't (Hotel Zeezicht) Geuzennest

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant 't (Hotel Zeezicht) Geuzennest

Carolien-Moree .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2017
De sfeer werd bepaald door een weigering niet in te gaan op ons verzoek om een senioren maaltijd voor een 65 jarige. " De computer kan dat niet aan".
Uit nood nam hij toen een kibbeling menu, terwijl hij trek had in een sliptong. De vispannetjes die de anderen van ons gezelschap bestelden, smaakten goed.
We vierden mijn mans 65 ste verjaardag. Al met al hadden wij het goed onderling, maar we komen niet snel meer terug.
R B.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Op vakantie diverse malen hier gegeten (lunch en diner). Het eten is prima voor de prijs die je betaalt. Niet bijzonder, maar ook geen onvoldoende. De locatie is schitterend.

De bediening is echter ver ondermaats. Notabene de oudere vrouw die de overige bedienden aanstuurt is een bron van ergernis. Altijd chagrijnig, kortaf en het tegenovergestelde van gastvrij. Je krijgt het gevoel haar tot last te zijn als je iets bestelt. Het is daarom dat wij besloten hebben hier niet meer te komen.
leny S.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
2 x keer lekker gegeten in het afgelopen weekend. op zondag kun je voor 25 gulden! een menuutje met (veel) vlees of vis eten. heerlijk en we waren samen nog geen 40 euro kwijt met toetje, wijn en ijs na.
vriendelijke bediening . het enige dat echt storend is is de deur naar het hotel. Het licht verstoort erg de sfeer en je kijkt onwillekeurig steeds naar die deur.
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Heerlijk gegeten. Vis- en vleepotje was heerlijk. Meer dan voldoende bijgerechten. Gemoedelijke sfeer erg prettige bediening.
Hetty S.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2016
Het ziet er in de eerste instantie gezellig uit, maar wat een ogeintereseerde slechte bediening . Veel te lang moeten wachten op drankjes en gerechten. Hoofd gerecht was zeer matig (S)toverij van vis. Een smaak, veel saus. Weinig fantasie. Bijgerechten koud. Terwijl het op de kaart van harte wordt aanbevolen. Jammer.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Eten was droog en zeer weinig smaak, Een pittige kipwrap moet toch op z'n minst een beetje spicy zijn en ook smaak hebben. Volgens mij controleert de chef het eten niet wat de keuken uit gaat. Voor bijna 18 euro verwacht ik toch wat meer dan een wrap door midden gesneden op een bord met een bakje komkommerdip erbij. Ook de kabeljauw was droog dus te ver door. Hebben er wat van gezegd maar ook van enige compensatie was geen sprake. Bediening was overigens wel vriendelijk maar als het in de keuken fout gaat dan voor hen ook geen eer meer te behalen. Ik zou dit thuis mijn gasten niet voorzetten en als je dat gevoel hebt dan is het zonde van het geld. Hoop dat ze wat doen met de commentaren want de plek en het restaurant zelf zien er leuk uit. Erg jammer ook een gemiste kans om het niet op de een of andere manier op te lossen. Volgende keer iemand uit de keuken misschien even langs de tafel laten komen als er commentaar is?
ToonM .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Helaas kwartier op de menukaart gewacht, toen maar even opnieuw gevraagd. Voorgerecht 'Geitenkaas uit Oven' was koud, vreemd voor een gerecht uit oven. Nagevraagd, bleek inderdaad warm te moeten zijn. Hoofdgerecht was taai, duurde erg lang tussen de gangen, en in 2 uur tijd 2 keer drinken krijgen (en specifiek om moeten vragen) maakt het een absoluut NIET prettig laatste diner op het wel zo fijne eiland!
ricksteen .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Heerlijk gegeten, mooi uitzicht op de veerboot en het water. Een captains dinner gegeten, dit is echt een aanrader! Bediening was vriendelijk. Ruime porties en lekkere groente.
