't Hoogt

7,1
7,1
Sietzevliegen .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Eten niet bijzonder handje groenten op je bord wat voornamelijk uit paprika bestaat, weinig aandacht voor de gast. Tip: warm de borden voor, nu moet je door eten het eten koelt snel af.
Rob T.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Weinig persoonlijke aandacht van de bediening: geen oogcontact, haast, geen interesse na de maaltijd of het had gesmaakt, alles ok was.
Prijs/kwaliteit niet in verhouding. Slappe witte boterhammen en opengebarste kroket. Jammer, waarom geen Molenbrood uit Soest bv voor die prijs (€ 7,50).
Piet H.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
De locatie is zeer mooi. Terwijl je binnen zit heb je alleen oog voor de natuur en de lager gelegen weg wordt volledig aan het oog onttrokken. Het personeel was zeer vriendelijk en "gewoon" wat ikzelf enorm waardeer. "Doe maar gewoon dan doen we al gek genoeg ".
De carpaccio als voorgerecht was kortweg lekker en een zeer ruim portie . De biefstuk was op zichzelf naturel maar super mals. De pepersaus daarentegen was absoluut niet naturel en echt heerlijk en maakte het geheel af. De hoeveelheid saus mocht iets meer zijn in verhouding met het vlees. Ook de groenten op het bord mochten wat mij betreft iets meer zijn of worden aangevuld met een salade. Samengevat heb ik heerlijk gegeten en is het zeker een aanrader. ????
DeFijnProever66 .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Tijdens een rit langs Soest viel ons oog op dit restaurant, dat op een prachtige plek gelegen is. Later gingen we hier eten. Eerst een drankje op het terras. Vanwege de regen gingen we voor het eten naar binnen. Zowel vanuit het terras als in het restaurant heb je een mooi uitzicht. Mijn vrouw en ik bestelden varkenshaasmedaillons met champignonsaus. Dit smaakte goed, vooral de saus was lekker. Ik bestelde nog een toetje, genaamd "Coupe 't Hoogt". Wat bestaat uit vanille-ijs met boerenjongens, advocaat en slagroom. Het ijs en advocaat viel iets tegen. Uiteraard is dit ook een kwestie van smaak. De prijzen waren goed, naar onze mening. Over de bediening valt nog wel iets te zeggen. Beetje klungelig, zoals anderen ook aangaven. Ook moesten we erg lang wachten tussen het hoofdgerecht en het nagerecht. Men stond een beetje bij de bar en na een tijd hadden door dat we nog iets wilden bij bestellen. We wilden ook nog iets drinken, maar daar werd niet om gevraagd. We hebben dit dan maar laten zitten. De locatie was wel erg mooi en ik denk dat ze het daar vooral van moeten hebben.
Jacques V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
Prima lunch. Geroosterd brood met vis en een tosti.
Zeeer attent, men biedt gratis kraanwater aan!
Zouden meer restaurants kunnen doen
Colette T.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Wat een gezellige TOP tent!!!! Echt heerlijk gegeten! Gezellige sfeer echt super leuke vriendelijke bediening. Na een kleine domper in het weekend waren we het hier zo weer vergeten! Ze hebben ons 2x dit weekend een onwijs leuke avond bezorgd! Bedankt! Zeker een aanrader!
Atelier H.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2016
Personeelsuitje 12 mei 2016 geluncht en het diner gebruikt bij t Hoogt, dit in combinatie met een bezoek aan het luchtvaartmuseum. Fantastisch verzorgde lunch, heerlijk assortiment broodjes rijkelijk belegd en divers (warm en koud). Na het bezoek aan het museum het diner gebruikt. Een keuze menu, goed bereid en verzorgd. Goede service, vriendelijke bediening. Mooie locatie. Leuk ook om een wandeling te maken van restaurant naar museum, door bos en heide.
Jan Willem V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2015
Heerlijk op het terras genoten van de lunch. Onze pistolet was rijkelijk belegd, smaak was goed. Op een mooie locatie zijn wij goed geholpen door het personeel.
VictorVe .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2015
Wat een geweldig restaurant op een fantastische locatie. Vakbekwaam en vriendelijk personeel.
prijs kwaliteit van het eten is dik in orde. De gastvrijheid staat hier hoog in het vaandel.
Ik begrijp heel goed waarom het altijd zo druk is.
Ton B.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2015
Vandaag 1-9-2015 gelunched bij t 'Hoogt in Soest. Vroeger daar wel eens buiten gezeten en dat was goed bevallen. Binnen echter doet het wat rommelig aan en wordt niet meteen wild enthousiast over de inrichting. Gekozen voor een pistolet met Tonijnslade. Gezien de prijs die daarvoor betaald (7,75) had ik iets meer verwacht. Nu een bordje met wat minimale sla als decoratie, een pistoletje met daarop 3 bolletjes tonijnsalade en welgeteld 3 plakjes ei. De prijs/quantiteitverhouding is m.i. zoek. Jammer dat dit restaurant zich zo profileert op een fantastisch punt vlakbij het nieuwe Nationaal Militair Museum wat zou kunnen betekenen dat er meer aanloop kan zijn. Volgens mij moet men dan wel wat doen aan hetgeen men serveert en de wat stuntelige bediening.
Idaengoos .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Leuke vlotte bediening , goed eten, kindvriendelijk!
Onze kleinzoon kreeg een leuk presentje!
