Meer informatie over restaurant 't Kalkoentje

9,4
9,2
William P.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Mooi kader, zicht op het water en het eten........dat brengt je in hogere sferen. Wanneer ik nog is in de buurt zou passeren weet ik zeker dat ik daar terug ga eten. Het was TOP.
Eef P.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
In 1 woord Fantastisch
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
prima en bijzonder
mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Heerlijk eten in geweldige omgeving. Top!
Koen J.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Wij zaten aan een tafeltje van twee precies bij de ingang. Om de haverklap (lees: elke halve minuut ) komt er wel iemand van de bediening langs. Dat is hoogst irritant. We hadden blijkbaar dus de pech om op de slechtste plek te zitten.
Het afsluitende dessert werd gelijktijdig opgediend bij meerdere tafels. Bij ons werd zonder toelichting en zonder een woord te zeggen het dessert neergekwakt..

Het bleek dat er nog wat aan tafel met het dessert gedaan moest worden, zo werd ons na 7 minuten duidelijk. Mijn tafelgenoot had het dessert toen al half op.

Kortom het was niet de beleving die wij hadden verwacht.
Dolf M.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Een culinair hoogstandje van kleine maar overheerlijke hapjes in een 7 gangen menu met prima wijn keuze. Iedere gang smakelijk geserveerd en gepresenteerd door de gastheer / kok de heer Klaver en zijn team. Gecombineerd met een zwoele avond, blad stil weer en een spiegelgladde Rijn rivier...onvergetelijk. .....
Dick L.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
We zijn de 50 gepasseerd en toch zeggen we allebei dat we nog nooit zo leuk zijn ontvangen, zo gevarieerd en zo smaakvol hebben gegeten in zo'n leuke sfeer. De bediening was top, VIP behandeling voor iedereen. Echt een aanrader.
jeroen L.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Heerlijk gegeten, prachtige ambiance, lekker buiten gezeten en vooral het piepkuiken was perfect
Bart Jan C.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
Wat een heerlijke plek met een prachtig zicht op de rivier! De ruimte ademt sfeer alom. De zon zien zakken over achter de goed gevulde glazen met heerlijke wijn. Het BOB arrangement voldoet uitstekend en sluit perfect aan op de mooi gerechtjes. Een prima plek om in alle rust te dineren. Bijvoorbeeld op de maandag dat wij er waren was het heerlijk rustig. Gastheer Casper Klaver heeft ons uitstekend verzorgd. Dank!
Anton V.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Super! Heerlijk eten, uitstekende bediening. Zeer de moeite waard!
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Buitengewoon gastvrij, doen er alles aan om de gasten in de watten te leggen. Het eten is verrukkelijk en een ster waard.
Bacchus67 ..
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
2e paasdag gegeten bij ’t Kalkoentje in Rhenen. Het restaurant stond al langer op ons lijstje. Bij het uitstappen stond er al een dame op ons te wachten en we werden hartelijk welkom geheten. We kregen een bruisend aperitief aangeboden en omdat het passen was een Clack-eitje en aspergesoepje. Toen de tafel klaar was werden we naar het restaurantgedeelte gebracht.
Het restaurant heeft een gezellige huiskamersfeer, zonder dat het oubollig is en waar je je gelijk thuis voelt. Wij zaten bij het raam met mooi uitzicht op de rivier. We hebben gekozen voor een 5 gangen diner met begeleidende wijnen. De bediening was erg vriendelijk en de gerechtjes kwamen op een rustig tempo door. Bij het hoofdgerecht vroeg men zelfs of we nog even wilde wachten… en hebben toen eerst nog even rustig van onze wijn genoten. Het leuke is dat de keukenbrigade zelf ook aan tafel komt om de gerechten te serveren en uitleg te geven. Leuk de finishing touch die dan aan tafel gedaan wordt. Ook de eigenaar, Nico Klaver, kwam bij het zelf ook persoonlijk aan tafel om de truffel over het gerecht te schaven. Gerechtjes waren allemaal even smaakvol, creatief en prachtig opgemaakt. Ik hoorde dat een tafeltje naast ons aan de ober vroeg of ’t Kalkoentje een ster had. Dat gevoel hadden wij ook. Bij het wegrijden werden we netjes en veilig de weg opgeleid. Top restaurant met veel oog voor detail en persoonlijke touch. Van aankomst tot wegrijden. Een klein puntje van kritiek waren de ongemakkelijke stoelen en de tafels waar je, als je lang bent, steeds met je knieën tegen het schot onder het tafelblad aanstoot. En dat schilderij met die dikke dames boven de open haard. Hangt overal en is weinig origineel. Weg ermee :-)
Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2017
Samen met mijn partner hebben wij een uitstekend diner gehad. Zowel vwb beleving, service als kwaliteit van het eten. Ondanks dat het gezellig druk was waren de wachttijden tussen de gangen prima, aandacht van personeel informatief & goed en de gerechten uitstekend. Ook het wijnarrangement sloot goed aan op de gerechten.
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2017
Een geweldige ontvangst op een mooie plek, erg lekker gegeten en een leuk Bob wijn arrangement. Zeer tevreden.
Richard en Margaret
Flory B.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Lekker en apart gegeten. Waarderen zeer dat dit restaurant op zondag is gesloten.
Carla H.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
We hebben een erg gezellige avond gehad. De persoonlijke ontvangst bij de openhaard was heel huiselijk. Heerlijk gegeten met fijne uitleg over de gerechten en de wijn. Mooi gelegen en komen zeker een keer terug bij voorkeur in de zomer om op het terras dicht aan de Nerderrikn te zitten. Bijzonder en nogmaals erg lekker.
Teun D.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Eerst het goede nieuws: prima, attente bediening: toen we met de auto aankwamen stond iemand ons buiten op te wachten om te begroeten en bij het vertrek hielp een personeelslid ons om vanaf het parkeerterrein de weg op te komen! Alle lof, dat kom je zelden tegen.
We namen het voorgestelde 5-gangen menu a €65,00 pp: dit zijn 1-sterren prijzen en dat is dit restaurant, gezien de geserveerde gerechten, beslist niet.
De diverse gerechten werden met nogal wat bravoure geserveerd, maar wij ervoeren de meeste als vlak van smaak.
Irritant: vlak na elke gang werd de wijn voor de volgende gang ingeschonken, waarna het wachten begon.
Kortom: minder show en meer "inhoud" zou dit restaurant goed doen.
sandra D.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Heerlijke cratieve combinaties. Ook prima vegetarisch gegeten.
Enthousiaste brigade.
Naast mooie wijnen ook lekker kraanwater.
Aanrader!!
ieversti .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Ontzettend bijzondere avond/ervaring. Van de parkeerplaats tot terug de weg op één en al gastvrijheid, service, vriendelijkheid en bovenal één grote smaakontdekkingstocht.
Evelyn V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Heerlijk gegeten en goede wijn! Ontvangst was heel vriendelijk en netjes. Je betaalt er wel flink voor.