'T Jagershuis

Service7,1/10
Decor7,2/10
W.W. S. Meesterproever (33 recensies) 6,8 /10
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Vrijdag een prachtige zonnige dag iets te vieren met de kleinkinderen, een glas wijn Chinon blanc (geen andere keus) en verschillende bieren, hierna 3 x kip saté besteld kregen 3 x kipsalade, een beetje jammer verkeerd begrepen. Toch nog 1 x kip saté besteld.
Een heerlijke middag verder.
Imh82 . Fijnproever (2 recensies) 4,8 /10
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
De bediening was vriendelijk, maar weinig behulpzaam. Liet ons eerst met onze jas in de hand zoeken naar kapstok om vervolgens onderweg terug naar ons tafeltje te zeggen dat die er niet was want er was net verbouwd. Grote keus aan pannenkoeken, maar zelfs de kinderen van 8 en 4 vonden ze thuis beter. Het waren smakeloze lappen deeg. Ook voor de versierpannenkoek waren 4 mandarijnenpartjes en wat kleffe rozijntje niet echt feestelijk. Onze jongen van 11 heeft ook de helft van de kipsate laten staan, terwijl hij daar normaal gek op is. De sfeer binnen werd enigszins opgeleukt met een pratende beo, maar het was binnen zo koud door de telkens openslaande deuren voor en achterin de zaak dat ik medelijden heb met deze tropische vogel. Tenslotte hadden de ramen al zolang geen poetsbeurt meer gehad dat je er nauwelijks meer doorheen kon kijken. Al met al een flinke tegenvaller voor de kids en ons. O ja, de stinkende ballon als verrassing voor de kids op een pannenkoek serveren die nog gegeten moet worden, is ook weinig smaakvol.
Miriam H. Proever (1 recensie) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
Heerlijke franse pannenkoek echt top bediening snel en supervriendelijk met kinderen erbij super relaxed jullie gaan ons vaker zien .
Pbaj . Meesterproever (14 recensies) 5,5 /10
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Voor het eerst hier gegeten, op een drukke zaterdag in de herfstvakantie. Misschien kwam het door de drukte dat het allemaal niet zo lekker liep. Het viel ons in ieder geval tegen. De pannenkoek (appel) was flauw, niet helemaal gaar en smaakte eigenlijk nergens naar. Er werd tussendoor niet geïnformeerd of alles naar wens was. Ook bij het afrekenen werd er niet gevraagd of het had gesmaakt. Gaf hierdoor een wat ongeïnteresseerde indruk. Jammer.
Jamones . Fijnproever (3 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2015
Na het midgetgolfen hier op de laatste(?) mooie zondag van 2015 pannenkoeken gegeten.
De bediening (jong maar enthousiast en oplettend) wees ons een tafel, die we later verruilden voor een ander zonder problemen.
We moesten wel even wenken om te bestellen, maar daarna verliep alles van een leien dakje. Moet er wel bij zeggen dat we vrij laat waren en dat de grootste drukte voorbij was.
Gezellige sfeer, door het personeel maar ook door de knusse (ook een beetje krappe, maar daardoor niet storende) inrichting.
Pannenkoeken waren heerlijk en de spare-ribs ook.
Enige klacht: een schreeuwvogel in een kooi. Die hoort gewoon in zijn biotoop te leven en niet in een pannenkoekenhuis.
Edith M. Meesterproever (22 recensies) 6,3 /10
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2015
Vanwege goede ervaringen in het verleden hadden we op een zondagmiddag gereserveerd bij restaurant 't jagershuis. Daaraan vooraf hadden we gemidgetgolfd dus iedereen was best hongerig. De drankjes werden snel gebracht maar daarna was het erg lang wachten op de pannenkoeken. En dat terwijl het restaurant niet eens vol zat. Wat opviel was dat er geen echte leiding was, zowel niet bij de bediening als in de keuken. De (zeer jonge) bediening werd niet aangestuurd en liep maar een beetje door elkaar heen. Toen onze pannenkoeken eindelijk gebracht werden waren het er maar 4. De overige 3 lieten nog (heel) lang op zich wachten. De pannenkoeken smaakten goed maar waren niet bijzonder. De 'geitenkoek' met geitenkaas, appel en spek was misschien nog wel de lekkerste. Ook de cappuccino (met een likeurtje) was in orde. De sfeer viel een beetje tegen, het was bijna ongezellig stil. Een achtergrondmuziekje had wellicht wat kunnen helpen. In het verleden hebben we hier lekker en gezellig gegeten maar ik denk dat we volgende keer toch ergens anders neerstrijken.