Dank je wel! Wij hebben een fijn avond gehad!
L. V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2015
Onverwacht hier weer eens neergestreken. Het was een mooie zomeravond en iedereen at buiten (mooi dat zij zo'n ruim terras hebben). De vorige 2 keer dat wij hier aten was het eten redelijk maar dan ook niet meer dan dat. Daarom samen met mijn disgenoot eens wat anders gegeten. Vooraf de geitenkaas en garnalen. Vooral het geitenkaasje was een flink voorgerecht. Daarna 3 sliptongetjes en de schnitzel genomen. De vis had wat makkelijker van de graat kunnen gaan en de snitzel leek uit de frituur te zijn gekomen. Het paneer was (kei)hard. Daarna coupe het Hoogt met Boerenjongens, vanilleijs, slagroom en advocaat. De Boerenjongens waren als eerste in het hoge glas geschonken en het ijs leek daarop te drijven. Het eten was al met al echt niet bijzonder en met een beetje fantasie moet er meer mee gedaan kunnen worden. De grootste tegenvaller kwam aan het eind als je dan 46 euro per persoon moet neertellen. Wij hadden er wat biertjes bij gedronken maar jongens wat is/wordt die Nederlandse horeca verschrikkelijk duur. Ik weet dat wij niet in Duitsland zijn waar men tot voor kort het minimumloon nog niet kon maar daar is men voor een dergelijke dis zeker 50% minder kwijt en dat was nu precies wat de juiste prijs kwaliteitsverhouding voor deze avond geweest had moeten zijn. Jammer maar eerlijk is eerlijk, ook een pluspuntje: de bediening was vlot en aardig.
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2015
Afgelopen avond bij 't Hoogt gegeten. Vooraf gerookte zalm, als hoofdmaaltijd de "vis van de week" en met koffie toe. De vis van de week was overgoten met saus, verrijkt met 8 sperziebonen en een aardappelrondje. Weinig inspiratie en viel tegen, te veel saus en een weinig interessante vis.
De bediening was vriendelijk en de koffie lekker.
Paulien V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2015
2e pinksterdag geluncht met ons gezin bij t Hoogt. Er waren veel gasten. Het personeel was druk in de weer, maar zag ons niet. Duurde lang voordat ze de bestelling opnamen. En vervolgens duurde het erg lang voordat het eten kwam. De tosti's waren lekker, voor ketchup en curry moet je betalen. Bij ons ketchup vergeten, wel op de rekening. Algehele indruk: redelijk.
Rob E.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2015
Prachtige locatie maar met ongeloof zaten wij te kijken naar bedienend personeel dat als zombies zonder op of om te kijken heen en weer bewoog. Ook wij zagen al, nadat wij zaten, dat er veel irritatie was bij diverse bezoekers. De vuile borden en glazen stapelden zich op en werkelijk er liep gewoon "bedienend" personeel zonder dienblad rond om iets te brengen die vrolijk langs tafel liepen en niets mee terug namen. En dat was niet één maar allemaal liepen ze zo rond. Verder werd er gewoon langs mensen gelopen zonder op of om te kijken die dus zelf moesten roepen dat ze graag iets wilde bestellen, ja natuurlijk werd er dan gezegd.Ik zou de leiding adviseren van deze club (maar wellicht weet die ook niet beter), geef je personeel eens een opleiding, zeg dat iedereen een dienblad moet meenemen en niemand met een leeg dienblad mag terugkomen, zeg dat ze continue moeten opletten of er gasten nieuw zijn of gasten willen bestellen, kortom probeer er wat van te maken! Succes.
Duuren1974 .
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2015
Met een gezelschap van 2 gezinnen met jonge kinderen hier gegeten. Mooie locatie. Groot terras met speeltoestel. Het restaurant zelf is wat kleiner.
Op de kaart staan leuke gangbare gerechten. Ook voor kinderen. Bediening prima.
Okaythen .
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2015
Bediening is lief, maar niet competent. Tot tweemaal toe vergeten en zelf naar de bar gegaan voor service.
Eten was matig; schiftende saus bij de vis, marinade van de spareribs was... Meh.
Roos2014 .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2014
Al vele malen hier geluncht en ook al een paar keer geweest voor het avondeten. Altijd goed en niet duur. De bediening is altijd vrolijk en servicegericht. In de zomer kan je hier heerlijk op het grote zonnige terras zitten en genieten van de mooie omgeving.
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2014
Neergestreken in 't Hoogt op basis van tip van personeelslid in nabijgelegen hotel. Wij zijn haar dankbaar, want dit was precies waar we zin in hadden. Een leuke noestige zaak, met zeer vlotte en leuke bediening. Maar bovenal, een heerlijk trio van wild met mooi bijpassend bier voor mij en een goede tournedos voor mijn vrouw. De dessertkaart viel tegen (nagenoeg alleen maar ijs en daar houden we niet echt van), maar de dame uit de bediening dacht goed mee en kwam aanzetten met een overheerlijke cheescake. Daardoor was het in z'n geheel een zeer aangename avond.
Eduard S.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2014
Onlangs weer eens prima geluncht. Goede uitsmijter, uitstekend klaargemaakt met dubbel gebakken ei en kaas. Geen haute cuisine, maar gewoon goede kleine gerechten, vlotte bediening en leuk interieur/exterieur. Prima voor lunch en hapjes voor en na het wandelen in de omliggende natuur.