't Keernpunt

Hoofdstraat 48 7981 AB Diever Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant 't Keernpunt

• Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
7,1
Dordrecht50 .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Tijdens onze vakantie in september hebben wij hier diverse maken geluncht en/of gedineerd. Door het mooie weer op één keer na op het terras. Vlotte en vriendelijke bediening. Heerlijke producten, o.a. een pizza, waarvan menig Italiaans restaurant nog iets kan leren.
Binnen een bewust wat nostalgische sfeer.
Jahn Net T.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Ik heb genoten van het Drenthse stoofpotje met seizoen stampotje met nagerecht bitter koektaartje met slagroom, besjes en plakjes appel. Zeer vriendelijk personeel. Niet duur. Een echte aanrader.
LenV .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2015
eerst werd ik al uiterst onvriendelijk ontvangen.
Ten tweede was de bediening slecht en ongeïnteresseerd.
Het eten was gelukkig wel heerlijk.
Prijs kwaliteit verhouding is goed.
Regina H.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
Tijdens een fietstocht in Drenthe gegeten bij het Keernpunt in Diever. Wat een grote tegenvaller was. Het begon met een haar in de kruidenboter. Ik viste de haar eruit en liet hem vallen op de donkere tafel. Dus kon geen reclame maken. Als hoofdgerecht bestelde ik volgens de menukaart een gevulde paprika met pittig groenten. De vulling bestond uit 99% kidney bonen een of twee doperwten en een paar korreltjes mais. De smaak was beslist niet pittig te noemen. Mijn partner had de ossenhaaspuntjes besteld. Dit gerecht was aardig, meer kan ik hier niet over schrijven. Volgens de menukaart werd er bij de gerechten patat of gebakken aardappelen naar keuze geserveerd. De keuze werd ons niet gevraagd, er werd voor twee personen een mini schaaltje patat geserveerd. Oké, we hebben de gebakken aardappelen er later bijbesteld. Prijs en kwaliteit kwamen niet overeen.
De bediening was tegen het onbeleefde aan. De houding van de oudere ober was eerder onbeschoft dan onbeleefd. Het eten werd min of meer op tafel gesmeten. De laatste hap hadden we nog niet naar binnen of de borden weren al weggehaald. Bij het geven van de menukaart hadden we de kans om iets te drinken te bestellen. Een tweede kans hebben we niet gehad. Ook bij het afrekenen kon er geen extra woord af.
De onbeleefde houding en het niet vragen of we nog iets wilden drinken kwam niet door de drukte. We kwamen nadat de meeste gasten gegeten hadden en al aan het vertrekken waren. De obers hadden het dus niet meer druk. Door bovenstaande behandeling en wat we om ons heen zagen gebeuren hebben wij de indruk dat het restaurant eigenlijk maling heeft aan de vele toeristen die toch maar eenmalig komen. Al met al geen goede reclame voor het Keernpunt.
Lucy1971 .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2015
Gister gegeten. Sate en de ossenhaaspuntjes waren erg lekker. Jammer dat de salade niet was aangemaakt met een dressing. Maar al met al lekker gegeten voor weinig geld. Nagerecht had ik notenijsberg genomen, maar ben niet gek op noten dus kon het ook zonder de noten krijgen.
Sylvia S.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2015
In Diever geluncht. Erg lekker: scharrelkipsalade met frambozendressing, maar de ook de kroketten en pannenkoeken waren prima. De bediening is goed en het cafe ademt Shakespeare met alle uitspraken op bordjes maar ook de Drentse uitspraken worden niet geschuwd.
Janeva .
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2014
Het Keernpunt heeft een mooi terras, een uitstekende bediening en een goede baas. Niets mis mee alleen de keuken heeft extra aandacht nodig. Niet slecht maar ook niet goed. Tandjes hoger dus. De tosti's zijn voor deze prijs absoluut onvoldoende. Of een leukere, mooiere tosti of de prijs naar beneden. Het stokbroodje kaas mag de naam niet dragen. Schraal en zuinig belegd. De satésaus lijkt een magnetron huidje te hebben. Jammer met weinig investering moet het weer worden wat het was: de beste plek voor een eenvoudige lunch/maaltijd.
Blokkies .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2013
slecht. De pannenkoek van mn dochter kon gelijk terug, zwart gebakken, bah!! Een kwart van de gebakken aardappels was ook met een zwarte kant en de uigarnering op de schnitzel ook. Alleen de patat met frikandel van mijn andere dochter was goed. Hadden we beter naar een patatzaak kunnen gaan. Na geklaagd te hebben, kregen we alleen maar sorry, sorry en moesten het volle pond betalen. Wij gaan hier nooit meer terug. Keerpunt in ons leven!!
Jos S.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2013
Gezellig gegeten bij het Keernpunt tijdens de wekelijkse maandagmarkt. Het terras was vol dus binnen gegeten. De pizza met geitenkaas was prima. De schotel met halve kip goed warm en de patat prima. Het enige minpunt was dat de kip deze keer erg zout gekruid was. De bediening was zoals altijd vrolijk en efficient. Eeen goed restaurant om gezellig eenvoudig te eten. Prijs / kwaliteit is in orde.
Inge H.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2013
Prima maaltijd (kipsalade, spare ribs en zalm), maar zeker geen culinaire hap. Dit wordt gelukkig gecompenseerd door de vriendelijke bediening.

Grootste minpunt: de belabberde patat.
Sanh .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2012
De jongeman van de bediening was attent en kwam meerdere malen vragen of alles naar wens was. De schnitzel viel wat tegen, de vis was prima. Vegatarische keuze beperkt. Een eetcafe menu kaart met voor ieder wat wils, niet culinair. Het toilet was ruim in zicht en wij zaten hier dan tegenover. Buiten een gezellig zonnig terras.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2012
Vanwege de regen konden we helaas niet buiten eten. We hebben daar wel al vaak heerlijk op het terras gezeten.
Het eten was weer prima. Ook onze vegetarier was goed uit met zn wraps. De vleeseters happy met de ribroast, en een heerlijke zalm voor mij. Hoewel de kaart al jaren ongeveer hetzelfde is, hebben ze gelukkig wel variatie met de weekschotels.
Deze keer hadden we alleen dames in de bediening en ze waren zoals altijd weer heel lief en vrolijk.
Blendje .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2012
Een beetje oubollig maar dat komt door het publiek. Goed gevulde borden met lekkere maaltijden. Goede en hardwerkende bediening.