden wel €1,50 extra berekend voor een (matige) champignonsaus.
Bediening is heel attent en gastvrij, een dikke plus.
Roeland R.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
Sfeervolle plek met mogelijkheden tot wandelen en kasteel bezoek. Kaart met voldoende mogelijkheden. Voor vegetariërs zou er wel meer te kiezen moeten zijn.
Bediening vriendelijk en adequaat. Frisse ruime eetzaal met prettige acoustiek.
Gewoon doen!
André V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2015
De omgeving doet vermoeden of verwachten dat hier hoge kwaliteit wordt geboden, maar dat is helaas niet het geval. De keuken fabriceert rechttoe-rechtaan gerechten, niet bijzonder, heel gewoon. Niets mis mee als je even snel wilt eten. Maar daarvoor ben je niet in Vaassen bij kasteel De Cannenburgh ...
De bediening door de jonge kelners is wel bovengemiddeld.
Eddy L.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2014
Op een vrijdagavond gegeten in 't Koetshuys, gevestigd in een bijgebouw van het prachtige kasteel Cannenburg in Vaassen. Vriendelijke en correcte ontvangst. Merkwaardig was wel dat - als we een menukorting wilden krijgen we meteen het nagerecht moesten bestellen. Anders kon de kassa het niet aan! Vooraf pikante gambas (pittig en smakelijk), daar een stoofpotje van hert en zwijn. Zeer smakelijk bereid. Geserveerd met een keus aan koude en warme garnituren (zoals het personeel het noemde) was het meer dan compleet.
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2014
In dit sfeervolle restaurant, in Vaassen,bij de(nep)open haard gegeten. Vooraf de carpaccio ,hoofdgerecht de hertebiefstuk en als toetje het kwarktaartje.
Het nagerecht was zeer matig. Het overige was prima, het beste was de uiterst vriendelijke en attente bediening.
Bert L.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2014
Tijdens onze fietsvakantie 's avonds hier gegeten op het terras in het zonnetje bij het kasteel. Ze hadden een jubileum menu voor 19.50! De salade met kip vooraf was heerlijk! Een stuk varkensbraad met BBQ-saus en frietjes was aardig en als dessert 2 bollen vanille-ijs met aardbeien en slagroom was prima. Wel moet ik erbij zeggen dat het binnen wel een truttige inrichting heeft en lang niet zo leuk is al op beide terrassen (één voor en één achter). Ik kom hier graag nog een keer op het terras eten met vriendelijke bediening.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2014
Vandaag 5-6 wezen lunchen, gewoon simpel alle 4 een pannenkoek en dat kan toch iedereen maar deze waren droog en bleek en 1 zelfs niet gaar en deze werd opnieuw gebakken maar na zo'n lunch gaan wij hier het diner niet meer proberen.
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2014
't Koetshuis heeft zowel een eenvoudige als een meer uitgebreide kaart. Tijdens ons bezoek bestelden we van de eenvoudige kaart. Hierop staan varkenshaas, biefstuk, (vis)schnitzel etc. en voorafjes zoals brood en soep.
Over het eten waren we zeer tevreden. Ook het kindermenu was lekker een leuk! Alles was zeer smaakvol bereid, goed op temperatuur en lekker mals. Ik geef slechts een 7, maar dat komt niet door de bereidingswijze of de smaak. Een 8 voor een eenvoudige maaltijd vind ik gewoon teveel (hoe goed bereid ook). De bediening is vlot, vriendelijk en heeft oog en aandacht voor kinderen. De plek is uniek, de inrichting past er goed bij. Kortom: een bezoekje waard.
Gryz .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2013
We hadden zin in wild en onze keuze viel op dit restaurant. Sommige dingen die we gegeten hebben, waren echt lekker: herten biefstuk (heerlijk groot mals stuk) en iets minder gelukte: stoofpotje van zwijn en hert (saus was wat te zoet).
De porties waren royaal en alle bijgerechten lekker (bijv. gegrilde witlof) maakte onze diner een echt feest van overvloed.
Service: was uitstekend. We hebben gevraagd of we een andere plaats konden krijgen en dit werd onmiddellijk geregeld.
Decor: het is best een groot restaurant maar waar we zaten, hadden we veel privacy. De sfeer was aangenaam.
