't Joppe

9,5

Jouw recensie over het restaurant 't Joppe

Renate M.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Heerlijk genoten van de culinaire hoogstandjes. Het eten was er heerlijk. Fijne gastvrije ambiance en gezellig, professioneel personeel dat ondanks de drukte open stond voor een praatje. Echt een aanrader!
HaroldMakaske .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
De service is geweldig. We kwamen een dag te vroeg/we hadden een dag later gereserveerd... en er werd speciaal een tafel voor ons bijgezet. Top! De gerechten waren heerlijk. Alleen de toetjes waren qua smaak niet aan ons besteed. Die vonden we het minste van de gerechten. De voorgerechten (warm en koud) en het hoofdgerecht van het wildarrangement waren uitstekend. De aanbevolen wijn was ook een goede keuze. Aangename avond gehad! Zeker aanbevolen!
Remko V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Prima bediening en heerlijk eten
Stokbroodje vooraf is altijd vers
Drie gangen diner aanrader
Joppe ligt mooi net buiten Gorssel waar iedereen een keer naar Loetje gaat en dan weer gauw terugkomt bij het Bosrestaurant
bbzonnebloem .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Gekozen voor het wildmenu. Smakelijk en zeker gevarieerd te noemen. Alleen vond ik een voorgerecht en een tussengerecht wel wat zwaar (en ik ben een heel goede eter!). Derhalve 's nachts wat last van de maag.
Mijn vrouw vond de voorgerechtjes veel maar gelukkig was de hoeveelheid vlees van het hoofdgerecht niet zo heel erg veel, dus goede combinatie.
Al met al voor herhaling vatbaar.
Bert S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Het was het uurtje rijden meer dan waard. Zeer vriendeljke bediening en passie voor hun werk. Een echte aanrader. Komen graag terug.
Rianne D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Van een heerlijk wildarrangement genoten in een sfeervolle ambiance met vriendelijke bediening. Een iets minder machtige proeverij van desserts was prettig geweest... Een aanrader!
Sam van E.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Prima restaurant met uitstekende service en geen hinderlijke muziek, kortom het was een feestje!!
Gerrit B.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
mooie lokatie met goed eten en drinken met mooie gerechten op de kaart die uitnodigen om te kiezen en als je dan kiest, heb je zeker geen spijt en je gaat voldaan samen naar huis na heerlijk gegeten te hebben.
Elisa B.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
Fijn restaurant met goed eten in relaxte sfeer! De kaart sluit aan bij de tijd van het jaar waardoor er altijd iets te ontdekken valt.
Gerda V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Heerlijk eten, super bediening, gezellige ontspannen sfeer, kortom zeer geslaagd! We gaan dit restaurant zeker bij anderen aanbevelen.
Jose P.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Heerlijk gegeten! Vriendelijke en alerte bediening. Als we weer in de Achterhoek zijn komen we zeker hier weer eten. Top!!
Lidy V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Het was gemoedelijk. Het eten smaakte erg goed en we konden rustig
Met elkaar praten en de pauze tussen de gangen was prima.
Voor herhaling vastbaar.
Ben H.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Prima restaurant en lekker vol. Aanvankelijk leek het bijna te vol, maar de bediening kon het goed aan en het rumoer wende snel en was geen probleem.
Eten heel verrassend. Zowel voor- als nagerecht allerlei kleine "hapjes" als een soort proeverij, Goed gelukt.
Hoofdgerecht ook heerlijk en prima verzorgd en opgediend met groenten e.d.
Misschien iets meer aandacht voor de wijn. Meer uitleg of een wijn aanbevelen bij een bepaald gerecht. De Bobal (Neleman) stond op tafel, maar werd niet geschonken bij zwijn. Kan vlg mij heel goed.