L. V. Meesterproever (54 recensies) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2015
Na wat lichamelijk activiteiten in de ochtend waren wij met 4 personen op zoek naar een lunchmogelijkheid. Gelukkig zagen wij het grote bord met daarop de tekst "terras in achtertuin". Hier hebben wij vervolgens lekker wat gegeten. Pannenkoeken (met spek en kaas) en een (ruimhartige) kipsalade. Daarbij lekkere biertjes (o.a. mijn favoriet Leffe bruin) en prachtige bloemen in de tuin zorgden voor een prettige omgeving om de lunch in te gebruiken. De mannelijke bediening was zeer vriendelijk en oplettend en kon daarbij ook nog wat vertellen over de tuin en met name die speciale Japanse boom die prachtig in bloei stond. Hij werd geassisteerd door een vriendelijke jonge dame die zeker ook haar best deed. Alles bij elkaar hebben wij er een goed gevoel aan over gehouden. Graag tot een volgende keer.
Embeeee . Meesterproever (44 recensies) 7 /10
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2015
Keurig restaurant in op-en-top, massa toeristisch dorp. Goede pannenkoeken, alhoewel de maand-aanbieding met tonijn, ui en sla met tomaat veel te droog was. Serveer er een dressing bij. Andere varianten beter, maar de kok mag wel iets royaler zijn met de toppings! Lekkere koffie en vriendelijke bediening.
Dick . Meesterproever (38 recensies) 6 /10
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2014
Koffie gedronken met gebak met mijn vriendin.

De bediening was niet erg vriendelijk. De appeltaaart kwam regelrecht uit de vriezer. Een absoluut minpunt!

Pluspunt was de verse jus, die was gewoon goed. Verder was de capuccino of uit een automaat of niet goed klaargemaakt. De schuimlaag was dun en waterig. Het seizoensgebak was een hazelnootschuimgebakje. Het was letterlijk alleen schuim....
Cees M. Proever (1 recensie) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2014
Gezellig knus restaurant waar de pannenkoeken nog gunstig geprijsd zijn. De speciale pannenkoeken zijn een aanrader, erg lekker. De beo kletst er lekker op los. Een leuke plek om neer te strijken na het wandelen of fietsen.
Michael V. Meesterproever (13 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2014
Vorige week hier geluncht. Leuk restaurantje, eten is prima en de bediening vriendelijk. Niet te ingewikkeld allemaal gewoon lekker luchtig en open, fijne sfeer.
Lex L. Meesterproever (82 recensies) 7,3 /10
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2013
Na een lange boswandeling bij 't Jagershuis neergestreken voor een lekker pannenkoek. Vanwege de drukte konden we met ons gezelschap van zes man buiten onder de aanbouw en de warmtelampen zitten. Was prima te doen en bovendien ook wat minder rumoerig zo stel ik me voor. Iedereen was tevreden met de verschillende soorten pannenkoeken (en ook de kipsaté was lekker). Ik had echter wel heel veel gember gekregen op mijn pannenkoek; een hele hoop midden in de pannenkoek. Heb de helft er maar af geschraapt. Ook moesten we lang wachten voordat de borden werden weggehaald en gingen we zelf maar eens informeren naar de dessertkaart. Desalniettemin was het een leuke geslaagde avond.