Nigel D.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2013
Hier gegeten tijdens een 50-jarig huwelijk met een groep van circa 80-100 personen. Mooie zaal met openhaard en bar aanwezig. Bediening bestond uit mbo gastheer/gastvrouw-studenten: Er liep er eentje rond, die wist nog niet zo goed wat hij aan het doen was, maar de rest was ervaren en redelijk gastgericht bezig.
Goed ontvangst met koffie/thee en huisgemaakte appeltaart.
Het eten bestond uit een 3-gangenbuffet. Als voorgerecht wild zwijn genomen. Hoofd: Kogelbiefstuk met rodewijnsaus, wild vlees met bijpassend wildgarnituur en aardappelgratin. Na: Mix van koffie-ijs, huisgemaakte tiramisu, roomtaartje.
Al het eten was gevarieerd in smaak en heel erg lekker! Er zat alleen te veel tijd tussen de gangen waardoor het wel lang duurde.
Verder een topavond gehad.
Opama .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2013

Op het terras met zicht op kasteel leuk aperitiefmoment, vlot aangereikt, met bakje eenvoudig notenmengsel.
Diner in de wat ouderwets gezellige binnenruimte, 3-gangen keuzemenu, royale porties. Voorgerecht rundercarpaccio met o.a "Tête de Moine", wat bijna niemand begrijpt: klinkt "monnikshoofdkaas" dan zo gek? Wat vlak geheel. Als hoofdgerecht een stoofschotel van Australisch rund "grain fed", kan toch ook " met granen gevoed". Te eenvoudig dan? Deze op Vlaamse wijze bereide stoof is wat smaakvoller, botermals; op zijn van der Valks met minstens 6 bijgerechtjes aan aardappel en eenvoudig bereide groenten.Het nagerecht een overvloedige kersenbereiding in bladerdeegschuitje, met roomijs en slagroom. Weinig origineel.Dan de rode huiswijn, ja , kun je beter een goed biertje nemen.Kortom, voor de kwantiteit is 32,50 E een koopje, qua kookkunst weinig spannend.Leuk voor groepen en vooral flinke eters met weinig eisen .De bediening doet haar best, wel erg druk en dus weinig tijd...
Smullermans .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2012
keuzemenu gegeten, voorgerecht redelijk tot goed. Hoofdgerecht Biefstuk er werd niet gevraagd hoe ik hem wilde dus dan verwacht je een mooi medium gebakken biefstukje, echter het was te doorbakken en daardoor droog en stug, saus erg lekker maar te weinig. Nagerecht was bavarois(lekker) met daarop kleine stroopwafeltjes deze waren hard en bijna niet door te bijten, jammer van het dessert.
Kirsten V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2012
Onlangs hebben wij hier met een gezelschap gegeten en het eten was heerlijk. De entourage van het kasteel is natuurlijk prachtig, maar binnen vond ik het wat ouderwets maar vooral slordig. Wat doet een pot met 15 vliegenmeppers in de vensterbank naast onze tafel? Er stond een opengeklapte paraplu voor het raam boven de ingangsdeur? En de bediening was netjes herkenbaar in schort/pak, behalve een mevrouw in spijkerbroek met een gebreid vest? We kregen uitgedraaide papieren bij wijze van kaart, waarop we met pen moesten aanvinken wat we wilden eten, en onze naam erboven moesten invullen. Niet echt kasteel-waardig. Ik at zelf de pompoen-preitaart, waar geen prei in te vinden was en de pompoen was er ook overheen gevlogen. Hij smaakte vooral naar 4kazen-pizza, wat eigenlijk heel lekker was ;-). Mijn macarons bij het toetje waren veel te knapperig voor een echte macaron. Maar op zich smaakte het OK. Van de rest van de tafel hoorde ik louter lovende geluiden en ook mijn voorgerecht van bietjessalade was uitstekend.
Arrie R.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2012
Dit is een oldtimer voor mij en mijn familie. Lekker eten, niet te pretentieus, vriendelijke bediening en gelijkblijvende kwaliteit. Erg geschikt voor kop koffie, eten of hapje en drankje na een wandeling in de prachtige omgeving. De directe omgeving van het restaurant is onlangs goed opgeknapt, waardoor het goed toegankelijk is - ook voor oudere mensen.