't Jagthuijs

Dorpstraat 3 4851 CJ Ulvenhout Nederland Kaart

Over het restaurant 't Jagthuijs

Gastronomie met een grote G

Met grote vakkennis, enthousiasme en liefde voor eten zorgt het team hier voor een aaneenschakelijk van culinaire hoogtepunten. Door alleen voor de allerbeste leveranciers te kiezen en het werken met biologische producten componeert men hier de mooiste menu’s. Hier werken ze met respect voor de klassieke Franse keuken. Gastronomie met een grote G, kom dat proeven!

Meer informatie over restaurant 't Jagthuijs

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 21:30

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Huisdieren welkom

Jouw recensie over het restaurant 't Jagthuijs

Arnold V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Na heel veel jaren afwezigheid waren wij terug bij ' t Jagthuijs. Het was voortrekkelijk zowel de gerechten als de geadviseerde wijnen!
Claudia P.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Perfect! Heerlijk gegeten!
Marian D.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Vanavond voor het eerst hier gegeten. Fijne kaart met kleine gerechten. Eten was heerlijk, verfijnde smaken; borden mooi opgemaakt. Uitstekende bediening, zeer vriendelijk, gaven goed advies. Top avond! Komen zeker terug.
Wim M.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Menukaart vraagt om toelichting. Niet heel duidelijk. Gerechten zeer smaakvol opgemaakt. Bediening vriendelijk. "Wachttijd lang" juist positief: je dineert daardoor heel relaxed. Voor ons 2e maal en gaan zeker weer terug.
Pierre V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2018
Op uitnodiging hier de lunch op zondag gebruikt. We schuilen binnen voor de hoge temperatuur. Als liefhebber van ongecompliceerd lekkere gerechten kijk ik op van de ongebruikelijke combinaties. Als snel geef ik mij over aan de ongetwijfeld verantwoorde samenstelling. Inderdaad, we worden bepaald niet teleurgesteld. Eigenlijk verloopt alles foutloos en is de uitvoering perfect in een informele, vooral niet te stijve sfeer, dankzij de vriendelijke bediening. Ook de prijzen zijn redelijk. Een perfecte tempura van gamba's wordt gevolgd door een prachtige gebakken tongschar. Een en ander begeleid door een zuivere droge Riesling uit de Moezel, dorstlessend, eetlust opwekkend en smaak versterkend! Eigenlijk een perfecte lunch, (bijna) niets op aan te merken. Dit is inmiddels de tweede keer dat wij hier werden uitgenodigd. De eerste keer was prima, maar men heeft blijkbaar de lat een stuk hoger gelegd en dit wordt volledig waargemaakt!
Bert T.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Prima plek buiten op terras.
Goed eten en fijne bediening !
Andy W.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Het nieuwe zomermenu overtreft de vorige, al was die al fenomenaal lekker.

Goede service, leuke plek, en super lekker eten!
Andy W.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2018
Top restaurant, goed eten, goede service en met een goed terras voor de warme avonden!
Sissie V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Heerlijk, gezellig, leuke bediening, niks mis mee, een aanrader. Bijpassende wijnen, kortom, genieten daar.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Aperitief en eerste gerecht buiten op het mooie terras. Daarna binnen in de serre. Vriendelijke bediening. Gewoon goede service en vers eten. Blijft een aanrader. .
Brigitte B.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Heerlijk met z'n 4-en buiten gegeten en genoten van diverse kleine en grote gerechten. Dat vinden wij hier zo fijn, als je niet zo'n grote eter bent, kies je gewoon de kleine uitvoering van een gerecht. En het personeel is allemaal heel attent. Zeker een aanrader om hier te gaan eten. Wij hebben onze volgende afspraak al gemaakt, dan komen we lunchen.
Niels R.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Heerlijke avond, super bediening, altijd weer een verwenning
Brigitte S.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Siuper gegeten. Om te beginnen een glas Chocolan bij de gerookte amandelen, olijven en kaasstengels met dip. Heerlijke amuse met Indische tonen. Oesters vooraf vergezeld van een frisse Touraine. Vervolgens kreeft, met zoals het hoort een bakje warm water met citroen, en een geweldig glas Languedoc; Figure Libre. En dat op een zomerse avond in mei. Genieten in capitalen.
Wendela B.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Prima eten en gezellig restaurant.
Wim R.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Het eten was goed op smaak, redelijke porties en gewoon lekker.
Paul W.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2018
in het verleden was kwaliteit van de gerechten beter, nu viel het tegen
Helen V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Eten was slecht.
Het hoofd gerecht was koud/lauw.
Het voorgerecht: eendenlever was niet lekker, smaak was niet goed. Leek wel vaseline. Het tussengerecht smaakte teveel naar peper en ui.
Het nagerecht ging ermee door. Was ook niet echt oké.
Voor een 4- gangen diner voor 48,50 verwacht ik toch meer kwaliteit; het was echt geen 48,50 waard. Voor dit bedrag mag je toch wel goed eten verwachten. Erg jammer, hier zien ze ons niet terug!
De wijn was wel goed.
Marita S.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Relaxte sfeer,
Goede uitleg bij diverse gerechten. Lekkere wijn.
Leonie J.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Wat een heerlijke lunch hebben we gehad. Volkomen kunnen genieten en voordat we het wisten was het al weer 4 uur!
I. B.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Lekker gegeten in gezellige sfeer.
Vriendelijke bediening