't Karrewiel

Zaterdag en Zondag 12:00 - 00:00

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Bernard T.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Heerlijk familie restaurant met fantastische gegratineerde slakken als voorgerecht. Daarna keuze uit oud-hollandse gerechten. Telkens weer lastig om wat anders te kiezen want het is allemaal lekker en goed samengesteld met voldoende groente erbij. Dat laatste mis ik in veel restaurants.
Service van de eigenaar Gert Jan is hoogstaand en kent als geen ander dienstverlening. Lekker wijntje erbij maakt het compleet (misty grove!)
Noeke .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Het restaurant binnen was gesloten vanwege het mooie weer, alleen was het buiten vrij winderig en de placemats waaiden van de tafel. Een van de pannekoeken was te hard gebakken, deels zwart wat met poedersuiker erover weggewerkt was. Na het bezorgen van het eten moesten we zelf om bestek vragen. Bij bezorging van frisdrank ontbrak een glas, we hebben om een glas gevraagd en dat zou komen maar kwam niet. Na 10 minuten zijn we nog maar op zoek gegaan naar personeel om nogmaals om een glas te vragen want op het terras was de bediening niet te bereiken. Onze dochter was jarig en dat hadden wij gemeld, de jarige eet gratis staat immers op de kaart. De pannekoek van onze dochter stond bij het afrekenen wel op de bon, toen ik daar een opmerking over maakte is het bedrag van de pannekoek alsnog van de bon afgehaald. We kregen twee verschillende soorten stroop, mijn dochter wilde de ene niet vastpakken omdat die zo plakkerig was. Binnen stonk het ontzettend naar gefrituurde vis en was het een donker geheel. Zeker niet voor herhaling vatbaar voornamelijk ook doordat personeel ver te zoeken was. De koffie en een ijsje zijn we maar elders gaan nuttigen. De te hard gebakken pannekoek hebben we aan de serveerster gemeld en die keek en zei alleen 'ja, die is wel wat zwart'.
Simone S.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Heerlijk gegeten bij dit restaurant. De portie zijn meer dan voldoende en de gerechten zijn goed bereid. We waren met z'n zevenen en iedereen heeft heerlijk gegeten. Ikzelf had de ossenhaaspuntjes, echt een aanrader. De prijs-kwaliteitsverhouding is goed. Het restaurant ligt bij een camping, maar als je binnen zit merk je daar niks van. Dus mocht je in of in de buurt van Hellevoetsluis zijn, zou ik zeker een hapje gaan eten hier.
Veronique T.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
(H)Eerlijk eten voor een eerlijke prijs! En in ruime porties! Ja een 9 voor het eten. Natuurlijk is de 9 die ik hier geef voor dit restaurant een andere 9 dan die ik geef voor een sterrenrestaurant. Maar voor deze lokatie met deze bediening en met dit eten voor deze lage prijzen is een 9 op zn plaats. Afgelopen zondag hier met z'n vijven gegeten. Zeer royale voorgerechten. Heerlijke salade geitenkaas en gerookte zalm op toast. Daarna spare ribs, hamburger en pannekoek. Ook helemaal top! En een super lekker flensje met ijs en verse aardbeien toe (ik heb dat aan me voorbij laten gaan omdat elk gerecht zo'n rolyale portie was dat dat echt niet meer lukte. Puberzoons kunnen echter heel veel eten :). Iedereen ging met een voldaan gevoel naar huis. Aanrader na een dagje strand!
Bert-Jan B.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Tsja: wat kan je verwachten van een restaurant op de camping? We hadden dus niet al te hoge verwachtingen en werden ook niet al te positief of negatief verrast. De kinderen een kidsbox en ikzelf een quarterpounder menu. Goed gegeten, de groente etc kwam waarschijnlijk uit een bak van de groothandel, dat was weinig soeps.

