't Hoogt

Van Weerden Poelmanweg 200 3768 MN Soest Nederland Kaart

Over het restaurant 't Hoogt

"Een unieke locatie tussen Soest en Soesterberg waar u 7 dagen in de week kunt genieten van onze gastvrijheid, de gezelligheid, het uitzicht en natuurlijk onze prima keuken!"

Ons team is ervaren en deskundig in het verzorgen van uw feest. Een bruiloft, barbecue, bedrijfsborrel of verjaardag? Wij regelen het voor u en u kunt genieten van een perfect feest op een unieke en sfeervolle locatie.

Meer informatie over restaurant 't Hoogt

Jouw recensie over het restaurant 't Hoogt

• Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
De gerechten waren erg mooi en lekker, personeel erg aardig. De inrichting is wel iets verouderd en het stukje wat er later bij gebouwd is (tenminste zo ziet het er uit) ziet er iets te modern uit.....
Anne-Marie O.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2018
Mooie plek met vriendelijk personeel en heerlijk gegeten.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2018
Bij geluidsniveau rustig opgegeven omdat het een maandagavond betrof en de bezetting van het restaurant zeer beperkt was. Desondanks toch een goede sfeer en heerlijk kunnen eten.
Robert P.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Tussen hoofdgerecht en nagerecht duurde het lang voordat er werd afgeruimd. We moesten er zelfs om vragen!
Verder een prima restaurant met voldoende keus met leuk personeel (mogen wat alerter zijn) en een prima prijs-kwaliteitsverhouding. Een aanrader voor na een flinke wandeling door de Soester duinen of na een bezoek aan het Nationaal Militair Museum op het voormalige vliegveld Soesterberg.
D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2018
Wachttijd redelijk (gulden midden weg) wil voor ons zeggen perfect!! Was voor ons de eerste keer maar komen zeker nog eens terug. Heerlijk gegeten in een fijne ongedwongen zweer!! Topper
B. .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
Een gezellige eetgeledenheid, waar je met vrienden heel gemakkelijk een hapje gaat eten.
De afstaand tussen de tafeltjes is goed. Aan het raam is het gezellig zitten.
B.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Ik kwam bij 't Hoogt met vrouw en kinderen ter gelegenheid van mijn verjaardag. Bij binnenkomst werd een verjaardagslied voor mij opgezet en zong de hele zaak luidkeels mee. Ik voelde mij echt jarig. Nicole, de gastvrouw, ontving ons hartelijk. De bediening was attent en aardig. Vooraf de gamba's verorberd. Lekker? Jazeker. Het hoofdgerecht: De spareribs voor de jongens waren perfect. Onze sliptong was kakelvers. De gemoedelijke sfeer in het knusse restaurant zorgde voor een ontspannen ambiance. Wij komen graag terug.
K.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Bediening na binnenkomst mag wat sneller, verder een gezellige rustige plaats in een bosrijke omgeving. Eten is prima in verhouding....
Abrona L.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Prima eten! goede prijs-kwaliteitsverhouding. Gezellig personeel en ambiance. Aanrader.
Buiten aan de voorkant is het wel gehorig met het verkeer.
Brenda D.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
De inrichting erg rommelig en deed smoezelig aan ,jammer want dat haalt t een beetje naar beneden
B. G.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
De reservering was niet doorgekomen. Ook doet dit restaurant niet mee met de AHrestaurantactie. Op de website stond van wel. het vlees was veel te gaar en te droog, de groenten te rauw en lauw. We komen hier niet meer in de avond, wel overdag, het terras is mooi.
Mieke H.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Gezellig en goed gegeten. Vriendelijk personeel.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Eten wordt erg mooi opgediend.
Maar bovenal erg lekker. Complimenten voor de kok.
Mooie locatie zowel buiten als binnen.
Komen zeker vaker terug.
Joribb .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
We kregen, zoals gevraagd, een tafeltje met zicht op de speeltoestellen. Heel fijn.
Het eten was lekker.

Helaas duurde het allemaal erg lang en was het geen goede bediening. We hebben bijna 1,5 uur op ons eten moeten wachten. Ook drinken dat we bestelden was een paar keer vergeten en moesten we opnieuw om vragen.

Met kinderen erbij, komen wij hier niet meer terug voor avondeten. Het duurde voor mijn zoontje veel te lang. Gelukkig had ik nog soepstengels en rozijnen in mijn tas die hij kon eten.
Jamila H.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel, goede service en mooie locatie.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Leuk restaurant. Aardig en deskundig personeel. Als tip wil ik meegeven om ook liter flessen water in assortiment op te nemen. (Of karaf, dat mag ook natuurlijk). Nu is veel water schenken behoorlijk ingewikkeld met al die kleine flesjes.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Prettige en mooi gelegen lokatie met eenvoudige maar kwalitatief goede gerechten. Ik vraag me alleen af waarom de muziek zo hard moet. Kennelijk voor het personeel zelf. Zelfs buiten op het terras is een normaal gesprek niet te voeren omdat binnen de muziek hard aanstaat. Er komen veel zakenmensen, dus ik zou hier een beetje rekening mee houden.
Michiel J.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Top gegeten en super voor de kinderen en nog een varasing toen we afgerekend hadden gr een zeer tevreden familie ????
Joop O.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
prima personeel zeer attent!

Geleverde producten kwalitatief heel goed.Een compliment voor de roeten
Wij komen graag een volgende keer hier terug
vr.groeten:Fam.Oversteegen.
Dineke M.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Was de eerste keer: mooie plek, prettige bediening en goed eten en drinken; voor herhaling vatbaar

anoniem