't Klukske

Holset 44 6295 NC Lemiers Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant 't Klukske

Jaap H.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
't Klukske is een gezellig informeel restaurant met een mooi terras. Wij kwamen er op een warme zomeravond met zo af en toe wat lichte regen. Wij zagen op het terras één tafel die half overdekt was met twee overdekte stoelen en vroegen of we daar konden zitten. Geen probleem: de bediening loopt niet weg voor een spatje regen! Die bediening is trouwens perfect: als enige buitengasten werden we niet vergeten en werd er geregeld gevraagd of alles naar wens was en of we nog wat wilden bestellen.
Onze zeetongen waren prima, de open wijn, wit en rosé waren van goede kwaliteit en de uitstraling binnen en buiten zijn eveneens goed.
Antoinette V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Fantastische ontvangst door de gastheer cq kastellein.... We voelden ons Gewéldig welkom! De sfeer is meteen leuk in t dorp en dan leuk bij zo'n plaatselijk sfeervol ingericht restaurant/cafe.
Lekker op t terras gezeten met n drankje... En daarna zalig gegeten.
Het was gastvrij, een gemoedelijke fijne sfeer en t eten was tóp! De wijnen (rose en rood) trouwens ook!
We komen graag weer terug!
Jaap B.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Al vele jaren ons favoriete restaurant als wij ons jaarlijks weekje vakantie in Zuid Limburg vieren. Wij bezoeken dan een paar maal 't Klukske. We ervaren een warm welkom en genieten volop van de heerlijke gerechten.
Laurientje .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2015
Na een lang weekend Zuid Limburg hier neergestreken voor de lunch. We wilden Holset even bezoeken. Het eten was niet bijzonder en omdat het heel rustig was, was er ook weinig sfeer op het terras en weinig (geen) aandacht voor de enkele gasten.
Frans Z.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2015
Voor de tweede maal in een week gegeten bij dit restaurant, voor modern moet je hier niet zijn. Maar voor de klassieke keuken ben je hier op het juiste adres Auguste Escoffier word hier door de Chef met hoofdletters geschreven.
Klassiek opgeleid (Spinazie accademie), overvloedig romige sausen, en porties van een kwaliteit die je niet veel meer ziet.
Vis (tong) uitgeserveerd aan tafel, en een ongekende (Limburgse) gastvrijheid. Je weet niet wat je mee maakt, ik als jachtige Westerling waar alles snel en vooral met minder room, op tafel moet komen was even terug in de tijd naar mijn eigen opleiding aan de Spinazie opleiding in Amsterdam en SVH in Zantvoord. Ik kan me dus in het geheel niet vinden in twee laatste commentaren. Dus lekker langs gaan bij deze horeca kanjers.
MischaVelt .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2014
Op een erg rustige vrijdagavond in 't Klukske gegeten. Bediening was vriendelijk maar weinig attent. Als hoofdgerecht kozen we voor Chateaubriand. Het vlees was iets te ver heen, saus en garnituur (stoofpeer, spruitjes en stampotje) waren dik in orde.
Toospleister .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2014
Na jaren ( met goede ervaring) waren we dit keer zeer teleurgesteld. Het duurde een half uur voor we de kaart kregen. Daarna werd er 2 keer de vraag welke saus er ook al weer op het vlees moet. Toen het hoofdgerecht eindelijk geserveerd werd bleek de verkeerde saus op het vlees te zitten. Het bord ging terug en toen mijn man het eten op had kreeg ik mijn eten. Tijdens de bereiding van de saus heeft de rest van de maaltijd onder iets heets gestaan want de broccolie had allemaal zwarte puntjes. Toen wij deze zaken aan de bediening toonden was was het antwoord dat er wel € 5 van de rekening af kon voor de groente..... Al met al zeer teleurstellend. Wij komen hier zeker niet meer terug.
Jaap B.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2014
Zoals al vele jaren was het ook nu weer een heerlijke ervaring bij 't Klukske te gaan eten. Vriendelijke ontvangst, je voelt je welkom, in een gezellige warme omgeving. We zijn er tijdens onze vakantieweek een paar maal gaan eten. Lunch van gebakken bloedworst met appeltjes was heerlijk. Diners met zuurvlees en konijn in het zuur waren voortreffelijk. De amuse vooraf is steeds een smakelijke verrassing. Echt super om er te zijn. Een aanrader!
Lilianne V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2014
Zeer authentieke aankleding en ondanks de vele snuisterijen en spulletjes brandschoon. Fraai gelegen in het schattige dorpje Holset. We kwamen voor de lunch en kozen traditionele gerechten; gestoofd konijn en Limburgs zuurvlees. Beide smaakten hoewel het zuurvlees niet zuur was. De saus van beide gerechten was erg dik, en ook vrij zoet. Veel harde stukjes bij de frieten. Het is er niet slecht maar met iets meer aandacht voor de gerechten kan het een heel stuk beter.
