't Kläöske DRINKS & FOOD

Meer informatie over restaurant 't Kläöske DRINKS & FOOD

Jouw recensie over het restaurant 't Kläöske DRINKS & FOOD

lilyhuinink .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Op zich wel goed eten, maar ik had er meer van verwacht gezien de naam van het restaurant. Gewoon, maar niet dat ik snel,terug zal gaan.
Suzanne H.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
We hebben het driegangen-menu genomen. Was heerlijk! De vis bij het hoofdgerecht was perfect klaar gemaakt en heel lekker van smaak. Een zeer goede kok! We hebben maar een klein puntje: misschien toch fijn om placemats of tafellopers te leggen op de tafels.
Winfried V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Sophin S.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
goede prijs/ kwaliteit
Alphons V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Mooie keuken, kleine kaart maar alles vers bereid en zeer vriendelijk personeel.
Carla L.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Het was een gezellige avond en we hebben heerlijk gegeten.
Dimi T.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Enorm vriendelijke bediening. Uiterst gezellige sfeer. Het eten was in orde en lekker.
RobertGG .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Nu eens gegeten bij het Kläöske. Vriendelijk ontvangen door de serveerster. Vooraf een stokbroodje 'van het huis', aardig gebaar. Om te eten kozen we een Boeuf Bourgignon en een Steak Tartaar. Beide waren zeer smakelijk, zeker de steak, want een rauwe biefstuk is vaak een moeilijk lekker te maken gerecht. Zo niet hier. We werden zeer voorkomend en persoonlijk bediend. Prettige ervaring. Alleen, omdat wij zeer vroeg waren en er weinig andere gasten waren, was de ruimte niet het toppunt van gezelligheid. Toch voor herhaling vatbaar.
anne-marie C.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016

Eten was ok, bediening ook. wij vinden de combinatie toilet en keuken niet kunnen. de toiletten staan eigenlijk bijna in de keuken. niet echt appetijtelijk !
De keuze uit voorgerechten is ok niet geweldig carpaccio en nog eens carpaccio. maar misschien dat het najaar een nieuwe kaart brengt. de slaatjes vind ik persoonlijk wel dik in orde !!
Linnie P.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2016
's avonds lekker op het terras gegeten. Vooraf de charcuterie was meer dan genoeg voor twee personen om te delen. Hoofdgerecht ganzenburger en cote-de boeuf. De ganzenburger vond ik zelf een beetje gummie.
Vriendelijke bediening, lekkere wijn.
Van binnen ziet het restaurant er knus uit.
C.G. N.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Gelunched op het terras. Snelle service.
Gekozen voor de aspergekroketjes met garnalen. 2 Kroketjes heerlijk op smaak. 5 Mooie dunne asperges, maar voor 16,50 kwam er in vergelijking met mijn disgenoot die de salade Val dieu had wat weinig op het bord. 3 aardappeltjes en wat gefrituurde peterselie moesten mijn gerecht afmaken. Zoals gezegd, goede smaak, maar prijs kwaliteit mag wat mij betreft beter.
Voor herhaling vatbaar.
Cees Jj S.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
Heerlijk geluncht op het terras van Klaoske.
Lekker ontspannen en vriendelijke bediening
Kort om een aanrader.
Dus volgende keer weer
zuidlimburgse .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Vanavond hier gegeten, 2 keer de zalmcarpaccio, surf n turf en het kaasplankje.
Priijskwaliteitverhouding erg goed, alle gerechten erg smakelijk, bediening goed en passend bij de sfeer, leuke inrichting, ik heb niets te klagen.
Echt een aanrader !!
marietmeertens .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2016
We waren zeer ontevreden en teleurgesteld.
Het rundvlees was van een zeer slechte kwaliteit. Beschamend!
Ook de puree en andere groenten kwamen volgens mij uit een pakje.

Dit restaurant is een wegblijver!
Prijs kwaliteit schandalig!

Diny B.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
eten was zeer smakelijk. Fijne bediening. Wij waren met een hond, maar was geen enkel bezwaar. Wij gaan er regelmatig naar toe is altijd goed.
Jelleke Z.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Mijn voorgerecht was lekkere charcuterie maar genoeg voor 2. Dachten ze zelf ook al maar was nieuw op de kaart. Kreeg doggie bag mee!! Perfect bereide zwaardvis. En das moeilijk! Millefeuilles was niet echt millefeuilles maar wel heerlijk. Alles mooi, lekker en zonder fratsen. Prettige akoestiek, mooie verlichting. Vlotte, vriendelijke bediening. We komen gauw weer....
sjirjutte .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
" n Amuse en/ of brood/ boter miste ik eigenlijk wel tijdens apperatieven en wachten.
Voor de rest TOP> !

Vr. Groet, Sjir Jutte.
Fabian D.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2015
We hebben bij 't Kläöske met een aantal collega's gegeten omdat we verbleven in Maastricht. De kwaliteit van het eten was, naar mijn mening, ruim voldoende.

Voorgerecht: Ik heb vooraf het gerookt buikspek en gebakken kwartelborst met gemarineerde shiitake gehad. Dit was erg lekker, al had de shiitake naar mijn mening warm mogen zijn. Tevens was de salade (alleen rucola) erg veel vergeleken met de rest. Maar ik hou dan ook niet van rucola.

Hoofdgerecht: De geconfijte eendenbout met zuurkool en mosterdsaus was erg lekker. De eend was precies goed, kwam makkelijk van het bot en smaakte heerlijk!

Nagerecht: De huisgemaakte brownie met karamelsaus was lekker. Al kan daar natuurlijk ook weinig aan fout gaan.

De service in het restaurant was ook ruim voldoende. Op onze vragen over wijnen en bieren werd antwoord gegeven (na af en toe opzoeken). Qua decor was het voldoende, het was erg rustig.
WVB60 .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
Aardige, vlotte bediening. Huiswijnen ok! Bijzondere clubsandwich en erwtensoep zeer smaakvol en goed van structuur! Niet hoogstaand maar goede prijs/kwaliteit!
aafkegunnink .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Uitstekend gegeten. Met drie personen, drie verschillende menu's, iedereen even tevreden. Bediening was prima. Helaas klopte de rekening niet, dit moesten we laten corrigeren. En het toilet moet af en toe schoongemaakt worden!