Proef1986 . Proever (1 recensie) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2013
Heerlijk op terras gezeten vandaag bij 't Jagershuis. Ondanks de drukte was de bediening zeer vriendelijk en vlot, ook de pannenkoeken waren er snel.
Bianca V. Proever (1 recensie) 5,8 /10
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2013
Vandaag heb ik hier gegeten met me moeder, de pannekoek was erg lekker, maar de bediening was waardeloos. was alleen maar bij de kok aan het praten hield het restaurant niet in de gaten.. kwam laat opnemen ( dus lang wachten ) en daar in tegen was het eten er wel weer erg snel.
Paulus85 . Proever (1 recensie) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2013
Wat een leuk restaurant. Je kan hier heerlijk eten voor een prima prijs. Daarnaast is er een uitgebreide kaart. Je kan zelfs een beapannenkoek bestellen, erg leuk verzonnen. Zelf viel de bekende spek pannenkoek erg goed in de smaak.
De bediening was zeer vriendelijk. Ondanks dat het vrijwel vol zat, hebben we niet lang moeten wachten op het eten en drinken. Zal hier nog wel vaker komen.
Menno1903 . Proever (1 recensie) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2013
Wat een gezellig restaurant! Het ligt erg mooi in de bossen van de lage vuursche en is ideaal om na het wandelen even gezellig een kopje koffie te drinken of een lekkere pannenkoek te eten. In de zomer is er toegang tot een achterterras waar je heerlijk in de zon kan zitten. En in de winter zelfs een verwarmd terras! Het personeel is erg vriendelijk en gezellig. Ik heb er lekker gezeten en de pannenkoeken zijn erg lekker, zeker de boerenkoek;). Ik ga hier zeker vaker komen!
Koekenpan . Proever (1 recensie) 1 /10
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2012
Wat een teleurstelling. Zo slecht! Ik begrijp dat het op tweede kerstdag druk is, maar kun je de drukte niet aan stel dan het 'buitenterras' niet open.
Wij bestelden drankje en twee pannenkoeken en een appel-beignet. De beignet moet nog komen, ondanks twee herhaalde verzoeken. De tafel werd niet afgeruimd, ik heb het zelf opgestapeld en stroop noch suiker verscheen op tafel.
Ongeïnteresseerde bediening, wij wilden toch nog een koffie bestellen, maar dat duurde een eeuwigheid, dus de rekening gevraagd en daar stond natuurlijk wel de beignet op en bovendien werd 'het volle pond' gevraagd voor een glaasje kraanwater. Ook werd er bij het afrekenen simpelweg opgemerkt dat de beignets op waren, terwijl mij dat eerder niet werd verteld en ook niet werd gevraagd of ik iets anders wilde bestellen. Geen excuus geen drankje van het huis o.i.d. ongelofelijk, wat en vertoning! Ga hier nooit naar toe! Onvriendelijk, ongeschikt, ongeïnteresseerd, ongemotiveerd, onnauwkeurig!

Mvanderent . Proever (1 recensie) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2012
Leuk restaurantje in een leuk dorp! De pannenkoeken waren lekker en de sfeer en de serveersters waren erg aangenaam. Ik kom zeker nog een keertje terug!
2012Morky . Proever (1 recensie) 1,5 /10
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2012
We moesten lang wachten. Vervelend lang. Kinderen met trek. Geen stokbrood o.i.d. op de kaart. Kinderpannenkoeken erg klein en duur. Rest (spek en kaaspannenkoek) niets bijzonders, maar okee.
W.c.'s vies, geen wc- papier. Restaurant wil blijkbaar veel omzet halen, niet aan klantenbinding doen.
Marlies K. Expertproever (9 recensies) 4,5 /10
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2012
OK, ik snap dat het op een mooie zondagmiddag in september erg druk kan zijn. Maar iedereen (meerdere mensen gingen klagen) moest te lang wachten om de bestelling te plaatsen en later weer tot het eten arriveerde. En na een uur na binnenkomst kwam er een pannenkoek van abominabele kwaliteit op tafel (te dik, niet gaar, smakeloos). Jammer.