't Hoogspel

Meer informatie over restaurant 't Hoogspel

Dinsdag t/m Zondag vanaf 10:00
Maarten F.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Hier kun je heerlijk buiten zitten in de schaduw van de bomen terwijl je de kinderen in de speeltuin in de gaten kunt houden. De speeltuin heeft een mooie mix van oubollige en heel nieuwerwetse attracties en is groot en uitdagend genoeg voor kinderen van 2 tot 20. De bediening is vlot en vriendelijk. Eten deden we binnen, waar het vooral heel praktisch maar niet echt smaakvol is ingericht. Anders was de beoordeling voor decor een negen. Het eten is niet bijster bijzonder. Maar als gezellige plek om met familie en vrienden bij te kletsen is dit echt een fijne plek - vooral buiten.
Taste T.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Met een gezelschap hebben we buiten gezeten. Het personeel is erg vriendelijk en hulpvaardig. De plek op Landgoed Twickel is fabuleus. De schnitzel die ik voorgeschoteld kreeg......te lang gebakken, kurkdroog, bijna zwart, te veel paneermeel en smakeloos. Gewoon niet goed. Mijn partner vond haar salade wel erg lekker
Daphne-88 .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
Na een wandeling over landgoed Twickel hebben wij hier een lekkere lunch gegeten. De bediening was erg vriendelijk, en we werden ook snel geholpen. Eten was lekker, en mooi gepresenteerd. Ik ga hier zeker een keer het diner uitproberen.
Erik K.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2015
't Hoogspel is een gemoedelijk restaurant met grote speeltuin en speelhoek, en daardoor een prima plaats om wat lekkers te eten zonder je zorgen te hoeven maken over het vermaak van je kinderen. Het interieur is wat gedateerd (type bruin café), maar de bediening was warm en vriendelijk. De kaart was wat klein met voornamelijk de echte klassiekers zoals biefstuk of saté van de haas, ossenhaas, of zalm met frietjes en een slaatje. Maar aan dat slaatje is was wel weer meer aandacht besteed dan we verwachtten: een combinatie van ananas, meloen, aardbei, olijven, tuinkers, tomaat en cherrytomaat. En de frietjes en het vlees zijn zeer lekker en goed bereid. Ook de 'torpedogarnalen' die we vooraf namen waren goed op smaak. In de lentezon op het grote terras-in-het-gras buiten is het dan ook goed toeven. Een aanrader dus, vooral met kinderen.
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2015
Wij aten hier 1e Paasdag. Altijd leuk met die speeltuin erbij . Op de Dledense es! Nabij kasteel Twickel.
We waren met 7 man. Heerlijk a la carte gegeten.
Toetjes zijn ook heerlijk. Vooral de sorbet, reeds van vroeger!!!
Bediening is goed.