Meer informatie over restaurant 't Kalkoentje

9,2

Jouw recensie over het restaurant 't Kalkoentje

Frans V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Verrassend elke gang weer. Een omweg waard.
Anjo B.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2018
Op deze prachtige zomerdag heerlijk gegeten aan het water. Het was top. Niet alleen het eten, maar ook de plezierige informele bediening was top. Voor ons echt een culinair feestje.
Jeanette V.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2018
Trouwdag opnieuw beleefd met onze vier dochters. Casper je vader mag trots zijn. Samen met je collega's heb je ons en onze kinderen voorzien van een culinaire ervaring geladeerd met een vleug van exclusieve gastronomie en authentieke hospitality. Wereldberoemd dichteres en activist Dr. Maya Angelou zei eens: 'Mensen vergeten wat je hebt gezegd, ze vergeten wat je hebt gedaan, maar ze vergeten nooit het gevoel dat je ze hebt gegeven'.
Dick L.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Wat een heerlijke avond! Uitstekend eten, gevarieerd menu, bijzonder smakelijk, creatief en mooi geserveerd. Bedisning vriendelijken attent. Fijne toelichting op eten en gied geselecteerde wijnen. Aanrader!!
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Mega genoten.
Aart Gerrit V.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Het restaurant was voortreffelijk. Heerlijk gegeten en schitterend gelegen aan het water. We gaan hier zeker weer naar toe. Het eten is een plaatje op je bord en smaakt ook nogeens verrukkelijk. Ik heb echt niets teveel gezegd over het restaurant. Top.
Janneke H.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Wat een heerlijke gerechten in een prachtige ambiance. Dit is Genieten met een grote G!! Nico Klaver een geweldige gastheer die vol passie over zijn gerechten verteld.
Steven V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Bij sommige gerechten tot tranen toe geroerd!
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Het was heerlijk, we hebben genoten alleen mocht voor mij de deur wel dicht
Leo W.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
Heerlijk gegeten en gedronken. Perfect passende wijnen bij mooi opgemaakte, verrassende gerechten. Mooie opbouw in de gangen, met een heerlijke 1e gang, waarna elke gang nog een niveau hoger ging en het nagerecht een prachtige afsluiting was. De amuses, verfrissende tussengerechtjes en friandises waren ook erg lekker. Bediening was gepast amicaal of hield afstand wanneer nodig, afhankelijk van de situatie. Zowel binnen als buiten een mooie, luxe landelijke sfeer gecreëerd. Er werd goed rekening gehouden met de tijd tussen de gerechten (niet alles vlak achter elkaar). Eigen parkeergelegenheid.
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Perfect maar een lange wachttijd tussen gang 3 en 4..
johannes B.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Heerlijk gegeten op het 'grasterras', met zeer vriendelijke bediening, rekening houdend met speciale wensen voor timing van diner. Helemaal goed dus.
Meriam J.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Het is altijd een feestje bij Nico en zijn team van het Kalkoentje.
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Heerlijk menu van de chef. Leuke ambiance.
Klein verbeterpuntje: ook bij wijnarrangement de glazen bijschenken; vooral omdat de wachttijd tussen de gerechtjes iets aan de lange kant was.
jens G.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Het was okay.
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Geweldig gegeten met onze eetclub- vrienden. Complimenten aan de koks en de bediening!
Dagmar D.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Nico..je bent een topper! Elk jaar kom ik weer op bezoek en elke keer kan ik geen verbeterpunt vinden. Hoe streng ik ook alles benader ;)
Puur genieten. In de winter gezellig binnen in de huiskamer en in de zomer genieten aan het water.
Heerlijke wijnen, verrassingen tussendoor, smaaksensatie van gerechten en pure ingrediënten. Bediening zeer vriendelijk en altijd oog voor de klant.
Ik kan tot op heden nog steeds geen ander restaurant vinden die kwalitatief beter is dan 't Kalkoentje. Niet qua eten, wijnen, opmaak gerechten, bediening en het feit dat de gast voor de volle 100% in de watten wordt gelegd.

Tot in de zomer!
Joost S.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Het was weer een prachtige smaaksensatie gedurende de 5 gangen!
Sander S.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
Na diverse keren hier gegeten te hebben twijfelden we niet lang om te reserveren tijdens de restaurantweek. Je weet immers wat je krijgt! Fantastische gerechten en spektakel aan tafel.... helaas verliep deze avond zeer teleurstellend.

Normaal gesproken worden we altijd op de parkeerplaats begroet. Die persoonlijke aandacht is wat ‘t Kalkoentje altijd zo uniek maakt.! Dit keer werden we zeer kil onthaalt bij de voordeur. Kan gebeuren, we waren er vroeg (18.00). Zal wel goedkomen dachten we nog tijdens ons aperitiefje bij de open haard. Niets bleek minder waar. Daar hoorden we de wat oudere medewerker die deze avond de leiding lijkt te hebben op werkelijk een zeer harde brultoon de keuken instrueren: TAFEL VOOR 2, AMUSES, BROOD DE OVEN IN, RESTAURANTWEEK. Zeer ongepast dat wij dat moesten horen.

Over het menu deze avond niets dan lof!!!!

Onze teleurstelling betreft vooral de passieloosheid van de eerder genoemde medewerker. Passieloos, werkmoe en het gevoel dat je als gast niet gewenst bent zijn de eerste woorden die in mij opkomen.

Het gevoel van ongewenst en ik hoop dat je snel weg bent begon bij het voorgerecht. Aangezien wij vroeg waren zaten we tijdens het voorgerecht alleen in het restaurant. Zonder te overdrijven kwam meneer minimaal 20 keer om het hoekje kijken of ons bord leeg was. 20x!!! Nog nooit zoiets gezien..... toen we eenmaal klaar waren was hij er dan ook als de kippen bij.

Nog enkele voorbeelden zijn het zelf om een glas wijn moeten vragen, geen uitleg over de wijn en de tafel afruimen zonder te vragen of t gesmaakt heeft.

Na het afrekenen werden we netjes door de jongere medewerker in onze jas geholpen.

Bij het verlaten van de parkeerplaats moesten we zelf de moeilijke hoek de weg opdraaien waar tot nu toe elke keer je nog geholpen werd door een medewerker.....

Heeft dit iets te maken met de restaurantweek? Of misschien de afwezigheid van de chef? Ik weet het niet maar mochten we er ooit nog gaan eten hoop ik in ieder geval dat Nico er zelf is en dat we weer net zo kunnen genieten als we voorheen ook altijd gedaan hebben.

We balen heel erg van deze avond, de minpunten voerden helaas de boventoon ondanks de fantastische gerechten!
Jan M.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018