Meer informatie over restaurant 't Kalkoentje

• : Parkeerplaats & Valet parking

Maandag t/m Vrijdag
Zaterdag 18:00 - 21:30
Zondag Gesloten

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Valet parking
Uitmuntend
Carla H.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Teun D.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Eerst het goede nieuws: prima, attente bediening: toen we met de auto aankwamen stond iemand ons buiten op te wachten om te begroeten en bij het vertrek hielp een personeelslid ons om vanaf het parkeerterrein de weg op te komen! Alle lof, dat kom je zelden tegen.
We namen het voorgestelde 5-gangen menu a €65,00 pp: dit zijn 1-sterren prijzen en dat is dit restaurant, gezien de geserveerde gerechten, beslist niet.
De diverse gerechten werden met nogal wat bravoure geserveerd, maar wij ervoeren de meeste als vlak van smaak.
Irritant: vlak na elke gang werd de wijn voor de volgende gang ingeschonken, waarna het wachten begon.
Kortom: minder show en meer "inhoud" zou dit restaurant goed doen.
sandra D.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Heerlijke cratieve combinaties. Ook prima vegetarisch gegeten.
Enthousiaste brigade.
Naast mooie wijnen ook lekker kraanwater.
Aanrader!!
ieversti .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Ontzettend bijzondere avond/ervaring. Van de parkeerplaats tot terug de weg op één en al gastvrijheid, service, vriendelijkheid en bovenal één grote smaakontdekkingstocht.
Evelyn V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Heerlijk gegeten en goede wijn! Ontvangst was heel vriendelijk en netjes. Je betaalt er wel flink voor.
A.M.F. T.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Voor de eerste maal gegeten in t, kalkoentje maar zeker niet de laatste keer.
Alle gerechten en amuses met zorg bereid en een goede uitleg van de gerechten.
gezellige gastheer en een leuke jonge kokkin.
Nora D.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Heerlijk gegeten! De korhoen met ganzenlever en risotto was zalig, fazant met zuurkool idem en het dessert van vanillesoufflee met witte chocolade-ijs en peer met sabayonsaus met dessertwijn uit Zuid Afrika een overheerlijk slot.
Lonny Z.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Lekker gegeten. Voor herhaling zeker te down
Michael R.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Magnifieke locatie, hartelijke ontvangst, en interessante menu-formule, namelijk geen. Zij doen een voorstel en daaraan kan binnen de mogelijkheden aan gesleuteld worden.
Kwaliteit is top, presentatie en begeleiding heel bijzonder. Zeer goed wijnadvies.
Al met al een topper, beslist op de herhalingslijst!
Jan F.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Heerlijk en zeker voor herhaling vatbaar
gerardheuvelman .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Zo speciaal om daar te eten! Van het moment van ontvangst tot het desert; culinair genot met vertroetelende hoogstandjes
Angela S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Geweldig, wisselend menu en top ambiance! Met uitzicht op de Rijn! Van het moment van aankomst, tot het moment dat je vertrekt wordt je ontzettend verwend.
Daisy J.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Heerlijk gegeten, genoten van een prettige sfeer en goede bediening. Het menu van de chef in combinatie met het wijnarrangement was heerlijk. Hier gaan we zeker terug!
Hendrik Jan K.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Heerlijk gegeten bij het Kalkoentje. Mooi vijfgangenmenu plus nog een lekker kaasplateau. Aan tafel wordt door Nico enthousiast het menu toegelicht. Je amuse en aperitief staan binnen een vloek en zucht op tafel en de verdere avond gaat het in dat tempo door. Zit je bij het ene restaurant bijna een beetje door, hier zou je haast zeggen: “het mag wel ietsjes langzamer”! Maar dat is flauw: de bediening is gastvrij en super attent en het eten is heerlijk met lekkere bijpassende wijnen.
En aan het eind van de avond staat ook je kopje koffie weer binnen een minuut op tafel!
Ab V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
een top locatie voor een romantisch etentje met je partner. verwennerij op hoog niveau. vraag niet naar de kaart, maar laat je verrassen met een 4-5 gangen menu en perfect passend wijnarrangement.
voor de prijs in dit segment hoef je het niet te laten.
Caty B.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2016
op een prachtige herfstavond genoten wij aan de Rijn van een glaasje champagne met de ondergaande zon als decor. De gerechten waren mooi op gemaakt, smaakten heerlijk, bijvoorbeeld de ceviche met komkommerschuim, de sucade mer crème brulée van ganzelever, en de als klap op de vuurpijl de vanille soufflé met ijsje van passievrucht.
Charles V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
Het was 13 september een prachtige dag met weinig wind. Een dag om weer eens te gaan lunchen bij ’t Kalkoentje in Rhenen. Heerlijk buiten met een schitterend gezicht op de Neder-Rijn.
De lunch bestond uit twee gangen, de eerste was een salade met onder andere krab en de twee gang was IJsselmeer bot. Beide gerechten zagen er schitterend uit en smaakten voortreffelijk. Als wijn kozen wij voor een witte Spaanse wijn uit de regio Costa Brava.
Tot besluit heerlijke kleine kopjes koffie met tal van lekkernijen. Uitstekende bediening, kortom het was een heerlijke middag.
Jos H.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Denkend aan Holland
zie ik brede rivieren
traag door oneindig
laagland gaan. (H. Marsman).
Dat gedicht kwam bij me op toen wij op het prachtige terras zaten aan de Neder-Rijn, terwijl het langzaam begon te schemeren, en vandaaruit overging in het avondduister. De bediening paste het terras aan met kaarsverlichting op en rond de tafels, hetgeen een feeërieke uitstraling kreeg (neem wel iets met lange mouwen mee, want het wordt toch fris, ook op een zomeravond langs de rivier).
Allemaal leuk en aardig, maar het gaat ten slotte om het eten. Wij kozen voor een zes-gangen verrassingsmenu, en dat is het ook absoluut geworden. Gangen van vis en vlees werden afgewisseld met zeer aparte amuses,
We hadden een culinaire topavond bij het Kalkoentje, en de volgende keer nemen we zelf ook wat warms mee, want dat waren wij dus helemaal vergeten, maar het kon net.
Feinschmecker .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
De plek is prachtig, ontvangst alleraardigst. De hoge verwachting die we hadden n.a.v. de goede recensies is helaas ( voor ons ) niet waargemaakt. Een fles sekt van een supermarkt kwaliteit waarvoor 47,50 wordt gevraagd is echt over de top. De porties zijn aan de kleine kant en op het hoofdgerecht en dessert na, erg vlak qua smaak, niet verrassend Er wordt rijkelijk met zomertruffel geschaafd maar dit voegt niets toe aan het gerecht. Als de kok dan hevig transpirerend aan tafel komt ( op dat moment hoop je dat er geen zweetdruppels in je eten vallen ..) is het wel duidelijk dat dit niet voor herhaling vatbaar is. Dankzij ons gezelschap en een mooie avond op het geweldige terras toch een fijne avond gehad maar bij deze prijs/kwaliteit is een 6 echt het hoogst haalbare.