't Hoogt

Van Weerden Poelmanweg 200 3768 MN Soest Nederland Kaart

Over het restaurant 't Hoogt

"Een unieke locatie tussen Soest en Soesterberg waar u 7 dagen in de week kunt genieten van onze gastvrijheid, de gezelligheid, het uitzicht en natuurlijk onze prima keuken!"

Ons team is ervaren en deskundig in het verzorgen van uw feest. Een bruiloft, barbecue, bedrijfsborrel of verjaardag? Wij regelen het voor u en u kunt genieten van een perfect feest op een unieke en sfeervolle locatie.

Meer informatie over restaurant 't Hoogt

Jouw recensie over het restaurant 't Hoogt

Robert-Jan D.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
Wat hebben we heerlijk gegeten. Hele aardige en vlotte bediening en we hoefden niet lang te wachten op de gerechten. Daar waren we superblij mee. Prijzen zijn ook oké en we hebben echt genoten van het heerlijk eten en de ongedwongen sfeer. Kortom, wij komen vaker terug!!!
Annelies F.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Eten was gewoontjes. Erg standaard.
Hein V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
Goed gegeten, vooral de Herten biefstuk!!!
Ondrej V.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2018
We hebben bij 't Hoogt lekker gegeten. Bediening was snel en super vriendelijk en natuurlijk was het eten erg lekker! We komen graag snel terug.
Joop E.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Alles was goed
Joekie B.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Genoten van de service en persoonlijke aandacht.
Tijd tussen de gerechten was prima en leuke actuele kleurplaat voor de kids.
Lena L.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2018
Nvt
Guus B.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Gerechten worden geserveerd met friet. Ga je alleen, dan krijg je 1 bakje friet, ga je met z'n drieën dan krijg je ook 1 bakje friet. Wil je meer, dan moet je bijbetalen. Dit komt mij voor als oplichting; bij drie gerechten hoort ook 3x een bakje friet en niet 1x!
Het eten is goed, maar de creativiteit laat te wensen over. Alle gerechten zijn gelijksoortig gegarneerd, dat geldt ook voor de desserts. Wij zijn nu twee keer bij dit restaurant geweest en bovenstaande is ons beide keren opgevallen. De ambiance is leuk, ook in de zomer is het buiten heerlijk toeven. Dat maakt dit restaurant aantrekkelijk en ondanks de genoemde downside voor herhaling vatbaar. Bij een volgende gelegenheid zal ik vooral dat ene bakje friet aanhangig maken. Dat zit me het hoogst.
B.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2018
De locatie is goed bereikbaar, ook vanaf de snelweg, en heeft voldoende parkeergelegenheid. De bediening is vriendelijk, de keuze is ruim en het eten lekker
Bernard V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2018
Gezellig restaurant, prima bediening en een uitgebreide lunchkaart.
V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
De gerechten waren erg mooi en lekker, personeel erg aardig. De inrichting is wel iets verouderd en het stukje wat er later bij gebouwd is (tenminste zo ziet het er uit) ziet er iets te modern uit.....
Anne-Marie O.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2018
Mooie plek met vriendelijk personeel en heerlijk gegeten.
V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2018
Bij geluidsniveau rustig opgegeven omdat het een maandagavond betrof en de bezetting van het restaurant zeer beperkt was. Desondanks toch een goede sfeer en heerlijk kunnen eten.
Robert P.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Tussen hoofdgerecht en nagerecht duurde het lang voordat er werd afgeruimd. We moesten er zelfs om vragen!
Verder een prima restaurant met voldoende keus met leuk personeel (mogen wat alerter zijn) en een prima prijs-kwaliteitsverhouding. Een aanrader voor na een flinke wandeling door de Soester duinen of na een bezoek aan het Nationaal Militair Museum op het voormalige vliegveld Soesterberg.
D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2018
Wachttijd redelijk (gulden midden weg) wil voor ons zeggen perfect!! Was voor ons de eerste keer maar komen zeker nog eens terug. Heerlijk gegeten in een fijne ongedwongen zweer!! Topper
B. .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
Een gezellige eetgeledenheid, waar je met vrienden heel gemakkelijk een hapje gaat eten.
De afstaand tussen de tafeltjes is goed. Aan het raam is het gezellig zitten.
B.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Ik kwam bij 't Hoogt met vrouw en kinderen ter gelegenheid van mijn verjaardag. Bij binnenkomst werd een verjaardagslied voor mij opgezet en zong de hele zaak luidkeels mee. Ik voelde mij echt jarig. Nicole, de gastvrouw, ontving ons hartelijk. De bediening was attent en aardig. Vooraf de gamba's verorberd. Lekker? Jazeker. Het hoofdgerecht: De spareribs voor de jongens waren perfect. Onze sliptong was kakelvers. De gemoedelijke sfeer in het knusse restaurant zorgde voor een ontspannen ambiance. Wij komen graag terug.
K.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Bediening na binnenkomst mag wat sneller, verder een gezellige rustige plaats in een bosrijke omgeving. Eten is prima in verhouding....
Abrona L.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Prima eten! goede prijs-kwaliteitsverhouding. Gezellig personeel en ambiance. Aanrader.
Buiten aan de voorkant is het wel gehorig met het verkeer.
Brenda D.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
De inrichting erg rommelig en deed smoezelig aan ,jammer want dat haalt t een beetje naar beneden