't Jagthuijs

Dorpstraat 3 4851 CJ Ulvenhout Nederland Kaart

Over restaurant 't Jagthuijs

Gastronomie met een grote G

Met grote vakkennis, enthousiasme en liefde voor eten zorgt het team hier voor een aaneenschakelijk van culinaire hoogtepunten. Door alleen voor de allerbeste leveranciers te kiezen en het werken met biologische producten componeert men hier de mooiste menu’s. Hier werken ze met respect voor de klassieke Franse keuken. Gastronomie met een grote G, kom dat proeven!

Meer informatie over restaurant 't Jagthuijs

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 21:30

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras
Hans-Marion .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Prima sfeervol restaurant. Echt een beetje in de sfeer van een oud Jagthuijs: in de huiskamer enigszins ouwbollig en donker, in de serre meer trendy en lichter. De bediening was correct en goed, hoewel bij binnenkomst er niemand was voor ontvangst en het restaurant nog niet geheel "startklaar". De kwaliteit van het eten was goed doch niet van het niveau dat ik van een restaurant in deze prijsklasse verwacht. De bij het menu geadviseerde wijnen waren prima. Kortom, goede avond gehad, lekker gegeten, gaan best nog wel eens terug, doch het Jagthuijs staat nog niet op ons lijstje van favorieten.
Paul G.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
buiten gegeten in de tuin; wat een genot! prima bediening, culinair verrassend en goed, wijnarrangement uitstekend. wij komen hier niet vaak maar wel regelmatig en het is eigenlijk altijd prima. Chapeau!
RL S.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Na tig keer langs dit restaurant gereden te zijn (al dan niet op weg naar een ander goed restaurant in de regio ;-) ) nu maar eens besloten bij 't Jagthuijs langs te gaan.
Online gereserveerd op de dag zelf zonder probleem. Online het menu en de wijnkaart reeds bekeken en het menu saisonnier van deze weken zag er zeer aanlokkelijk uit, hoewel wel aan de prijs, zelfs voor het 3 gangen menu. Ter plekke hier toch voor gekozen, aangezien zowel de kabeljauw vooraf als tamme eend als hoofdgerecht ons beiden aansproken.
Vooraf een gedurfde amuse met bleekselderij, meloen, hollandse nieuwe en een gratiné van gin-tonic (bevroren). In eerste instantie nam ik een hapje zonder de vis, toen dacht ik nog 'mwoah, die gin-tonic is niet zo'n succes', maar in combinatie met de vis, bullseye!
Vervolgens een heerlijke kabeljauw tartaar met avocado crème, coeur du boeuf en een hangop met jalapeño peper en zoetzure komkommer. Een zeer mooi complex en pittig gerecht. Ook het brood en de begeleidende smeersels waren smaakvol.
Idem voor de wijn (Californische Bogle Chardonnay, vol, houtgelagerd) die gelukkig overeind bleef naast het zoetzure en romig-pittige van het voorgerecht.
Ook het hoofdgerecht (tamme eind, rosé gebraden op eigen vet, met mango chutney en springroll van gekonfijte eend) was ontzettend smaakvol. Even nog twee rode wijnen vergeleken en de sommelier's keus was inderdaad de passendere (Chileense Pinot Noir).
Als dessert hebben we wat kazen van de wagen gekozen, waarbij we 3x reeds bekend met 3x onbekend hebben gemixt. Ook hierbij zijn we wederom goed geadviseerd door de kundige sommelier.
De service was erg goed, correct, met ruim kennis van zaken, zonder gekunsteld of weer te routineus/nonchalant over te komen.
Een minpuntje vond ik wel het tafelwater; we hadden ons eerste flesje besteld (die op rekening verscheen) en later zagen we andere tafels gewoon gratis flessen kraanwater kunnen bestellen. Gezien de prijsstelling van wijn en spijs had dit voor mij ook een 'given' moeten zijn, zoals bij diverse vergelijkbaar geprijsde restaurants.

Qua decor is het een prachtig groen gelegen, mooi historisch pand, maar zijn de erg hard zittende stoelen wel een beetje een domper.

