'T Hunebed

• Huisdieren welkom , Terras
Voordelig
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Met zes man op zondagavond gegeten. De eetzaal toont oubollig, de eigenaar of ober oud. Al gauw bleek het een restaurant zonder poespas. Eigenlijk gewoon zoals je het wil in een dorpscafe/restaurant. Het stokbroodje (afbak) met harde kruidenboter was wat minder, maar het hoofdgerecht was gewoon goed, Ruime hoeveelheid, lekker gebakken aardappels en 2 verse warme groenteschaaltjes. Waar krijg je dat tegenwoordig nog. Knapperige friet en lekkere salade erbij. Spareribs veel te veel. Wat over was mocht helaas niet mee. Vraag me wel af wat ze er dan mee doen. Weggooien? Opwarmen voor de volgende ? Maakt niet uit, wij hebben lekker gegeten.
Django21 .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
wij hebben er van de asperges genoten deze waren van grote klasse ook de bij gerechten was niets
op aan te merken en hebben dan ook alleen maar lof over er kwamen gasten binnen met een van hen in invalide wagen ze hebben echt van alles gedaan om het ze naar de zin te maken dat was echt zoals het hoort als ik dan sommige recensies hier lees kan ik alleen maar denken of ze weten niet waar ze het over hebben of zijn thuis niks gewend maar negatieve smoesjes zijn op deze zaak niet van toepassing en dus `T Hunnenbed in Borger een absolute aanrader !!!!!!
COR & ANJA
Hinkel62 .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
De locatie ligt midden in het dorp, met ruime gratis/niet tijdsgebonden parkeerruimte aan de achterzijde. Op tweede kerstdag zou je grote drukte verwachten. Dit was niet aan de orde. Geen speciale menu's of tijdvakken, maar gewoon à la carte. Zeer uitgebreide menu kaart. Met mogelijkheden voor gedeeltelijke zelf samenstelling van hoofdgerecht. Nederlandse + Italiaanse gerechten. Mooi betaalbaar en grote porties. Zowel Nederlandse als Italiaans gerechten zijn in ons gezelschap genuttigd. Gerechten waren goed van smaak. Onderdelen waren herkenbaar in smaak en uitvoering. De gerechten waren eenvoudig van opbouw, maar verzorgd van uiterlijk. Kortom een aanrader.
Dickenangelique .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2015
Als afsluiting van een gezellig weekend met z'n allen uiteten. Vol goede zin naar binnen bij restaurant 'T Hunebed in Borger. Bij binnenkomst viel ook ons gelijk op dat een personeelslid zijn patat en broodje hamburger aan het eten was.. om 17.30.. Erwerd ons gevraagd of we a la carte of plateservice wilden. A la carte graag..Een tafel voor 6 was geen probleem.. bijna allle tafels nog vrij in het oudbollige ogende en geurende deel. Kaart werd neergelegd zonder "goedemiddag", en of we wat wilden drinken. Om 17.50 werd de bestelling opgenomen.. na ruim 10 minuten het (afbak?) stokbrood met harde kruidenboter.. Om 18.30 maar eens gevraagd naar ons hoofdgerecht. Is men mee bezig. Om 18.45 kwamen de spareribs en varkenshaas. Of ik mijn bord kon aanpakkenwant ze had de rest wat onhandig vast. Na 5 minuten toch maar begonnen, terwijl de rest 's machtend uitkeek naar hun bestelling. Na ongeveer 10 minuten zat ook de rest van de groep (6 pers.) te eten met uitzondering van de makkelijkste maaltijd, spaghetti bolognese. Varkenshaas bijna op en daar was de spaghetti.. te ver doorgekookt en ja.. iets van saus. NIET te eten. Na 5 minuten de vraag of alles naar wens was.. NEE.. verbaast gezicht van de serveerster, niet wetend wat ze ermee aan moest. Zou worden teruggekoppeld naar de keuken en er zou een nieuw bord spaghettie komen. Na 10 minuten het nieuwe bord.. de helft van de hoeveelheid spaghettie en weer eenzelfde kleur saus.. als extra het afgietvocht ook maar in het bord achtergelaten door de kok.. met bord en al naar de, als eigenaar ogende man, achter de bar. Proberen uit te leggen wat het probleem was.. "klant is Koning" zit niet in zijn woordenboek. Niet uit laten praten echter wel.. Totaal niet openstaan tegenover feedback. Hij zou het ons toch niet naar het zin kunnen maken, al maakte hij 10 nieuwe borden. Zijn 33 jaar ervaring spreken toch boekdelen..

'T Hunebed; Sta open voor feedback, durf te veranderen en Klant is Koning!

Wij komen er niet weer!
Guuz B.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2014
Tussen de middag 2 uitsmijters besteld, was niet echt druk, maar beide uitsmijters te koud. Die met kaas bedekt ging nog net, was lauw, die zonder kaas gewoon koud. Eigenaar wilde het eerst niet geloven, maar naar aandringen voelde hij met zijn vingers, ja inderdaad wat aan de koude kant, doe hem nog wel even terug in de pan, kwam even later met opgewarmde uitsmijter terug, waar hij dus met zijn vingers aangezeten had...... Koffiemachine storing, 2 koffie besteld, 1 was er snel, andere niet, machine moest eerst geleegd worden een schoongemaakt.... doe je toch voor ere klanten komen! Wij komen ert nooit weer en raden deze zaak af....
Lienla .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2014
Geen zin in uitgebreid eten en een restaurant bezoek, dus daarom gegaan voor het relaxte van een soort van eetcafe. Er is een restaurantdeel maar wij kozen voor het cafedeel. Alleen daar serveren ze plateservice. 2 x Grimbergen dubbel en blond genomen en beide plate service besteld. 1 x Jagerschnitzel met ui, champignon en 1 x rollade met roomsaus en champignons. Beide porties waren zeer ruim bemeten, echt volle borden. Lekkere bruin gebakken aardappeltjes en verse, smakelijke bloemkool. Met ons biertjes erbij hebben wij in dit cafe prima gegeten. De koffie vonden we minder.En tsja, de inrichting...daar is al heel lang niets meer aan gedaan maar misschien is dat wel de charme. Eten in het restaurantgedeelte zouden wij niet doen denk ik, daarvoor vonden wij het, hoewel goed, teveel cafe niveau. Al met al, hoor je ons niet mopperen
ID_iens .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2013
Als lunch een uitsmijter en slibtong gegeten. Prettig (en niet direct verwacht van dit "bruine café" in een toeristisch dorp): echt verse groente en een salade met veel verschillende ingrediënten. Aangename bediening (niet opdringerig; staat open voor wensen en vragen) en gemoedelijke sfeer.
Loejse .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2013
De verrassing in dit restaurant was groot. Zeker na het lezen van bovenstaande recensies waarbij je geen hoogstaande verwachtingen meer kunt hebben.

De bediening had aan een half woord (over een dieet) voldoende! Groenten en aardappelen speciaal apart gehouden zonder dat hier om gevraagd was. Zonder "gedoe" een perfecte maaltijd waarvan ik werkelijk heb genoten.