't Kläöske DRINKS & FOOD

Voordelig
Erg rustig
RobertGG .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Nu eens gegeten bij het Kläöske. Vriendelijk ontvangen door de serveerster. Vooraf een stokbroodje 'van het huis', aardig gebaar. Om te eten kozen we een Boeuf Bourgignon en een Steak Tartaar. Beide waren zeer smakelijk, zeker de steak, want een rauwe biefstuk is vaak een moeilijk lekker te maken gerecht. Zo niet hier. We werden zeer voorkomend en persoonlijk bediend. Prettige ervaring. Alleen, omdat wij zeer vroeg waren en er weinig andere gasten waren, was de ruimte niet het toppunt van gezelligheid. Toch voor herhaling vatbaar.
Blikske1 .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016

Eten was ok, bediening ook. wij vinden de combinatie toilet en keuken niet kunnen. de toiletten staan eigenlijk bijna in de keuken. niet echt appetijtelijk !
De keuze uit voorgerechten is ok niet geweldig carpaccio en nog eens carpaccio. maar misschien dat het najaar een nieuwe kaart brengt. de slaatjes vind ik persoonlijk wel dik in orde !!
Linnie P.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2016
's avonds lekker op het terras gegeten. Vooraf de charcuterie was meer dan genoeg voor twee personen om te delen. Hoofdgerecht ganzenburger en cote-de boeuf. De ganzenburger vond ik zelf een beetje gummie.
Vriendelijke bediening, lekkere wijn.
Van binnen ziet het restaurant er knus uit.
C.G. N.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Gelunched op het terras. Snelle service.
Gekozen voor de aspergekroketjes met garnalen. 2 Kroketjes heerlijk op smaak. 5 Mooie dunne asperges, maar voor 16,50 kwam er in vergelijking met mijn disgenoot die de salade Val dieu had wat weinig op het bord. 3 aardappeltjes en wat gefrituurde peterselie moesten mijn gerecht afmaken. Zoals gezegd, goede smaak, maar prijs kwaliteit mag wat mij betreft beter.
Voor herhaling vatbaar.
Cees Jj S.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
Heerlijk geluncht op het terras van Klaoske.
Lekker ontspannen en vriendelijke bediening
Kort om een aanrader.
Dus volgende keer weer
Zuidlimburgse .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Vanavond hier gegeten, 2 keer de zalmcarpaccio, surf n turf en het kaasplankje.
Priijskwaliteitverhouding erg goed, alle gerechten erg smakelijk, bediening goed en passend bij de sfeer, leuke inrichting, ik heb niets te klagen.
Echt een aanrader !!
Marietmeertens .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2016
We waren zeer ontevreden en teleurgesteld.
Het rundvlees was van een zeer slechte kwaliteit. Beschamend!
Ook de puree en andere groenten kwamen volgens mij uit een pakje.

Dit restaurant is een wegblijver!
Prijs kwaliteit schandalig!

Diny B.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
eten was zeer smakelijk. Fijne bediening. Wij waren met een hond, maar was geen enkel bezwaar. Wij gaan er regelmatig naar toe is altijd goed.
Jelleke Z.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Mijn voorgerecht was lekkere charcuterie maar genoeg voor 2. Dachten ze zelf ook al maar was nieuw op de kaart. Kreeg doggie bag mee!! Perfect bereide zwaardvis. En das moeilijk! Millefeuilles was niet echt millefeuilles maar wel heerlijk. Alles mooi, lekker en zonder fratsen. Prettige akoestiek, mooie verlichting. Vlotte, vriendelijke bediening. We komen gauw weer....
Sjirjutte .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
" n Amuse en/ of brood/ boter miste ik eigenlijk wel tijdens apperatieven en wachten.
Voor de rest TOP> !

Vr. Groet, Sjir Jutte.
Fabian D.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2015
We hebben bij 't Kläöske met een aantal collega's gegeten omdat we verbleven in Maastricht. De kwaliteit van het eten was, naar mijn mening, ruim voldoende.

Voorgerecht: Ik heb vooraf het gerookt buikspek en gebakken kwartelborst met gemarineerde shiitake gehad. Dit was erg lekker, al had de shiitake naar mijn mening warm mogen zijn. Tevens was de salade (alleen rucola) erg veel vergeleken met de rest. Maar ik hou dan ook niet van rucola.

Hoofdgerecht: De geconfijte eendenbout met zuurkool en mosterdsaus was erg lekker. De eend was precies goed, kwam makkelijk van het bot en smaakte heerlijk!

Nagerecht: De huisgemaakte brownie met karamelsaus was lekker. Al kan daar natuurlijk ook weinig aan fout gaan.

