't Huys van Bunne

Donderenseweg 1 9496 PA Bunne Nederland Kaart

Over restaurant 't Huys van Bunne

Geniet van een gezellig etentje bij 't Huys van Bunne

Een begrip in de regio Noord-Drenthe, dat is Restaurant 't Huys van Bunne. De menukaart staat vol met lekkere gerechten zonder poespas. Vis, pasta, vlees of vegetarisch, er is voor ieder wat wils. Ook aan de kleintjes is gedacht met het speciale kindermenu. Stap in een knusse huiskamersfeer sfeer en geniet van een gezellig etentje!

Meer informatie over restaurant 't Huys van Bunne

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zaterdag 17:00 - 22:00

• Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Vandervelde.meyer .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
Alle 3 gerechten waren voortreffelijk . Service dik in orde.
Decor heel gezellig!!
Misschien één min puntje een beetje minder zout gebruiken.
Johan_R .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
We hebben heerlijk gegeten in dit gezellige restaurant in Noord Drenthe. De bediening is vlot, vriendelijk en lekker informeel. De prijs-kwaliteitsverhouding is er uitstekend! De vissoep en de verse Noordzeetong vielen goed in de smaak, en de lamsmedaillons waren perfect rosé. Een aanrader voor iedereen die lekker en ongedwongen uit eten wil gaan op een steenworp afstand van Groningen!
Saakje76 .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
Hele fijne bediening en heerlijk eten in een huiselijke sfeer. Zeker weten dat wij terug komen en dat we ze aanbevelen.
Superavond gehad
Dick S.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
Vooropgesteld dat we een gezellige avond hebben gehad, heeft dit restaurant nog wel wat verbeterpunten. Hier een paar: serveer gewoon water in karaf en glazen. In de bediening zou wat meer vaart kunnen zitten. Een gebruikte tafel hoor je gewoon gelijk af te ruimen. Het leek of veel gasten elkaar kenden en bekenden van de eigenaars waren. Dat mag niet ten koste gaan van de andere gasten. Het eten was wat fantasieloos. De gamba's met roerbakgroenten en saus deed erg denken aan een wokbuffet. Het bord was diep en zorgde dat alles na een tijdje bij elkaar kwam en een geheel werd. De borden konden wat warmer. Een wijnkaart, hoe klein ook, zou ook wel fijn zijn geweest. En de wijn even laten proeven, etiket laten zien, enz. Dan komen de gevraagde prijzen ook beter tot hun recht.
Annejongsma .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2015
Was nooit hier geweest , maar de ontvangst , bediening was heel goed en daarbij het eten was goed , hoop nog eens terug te komen .
Monica V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2015
Fantastisch gegeten met de AH actie. Voorgerecht ham met vruchtjesven het hoofdgerecht lekkere pittige gamba's en als nagerecht olle wieven ijs.... zalig!!! Daarnaast nog heerlijke broodjes en salade! Dit heeft nog geen enkel restaurant weten te overtreffen met de AH actie! Deze mensen weten hoe het moet om klanten te blijven binden! Toppertjes, alles vers en met liefde gemaakt. Mijn complimenten!
Monica H.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2015
Heel erg goed eten; alles kakelvers en dat proef je !! Als voorafje parmaham met gevarieerd vers fruit; topkwaliteit! Als hoofdgerecht een heerlijke varkenshaas met diverse groenten; zalig gewoon!! Innovatief, bijzonder toetje, ook heerlijk! Goede bediening, gemoedelijke, huiselijke sfeer. Duidelijk een gelegenheid waar met veel liefde wordt gekookt en gewerkt. Echt een aanrader !!!
Keeskremer .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2015
Met z'n vieren heerlijk gegeten, in een rustige huiselijke sfeer.
De inrichting is warm, keurig en gezellig, we konden kiezen uit twee menu's,
wat voor deze avond prima was, alles was goed verzorgd en smaakte uitstekend,
wij komen zeker terug!

