't Houtskooltje

31-204222925

Meer informatie over restaurant 't Houtskooltje

Yvonne L.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Onlangs gegeten bij het Houtskooltje. Leuk, klein restaurantje in Noord. Je kunt er buiten zitten als ook binnen. Vooraf gekozen voor de metzes. Deze zijn zelf gemaakt en van uitstekende kwaliteit. Wij hadden de aubergine met citroen en gemixt met tomaat en kruiden . Daarnaast de domas. Een goede start. Voor de rest staat op het menu bandi (soort van gehakt) en spareribs en kip. Wij hebben gekozen voor het bandi menu. Dan krijg je bandi met twee soorten saus. We vonden de sauzen wat tegenvallen, zeker als je die overheerlijke metzes hebt gehad. De saus met groene pepers is iets te sterk om alleen met het gehakt te eten. Het gehakt was iets teveel met een soort van olie besprenkeld en wij vonden het wel vreemd dat ondanks de grote houtskooloven deze zo vettig moet zijn. De porties zijn prima voor een normale eters. Je kunt kiezen voor patat of rijst erbij. We hebben ook nog een salade erbij genomen, die net zoals de metzes voortreffelijk smaakt. Personeel is voor de rest vriendelijk en behulpzaam.
Hmmbolognese .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Heerlijk gegeten bij 't Houtskooltje! De ontvangst was warm en vriendelijk en bij de verschillende gerechten had de kok een leuk verhaal. Alles was lekker! Met zorg wordt alles klaargemaakt in de open keuken met bijzondere oven. Ik kom zeker terug!
L. Ekkerbekje .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Wauw, weer een nieuw pareltje in Noord! Heerlijke mixed grill en krakend verse salade. Wel erg veel licht, maar mede de hartelijke bediening is eten bij het Houtskooltje echt een feestje!