Hook01 .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
De (terras) bediening maakte een totaal ongeïnteresseerde indruk, niet gastvrij en absoluut niet vriendelijk. Tijdens de lunch zijn er drie verschillende serveersters aan tafel geweest en allemaal met de zelfde negatieve houding. Dit terwijl het een prachtige middag was, het was schitterend weer en de gasten waren allemaal in hun beste doen, maar de bediening had er duidelijk geen zin in. De locatie tegenover de boot is prima en dat is waarschijnlijk ook de belangrijkste reden waarom de mensen hier een hapje gaan eten.
OlgerK .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Afgelopen zaterdag gegeten bij Zeezicht. Al eerder geweest en altijd met een gevoel van twijfel vertrokken. Nu was het toch echt het laatste bezoek.. Voorgerecht: dagverse garnalencocktail. Garnalen hadden volledig geen smaak, structuur was ook taai. De saus was lekker, maar ook die kon het gebrek aan smaak niet opkrikken. Hier een opmerking over gemaakt. Nee, de garnalen waren toch echt vers (voor ons gevoel afkomstig uit de vriezer, maar wie zal het zeggen), daarnaast vond ze onze opmerking vreemd, want ze kreeg nooit klachten!? Tweede gerecht varieerde voor ons vieren. Zelf had ik een visstoofpotje die prima van smaak was, twee van ons hadden kabbeljouwfilets met een dikke laag kruiden over de vis die onsmakelijk was. Beide hebben die er afgeschraapt. Daarnaast werden er gebakken aardappels geserveerd die erg slap waren en overgoten met peper. Nu weer een opmerking gemaakt en gevraagd of ze ook aardappels hadden waar de kok niet met zijn pepermolen was uitgeschoten. Nee dat was er niet, over alle aardappelen gaan dezelfde kruiden.. Konden wel friet krijgen. Dat dan maar gedaan. Al met al was het begin al bedenkelijk en het eindigde al niet beter. wat ons betreft dus zeker geen aanrader, wel prima voor een biertje op het terras..
76Dennis .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Tegenover de veerboot bevind zich dit restaurant.
Ook hier lekker gegeten vooraf een vissoep en als hoofd een visstoofpotje.
Daarbij een ruime hoeveelheid aan groente, salade en aardappel.
Het dessert een juttersplankje. Bestaande uit koffie twee kleine glaasjes kruiden likeur en een paar kleine toetjes
Esther S.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2015
't Geuzennest voldoet qua interieur volledig aan de verwachtingen die je hebt bij een eetgelegenheid op een Waddeneiland. Veel scheepsmaterialen, landkaarten en het nodige touwwerk. Niet helemaal mijn smaak en weinig creatief. De warme chocolademelk met rum echter smaakte bijzonder goed en de slagroom was ruimschoots aanwezig. Na opwarmen met de chocolade overgegaan tot een kleine lunch. Gekozen voor een Friese uiensoep en een tosti ham-kaas. De uiensoep smaakte prima, de kaascrouton (flink formaat) die erin dreef had wat mij betreft iets minder doorbakken mogen zijn, maar bleef wel lekker knapperig in de soep. De tosti smaakte zoals je een tosti verwacht, weinig verrassend maar wel lekker. Prima gelegenheid voor een 'basic' lunch, culinaire hoogstandjes hoef je volgens mij niet te verwachten.
anna D.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2015
Wel hebben hier afgelopen zondag met een gezelschap gegeten.
We waren met z'n 7en en werden vriendelijk door een serveerster ontvangen . We hadden 3 maal de Spare Ribs onbeperkt alleen op zondag een Coq au Vin, Dorade en 2 maal de Topper Zeezicht Biefstuk.
Alles was voortreffelijk op smaak.