De bediening begon goed, het verbaasde me wel dat de kok vanwege de weinige drukte maar lekker een sigaretje op het terras aan het roken was. Er was ook een soort van stamtafel waar de serveerster het steeds drukker mee kreeg. In eerste instantie hadden we een desert gepland, maar na erg lang wachten werd dat een ijsje bij de receptie: vonden ze ook geen probleem. En mijn koffie haalde ik ook wel ergens anders.
Veroniekie .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Het eten was voortreffelijk voor een zéér betaalbare prijs! Super vriendelijke bediening. Wat zeker ook niet onbelangrijk is, is dat onze "kleine" gast ook erg blij was met de kinderbox. Een ware aanrader dus..
Dreamteam R.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Vandaag wezen fonduen en bowlen. We vinden de bediening erg gastvrij. Super gedaan ridge! Zeker een aanrader. Prijs was in verhouding niet duur. Zal het zeker als bedrijfsuitje opperen op het werk. Al met al een zeer gezellige avond.
Angelikaa .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2014
Afgelopen zaterdag voor het eerst bij het Karrewiel gegeten. Het was erg gezellig, leuke en goede bediening die de tijd voor je nam.
Het eten was erg lekker. Dit werd op grote schalen geserveerd, het zag er top uit!
Kortom wij komen zeker snel terug, bedankt!
Paujoh .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2014
We zijn hier al een paar keer wezen eten, samen en zo ook met meerdere personen, het is altijd goed en ruim voldoende, de sfeer is prima en zeker de gast vrijheid. Ik vind het een aanrader voor iedereen die van goede en ook ouderwetse Nederlandse gerechten houden. Qua lokatie is het heel goed te doen, gratis parkeren en voor de kinderen is er een speeltuin, zo kan je binnen gezellig zitten en met mooi weer is het buiten ook goed vertoeven.
Cma .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2014
Gisteren hier met meerdere mensen een pannenkoek gegeten. Dit is een eetgelegenheid waar je geen haast moet hebben, want tijdens je verblijf ben je vooral aan het wachten. Eerst op het opnemen van de drankjes, vervolgens op het uitserveren van de drankjes, daarna op het opnemen van de bestellen en tot slot is het langdurig wachten tot de gerechten dan ook echt komen. De bediening is onattent en om alles moet gevraagd worden. Van de mensen om me heen begreep ik dat de hartige pannenkoeken best aardig waren, maar dan kan ik van mijn pannenkoek niet zeggen. Deze was te dik, had geen smaak en was koud. Gezien de tijd die het geduurt had om uberhaupt eten te krijgen het maar zo gelaten, maar vriendelijk bedankt voor een nagerecht. Ik heb altijd gedacht dat je aan een pannenkoek weinig fout kunt doen, maar ik heb nu geleerd dat dit wel kan.
Martin D.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2014
Eten was slecht...spareribs overspoelt met ketchup...kip heel weinig in een potje en slechte schnitzel...veel te hoge prijzen...gaan we nooit meer heen!
Peer V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2013
We zijn gisteren wezen steengrillen. We zijn vriendelijk ontvangen. De serveerster stelde zichzelf en haar collega's voor, gaf uitleg over het steengrillen en gaf de keuze uit een uiensoep en mosterdsoep met zalm vooraf. Stokbrook met diverse smeerseltjes werden werden op tafel gezet. Snel kwam er een hapje van het huis (gehaktballetje en een drumstick). De soep kwam er rap achteraan. Het vlees en de groente voor op de steengril was goed. Behalve dat was er ook nog een salade-, een warme gerechten- en een dessert-bufet. Na het eten kwam de serveerster met de snoepkar langs. Al met al veel meer dan ik van te voren verwacht had. Ik kom zeker nog een keer terug.
Keohtsoo .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2013
Eten en bediening waren duidelijk beneden de maat. Dit hadden we niet verwacht. Op banken buitenterras was kauwgom geplakt. Opgediend zonder servetten en half bestek. Voorgerecht opgediend met gesmolten kruidenboter Eten was koud. Zigeuner schnitzel opgediend zonder saus. Patat en gebakken aardappelen waren koud. Vlees te ver doorbakken. Lange wachttijd op eten. Geklaagd bij eigenaar. Hoefde alleen de drankjes af te rekenen. Op nota stonden geheel andere drankjes dan die waren gebruikt. Bonnetje vermeldde whisky-rum, jenevers en cognac, terwijl met 4 personen Ice tea en 2 biertjes waren gebruikt. Jammer, we hadden ons met onze kinderen erg op het etentje verheugd. Ik kan als bewijs het bonnetje nog overleggen.
Harry V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2012
We stonden op de camping die best goed is
en we wilden het restaurant wel eens uitproberen , maar dat is vies tegengevallen
het eten was te weinig,de bediening echt een ramp,we vroegen om de ijskaart die kregen we wel maar de bestelling opnemen duurde
erg lang ,toen er na een half uur nog niemand geweest was heb ik de rekening gevraagd (geen excuses of niets van het personeel)en hebben we wat te eten gemaakt in de Camper
Beste mensen ik ben niet moeilijk maar dit was echt erg slecht