't Klauwes

Zaterdag 18:00 - 21:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Jpeterstra .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten in deze klassieke zaak.
We gaan er geen lang verhaal aan vastmaken, prijs kwaliteit kwamen zeer zeker goed overeen.
Bediening wist van zaken en was zeer vriendelijk.
Keuken in een woord goed.
Dank jullie voor deze gezellige avond.
Marion L.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2015
Vanmiddag 17 juni 2015 heerlijk geluncht op het prachtige terras. Eten, wijn en bediening waren TOP.
Hier gaan we snel weer terug.
JP en M
Ben-saar .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2013
Wij hebben met 5 volwassenen en 2 kinderen (2 en 3 jaar) heerlijk geluncht. Wij zaten op het terras. De kleintjes kregen zelfs alle aandacht. 1 persoon heeft voedselallergie en op alle fronten werd hier rekening mee gehouden. Prijs/kwaliteit uitstekend. Wij komen zeker terug.
Dirk H.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2013
Met vijf man hier gegeten, begin juli. In de tuin. Erg sfeervolle tuin met werkelijk prachtig uitzicht op hun eigen wijnranken in de verte. Prima service door vriendelijke en attente mensen. Binnen ziet het er enorm knus en gezellig uit. Eten was ook goed. Een lekker frisse salade met een heerlijke tonijn vooraf, eend als hoofdgerecht was ook prima.