De service in het restaurant was ook ruim voldoende. Op onze vragen over wijnen en bieren werd antwoord gegeven (na af en toe opzoeken). Qua decor was het voldoende, het was erg rustig.
WVB60 .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
Aardige, vlotte bediening. Huiswijnen ok! Bijzondere clubsandwich en erwtensoep zeer smaakvol en goed van structuur! Niet hoogstaand maar goede prijs/kwaliteit!
Aafkegunnink .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Uitstekend gegeten. Met drie personen, drie verschillende menu's, iedereen even tevreden. Bediening was prima. Helaas klopte de rekening niet, dit moesten we laten corrigeren. En het toilet moet af en toe schoongemaakt worden!
Sharon B.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
Vandaag gegeten bij dit restaurant. We hebben een aantal gerechten van het wildmenu geprobeerd en deze waren heerlijk. Ook de frambozen tompouce was lekker. De bediening was vriendelijk en belangstellend. Pas achteraf hebben we de recensies op Iens gelezen, wij hadden het idee dat er echt iets was gedaan met de wat meer kritische recensies, het menu was bijvoorbeeld veranderd en het personeel was vriendelijk en betrokken. Wij hebben heerlijk gegeten.
Lars V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Vriendelijke mensen, leuke inrichting. Maar: we bestelden een tonijnsalade en een kreeftensoep als voorgerecht en kregen een salade geitenkaas en goulashsoep in plaats daarvan. Weliswaar werd er aangeboden het om te wisselen, maar er werd zeer opgelucht toen ze het mochten laten staan van ons. Als hoofdgerecht zuurvlees, met friet en en een vage sla erbij. Zuurvlees zelf was lekker, de frietjes waren melig, slap en zonder smaak. Bij het afrekenen werd er geen woord gerept over wat er fout was gegaan en evenmin werd iets aangeboden van de verkeerde gerechten. Nogmaals, mensen zijn aardig, het geheel komt wat onprofessioneel over.
Edmee J.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2015
Op het terras gegeten. De Ceasar Salad met eendeborst blijft lekker, tafelgenoot het lunchmenu. Het lunchmenu (25,-) viel duurder uit dan de twee gerechten plus koffie apart.
De kreeftensoep is bij t Klaoske altijd lekker, er zitten alleen geen stukjes kreeft in, wel een paar garnalen. De spinaziesoep was onvoorstelbaar zout! Teruggestuurd. Bericht was dat veel gasten graag soep zo zout hebben. Na enige tijd kwam een nieuw bord spinaziesoep. Dat ging net, qua zout. De bediening gevraagd of ze de soep had geproefd. Dat was niet het geval. De kok wel geloof ik.
De bediening valt uiteen in zeer ervaren en zeer onervaren. Ik kom hier al heel lang en de onervaren brigade kwam ik nog niet eerder tegen.
Het OLV plein is onovertroffen.
Ellen D.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2015
Het Kläöske heeft een goede naam en zit (zat) altijd vol, daarom ook maar eens een hapje daar gaan eten. Zeer slechte ervaring. Gerechten zijn zeer aan de prijs (sate bijvoorbeeld 21 euro) en weinig variatie. Kreeg een zwartgeblakerde sate, een mandje met een paar frieten en ook nog ers mayo die smaakte alsof deze al geruime tijd vantevoren was geprepareerd. Wellicht een andere kok in dienst nemen? De goede naam van het Klaoske wordt op deze manier te grabbel gegooid. De bediening was redelijk. Al met al zeer slechte prijskwaliteitverhouding. Veel pretenties, die niet worden waargemaakt. Het was het allemaal net niet. Jammer!
Maud29 .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2015
Samen met een vriendin ben ik bij 't Kläöske gaan eten, omdat ik daar in het verleden regelmatig heerlijk heb gegeten. Maar viel het deze keer even tegen zeg! De gerechten zijn stevig aan de prijs. Op zich niet erg als zich dat vertaalt in een uitstekende kwaliteit. Dat was helaas niet zo. De prijs-kwaliteitverhouding is niet in balans. 't Kläöske wil meedoen in het betere segment, maar de kwaliteit is op niveau matig eetcafe. De steak tartare die ik heb besteld, was ok. Maar zeker niet meer dan dat. Tel daarbij op dat de bediening erg jong is en de helft van de tijd niet aanwezig in het restaurant was om bij drankvestelling op te nemen, en de negatieve ervaring is compleet. Overigens waren wij die avond niet de enigen met een klacht. Maar liefst 2 andere tafels hebben klachten bij bediening geuit over de bereiding van en portiegrootte van het eten. Voor mij nooit meer naar t Kläöske. Jammer dat zo'n etablissement, dat goed te boek stond in Maastricht, zo achteruit is gegaan.
An1972 .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2015
Een ongebruikelijke, maar smakelijke ceasar salad gehad in dit restaurantje. mijn man had kroketten op molenaarsbrood. ook zoon was tevreden over zijn frietjes en broodje kroket. Vriendelijke bediening, allemaal mooi in orde. En dit plein is natuurlijk het mooiste plein van Nederland!! Dus aan het decor kan het niet liggen.
Ernst-1234 .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2015
Hier geluncht op het OLV plein. Volgens ons het leukste terrasplein in nl. De bediening op dit terras is professioneel en het lijkt allemaal vanzelf te lopen hier. Dat dit niet normaal is merken wij vaak op andere terrassen.
Als lunch hadden we een broodje gezond en krokketten op molen brood. Niets mis mee.