't Kleine Verschil

Meer informatie over restaurant 't Kleine Verschil

• Af te huren , Catering
Henriëtte P.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Eten en service was prima. De akoestiek was erg slecht,,er was erg veel lawaai en je kon elkaar Door het weerkaatsen van het omgevinsgeluid moeilijk verstaan.
Criston S.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Met vrienden gaan eten en de hoofdgerechten waren af. Goede sauzen, prima cuisson en voldoende. Het bedienend personeel is professioneel en vriendelijk. De nagerechten waren ook goed, echter viel de kaasplank enigszins tegen qua hoeveelheid en onderscheid. Verder complimenten voor deze zaak.
Trumps .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2016
Een fijn restaurant vind je niet elke week dus hadden we vrienden gevraagd waar we in de buurt lekker konden eten. Het Klein Verschil zou een aanrader zijn. Dus op vrijdag op de bonne fooi naar Oud-Geleen... tevergeefs, meer dan vol. Een paar weken later dan maar eerst gebeld voor een reservering maar.... op vrijdag alles vol, en ook zaterdag en volgende week vrijdag. Toen we later op een Donderdag vrijwel een hele middag hadden doorgebracht in de nabij gelegen brillenzaak kwam het goed uit dat er nog een plaatsje vrij was.
En we hebben genoten. Van het wildmenu, van de wijn en van de bediening.
Later met van ver komende vrienden op maandag afgesproken. Aangenaam verrast door het menu van (alléén op maandag) 15 euro. Exclusief gedineerd voor weinig geld met telkens de verrassing van wat de keuken componeert.
Voorlopig hebben we ons favoriete restaurant in de regio gevonden.
Klazina V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Super lekker gegeten wij waren met werk groepje van 6 dames. 2 dames zalm, 2 dames pasta, 2 dames vlees aan spies. Met frieten en aardappeltjes en groenten en toetje na. Iedereen had heerlijk gegeten en de bediening was ook reuze aardig. Wat mooi is je kunt zo de keuken inkijken. Dus voor herhaling vatbaar. Dank jullie wel voor de heerlijke avond ????????
Foodandfit .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2015
Zalmtartaar vooraf, was lekker, maar de dressing mag iets lichter, was te mayonaise achtig. Salade en andere superverse garnering mag minder, de zalmtartaar is al mooi om te zien en voldoende als gerecht, niet verstoppen onder groen. Hoofdgerecht eendenborst, ook mooi mals stukje vlees. Er lagen 3 Pomme duchesse erbij op het bord terwijl frietjes of aardappelen (die superlekker waren) er al bij worden geserveerd. Het hoofdproduct sneeuwt een beetje onder. Less is more! Heerlijke wijnen. Service was voldoende. Gaan er zeker terug.
Marcolesil .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
op een vrijdagavond met nog 4 vrienden gaan eten bij 't Kleine Verschil; reservering gemaakt; waarbij al gezegd werd dat er die avond een aantal grote groepen gasten zouden komen. ontvangst; ondanks de drukte alleraardigst met een persoonlijk praatje; keuze gemaakt; 2x varkenshaasje gerold in spek; 2 x kabeljauwhaasje; 1x schnitsel met champignonroomsaus; flesje wijn erbij; ondanks de drukte redelijk op tijd onze maaltijden ontvangen; opmaak van de borden was vrijwel identiek; groente was wat te zout; echter mijn varkenshaasje was perfect gebakken. navraag aan mijn tafelgenoten gedaan; zij allen vonden het eten lekker; daarna nog een uitgebreide koffie gehad met bonbons; mini ijsje en slagroom in een glaasje..lekkere afsluiting van een lekker diner. minpuntjes; wij zaten naast de ingang van het enige toilet; en omdat de zaak erg vol zat, veel geloop naar deze ruimte; als de schuifdeur open ging, kwam er een toiletgeur richting onze tafel. het was erg vol en soms rumoerig door de grote groepen waar een hylarische speech gehouden werd; maar we waren op de hoogte gebracht bij reserving hiervan...al met al een geslaagde avond.
Mark D.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2015
Onlangs gegeten met een goede vriend van me! Heerlijk op het terras kunnen zitten! Lekker eten, goede smaak. Aardige bediening. Leuk restaurant om in oud-Geleen te eten!
Bierings .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2015
Het kleine verschil is dat de bediening wat meer attent kan zijn! Op het eten valt niets op af te dingen, gewoon goed! Maar service en aandacht voor de gasten minimaal. toen we weg gingen niet eens een goedendag!
DAT Is Het Kleine Verschil!!!
Lindaveldman1975 .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2015
Leuk fijn gezellig restaurant met prima eten gelegen in het super gezellige oud geleen!
Je krijgt waar voor je geld en er is voldoende keus. Dus voor ieder wat wils! Top service!
An1972 .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2014
Met vier dames hier gegeten. Leuke sfeer en bediening. Goede prijs-kwaliteitverhouding. Lekker gegeten. Mooie salade met een valdieu kaasje vooraf. De pepersaus over de tournedos was ook echt pepersaus. Heerlijk. Een nagerecht heb ik niet gehad, de dames en ik konden geen groot nagerecht meer op, dus kozen we voor een "aangeklede kop koffie", zoals ik dat onbeleefd omschrijf, want het was een prachtig bordje. Maar ik drink geen koffie, dus ik vroeg om thee met munt. Dat kon ook, geen probleem. Alleen was de munt op, dus is een nagerecht er voor mij niet meer van gekomen. Dat zat de eigenaar helemaal niet lekker, hij kwam nog eens vragen of hij echt niets anders voor mij kon doen.... en later of ik toch lekker had gegeten..... super service, hij heeft er alles aan gedaan om mij toch een goed gevoel te geven, ondanks dat het zo gelopen was. Hoewel dat eigenlijk niet nodig was, want het was een fijne avond hoor, maar..... die goede service was zeker "'t Kleine Verschil". We gaan hier zeker nog eens terug.
Deefje .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2013
Ondanks dat we vlakbij wonen, was het er nog niet van gekomen om dit restaurant uit te proberen. We waren blij verrast door de vriendelijke bediening en het uitstekende eten. Ruime porties met verse ingrediënten voor een absoluut redelijke prijs. We gaan zeker nog een keer terug.
Esbee .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2012
Inmiddels alweer een aantal keren hier gegeten en het is iedere keer gewoon heel goed. Geen plukken sla die je bord moeten versieren, maar lekkere verse groenten. Het vlees was ook botermals en de porties waren absoluut niet zuinig. Bediening was correct en vriendelijk. Prima prijs-kwaliteit verhouding, ik ga hier zeker nog een keer terug.