't Hoogt

Van Weerden Poelmanweg 200 3768 MN Soest Nederland Kaart

Over het restaurant 't Hoogt

"Een unieke locatie tussen Soest en Soesterberg waar u 7 dagen in de week kunt genieten van onze gastvrijheid, de gezelligheid, het uitzicht en natuurlijk onze prima keuken!"

Ons team is ervaren en deskundig in het verzorgen van uw feest. Een bruiloft, barbecue, bedrijfsborrel of verjaardag? Wij regelen het voor u en u kunt genieten van een perfect feest op een unieke en sfeervolle locatie.

Meer informatie over restaurant 't Hoogt

Jouw recensie over het restaurant 't Hoogt

Abrona L.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Prima eten! goede prijs-kwaliteitsverhouding. Gezellig personeel en ambiance. Aanrader.
Buiten aan de voorkant is het wel gehorig met het verkeer.
Brenda D.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
De inrichting erg rommelig en deed smoezelig aan ,jammer want dat haalt t een beetje naar beneden
B. G.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
De reservering was niet doorgekomen. Ook doet dit restaurant niet mee met de AHrestaurantactie. Op de website stond van wel. het vlees was veel te gaar en te droog, de groenten te rauw en lauw. We komen hier niet meer in de avond, wel overdag, het terras is mooi.
Mieke H.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Gezellig en goed gegeten. Vriendelijk personeel.
V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Eten wordt erg mooi opgediend.
Maar bovenal erg lekker. Complimenten voor de kok.
Mooie locatie zowel buiten als binnen.
Komen zeker vaker terug.
Joribb .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
We kregen, zoals gevraagd, een tafeltje met zicht op de speeltoestellen. Heel fijn.
Het eten was lekker.

Helaas duurde het allemaal erg lang en was het geen goede bediening. We hebben bijna 1,5 uur op ons eten moeten wachten. Ook drinken dat we bestelden was een paar keer vergeten en moesten we opnieuw om vragen.

Met kinderen erbij, komen wij hier niet meer terug voor avondeten. Het duurde voor mijn zoontje veel te lang. Gelukkig had ik nog soepstengels en rozijnen in mijn tas die hij kon eten.
Jamila H.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel, goede service en mooie locatie.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Leuk restaurant. Aardig en deskundig personeel. Als tip wil ik meegeven om ook liter flessen water in assortiment op te nemen. (Of karaf, dat mag ook natuurlijk). Nu is veel water schenken behoorlijk ingewikkeld met al die kleine flesjes.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Prettige en mooi gelegen lokatie met eenvoudige maar kwalitatief goede gerechten. Ik vraag me alleen af waarom de muziek zo hard moet. Kennelijk voor het personeel zelf. Zelfs buiten op het terras is een normaal gesprek niet te voeren omdat binnen de muziek hard aanstaat. Er komen veel zakenmensen, dus ik zou hier een beetje rekening mee houden.
Michiel J.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Top gegeten en super voor de kinderen en nog een varasing toen we afgerekend hadden gr een zeer tevreden familie ????
Joop O.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
prima personeel zeer attent!

Geleverde producten kwalitatief heel goed.Een compliment voor de roeten
Wij komen graag een volgende keer hier terug
vr.groeten:Fam.Oversteegen.
Dineke M.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Was de eerste keer: mooie plek, prettige bediening en goed eten en drinken; voor herhaling vatbaar

anoniem
Joost S.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Vriendelijke bediening, goed eten, ambience is prima, wel aan een drukke weg, maar omgeving is prachtig. Na het eten nog even lekker wandelen is een aanrader
Nicole S.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
Dit restaurant zet op de website dat de keuken om 21.00 uur sluit. Kom je op een zonnige dinsdag om 20.00 uur een hapje eten, is het terras voor krap 2/3 vol. Er komt niemand naar je toe, dus na een tijdje wachten ga je zitten. Na nog eens 10 minuten schiet je een serveerster aan met de vraag of je iets kunt bestellen. "Prima, wat mag het zijn" 2 bier en de kaart. U kunt hier niets meer eten, alleen nog drinken. We hebben het te druk, dus we nemen geen klanten meer aan om te eten. Dussss, terras niet vol, bediening niet op het juiste niveau en de kok had er blijkbaar ook geen zin meer in.
John R.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
leuke locatie - goede bediening - lekker gegeten - prima kwaliteit/ prijs verhouding. Voor herhaling zeer zeker vatbaar.

D.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Leuke locatie, mooi terras en vriendelijk personeel.
De lunch was heerlijk, broodjes waren zeer ruim belegd en super vers.
Prijs-kwaliteit is zeer gunstig.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Bernadette K.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Op een doordeweekse dag geluncht. Erg rustig. Het begon al dat 3 personeelsleden gezellig stonden te kletsen waardoor we uiteindelijk maar zijn gaan vragen of we misschien iets mochten bestellen. De tomatensoep werd vervolgens veel te koud geserveerd en na klacht kwam de stoom eraf (zelfde kom soep, room was nl al doorgeroerd). Andere persoon kreeg een uitsmijter in plaats van een omelet. En de kaart is al jaaaaren hetzelfde. Wij zoeken voortaan wat anders op.
Angeline V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Zeer leuk knus gezellig restaurantje met super fijn personeel!
Stan U.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Nicole is een geweldige gastvrouw
Moniek R.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018