't Hoogstraatje

Meer informatie over restaurant 't Hoogstraatje

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

RiessenseMug .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Poffertjes om 15:30 uur en dan vanavond een pannenkoek, dat is het plan.
We genieten al bij voorbaat. Want de medewerkers zijn duidelijk kanjers en ervaren in de omgang met kinderen, die vol verwachting met hun moeder of vader binnenkomen.
De poffertjes zien er oké uit en zo proeven ze ook.
Wordt vervolgd ...
19:30 uur:
Oké, we hebben de pannenkoek op.
Heerlijk.
Spekpannenkoek: zoet en pittig, zoals die hoort te zijn.
Het is nu veel drukker dan vanmiddag, maar de bediening is nog steeds heel attent en goed.
Anne Marie K.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2016
Naar 't Hoogstraatje ga je voor pannenkoeken en die zijn dan ook meer dan uitstekend. Zo kan ik het thuis echt niet. Perfect van smeuïgheid, met juist een krokant randje. Het was weer smullen. Ik ben er trots op mijn buitenlandse gast te kunnen vertellen dat dit is zoals een Dutch pancake hoort te zijn. Ik houd ervan om in de serre te zitten want achter is het nogal donker. De bediening was vriendelijk en gastvrij.
Giny J.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2016
Je moet er komen voor de pannenkoeken. Deze zijn goed! Een broodje kan je beter ergens anders eten. Deze zijn relatief duur en van een wat mindere kwaliteit.
Tip: vraag geen geld voor een scheutje honing! Mijn 3-jarige dochter wilde vandaag graag een beetje honing op haar poffertjes. Er werd, zonder hierover te communiceren, €1,50 voor geteld! Voor stroop en poedersuiker betaal je toch ook niks extra en wat is nu een scheutje honing op de totale rekening? Ik houd daar helemaal niet van!
Tip 2: als volwassenen koffie drinken krijgen ze een caramelblok bij de koffie. Waarom de kinderen niet ook iets geven? Dat zou het voor mij helemaal af maken!
Dag mevrouw Janssens, dat zijn weer 2 goede tips voor ons. Ik snap nu uit uw verhaal dat het misschien wat raar is als wij wel iets extra's vragen voor honing en niet voor stroop of suiker. Dat komt eigenlijk omdat we voor suiker en stroop niks extra's rekenen en honing is voor een apart ingrediënt, net als appel of spek. Een pannenkoek met honing is ook duurder dan een pannenkoek met suiker of stroop. Voor ons heel normaal omdat je de achterliggende gedachte weet maar voor u misschien niet. Daarbij had natuurlijk ook wel even gemeld moeten worden dat u daar iets extra voor moet betalen. Helemaal mee eens. We nemen dit weer mee ter verbetering van onze organisatie en service. Vriendelijke groeten Hyke van den Bent

Reactie van proever:

We zijn nogmaals wezen eten (op de verjaardag van mijn dochter). Dit keer waren we op de hoogte van de honing! Mijn dochter werd enorm in de watten gelegd met vuurwerk op de pannenkoek en een verjaardagscadeau. Het was zo ontzettend leuk dat de verjaardag van dochter nummer 2 hier ook gevierd gaat worden! Bedankt!

anf 2e reactie van restaurant:

Dag mevrouw Janssens, fijn dat het een mooi feest was en bedankt dat u ook deze ervaring op Iens plaatst. Vr. Gr. Hyke van den Bent
Irene S.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
Ik ben al een aantal maal bij dit pannekoekenrestaurant geweest. De bediening is altijd vriendelijk, ik heb nog nooit te lang op het eten moeten wachten, en het belangrijkst: de pannekoeken en toetjes zijn erg lekker. Positief vindt ik ook dat je kunt kiezen (voor 1 euro extra) voor meergranen- of boekweitbeslag voor je pannekoek.
Gerrit K.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2015
Heerlijke pannekoeken. Veel combinatie mogelijk om als deze niet op de kaart staat. Vriendelijke bediening. Voor kinderen is er veel speel plezier.
Hilde94 .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2015
Met een grote groep pannenkoeken gegeten bij 't Hoogstraatje. We werden vriendelijk ontvangen maar de bediening liet merken wat haast te hebben. Decor was sfeervol maar erg donker..
Het eten zelf was prima, maar ik heb pannenkoeken wel eens lekkerder gegeten dan hier. Ze waren erg dik en erg zwaar. Misschien is dit persoonlijk maar ik heb ze liever iets groter en dunner, dan klein en dik.
Er is wel veel keuze op het menu (hartig, zoet, combinatie) dus voor iedereen zit er wat bij.
Elze V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2015
Een mooie locatie voor een leuk restaurant. Helaas zelden zo slechte service meegemaakt als vorige week. Dure lippenstift laten liggen, terug gebeld en naam en telefoonnummer werden achtergelaten. Even later kwam ik hem ophalen bleek dat ze hem weggegooid hadden. Ik zou terug terug gebeld worden met een oplossing en ook dat gebeurde niet. Een oplossing kon er helaas ook niet komen. Helaas pindakaas. Wat overblijft is een naar gevoel een een goede reden om nooit meer naar dit slordige restaurant terug te gaan. Jammer.
Dag Elzevt, ik snapte in eerste instantie best jouw teleurstelling dat eerst je lippenstift gevonden is en later bleek weg gegooid te zijn maar om hier nou zo boos over te worden?? Feit is dat wij jou al 3 x onze excuses aangeboden hebben en dat jij dinsdag hier zou komen om het op te halen en pas vrijdag gekomen bent. Nadat jij dinsdag niet gekomen bent hebben wij gedacht, zij komt haar lippenstift niet meer ophalen. Vandaar het weg gooien. Ik vind jou reactie erg overdreven en dat je dan ook nog een slechte recensie gaat schrijven is voor mij niet te bevatten. Vr. gr. Hyke van den Bent
Eduard P.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2014
Vandaag met 4 personen hier gegeten en als je echt een lekkere pannenkoek wil eten ga dan naar dit restaurant- pannenkoek met gember, pannenkoek met boeren jongens, een opschepper(hartig) allemaal even lekker! Prijs/kwaliteitsverhouding keurig in orde- vriendelijke bediening- allemaal even positief- bedankt 't Hoogstraatje en zeker tot een volgend keer als we weer in Nijmegen zijn.
R-en-R .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2014
Wederom heerlijke pannenkoeken gegeten bij 't Hoogstraatje! De sfeer is goed en er is ruime keuze in pannenkoeken. Tot nu toe was het altijd gezellig druk, maar niet te vol en de bediening is vriendelijk. Een aanrader!
Froukje A.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2013
Ben niet heel dol op pannenkoekenhuizen, maar in zijn soort is dit een erg goede. Ingericht op kinderen, met voldoende kinderstoelen, speelgoed en speelhoek, maar als je zonder kinderen komt, voel je je hier ook welkom, er zijn genoeg hoekjes om 'uit de drukte' te zitten. Gevarieerde kaart, met naast pannenkoeken ook allerlei andere (lunch)gerechten. De pannenkoeken van mijn tafelgenoten smaakten goed, mijn glutenvrije boterham was ook lekker. De bediening is aardig en behulpzaam.
Christian H.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2013
Met twee kleine kinderen hier gegeten. Geen enkel probleem, potje kon opgewarmd worden en veel speelmogelijkheden voor kinderen die van tafel af willen. Pannenkoeken en salades ok!
Lmvdt .
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2013
Heb hier samen met mijn partner via groupon gegeten. Ieder 2 pannenkoeken: jammer genoeg niet gaar/papperig, buitenrand dun, midden veel te dik en te snel gebakken, want niet gaar maar wel donker(!)bruin gebakken. Jammer...
Daniel S.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2013
Via groupon zijn wij hier pannenkoeken gaan eten. Erg gezellig ingericht, wij zaten in de serre.

Erg veel keuze van pannenkoeken en ze zijn ook echt lekker. Je krijgt echt waar voor je geld... grote pannenkoeken, hele speciale... ze doen er echt hun best voor om ze zo lekker mogelijk te krijgen.

Echt een aanrader! Ook vanwege het erg vriendelijke personeel!
Danielle V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2013
De pannenkoeken zijn goed, ook altijd glutenvrij te bestellen. Wij kwamen hier ongeveer 1x per maand. De laatste tijd gingen we ons steeds meer ergeren aan het personeel, ze komen wel 3 tot 4 keer vragen of we nog iets te drinken willen hebben, dit heeft ons besloten om voorlopig niet meer te gaan.
Jacqueline B.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2013
Met een Grouponaanbieding hier met z'n vieren onbeperkt pannenkoeken gegeten. Uitstekende pannenkoeken, zowel de zoete als de hartige.
Aanrader.