Beatrixx .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2013
In een sfeervolle omgeving twee keer verwend door het goede eten en de professionele ontvangst bij dit restaurant. Ondanks grote drukte toch ruimte voor persoonlijke aandacht en vriendelijkheid. Het eten heerlijk, mooi verzorgd opgediend en in zeer (bijna té) ruime porties, 'echt Limburgs'.
Frans J.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2013
Afgelopen weekend neergestreken in het Limburgse heuvellandschap. Leuk en mooi pand, tegenover een oude "zaal" kerk. Vriendelijke ontvangst en een gezellige warme aankleding aan de binnenkant van het pand. Voorgerecht koos ik bloedworst met appeltjes, fantastisch. Als hoofdgerecht herten biefstuk, evenzo geweldig klaargemaakt. Iets teveel aan garnering om het vlees heen, zonde gaat zo de kiepelton in. Een aanrader voor als je in de omgeving bent.
Joyce N.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2013
Een gezellig restaurant met enthousiaste eigenaren die hart voor hun vak hebben. De voorgerechten waren heerlijk. Het was alsof ik weer bij oma aan tafel zat! Oude gerechten in een nieuw jasje. Vooral de regionale gerechten zijn aanraders. De gebakken bloedworst was voortreffelijk, de uiensoep was vol en goed op smaak. Als hoofdgerecht hadden wij konijn in het zuur en lever met uien en spek. Beiden waren heerlijk, het konijn viel van het bot en was heerlijk zacht. Enige nadeel misschien dat de porties groot zijn zodat wij niet meer konden genieten van het nagerecht. Bijzonder dat in zo'n klein plaatsjes 2 leuke restaurants zijn.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2013
Op grond van recensies van verschillende sites hebben we als vakantiegangers voor dit restaurant gekozen. We waren met zes volwassenen en drie kinderen. Voor die laatsten was er al een kleurplaten placemat neergelegd. Het restaurant is niet zo groot en straalt een aangename huiskamersfeer uit. We kregen twee bakjes met diverse paté's en een stukje knoflookbrood van het huis. Verschillende soepen in prachtige grote borden geserveerd smaakten prima (tomaat, vis, mossel en wildbouillon). Daarna was gekozen voor Limburgs zuurvlees, wildzwijnfilet en een trio van hert,zwijn en haas. De kinderen kozen voor frietjes met tournedos of kipnuggets. De uitstekende hoofdgerechten konden we helaas niet geheel op, omdat we, net als bij de soep, zeer ruime porties kregen voorgezet. De garnering bestond uit rode kool, zuurkool, puree en wat spruitjes. Of dat nog niet genoeg was, werd er ook nog wat frites in schalen opgediend!
Een dessert kon er niet meer bij. Terwijl wij aan de koffie gingen, rondden de kinderen het diner af met vanille ijs met slagroom en smarties in een mooi kikkerglas.
Je moet wel houden van een echte avond uit, anders krijg je misschien het gevoel wat lang te moeten wachten.
Gerlofroubos .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2013
Met 6 volwassenen en 5 kinderen gaan eten bij 't Klukske. Het was fantastisch en we zijn toch wel iets gewend. Vooral het Zuurvlees beviel goed en het kaasplankje als nagerecht is fantastisch. Allemaal aparte kazen. De entrecotes die de kinderen namen waren erg mals en smaakvol. Dit restaurant is een aanrader voor iedereen die van goed, eerlijk eten houden en die goede service waarderen. Zeker een aanrader!
Geert W.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2012
We hebben hier een heerlijk 3 gangen surprise menu gegeten met een zeer passend wijnarrangement. Het eten was zeer lekker en de wijn fantastisch goed afgestemd op het eten. Vorig jaar hier ook al gegeten en wanneer we weer in de buurt zijn gaan we hier zeker weer eten. Zeer prettige bediening.
JvB .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2012
zijn hier verschillende keren gaan eten tijdens onze vakantie in Vaals. Elke keer was simpelweg heerlijk. We hebben niet de hele menukaart kunnen testen maar zowel de vis als het vlees waren lekker klaargemaakt. Daarnaast is de bediening erg vriendelijk en de hele entourage gastvrij. Wij gaan zeker nog eens terug!
Leon1968 .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2012
zaterdag07-07-2012 daar geweest ontvangs was geweldig echt zo als het moet, we gaan veel uit eten maar deze vriendelijkheid overtreft alles gewoon super,
beetje persoonlijk,maar dat is juist zo geweldig.de kok heeft een 3gangen menu geserveert ook om je vingers er bij af,telikken
we komen zeker terug.
maloe en rob amsterdam