't Johanna Pannekoekschip

Meer informatie over restaurant 't Johanna Pannekoekschip

• Af te huren , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras
Nicky .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Een geweldige ervaring. Het enige minpuntje is dat de speelhoek voor de kinderen bij de uitgang zit. Aangezien het een boot is, is dit niet zo veilig met kinderen van 2-4 jaar.
Verder goede service, heerlijke pannenkoeken, ook niet-alledaagse. Ik had de Groenlandse pannenkoek, met spinazie, room, bacon en ei. Stroop en suiker staat standaard op tafel. Wij waren één van de eersten, dus de snelheid van bediening was goed maar moeilijk te beoordelen.
Harry B.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2015
Sfeer is goed
Personeel kan het soms niet bijbenen moesten lang wachten
Pannenkoeken zeer matig, precies zoals je ze thuis zou bakken zo smaken ze
Mbt smaak mogen ze veel beter hun best gaan doen
Koning26 .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2014
Wij hadden gereserveerd met 14 personen vanwege de eerste verjaardag van de kleine. Bij binnenkomst was de tafel leuk versierd en er lagen leuke placemats waarop we zeeslagje tegen elkaar konden spelen. Het eten was heerlijk, maar we kregen de grote pannenkoeken niet helemaal op. We komen hier zeker nog een keer terug.
Anouk49 .
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2014
Ivm 50e verjaardag oma hier gaan eten, wat hebben we lang moeten wachten! Leuke locatie, veel keus in aparte pannenkoeken (meer voor volwassenen) en smaak op zich wel goed. Als je met 8 personen of meer bent, en ondanks gereserveerd, kunnen ze het echt niet bijbenen. Voor kinderen leuke kleurplaat, wel heel Jammer dat ze geen stokbrood kruidenboter hebben, dan hadden we de 5 kwartier wat kunnen overbruggen, want hongerige kinderen worden vervelend. Bediening bleef vriendelijk, vinden het zelf ook jammer dat dit vaak misloopt, ze hebben maar 2 kookpits om te bakken. Volgende keer niet meer daar, te weinig ingericht op vlotte bediening richting kinderen waar ze het wel van moeten hebben.
Randy E.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2013
Normaal verwacht je bij een pannenkoekenrestaurant heel veel prullaria, oude pannen aan de muur, donker hout en een sfeer van vroeger. Het pannekoekeschip heeft dat niet zo erg. Het is een leuke andere locatie een oud schip, dus ;-)

De bediening is jong, dynamisch en klant/kind-gericht erg leuk. Het selectiebeleid lijkt wel wat op de manier waarop K3 samengesteld is. Leuke jonge meiden met een fris en fruitig uiterlijk.

De kaart is gevarieerd, een leuk kinderdeel en verrassende pannenkoeken voor de ouders. Naast de standaard spek/kaas etc ook een enorme variatie aan speciale pannenkoeken, zoals duits, grieks met gyros, surinaams met Roti en zoals ik bestelde een Zuurkool pannenkoek met chorizo, spek,ham, frankfurters, tomaat en bieslook! Echt een topper!
LarsNL .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2012
Ontzettend leuke omgeving. Eten in de buik van het schip! Restaurant ziet er ontzettend sfeervol uit en de pannenkoeken zijn lekker. Van binnen ziet het er veel gezelliger uit dan van buiten. Jammer dat er nauwelijks voorgerechten zijn (enkel soep en geen stokbrood bijvoorbeeld). Als je pannenkoeken wilt eten is dit een van de leukste plaatsen waar ik pannenkoeken heb gegeten.
Fillouse .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2012
Prima pannenkoeken op een zeker voor kinderen aansprekende locatie. Veel keus, en een vlotte bediening, die ondanks de drukte het tempo redelijk aankon.