't Hoogt

Van Weerden Poelmanweg 200 3768 MN Soest Nederland Kaart

Over het restaurant 't Hoogt

"Een unieke locatie tussen Soest en Soesterberg waar u 7 dagen in de week kunt genieten van onze gastvrijheid, de gezelligheid, het uitzicht en natuurlijk onze prima keuken!"

Ons team is ervaren en deskundig in het verzorgen van uw feest. Een bruiloft, barbecue, bedrijfsborrel of verjaardag? Wij regelen het voor u en u kunt genieten van een perfect feest op een unieke en sfeervolle locatie.

Meer informatie over restaurant 't Hoogt

Jouw recensie over het restaurant 't Hoogt

• Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Prettige en mooi gelegen lokatie met eenvoudige maar kwalitatief goede gerechten. Ik vraag me alleen af waarom de muziek zo hard moet. Kennelijk voor het personeel zelf. Zelfs buiten op het terras is een normaal gesprek niet te voeren omdat binnen de muziek hard aanstaat. Er komen veel zakenmensen, dus ik zou hier een beetje rekening mee houden.
Michiel J.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Top gegeten en super voor de kinderen en nog een varasing toen we afgerekend hadden gr een zeer tevreden familie ????
Joop O.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
prima personeel zeer attent!

Geleverde producten kwalitatief heel goed.Een compliment voor de roeten
Wij komen graag een volgende keer hier terug
vr.groeten:Fam.Oversteegen.
Dineke M.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Was de eerste keer: mooie plek, prettige bediening en goed eten en drinken; voor herhaling vatbaar

anoniem
Joost S.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Vriendelijke bediening, goed eten, ambience is prima, wel aan een drukke weg, maar omgeving is prachtig. Na het eten nog even lekker wandelen is een aanrader
Nicole S.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
Dit restaurant zet op de website dat de keuken om 21.00 uur sluit. Kom je op een zonnige dinsdag om 20.00 uur een hapje eten, is het terras voor krap 2/3 vol. Er komt niemand naar je toe, dus na een tijdje wachten ga je zitten. Na nog eens 10 minuten schiet je een serveerster aan met de vraag of je iets kunt bestellen. "Prima, wat mag het zijn" 2 bier en de kaart. U kunt hier niets meer eten, alleen nog drinken. We hebben het te druk, dus we nemen geen klanten meer aan om te eten. Dussss, terras niet vol, bediening niet op het juiste niveau en de kok had er blijkbaar ook geen zin meer in.
John R.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
leuke locatie - goede bediening - lekker gegeten - prima kwaliteit/ prijs verhouding. Voor herhaling zeer zeker vatbaar.

D.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Leuke locatie, mooi terras en vriendelijk personeel.
De lunch was heerlijk, broodjes waren zeer ruim belegd en super vers.
Prijs-kwaliteit is zeer gunstig.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Bernadette K.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Op een doordeweekse dag geluncht. Erg rustig. Het begon al dat 3 personeelsleden gezellig stonden te kletsen waardoor we uiteindelijk maar zijn gaan vragen of we misschien iets mochten bestellen. De tomatensoep werd vervolgens veel te koud geserveerd en na klacht kwam de stoom eraf (zelfde kom soep, room was nl al doorgeroerd). Andere persoon kreeg een uitsmijter in plaats van een omelet. En de kaart is al jaaaaren hetzelfde. Wij zoeken voortaan wat anders op.
Angeline V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Zeer leuk knus gezellig restaurantje met super fijn personeel!
Stan U.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Nicole is een geweldige gastvrouw
Moniek R.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Vriendelijk personeel vlotte bediening
Louky B.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Gezellige sfeer. Prima service
N.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Fijne plek, prima bediening (vlot, vriendelijk) . Eten gemiddeld. Enige minpuntje was het langsrazende verkeer op deze mooie lentedag.
Esther M.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Met vijf personen verschillende gerechten gegeten. Mijn maaltijd salade ossenhaaspuntjes en oestersaus was prima. Echter, de carpaccio heb ik begrepen was geen doorkomen aan. Dat is dan een beetje jammer. Overige gerechten en bijgerechten verder goed verzorgd. Nette bediening.
Anitra V.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Heerlijke lunch in een gezellig restaurant met vriendelijk, attent personeel...........we komen beslist weer eens terug!
Jaap S.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2018
Het personeel reageert niet adequaat op klachten.
J. V.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Heerlijk gegeten in een relaxte sfeer op een mooie locatie.
F.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Prima gegeten bij 't Hoogt. Mooie dag, leuke plek buiten, helemaal goed. De bediening moet er nog een beetje inkomen. Jonge, vriendelijke mensen, maar er werd nog wel eens iets vergeten en dat dan pas (veel) later werd gebracht. Gerechten goed, alleen jammer dat je de groente los moet bestellen.
Ingeborg D.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Dit werd me met klem geadviseerd... misschien waren de verwachtingen te hoog.