't Jagthuijs

Dorpstraat 3 4851 CJ Ulvenhout Nederland Kaart

Over het restaurant 't Jagthuijs

Gastronomie met een grote G

Met grote vakkennis, enthousiasme en liefde voor eten zorgt het team hier voor een aaneenschakelijk van culinaire hoogtepunten. Door alleen voor de allerbeste leveranciers te kiezen en het werken met biologische producten componeert men hier de mooiste menu’s. Hier werken ze met respect voor de klassieke Franse keuken. Gastronomie met een grote G, kom dat proeven!

Meer informatie over restaurant 't Jagthuijs

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 21:30

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Huisdieren welkom

Jouw recensie over het restaurant 't Jagthuijs

Wim R.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Het eten was goed op smaak, redelijke porties en gewoon lekker.
Paul W.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2018
in het verleden was kwaliteit van de gerechten beter, nu viel het tegen
Helen V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Eten was slecht.
Het hoofd gerecht was koud/lauw.
Het voorgerecht: eendenlever was niet lekker, smaak was niet goed. Leek wel vaseline. Het tussengerecht smaakte teveel naar peper en ui.
Het nagerecht ging ermee door. Was ook niet echt oké.
Voor een 4- gangen diner voor 48,50 verwacht ik toch meer kwaliteit; het was echt geen 48,50 waard. Voor dit bedrag mag je toch wel goed eten verwachten. Erg jammer, hier zien ze ons niet terug!
De wijn was wel goed.
Marita S.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Relaxte sfeer,
Goede uitleg bij diverse gerechten. Lekkere wijn.
Leonie J.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Wat een heerlijke lunch hebben we gehad. Volkomen kunnen genieten en voordat we het wisten was het al weer 4 uur!
I. B.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Lekker gegeten in gezellige sfeer.
Vriendelijke bediening
Cees D.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Er waren gasten met een grote hond binnen. Twee van de hoofdgerechten waren te vlak van smaak en het andere hoofdgerecht was amper warm genoeg. De ober die ons bediende deed erg zijn best.
Fam, K.
Het was gewoon top!
Corne H.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Zeer prettige omgeving met heerlijk diner
Ad R.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Prima, zeker aan te raden voor een gezellig avondje uit eten .
Lies F.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
goede ontvangst en mooi opgemaakte borden goede menukaart alleen het toetje was te zoet en temachtig om mee te eindigen
Ismay W.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Hier komen wij al 15 jaar... uitstekende bediening, prima kaart, goede wijnen, mooie kazen... daarom dus.
Heleen K.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Wij komen hier al jaren met ons gezin en worden altijd uitstekend en zeer hartelijk ontvangen.
Marielle W.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Veel variatie in de gerechten bij het menu (vlees en vis, koud en warm) die alle heel smakelijk waren en mooi opgediend. Prettige bediening met goede uitleg over de gerechten.
Heleen D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Hoewel het eten lekker was, viel ons de prijs-kwaliteit tegen. Daarnaast was het voor een tweede maal niet aangenaam warm in het restaurant en was de ronde tafel met z'n drieen aan de grote kant waarmee de afstand tot elkaar m.i. te groot was. Dit alles ging ten koste van de sfeer. Voorafgaand nog telefonisch contact opgenomen met restaurant voor dieetwensen. Hier werd helaas niet op ingespeeld bij de bestelling.
Marion W.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Het was weer een prima avond: een gastvrije ontvangst met heerlijke gerechten, die werden begeleid door een erbij passende wijn.
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
We zijn hier al vaker geweest en altijd erg grote liefhebbers geweest van dit restaurant. Nu in het kader van de restaurant week het restaurant weer eens bezocht. Sfeer en bediening zijn altijd goed. De mensen die hier werken zijn altijd erg vriendelijk en het team straalt uit dat zij het naar hun zin hebben en iets doen wat zij leuk vinden.
Het eten was deze keer wel duidelijk minder. Misschien was er vanwege de restaurantweek net wat mindere kwaliteit ingekocht en bereid. Wij hadden de drie gangen uitgebreid met twee extra keuze gerechten. Normaal gesproken zijn dat ook juist erg lekkere gerechtjes, maar deze vielen ook erg tegen. De smaken waren vlak en ook de kwaliteit van de producten leek niet goed. Het vlees smaakte niet goed en was taai etc. Ook in vergelijking met andere restaurants waar we de afgelopen periode gegeten hebben, was deze ervaring duidelijk minder. Erg jammer! Ik weet niet waar het mee te maken had, maar ik hoop dat het niet de nieuwe koers van het restaurant is. Wij zullen niet heel snel terug gaan, aangezien er genoeg goede alternatieven zijn.
Bea D.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Goede ontvangst. Vriendelijke bediening, met kennis van zaken. Het eten was heerlijk.,
En de wijnen perfect. Voor herhaling vatbaar.
Jan G.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Heerlijk gegeten, zeer vriendelijke service en bediening!
R. S.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Alleszins vriendelijke ontvangst, flexibele opstelling gerechten keuze, goede - niet echt franse - keuken. Wijnkaart lijkt mooier dan ie is, Correcte prijs/ kwaliteit verhouding. Wij komen weerom !