Meer informatie over restaurant 't Kalkoentje

9,1

Jouw recensie over het restaurant 't Kalkoentje

Franck V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2019
Heerlijk genoten van de voorgestelde lunch en het wijnadvies.
Vlg keer in de buurt zullen we zeker terug gaan
Bart W.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2019
Vlotte bediening, vriendelijke medewerkers, attente service
Wendy W.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2019
Mijn man en ik hadden een cadeaubon kregen van ‘t Kalkoentje, gezien wij erg van uit eten houden. En wat hebben we een ontzettend fijne avond gehad! Enthousiast personeel wat vol passie de door hun gemaakte gerechten kwamen uitleggen. 1 dame stond zelfs te stralen toen ze de truffel over het gerecht schaafde. Prachtig om te zien en we proefden de passie er zeker van af! Echt een aanrader en we komen in de zomer zeker een keer terug om het buiten te mogen beleven.
Berry T.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
Fantastisch gegeten. Mooie gerechten vergezeld van heerlijke wijnen. Top avond!
Rien V.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2018
Ouderwets goed, chef vertelt het menu en het water loopt je in de mond, smaakt nog beter.
Erik U.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
een uitstekende plek voor een heerlijke avond, bediening oogt jong maar is zeer volwassen in haar doen en laten en geven er een persoonlijke twist aan. Wij gaan in de zomer er graag nog een keer toe....
Beryl W.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Top restaurant !
Heerlijk eten, goede maar toch informele bediening. Avondje uit. Tot op heden alleen binnen gegeten, volgende keer keer buiten
Ernst Jan W.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2018
Heerlijke lunch met verfijnde smaken en top wijn! Goede ambiance en sfeervolle inrichting (kerstsfeer). In een woord “GEWELDIG”!
Eva N.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
Na ca. 2 maanden geleden heel positief te zijn verrast in dit restaurant hebben we hier gisteren, op ons aanraden, een huwelijksjubileum van mijn schoonzus en zwager gevierd. Hoewel de gerechten heerlijk waren was de avond toch een stuk minder sprankelend dan verwacht. Het leek erg druk waardoor je je meer de zoveelste klant voelde in plaats van dat je echt met aandacht en zorg geholpen werd.

Mijn schoonzus en zwager werden bij aanvang naar een tafel van 2 geleid, terwijl we voor 4 hadden gereserveerd. Na hun reactie dat dit niet de bedoeling kon zijn, werden ze naar een tafel van 4 aan de andere kant van het restaurant geleid. Nu in een soort bijruimte die, hoewel origineel versierd met veel kerstballen, een stuk minder behaaglijk (fris voor de dames!) en charmant is dan het 'echte' restaurant, want we zaten dicht bij de uitgang met veel doorloop. Ook de kleine niet versierde kerstboompjes in plastic zwarte bakjes zoals je ze bij het tuincentrum koopt die naast ons stonden waren nou niet bepaald sfeerverhogend.

De vorige keer kwam Nico Klaver zelf het menu uiteenzetten aan de tafel. Hoewel het begrijpelijk is dat de baas zelf niet elke avond aanwezig kan zijn (zoals gisteren), hadden we mijn schoonzus en zwager ook graag laten kennismaken met zijn charisma. We hadden nu vooral jong personeel. Prima, zij moeten het ook leren, maar toch jammer.

Mijn schoonzus gaf aan geen fazant te eten, en kreeg een stukje vis aangeraden als alternatief. Vervolgens werd toch de rode wijn voor bij de fazant bij haar ingeschonken toen dit gerecht op tafel kwam. Na een opmerking werd er wel snel voor een witte wijn gezorgd.

Bij meerdere gerechten hadden we het glas wijn al ruim voordat de gang zelf op tafel kwam. Zeker de bob had dan de slok allang op... Idem bij de koffie. 10 min. voordat de koffie kwam, stond het heerlijke zoets voor erbij al op tafel. De timing kan stukken beter!

Toppunt was wel dat het dessert, de soufflé die we kenden van de vorige keer, helemaal ingezakt was. De serverende dame gaf doodleuk te kennen dat hij mislukt was wat vaker gebeurd was deze avond. De lepel met ijs werd er ook niet zo magnifiek ingezet zoals de vorige keer. Later zagen we de soufflé zoals hij hoort te zijn bij onze buren geserveerd worden. Nadat we er nog een opmerking over maakten, was de reactie nog: 'maar hij smaakte toch wel goed?'. We wilden ook niet moeilijk doen, maar als je 1 à 2 x per jr in een restaurant van deze prijsklasse gaat eten, dan wil je dat het echt tiptop is. En de soufflé stond uiteraard wel op de rekening.

Oorspronkelijk waren we van plan ook nog eens in de zomer terug te komen om ook het terras te ervaren, maar de achteloosheid van het personeel op de avond van gisteren doet ons twijfelen. Jammer!
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
We komen hier sinds we 5 jaar geleden hier ons huwelijksetentje met onze gasten hadden en genieten van de constante kwaliteit van de gerechten, Leuk ook om te zien dat het interieur een modernere uitstraling had door nieuwe kleurstelling en verlichting.

Het was deze zaterdagavond druk en we waren verbaasd te zien dat er zelfs twee tafels in de ontvangstruimte waren geplaatst, er was veel personeel aanwezig waaronder leerlingen, dit maakte het wat rommelig en minder professioneel. Zo werd al gevraagd wat je wilde drinken voordat je aan tafel had plaatsgenomen, dames werden niet geholpen en werden gasten na een foutieve reservering naast ons wat aan hun lot overgelaten.
Misschien beter iets minder reserveringen te accepteren en hiermee de service terug te brengen.
P.J.F. J.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Het Kalkoentje is een prima restaurant waar overigens de keuze in zekere zin beperkt wordt omdat er menu's met meerdere gangen worden aangeboden waar je overigens er een of meer uit kunt schrappen.
De kwaliteit van het gebodene is zonder twijfel zeer goed.
Eén minpuntje: het wordt wel wat druk als de zaak vol zit en dan kan het geluidsniveau soms hinderlijk zijn, afhankelijk van of je aan tafel een rustig gesprek wilt voeren
Marien P.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Heerlijk gegeten, erg goede en leuke bediening van binnenkomst tot vertrek. de gerechten zijn van hoog niveau!
Sjaak V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2018
Heerlijk en gevarieerd gegeten in een gezellige ambiance. Personeel voelt de sfeer goed aan en geeft extra sfeer op de wijze waarop de verschillende gangen wordt geserveerd.
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2018
De lunch was een verrassende belevenis!!
Dank voor de fijne middag!!!
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Fantastisch!
Rita T.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Fantastisch team en heerlijk eten!
Dieuwke B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Heerlijk genoten en gegeten. Een aanrader voor een speciale gelegenheid.
Jeroen B.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
Wederom heerlijk gegeten in een perfecte ambiance. De gerechten waren bijzonder. Ooit wel eens ‘trekdrop-ijs’ gegeten?
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Een avond vol heerlijke verwennerijen met een mooi wijn arrangement. Akoestiek niet helemaal lekker. Erg rumoerig. Met meerdere gangen en amuses tussendoor een avond vullend "programma", dus niet om even snel te eten. Bij vol restaurant zou er wat meer frisse lucht naar binnen mogen komen. Het wordt er erg warm.
Cindy V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Fantastische avond gehad met geweldig verrassende gerechten. Alles was uitmuntend, eten, bediening, wijn en ambiance. Echt een avond uit.