Doraa .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
Huiselijke sfeer. Gamba's waren wel erg pittig. Varkenshaasje met brie is verrukkelijk! Bediening prettig en niet opdringerig.
Marnix.grobben .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2015
Heerlijk gegeten in een gezellige sfeer. Ontvangst vriendelijk en prettig. Een aanrader is de zeetong waarbij we de rest van de kaart ook kunnen aanraden
Inagorter .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
Het eten was heerlijk. IK heb achterham met fruit en frambozendressing gehad als voorgerecht.
Was heerlijk. Varkenshaasje met heerlijke saus en groente (boontjes, worteltjes en salade) en kleine gebakken aardappeltjes en als toetje karamelparfait. Alles smaakte erg lekker. Ook is hun zoete witte wijn zalig. Bediening was ook perfect. Alleen erg lawaaierig.
Kok1975 .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
Heerlijke huiselijke sfeer vriendelijke bediening en heerlijk gegeten!! Zowel voor hoofd en nagerecht was helemaal top. Ham met vruchten varkenshaas met brie en mangoparfait na. Een echte aanrader.
Hhbo1 .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2015
Op een vrij rustige woensdagavond hebben we er prima gegeten. Een goed drie-gangen menu, deze avond klaargemaakt door de vrouwelijke kok. Bertus, de baas zelf bediende ons op zijn eigen onnavolgbare, rustige manier. Die krijg je niet gek. Ook niet toen we hoorden dat elders in het restaurant een groep van 50 vrouwen aan het eten was. We waren hier al een paar keer eerder geweest, en komen zeker terug.
lambertvos .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2015
Een uiterst prettige ontvangst in een leuke ambiance.
Het menu was gevarieerd waarbij ik zelf de gevulde varkenshaas heb genomen. Prima verzorgd, zowel voor-hoofd-als nagerecht.
Graag aanbevolen en we gaan zeker terug
Nelvandepolder .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2015
Met nog 3 vriendinnen heb ik vrijdag 4 sept heerlijk gegeten.Ontvangst hartelijk,voor de wijn gelijk een fles Rode besteld.Het voorgerecht Ham met Meloen heel apart opgediend en erg lekker Hoofdgerecht 3x varkenshaas en 1xroergebakken garnalen alles smaakte fantasties en toen het dessert 3x parfet ook voortreffelijk,dit was voor mij te veel en ik vroeg om koffie,tot mijn verrassing kreeg ik er een likeurtje bij. de sfeer ook met de andere gasten heel gezellig
Een aanrader Groeten Nel v.d.Polder
Henkgeukes .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2015
Heerlijk gegeten in een huiselijke ambiance! Bediening erg vriendelijk! Zo zie je maar, je hoeft niet ver te rijden om lekker uit eten te gaan!
Oversmaakentwisten .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2015
Heerlijke Hollandse Pot in een pseudo-kneuterige ambiance (zeer positief bedoeld hoor). Het voorgerecht, sla c.s. met een heerlijke dressing en, vooral, de zalm vonden we het lekkerst. Samen met de gastvrijheid van de uitbaters, de heerlijke zoete witte wijn ("die ga je niet in een winkel vinden", zei ze), de locatie (Bunne) enz. enz. goed voor een uitstekend avondje uit eten. Zeer aan te bevelen.
Jeehaarman .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
De soep was te zout maar de oplossing was geweldig: direct excuses, gratis glas wijn met humor. Zowel vlees- als vismenu heel prima, net als het dessert. We komen zeker terug.
Fonnie K.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2015
Het eten was deze keer matig. We zijn beter gewend van dit restaurant. Waren blij met de ah actie maar weinig keus met de bonnen. Jammer. Erg vriendelijke bediening.
Luberthi .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
Decor: Gemoedelijke sfeer en inrichting.
De kok kwam even aan tafel of alles naar wens was, in gesprek met een ander "hoorden" wij: je moet natuurlijk niet alleen AH-gasten op een avond hebben (enige -puntje wat ons een weinig in verlegenheid bracht), maar desalniettemin: wij hebben heerlijk gegeten.
Service: vriendelijke bediening en wat géén punt was: i.p.v. dessert een cappuccino.
Een aanrader voor onze familie en vrienden, hopen dat zij dan géén AH-gasten zijn :-)