Concluderend waren het eten en de wijnen absoluut goed, maar wel aan de prijs. Dus zie mijn 9 eerder als een dikke 8,5, wanneer men prijs/kwaliteit in acht neemt. Hier is misschien wat zelf-reflectie icm marktonderzoek op zijn plaats. Toch smaakte het wel naar meer.
Lrvdv .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2016
Door de service van de mannelijke bediening (ik weet zijn naam niet) wil je hier iedere dag wel eten. Echt perfect, in alle opzichten! En naast goed ook nog gezellig.
Binnen zitten: goed. Toch buiten op terras? Ook goed, ik breng alles wel naar buiten.
Van de drie soepjes vooraf was de 'bouillon' niet te drinken... hebben we ook niet gedaan. De andere twee waren lekker. Kregen we allebei daarna een glaasje heerlijke inktvissoep, als goedmaker. Was leuk. Hij zei: ik heb de bouillon even geproefd, was inderdaad niet lekker.
Leuk, zulke sportiviteit.
Robenjoke1 .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Zoals uit mijn waardering blijkt prima. Naast heerlijk gegeten te hebben vond ik ook de bediening erg goed en vriendelijk!!
Fijnproever16 .
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2016
Mijn vriend en ik zijn een tijdje geleden wezen eten bij 't Jagthuijs. We hadden 4-gangen verrassingsmenu van de chef. Het was héérlijk. We hadden een fles wijn besteld en bij het hoofdgerecht een bijpassende rode wijn besteld. Ook deze was erg goed afgestemd. De bediening was top! En de amuses tussendoor waren ook verrukkelijk. Een aanrader voor iedereen dus!
Marina89 .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2016
Goede service en knusse ambiance maar aan de prijs. Wij komen hier graag omdat wij ons bijzonder gezien voelen en het eten is heerlijk.
Ladevree .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2015
Bijzonder geslaagde avond. Geweldige ambiance, perfect 3 gangen menu en zeer vriendelijke bediening. Komen gegarandeerd nog een keer terug.
RotterdamErik .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Gisterenavond genoten van het Jagtbanquette. Eerst een glaasje gluhwein in de tuin met heerlijke amuses en vervolgens een 5 gangen diner met heerlijk wild. Daarbij een lekker wijnarrangement en zoals altijd vriendelijke en attente bediening. Het blijft een toprestaurant en wij komen graag weer terug.
Wgpeters .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
Heerlijk buiten gezeten in een mooie tuin. Heerlijke Sauvignon Blanc gedronken en een heel goed vier gangen seizoens menu gegeten. Keurige bediening, goede verhouding prijs- kwaliteit. We gaan hier zeker terug en zeker een aanrader voor andere mensen.
Anton D.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2015
Smakelijk en altijd een prima bediening. Prijs kwaliteit top. Allen de stoelen zijn te hard, maar dat is persoonlijk. Komen graag weer terug.
Andries D.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2015
Prima avond met goede bediening. Aankleding van restaurant kan als oudbollig ervaren worden. De prijs kwaliteit verhouding is prima in orde
24106720 .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2014
Het eten was heerlijk en de bediening aan tafel is professioneel met goed verstand van zaken. Echter; wij wilden perse niet in de serre zitten aangezien wij dit een ongezellige plek vinden die in schril contrast staat met de rest van het zeer sfeervolle restaurant. Wij hebben hier bij de reservering uitdrukkelijk om verzocht en zelfs afgesproken dat wij een telefoontje zouden krijgen als er geen andere plek dan de serre voor ons beschikbaar zou zijn zodat wij onze reservering konden annuleren en elders zouden gaan eten. Tot mijn grote teleurstelling waren we toch in de serre geplaatst; geen idee waarom want de toewijzing van de tafels is volledig ondoorzichtig. Het liefste waren we alsnog weggelopen maar waar ga je op zaterdagavond met 10 mensen nog naartoe? Een zeer onaangename (en al voor de 2e keer) ervaring: WIJ komen nooit meer terug.
Arniqwerty .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2014
Vanavond weer naar ons favoriete restaurant. we komen er al 15 jaar.
Wel eens een jaartje gehad dat de keuken niet boven een 7 kwam. maar nu zitten ze weer op een 9.
Vorige keer kreeg de kaastafel van mij een 11: zo'n mooie selectie die zo goed op temperatuur en textuur was nog nergens in Europa gegeten.
Kloet2012 .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2014
Een uitstekend Restaurant met een zeer professionele bediening. Een goede keuken met gerechten die goed bij de tijd van het jaar passen, begeleid met mooie wijnen.
Het restaurant is klassiek ingericht, echter is de sfeerverlichting te donker afgesteld. Dit zou kunnen worden opgelost door het plaatsen van extra kaarsen op de tafels. Helaas blijft de geur die wordt verspreid door de kaastafel een dissonant.
Calo2 .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2014
Zaterdag 6 december voor de 4-de keer deze herfst gedineerd met de AH/Iens spaarkaart en wel bij het Jagthuijs in Ulvenhout. Van deze 4 komt Mijn Keuken in Wouw duidelijk op de eerste plaats, met als goede 2-de het Jagthuijs. De service was hier prima en ook het restaurant erg sfeervol. Amuses, voorgerecht en kaasplateau voortreffelijk; hoofdgerecht goed; op de bijpassende wijnen was niets aan te merken, maar niet direct mijn keuze. Al met al met een prima indruk huiswaarts gereden, dus zondermeer een aan te bevelen restaurant.
Marie-Louise S.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2014
De zalm als voorgerecht. Heerlijk! En zeewolf als hoofdgerecht echt super superlekker! Zelfs de thee die je zelf mag kiezen uit grote potten is zoals ik hem nergens gedronken heb.
Femke1982 .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2014
Erg lekker gegeten! De bediening was kundig en vriendelijk. Wij waren van mening dat de eigenaresse iets te afstandelijk deed. Een stuk anders als haar personeel iig. Het menu saissonier was zeer de moeite waard! Mooie seizoensgebonden producten, groente perfect beetgaar. De wijnen die de bediening erbij koos waren ook erg leuke wijnen. De riesling late harvest die bij het dessert werd gekozen was een lekkere wijn echter ging die niet perfect samen met het mokka ijs. Maar dat is maar een klein minpuntje vind ik. Ik ga zeker terug om nog een keer te genieten.
Versantvoort .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2014
Prijs - kwaliteitverhouding niet in balans: te hoge prijs.
Eten goed echter hoofdgerecht viel bij de gehele tafel (4 personen erg tegen).
Goede service, vriendelijke en professionele gastheren met duidelijke toelichting per gerecht. Kennisniveau hoog.
Decor en met name de stoelen zijn achterhaald. Leuk voor een foto maar de entourage is oudbolig te noemen. Ik zou zeker niet in de serre gaan zitten.
Truus V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2014
Het voorgerecht, ganzenlever, was heerlijk! Het hoofdgerecht, wild zwijn, vonden wij middelmatig, weinig smaak. Het nagerecht was goed.