't Jagertje

Buorren 7 8525 EB Langweer Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant 't Jagertje

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Tonnie60 .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Heerlijk gegeten bij 't Jagertje. De kreeft was verrukkelijk: zacht en zoet en onder een heerlijk schuim. De paling werd prachtig opgediend, in een ring met kleine paarse bloemetjes, en hij smaakte zoals hij eruit zag: heel erg goed.
Als hoofdgerecht heerlijke kakelverse snoekbaars, romig en volkomen graatloos, wat bij een zoetwatervis toch erg fijn is. Goede kazen als dessert.
De bediening is bijzonder attent. Zonder opzichtige aanwezigheid merken ze alles op. Als een vork op de grond valt, is hij binnen 20 seconden vervangen door een schone.
We aten in de tuin aan de achterkant, dat is een leuke plek, maar de stoelen zijn echt veel te groot en te zwaar, ze zitten ronduit ongemakkelijl. Binnen is 't Jagertje niet de gezelligste tent die ik ken. Maar eten en bediening: chapeau!
WiltKooistra .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Na lange tijd weer eens gegeten bij het jagertje. De ontvangst was hartelijk, de ambiance wellicht wat kil. Dit misschien door het openstaan van de deur van de entree. De kwaliteit van het eten is uitstekend, de portionering van zowel voor, hoofd als nagerecht was matig. De bediening was vriendelijk. Bij het afrekenen onaangenaam verrast door voor het tafelwater 2x een fors bedrag te berekenen. Dat is niet meer van deze tijd
Paddy2 .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Prijs/Kwaliteit prima in orde. Er wordt goed gekookt voor een goede prijs. Het terras achter het restaurant is erg sfeervol, met mooie platanen.
Rixt Z.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
Het Jagertje stond op onze verlanglijst en heeft de verwachtingen waargemaakt, zo niet overtroffen. Naast het aantrekkelijke menu was er ook snoekbaars, reerug oesters én Kreeft. We mochten vrij mixen tussen het menu en de extra's en waren over alle gerechten erg te spreken. Ook de amuses, 4 in totaal, vielen in goede aarde. Met name de citroenmousse met ansjovis en het crèmesoepje van O.a. spek. verder was de ganzenborst heerlijk mals en fijn. De garnalensoep goed op smaak. De reerug zacht, mals en passend omlijst met stoofvlees, wat purée en beetgare groenten, de snoekbaars uit de Langweerder Wielen heerlijk gebakken en tot slot de kaasplank gevarieerd en royaal. De bediening was zeer adequaat en adviseerde goed over de wijn. De prijs was alleszins redelijk, kortom een uitstekende balans tussen prijs en kwaliteit.
Andries B.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2015
Gisteravond de keus gemaakt om bij het Jagertje te eten.
Perfecte gerechten geserveerd gekregen bij het 4gangen verassing menu , heerlijke wijn en een perfecte bediening.
Met recht een Toprestaurant!
Adri K.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2015
Een jaar of wat geleden hebben we ook bij "t Jagertjes gegeten, en er was nu niks veranderd, niet aan de aankleding en prachtige open keuken, ook niet aan het menu en het concept, maar toch wel aan het koken en de service: echt stukken beter. De snoekbaars was ronduit voortreffelijk, daar kwamen we dan ook voor. De huiswijn was prima. De kaasjes toe idem. Alleen het interieur..., gelukkig zaten we buiten. Van de vorige keer kan ik me herinneren, dat ik ze nogal prijzig vond, maar nu klopte de prijs/kwaliteit verhouding prima. Als we weer eens in Langweer verzeild raken, dan weet ik het wel.
Fokko K.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
Het beste restaurant in Langweer. Een misschien beetje beperkte kaart, maar wel met uitstekende lokale ingrediënten bereide gerechten. En heel vaak zaken naast de kaart. Snoekbaars en paling zijn echte aanraders.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2014
Op een mooie zomeravond in het gemoedelijke dorpsstraatje van Langweer genoten we op het terras van de overheerlijke gerechten. Leuke en smaakvolle amuses voor en tussen de gangen maken het compleet. De bediening is attent, adequaat en ook uiterlijk een plaatje om te zien. Vooraf kozen wij garnalen van Terschelling of gerookte lokale wilde paling. Als hoofdgerecht biefstuk, entrecote of snoekbaars; het klinkt eenvoudig, maar perfect klaargemaakt en elk met een eigen 'twist' van de chef. Presentatie mooi verzorgd en met smaakvolle bijgerechten. Voor de wijn kozen we een heerlijke huis-chardonnay en een frisse sauvignon blanc (per glas) van de kaart. We sloegen het nagerecht over en genoten van de lekkere koffie met verrassende 'snoepjes'.
Het geheel alleszins redelijk geprijsd voor circa € 50 p.p. (incl. 3 wijntjes p.p.).
Zeker voor herhaling vatbaar en aanbevelenswaardig.
Nynkeschipper .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2014
Op zondag 22 juni hebben wij in het Jagertje gegeten en het was super! Zowel het eten als de bediening waren van hoge kwaliteit. We hadden het verassingsmenu genomen en al onze vier gangen waren heerlijk! Wij komen hier zeker snel weer terug!
Herman O.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2014
Heerlijk gegeten. We waren er vlak na de feestdagen dus het was er niet erg druk. Vriendelijke bediening, heerlijke uitgebalanceerde gangen en mooi wijnarrangement.

Het interieur is functioneel en verzorgd maar niet erg verrassend.
Hui-Hui P.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2013
Goed gegeten in 't Jagertje. Een van Langweer's oudste restaurants - met wat leuk is een regionale kaart waarbij zoveel mogelijk streekproducten worden gebruikt.

De amuses waren lekker en verrassend. Een goed begin van de avond. Ik heb de Paling en de Snoekbaars genomen - beiden vanuit de Langweerderwiel (dichterbij kan bijna niet). Wat leuk is aan 't Jagertje is dat ze echt met streekproducten koken. De keuken is klassiek en goed uitgevoerd.

De service was echter matig. De meeste wijnen waren niet beschikbaar (uitverkocht), en we hebben denk ik meerderemalen dezelfde drankjes moeten bestellen, omdat de bediening deze vergeten was. Wel attent om buiten een dekentje te komen brengen.

Decor was prima. Klassiek - niet erg verrassend maar het zat goed.
Adri K.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2012
lekker snoekbaars en paling (voor en na) (zoveel viel er ook niet te kiezen) uit de Langweerder Wielen gegeten in een leuk straatje, met een niet onaardige bediening, met een te pretentieuse inrichting, en schrikbarende prijzen. Jammer.