We gaan deze vakantie hier wel vaker naar toe
1 Minpuntje te vaak verschillende mensen van de bediening aan tafel
Ngp .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2015
Deze ooit gerenommeerde zaak is nu vergane glorie. We vonden de gerechten slecht van kwaliteit. Groenten en aardappeltjes smaakten als zo uit de vriezer en waren zo slap als een dode pier. Spareribs van €15 waren wel smakelijk maar erg klein. Onbeperkt spareribs eten betekende voor ons in praktijk: na het 2e ribje geen bediening meer. De ons geserveerde witlofsalade zag er oud en verlept uit en ging terug. Na onderhandeling werd deze ook niet meegerekend. Het glaasje eenvoudige witte slobberwijn €4,50 vonden we prijzig. De zeebaarsfilet €25 was flinterdun en vooraf onnodig overgoten met veel kerriesaus. Ons bestek werd tot tweemaal toe vergeten. De frites werden pas halverwege de maaltijd geserveerd. Het was voor ons een veel te lange zit en dus viel onze dochter in slaap boven haar poffertjes. De vriendelijke bediening vonden we logistiek en culinair ondeskundig. Het terras was mooi maar de prijs-kwaliteit verhouding van het ons gebodene vonden we behoorlijk scheef. Eigenlijk was het die zondagavond wel druk maar het risico op een nieuwe flop nemen we hier niet weer. Jammer. Ons welgemeende advies aan het bedrijf: doe er snel wat aan.
Smulboei .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Wij lieten de snackkaart ongemoeid en hebben ons verlekkerd aan de hele kip en de biefstuk. Wat ons betreft zijn het aanraders. Het bedieningsteam was weer zoals we gewend zijn attent en snel. De streng kijkende receptioniste nog even op een cursus en de titel gastvrij is compleet.
Alastair .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2015
dat leek ons een leuke plek voor de lunch, klopt maar daarmee was het ook wel klaar helaas. De pannenkoeken waren niet gaar, de hamburger echt niet smakelijk en van het broodje zalm piripiri was het "broodje" 2 cm dik en keihard, scheepsbeschuit? en we ontdekten slechts een paar stukjes zalm in de piripiri. We zagen een van de obers herhaaldelijk in haar hand niezen en vervolgens weer met bediening en voedsel bezig zonder de handen te wassen, bahbah! Onze ober was van het type ik heb hier de leiding en tolereer uw aanwezigheid en dat komt niet gezellig over! Kortom hier is veel werk aan de winkel en wij wachten het voorlopig maar eens even af!
Irina S.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2015
Hebben gisteren er nog gegeten. Uitzonderlijk slecht en zonder fantasie. Koude krieltjes en worteltjes op tafel- ik had wat meer verwacht. De bediening was wel aardig. Wel goed voor een lunch op een terras op een zonnige dag want de uitzicht is onbetaalbaar. Maar je hoeft hier niet te komen voor lekker eten.
Chris-Johan .
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2015
Via kaart plategerechten een schnitzelgerecht besteld. Schnitzel was dun, taai en onsmakelijk. Personeel reageerde door opmerking hierover te negeren. Mijn indruk: zo uit de groothandelsdoos vanuit diepvries even in de oven en op tafel. Snel verdienen dus.
Chiel100 .
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2015
Heerlijk gegeten. Veel verse producten, met zorg bereid, gezellige sfeer, perfecte bediening. Uitzicht op zee.
Alleen de koffiesmaak viel iets tegen, maar dat was dan ook het enige.
caroliendebreed .
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2015
Wijn rood Was heerlijk. Bediening vlot en heel vriendelijk. Wij vonden er een warme en gezellige sfeer hangen. Hoofdgerecht vispannetje Was perfect. Goed verzorgd.Daarna droomkoffie wat ook heerlijk was. Ook de koffie als laatste Was goed van smaak en aangekleed met een bonbons.Kortom een zeer gezellige avond. In een sfeervolle omgeving. Zeker een aanrader.!!!