't Jagthuijs

Dorpstraat 3 4851 CJ Ulvenhout Nederland Kaart

Over het restaurant 't Jagthuijs

Gastronomie met een grote G

Met grote vakkennis, enthousiasme en liefde voor eten zorgt het team hier voor een aaneenschakelijk van culinaire hoogtepunten. Door alleen voor de allerbeste leveranciers te kiezen en het werken met biologische producten componeert men hier de mooiste menu’s. Hier werken ze met respect voor de klassieke Franse keuken. Gastronomie met een grote G, kom dat proeven!

Meer informatie over restaurant 't Jagthuijs

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 21:30

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Terras

Jouw recensie over het restaurant 't Jagthuijs

Ismay W.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Hier komen wij al 15 jaar... uitstekende bediening, prima kaart, goede wijnen, mooie kazen... daarom dus.
Heleen K.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Wij komen hier al jaren met ons gezin en worden altijd uitstekend en zeer hartelijk ontvangen.
Marielle W.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Veel variatie in de gerechten bij het menu (vlees en vis, koud en warm) die alle heel smakelijk waren en mooi opgediend. Prettige bediening met goede uitleg over de gerechten.
Heleen D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Hoewel het eten lekker was, viel ons de prijs-kwaliteit tegen. Daarnaast was het voor een tweede maal niet aangenaam warm in het restaurant en was de ronde tafel met z'n drieen aan de grote kant waarmee de afstand tot elkaar m.i. te groot was. Dit alles ging ten koste van de sfeer. Voorafgaand nog telefonisch contact opgenomen met restaurant voor dieetwensen. Hier werd helaas niet op ingespeeld bij de bestelling.
Marion W.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Het was weer een prima avond: een gastvrije ontvangst met heerlijke gerechten, die werden begeleid door een erbij passende wijn.
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
We zijn hier al vaker geweest en altijd erg grote liefhebbers geweest van dit restaurant. Nu in het kader van de restaurant week het restaurant weer eens bezocht. Sfeer en bediening zijn altijd goed. De mensen die hier werken zijn altijd erg vriendelijk en het team straalt uit dat zij het naar hun zin hebben en iets doen wat zij leuk vinden.
Het eten was deze keer wel duidelijk minder. Misschien was er vanwege de restaurantweek net wat mindere kwaliteit ingekocht en bereid. Wij hadden de drie gangen uitgebreid met twee extra keuze gerechten. Normaal gesproken zijn dat ook juist erg lekkere gerechtjes, maar deze vielen ook erg tegen. De smaken waren vlak en ook de kwaliteit van de producten leek niet goed. Het vlees smaakte niet goed en was taai etc. Ook in vergelijking met andere restaurants waar we de afgelopen periode gegeten hebben, was deze ervaring duidelijk minder. Erg jammer! Ik weet niet waar het mee te maken had, maar ik hoop dat het niet de nieuwe koers van het restaurant is. Wij zullen niet heel snel terug gaan, aangezien er genoeg goede alternatieven zijn.
Bea D.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Goede ontvangst. Vriendelijke bediening, met kennis van zaken. Het eten was heerlijk.,
En de wijnen perfect. Voor herhaling vatbaar.
Jan G.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Heerlijk gegeten, zeer vriendelijke service en bediening!
R. S.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Alleszins vriendelijke ontvangst, flexibele opstelling gerechten keuze, goede - niet echt franse - keuken. Wijnkaart lijkt mooier dan ie is, Correcte prijs/ kwaliteit verhouding. Wij komen weerom !
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Heerlijke lunch, top service
rolf R.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Wederom een bijzondere belevenis. Mooi pand, gezellig ingericht. Personeel met verstand van zaken en gezellig in het contact. We begonnen met een Gin-tonic. Hier weten ze echt hoe je deze moet maken en meer nog hoe deze wordt geserveerd. Ontzettend leuk dat je kunt kiezen uit een scala aan kleine gerechten. Je eigen proeverij samenstellen. Wat een bijzonder goed idee. Kwaliteit van hoog niveau en mooie bijpassende wijnen. In stijl afgesloten met een nagerecht. Voor de een een verrassing dessert en de ander een kaasplateau. We zien alweer uit naar het volgende bezoek in Ulvenhout.
Harm B.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Een adres dat je graag regelmatig bezoeken wilt.
Daniël S.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Heerlijke avond, bediening uitstekend!!
Gea K.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Prachtig opgemaakte gerechten, heel gevarieerd van kleur en textuur, en heerlijk van smaak.
Goede bijpassende wijnen, en heel enthousiaste en deskundige service.
Roel L.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Top bediening, mooie wijnen en heerlijke gerechten, echt in de watten gelegd, elke keer dat we er komen, top!
Ton D.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Lekkere gerechtjes. Hadden verrasingsmenu met 5 gerechtjes, Blijven echter losse gerechtjes.
Mis iets aan garnituur die het tot een maaltijd maakt.
JansenenJanssen .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Een surpise-etentje in Ulvenhout. Je kunt hier in de buurt goed parkeren, dat is alvast een pré. Het was een prachtige, warme avond en volgens mij hebben wij het mooiste plekje gekregen. Lekker nog een beetje in de zon en verder onder de druivenranken. We begonnen met een Kirr Royal (vergezeld door een fijne "knabbel" van het huis) want we hadden iets te vieren. Daarna kregen we ook nog eens een amuse. De kaart lijkt in eerst instantie beperkt, maar eigenlijk bleek “alles” mogelijk. We gingen voor de 4-gangen gerechtjes. In principe gaat het hierbij vooral om sea food. Dat was dan ook de keuze van mijn vrouw. Echter, ik houd zelf niet van vis en ben ook geen vleesliefhebber…. Geen probleem: ik kan de pata negra en 2 vegetarische gerechtjes nemen. Het eten is bijzonder goed. Ook qua hoeveelheden sluit het prima op elkaar aan. We konden leuk sparren over de wijn, met name de Syrah was een schot in de roos. En daar waar er niet gekozen kon worden kregen we gewoon 2 halve glazen. Wat mij opviel is dat de 4 mensen in de bediening op een hele vanzelfsprekende wijze elk tafeltje in de gaten hielden en op z’n tijd bezochten. En de communicatie was met allemaal even plezierig. Bijzonder. Dat heb ik nog niet eerder meegemaakt. Tot slot kozen we 1 x de kaas en 1 x het “normale” zoet als dessert. Bij de eerste was ook geit en schaap aanwezig. Daar gaat mijn voorkeur naar uit, helemaal top. Maar sowieso was het mooi gevarieerd. Om het af te maken namen we er een fijne dessertwijn bij. En dan het zoet. Eerst het dessert en daarna de koffie compleet. Werkelijk een belevenis op zich. Elk 2, naar ik aanneem huisgemaakte, koekjes en 2 bonbons. Voortreffelijk. Het enige piepkleine minpuntje was dat ik de koffie niet echt uitgesproken vond. Maar dat mag over het geheel genomen eigenlijk geen naam hebben. Want het was namelijk gewoon geweldig!
Ismay W.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Wij komen hier al zo'n 15 jaar. Niet het goedkoopste restaurant ... wél het beste volgens ons !!! Mooie gerechten, met zorg bereid en geserveerd. Zeer prettige en professionele bediening. Goede wijnkaart. Heerlijke kazen. Kortom; wat wil een mens nog meer ? Na de zomer schuiven we weer aan...
Loet en Henny B.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
De 12de mei vierden wij hier ons 50-jarig huwelijksfeest.
's-Morgens het verzamelpunt voor alle gasten met koffie en zelfgemaakt
gebak. In de middag gedineerd.
Een voortreffelijk en goed verzorgd diner in een geweldige sfeer.
Een onvergetelijke dag met dank aan alle medewerkers van het Jagthuys. Met vriendelijke groet van Henny en Loet Bos
A.A. K.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Het is werkelijk de moeite waard, om zo'n avond te beleven, zeer goed werk van kok en brigade.